Nieuw leven? Het klinkt in mijn oren alsof Venus haar laatste adem uitblaast.quote:Op maandag 17 december 2012 10:21 schreef BzP het volgende:
[..]
Hoor nu Venus op de radio.
Geweldig hoe ze gewoon nieuw leven in een song kan blazen.
Tja, dan luister je toch niet.quote:Op maandag 17 december 2012 12:59 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nieuw leven? Het klinkt in mijn oren alsof Venus haar laatste adem uitblaast.
Ik luister er ook liever niet naar, dank je. In mijn Spotify lijsten zul je Sandra (of een andere artiest uit TVOH) niet terugvinden.quote:Op maandag 17 december 2012 13:18 schreef BzP het volgende:
[..]
Tja, dan luister je toch niet.
Er zijn ook genoeg non originele, niets nieuw toevoegende cover artiesten die the voice heeft geleverd waar je naar kunt luisteren.
Tina Turner 2 is er nu al
Dat is het mooie ervan, Sandra heeft enorm veel haters.quote:Op maandag 17 december 2012 13:21 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik luister er ook liever niet naar, dank je. In mijn Spotify lijsten zul je Sandra (of een andere artiest uit TVOH) niet terugvinden.
Echter als je zoals Pheno bijvoorbeeld in een winkel loopt, heb je niet veel keus.
Ja, voor een nummer 1 artiest is dat natuurlijk een hele redelijke prijs. Maar ik zet liever een cd-tje van iemand anders opquote:Op maandag 17 december 2012 13:17 schreef iBenny het volgende:
¤ 3.975,- (excl 6% BTW) voor een half uurtje Sandra
Sandra heeft wat mij betreft wel een hogere irritatiefactor dan bijvoorbeeld Floortje of Johannes. Als ik die op de radio zou horen, doet het me niks. Bij Sandra denk ik, neeeeeee heeeeee.quote:Op maandag 17 december 2012 13:29 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat is het mooie ervan, Sandra heeft enorm veel haters.
Maar bijna geen van de haters zal ooit een liedje van Sandra's tegenstanders kopen of downen omdat het toch niks toevoegends of echt interessant is qua audio.
Maar de mensen die Sandra waardeerden en haar muziek mooi vonden zullen wel haar muziek kopen en downen omdat het wel iets nieuws is waar veel mensen op hebben zitten wachten.
Adele heeft ook enorm veel haters en toch sleepts ze award na award binnen in de USA momenteel.
Het gaat je goed Sandra!
Goh echt waar?quote:Op maandag 17 december 2012 13:33 schreef MaLo het volgende:
[..]
Sandra heeft wat mij betreft wel een hogere irritatiefactor dan bijvoorbeeld Floortje of Johannes. Als ik die op de radio zou horen, doet het me niks. Bij Sandra denk ik, neeeeeee heeeeee.
Maar leuk voor haar fans dat er zoveel nummers van haar te vinden zijn.
Jij gedraagt je verder wel normaal he.quote:Op maandag 17 december 2012 13:36 schreef Re het volgende:
maar de "lovers" happen dan ook zo lekker, natuurlijk
Lekker volwassenquote:Op maandag 17 december 2012 13:36 schreef Re het volgende:
maar de "lovers" happen dan ook zo lekker, natuurlijk
Ik misgun anderen ook niks, maar van mij mag die herrie onderhand wel van de radio, ik word er niet bepaald vredig vanquote:Op maandag 17 december 2012 13:36 schreef MaLo het volgende:
Ik misgun mensen met een andere muzieksmaak dan de mijne niets. Kerstmis en vrede op aarde enzulks.
En toch blijf je hier postenquote:Op maandag 17 december 2012 13:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik misgun anderen ook niks, maar van mij mag die herrie onderhand wel van de radio, ik word er niet bepaald vredig van
Jennifer had er 6quote:Op maandag 17 december 2012 13:39 schreef BzP het volgende:
[..]
En toch blijf je hier posten![]()
Op naar topic 4 zou ik zeggen.
Hoeveel topics heeft de winnares van TVOH al?
Er staat een plaatje van een man bij zijn usernamequote:Op maandag 17 december 2012 14:11 schreef artelligence het volgende:
Ik zit op mobiel, dus kan niet zien of BzP man of vrouw is. Ik hoop het laatste.
Aiii en dan idolaat zijn van Adèle en Sandra. Als hij een vriend (partner) heeft heb ik niets gezegdquote:Op maandag 17 december 2012 14:14 schreef MaLo het volgende:
[..]
Er staat een plaatje van een man bij zijn username
De dolfijnen bleven postenquote:
lol, waar zei ik dat ik fan was van adele?quote:Op maandag 17 december 2012 14:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Aiii en dan idolaat zijn van Adèle en Sandra. Als hij een vriend (partner) heeft heb ik niets gezegd
Je bent inderdaad geen fan.quote:Op maandag 17 december 2012 14:26 schreef BzP het volgende:
[..]
lol, waar zei ik dat ik fan was van adele?
Ik zei nieteens dat ik fan was van Sandra, ik zei ze is de beste van TVOH.
Als je geen hater ben, dan ben je een fan inderdaad, zo is het.quote:Op maandag 17 december 2012 14:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je bent inderdaad geen fan.
Idolaat is een beter woord.
Liever een fan dan een hater dan.quote:Op maandag 17 december 2012 14:30 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Als je geen hater ben, dan ben je een fan inderdaad, zo is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |