SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We willen een ranked team opzetten met jou als AD carry en BG als support.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:38 schreef eMazing het volgende:
[..]
Waarom word ik hier opeens genoemd?
Hahaquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:39 schreef nyny83 het volgende:
[..]
We willen een ranked team opzetten met jou als AD carry en BG als support.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:39 schreef nyny83 het volgende:
[..]
We willen een ranked team opzetten met jou als AD carry en BG als support.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:00 schreef BaajGuardian het volgende:
mooien TT.
ik heb liever een team met vamp, zith, keselo, mij en calsot btw.Spijtig dat ik de komende maand niet kan spelen ivm tentamensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maakt niet uit we moeten sowieso nog wat teamrankeds inhalen, hebben dit seizoen uberhaupt niet meer samen gespeeld. :pquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:08 schreef Keselo het volgende:
[..]
Spijtig dat ik de komende maand niet kan spelen ivm tentamens
Umagon, die had mij uit zijn lijst geknikkerd omdat ik onder de 1500 Elo zat een tijdjequote:Op dinsdag 11 december 2012 15:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
maakt niet uit we moeten sowieso nog wat teamrankeds inhalen, hebben dit seizoen uberhaupt niet meer samen gespeeld. :p
heb umagon ook in mn lijst nu trouwens, hij speelde tijdje terug ook nog met calsot, zat ik calsot te speccen zag ik hem voorbij komen :p
srslyquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:10 schreef Keselo het volgende:
[..]
Umagon, die had mij uit zijn lijst geknikkerd omdat ik onder de 1500 Elo zat een tijdjeLamlul
Als je die stats wilt hebben ben je 9 van de 10 keer beter af met een Athene's Unholy Grail.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:02 schreef yamiown het volgende:
Let overigens niet op mijn laatste item (ben de naam kwijt), tegen die tijd wist ik al dat we gingen winnen en kon ik zo'n beetje elke 2v1 wel winnen, wilde kijken of het een aardig item is, maar voor ik echt kon testen was het al afgelopen wegens surrender.
Bedankt, zat gewoon ff rond te kijken en die passive leek me wel interessant maar ik denk dat Grail een betere optie is inderdaad.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:06 schreef Keselo het volgende:
[..]
Als je die stats wilt hebben ben je 9 van de 10 keer beter af met een Athene's Unholy Grail.
Die passive was vroeger beter, kon je tenminste zelf kiezen wanneer je hem activeerde. Misschien dat je tegen Mundo en Swain er een kunt kopen als het je eerste item is, in plaats van een Grail om hun early-mid game te counteren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:07 schreef yamiown het volgende:
[..]
Bedankt, zat gewoon ff rond te kijken en die passive leek me wel interessant maar ik denk dat Grail een betere optie is inderdaad.
En die zou ik dan weer niet pakken als laatste itemquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:06 schreef Keselo het volgende:
[..]
Als je die stats wilt hebben ben je 9 van de 10 keer beter af met een Athene's Unholy Grail.
Nee inderdaad, als je een Athene's haalt als eerste item of heel misschien als 2e item. Daarna is het het gewoon niet meer waard.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:13 schreef ems. het volgende:
[..]
En die zou ik dan weer niet pakken als laatste item
Is Calsot je zoon? (geadopteerd)quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
maakt niet uit we moeten sowieso nog wat teamrankeds inhalen, hebben dit seizoen uberhaupt niet meer samen gespeeld. :p
heb umagon ook in mn lijst nu trouwens, hij speelde tijdje terug ook nog met calsot, zat ik calsot te speccen zag ik hem voorbij komen :p
nee hij speelt alleen ranked, hij heeft wel eens aram met me gespeeld maar vond dat niet zoveel aan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:32 schreef kensei het volgende:
Helemaal vergeten te vertellen, gister ook een episch aram avontuur gehad![]()
We hadden dit team gerandomed: Volibear, Singed, Alistar, Shen & Graves. Welkom in de CC train: le flip, le flip, headbutt, pulverize, taunt, slow, slow, slow. Intussen zat gravy alles kapot te knallen, hij had uiteindelijk iets van 80% van alle team damage gedaan. Leukste potje ARAM ooit![]()
Ps. houd Calsot ook van ARAM? Kun je wat meer over hem vertellen?
ik vind mundo met gauntlet eigenlijk ernstigerquote:
morellonomicon oid heet het nu, passive imo ook fijner (op op op op ). onder de 40% hp oid doen abillities ignite effect.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:02 schreef yamiown het volgende:
Let overigens niet op mijn laatste item (ben de naam kwijt)
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zie die game al helemaal voor me.
"Care kankermid top incoming"
"kankertribush autistenward"
"mid mongool come kutblue"
"Jongens svp niet met kanker schelden, volgens Calsot is dat niet pro"
"Kom kankerdragon"
"Autistische mongool top geen tyfusflash meer"
Stukje League geschiedenis hier, zou eigenlijk in de OP moetenquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ken hem eigenlijk al sinds begin season 2, had ooit eens een post gemaakt op het forum met de vraag of mensen die carrys speelden me wilden adden omdat ik er behoorlijk last van had (toen speelde ik nog soloqs) dat ik steeds van die ongelovelijke kutnoobs als adc kreeg en dat viel gewoon niet te supporten, calsot voegde me toen toe en ik had toen nog niet door dat hij een van de beste spelers op de ranglijst was. (toen ik eens toevallig de rankings zag op de site toen ik moest her-inloggen een keer zag ik het pas)
Hij zegt zelf dat hij veel beter speelde dan hij op het moment doet, en hij maakt ook weleens foutjes dat doen we allemaal, zo verloren we een keer onze lane tegen twee 1700 spelersmaar werden we gecarried door de mid gragas die overal en nergens perfecte ganks kwam afleveren.
Maar als je hem ziet spelen tegen mensen die normaal gesproken in tourneys zitten en hij outplayed ze geregeld, nou dan weet je genoeg.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:04 schreef kensei het volgende:
[..]
Stukje League geschiedenis hier, zou eigenlijk in de OP moeten
inv mequote:Op dinsdag 11 december 2012 18:33 schreef Djurres het volgende:
Iemand nog zin in een duoqueue? Level 22 atm.
Djurres is de ingame.
Ik speel nog niet bijzonder lang, ben pas level 14 en heb nog maar weinig champs en gebruik de free champ rotation dan ook om af en toe wat nieuwe champs te proberen, maar deze week zit er niet echt iets bij wat me interessant lijkt ook. Misschien Gragas enigszins maar dan heb je het ook wel gehadquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:45 schreef Cornelis83 het volgende:
Beetje rare F2Play rotation dit keer? Op misschien Urgot na geen 1 echte AD Carry.
Not that I care, ik heb alle champions op Zed na dus voor mij maakt het niet zoveel uit.
Vaak reporten ze jou ook nog, dat soort eikels kom je onwijs vaak tegen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:18 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik zou ze dan echt allemaal reporten voor assisting enemy team... kom op zeg, als je voor staat en je surrendert als premade zijnde "omdat je er geen zin in hebt" dan verdien je een dikke ban.
Ik pas, omdat ik boos werd op iemand die expres in andermans turret liep...quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:22 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Vaak reporten ze jou ook nog, dat soort eikels kom je onwijs vaak tegen.
Ik ben vandaag gereport omdat ik GG zei
Als je serieuze suggesties wilt is dit wel een goeie, ja. Verder is arpen op veel champs erg handig. Mag res ook .quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:06 schreef Xetran het volgende:
Ik zou beginnen met armor yellows, die kan je overal wel gebruiken. Maar het is natuurlijk afhankelijk van je rol.
6 gespeeld, teller staat nu op 5 wins 1 loss.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:44 schreef kensei het volgende:
10 placements gespeeld maar nog steeds geen rating bij m'n naam wat is deze
is dat echt zo ? ik juist nu bijna vol arp en mpen op nagenoeg alles. lijkt voor mij toch beter te werken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:36 schreef BaajGuardian het volgende:
mijn ad page is atm nog op arpen gefocussed, maar mn hoge ome matties zeiden dat het generfed is en nu beter flat ad kan zijn, gaat me weer ip'tjes kosten zo :/
Op welke adc's draai jij armor pen dan? Draven ofzo?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:46 schreef ems. het volgende:
Flat ad/armor pen verschilt tegen en met wie je speelt. Voor mijn ad carries heb ik dan ook iets van 4 verschillende runepages (en masteries) waarin AD en ArP op alle mogelijke manier afgewisseld worden.
Ik heb alle runes die ik ooit wil/nodig heb gekocht helemaal in het begin van het spel, dus dat dilemma heb niet meer
Van nerfs voor ArP weet ik niets, maar ik heb dan ook al weken de patchnotes niet meer echt doorgekeken.
Vooralsnog heeft het meer te maken met -tegen- wie ik speel. Als ik bijvoorbeeld lane tegen een Taric met aura prefereer ik +damage omdat ik ooit ergens las dat ArP juist effectiever is tegen mensen die al weinig armor hebben terwijl +damage dan -net- ietsjes meer damage geeft tegen iemand met veel armor. Als ik tegen een ezreal speel durf ik er makkelijker vanuit te gaan dat hij geen gele +armor runes heeft maar manaregen, dus dan pak ik ArP. Hetgeen wat ik het meest gebruikte was ArP runes in combinatie met AD quints.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:49 schreef Xetran het volgende:
[..]
Op welke adc's draai jij armor pen dan? Draven ofzo?
nieuwe meta? alleen omdat er in tournaments gelaneswapped is? waar ze overigs ook weer terug swapten ? laat me niet lachenquote:Op woensdag 12 december 2012 00:17 schreef eMazing het volgende:
Shen en ik top, Fiora solo bot, Shaco jungle en Talon mid. Geen mid gekregen maar toch gewonnen. Zal ze niet leren
Nieuwe meta speciaal voor onze 29 jarige vriend, groetjes uit Cleaveland
Euh nee. Movespeed quints, armor yellows sowieso eerstesquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
mana per level zijn een must
Ik speelde net ook een potje tegen een team met 5 bruisers, en ze hadden allemaal 2 Cleavers. Doe je niks tegen =Dquote:Op woensdag 12 december 2012 00:17 schreef eMazing het volgende:
Shen en ik top, Fiora solo bot, Shaco jungle en Talon mid. Geen mid gekregen maar toch gewonnen. Zal ze niet leren
Je weet duidelijk niet wat een meta is he beste vriend? In dat geval is het beter om je kleine mondje te houden, nu word je alleen maar uitgelachenquote:Op woensdag 12 december 2012 00:32 schreef jagga het volgende:
[..]
nieuwe meta? alleen omdat er in tournaments gelaneswapped is? waar ze overigs ook weer terug swapten ? laat me niet lachen
quote:Op woensdag 12 december 2012 00:53 schreef Xetran het volgende:
Stacken die cleaver effects dan? dan moet ik daar ook eens mee gaan klooien namelijk
Ik geloof het niet eigenlijkquote:Op woensdag 12 december 2012 00:53 schreef Xetran het volgende:
Stacken die cleaver effects dan? dan moet ik daar ook eens mee gaan klooien namelijk
Ja die stacken nu nog, had eerder vandaag een Zed die 4 van die krengen hadquote:Op woensdag 12 december 2012 00:53 schreef Xetran het volgende:
Light eraan, die 4x7.5% passive stacked niet. Het gaat er meer om dat de passive flat armor penetration wel stackedquote:Op woensdag 12 december 2012 00:55 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ja die stacken nu nog, had eerder vandaag een Zed die 4 van die krengen had.
Jawel, passive is niet unique. Riot plsquote:Op woensdag 12 december 2012 00:55 schreef eMazing het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof het niet eigenlijk
Hij gaat niet boven de 30%quote:Op woensdag 12 december 2012 00:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jawel, passive is niet unique. Riot pls
10 Black Cleavers in je team ook echtquote:Op woensdag 12 december 2012 00:17 schreef eMazing het volgende:
gwn balansd hoor wat zeik je nou gr grquote:Op woensdag 12 december 2012 01:40 schreef Keselo het volgende:
[..]
10 Black Cleavers in je team ook echtGoh, vraag me af welk item binnenkort een nerf gaat krijgen.
vndaag nog rengar gespeelt wtf :S zo swak btr geve ze hem een buff hor kan er echt nix mee :S :s :Squote:Op woensdag 12 december 2012 01:45 schreef eMazing het volgende:
[..]
gwn balansd hoor wat zeik je nou gr gr
!quote:Op woensdag 12 december 2012 01:47 schreef Keselo het volgende:
[..]
vndaag nog rengar gespeelt wtf :S zo swak btr geve ze hem een buff hor kan er echt nix mee :S :s :S
Yeah, daarom zei ik dat je na 2 cleavers beter LW kan halen :>quote:
holy shit wat ben jij toch een fucking clown he. :lquote:Op woensdag 12 december 2012 00:53 schreef eMazing het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet wat een meta is he beste vriend? In dat geval is het beter om je kleine mondje te houden, nu word je alleen maar uitgelachen
quote:Op woensdag 12 december 2012 00:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Euh nee. Movespeed quints, armor yellows sowieso eerstes
Volgens mij zit je een beetje met opgekropte frustraties als je het nodig vindt om continue iemand proberen de grond in te trappen hierquote:Op woensdag 12 december 2012 03:06 schreef eMazing het volgende:
Ciao gasten, het was allemaal worth it.
De tering, heb jij in die lap tekst daar op het eind homoseksualiteit en passant even als ziekte weggezet? Ben jij we helemaal lekker in je pan?quote:
dat editquote:Op woensdag 12 december 2012 10:33 schreef totalvamp het volgende:
Nieuwe nidalee ziet er wel leuk uit! Nu nog nieuwe skins!
In het dagelijks leven ben ik mezelf, ga ik op camera doe ik mijn wickd masker op! Gaat totnutoe goed!quote:Op woensdag 12 december 2012 11:24 schreef Schitzo het volgende:
Dit topic is af en toe net zo verrot als de community binnen in LoL.
Iedereen denkt maar dat die een Ocelote, Wickd ofzo is.
binnenkort leopard nida terug in store he, in januari.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:33 schreef totalvamp het volgende:
Nieuwe nidalee ziet er wel leuk uit! Nu nog nieuwe skins!
quote:
Black Cleaver starter pack.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:19 schreef Djurres het volgende:
4000 rp atm. Wat zal ik er van kopen?
Talon, Ezreal, Kha Zix en Lee Sin niet te vergeten.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:00 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Inc. Pantheon Jayce en Rengar
aram doen keselololoquote:Op woensdag 12 december 2012 18:01 schreef Keselo het volgende:
[..]
Talon, Ezreal, Kha Zix en Lee Sin niet te vergeten.
wat heb je daar aan na 21 decemberquote:
Beiden. Als hij naar je toe loopt om cs te pakken / harassen Q en E spam, eventueel W erachter leggen. Cass poke range is veel hoger dan Ryze zijn range dus early game moet je hem pakken. Mid-End game leg je het af als je dit niet succesvol doet.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:31 schreef Snorrenbaard het volgende:
Doe nu ranked, speel met Cassio tegen Ryze. Hoe counter ik hem? poken? zonen?
Over een uurtje doe ik wel een paar mee.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:56 schreef BaajGuardian het volgende:
keselululu kun je vandaag nog arammen of helemaal niet? ;-;
OJOJOJEJEJEJEJ!quote:Op woensdag 12 december 2012 19:57 schreef Keselo het volgende:
[..]
Over een uurtje doe ik wel een paar mee.
Cassio is zo'n beetje de beste counter tegen Ryze.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:31 schreef Snorrenbaard het volgende:
Doe nu ranked, speel met Cassio tegen Ryze. Hoe counter ik hem? poken? zonen?
Black Cleaver - BT - Cleaver/IE/Triforce - GAquote:Op woensdag 12 december 2012 20:31 schreef Djurres het volgende:
Begonnen met Ezreal, hoe kan ik het beste spelen?
Last hitten gaat al aardig, maar qua build?
BT starten, daarna inf edge?
Boots pots of Long sword pots, ligt er een beetje aan. Als je tegen een agressieve botlane zit boots, anders longsword. Dan BC, greaves etc ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:33 schreef Djurres het volgende:
dus, boots pots, BC, greaves, en dan de rest?
Allebei vrij slechte items though. Attack speed is geen prioriteit stat voor Ezreal door zijn Q en zijn passive, Frozen Mallet is zonde van het geld (je hebt redbuff voor de slows en Ezreal natural mobility om te kiten). Cleaver is nu zo goed dat je deze in weinig situaties niet rusht. Als je lane sustain problemen hebt kun je eerst een Vamp Scepter halen natuurlijk.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:36 schreef Xetran het volgende:
Ik doe tegenwoordig BT en daarna dat attackspeed ding met die charges en dan dat tank item met die slow. black cleaver om het af te makenbest geinige build om een beetje aan te kloten, en epische kite slows
weet ik was al op sur20, moet die snel op euw hebben kan niet wachten.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:52 schreef nyny83 het volgende:
Hey BG ik log net in op NA en ze hebben daar player notes. Denk dat je wens binnenkort in vervulling gaat!
Is op EUW ook al.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:52 schreef nyny83 het volgende:
Hey BG ik log net in op NA en ze hebben daar player notes. Denk dat je wens binnenkort in vervulling gaat!
Jawel, reloggen.quote:
Watsmetjou killquote:I RESPECT U BRAH joined the room.
BigBoysToys joined the room.
LPxinzhao joined the room.
AimeMoiMonCochon joined the room.
Kannaon joined the room.
shib0u 1 joined the room.
Gragonoob joined the room.
Ex0n3r joined the room.
Ex0n3r: vlad stop flame
Ex0n3r: u are so noob
LPxinzhao: totally unskilled
LPxinzhao: 0 skill at all
LPxinzhao: easy win
LPxinzhao: thx for free win
I RESPECT U BRAH: np
LPxinzhao: yes u are unskilled
I RESPECT U BRAH: u can also
I RESPECT U BRAH: have this report
I RESPECT U BRAH: peace
LPxinzhao: 1 10 and win easy
LPxinzhao: u suicide to kill me all game
LPxinzhao: so easy
LPxinzhao: easy game
LPxinzhao: easy noobs
LPxinzhao: unskilled
LPxinzhao: 0 skill
LPxinzhao: u dont know this game
LPxinzhao: quit
LPxinzhao: noobs
I RESPECT U BRAH: please stop flaming
LPxinzhao: lol rage?
LPxinzhao: ahahha
LPxinzhao: lot of rage
I RESPECT U BRAH: ??
LPxinzhao: unskilled rage
I RESPECT U BRAH: im raging?
LPxinzhao: ahahahah
LPxinzhao: xD
Kannaon: 1/10 vlad thats all
LPxinzhao: rage
I RESPECT U BRAH: im not raging
LPxinzhao: ahahah lol
I RESPECT U BRAH: you are spamming
I RESPECT U BRAH: not me
I RESPECT U BRAH:
BigBoysToys: omg childhood???
LPxinzhao: ahahahah
LPxinzhao: haaag
LPxinzhao: ha
BigBoysToys: kiddies stop talking
LPxinzhao: hahahaha
LPxinzhao: hahahahah
I RESPECT U BRAH: haha this kid
LPxinzhao: hahahah
LPxinzhao: hahaah
LPxinzhao: ahhaha
LPxinzhao: easy
BigBoysToys: wp and bg for us
BigBoysToys: so stop
I RESPECT U BRAH: just report him
I RESPECT U BRAH: its coo
LPxinzhao: eas~easyeasy
easyeasy
LPxinzhao: v
LPxinzhao: v
LPxinzhao: easyeasy
LPxinzhao: ahahah
LPxinzhao: free win
quote:Op donderdag 13 december 2012 02:16 schreef Keselo het volgende:
League of Fok! - The Drama Continues.
quote:Op donderdag 13 december 2012 04:06 schreef Xetran het volgende:
Ik had toen dragonslayer vayne gekocht uit de sale maar ingame zie je er maar heel lang en lomp uit.
Zo'n potje hadden we gisteren ook, stonden zwaar achter (10-35), maar ze hadden nog bijna geen torens neer. De meeste kills kwamen van een mid Eve (ik stond mid maar op mij had ze geen kill gekregen. Sterker nog, ik pushde d'r uit de lane, dus ze moest ganken. Maar al m'n SS had geen zin om het te voorkomen) en een Jax top. Onze support probeerde iedere 5 minuten te surrenderen, maar juist omdat er bijna geen torens gepushed werden ging het er nooit doorheen. Op een gegeven moment lukt het ons om ze te acen, waarbij wij wel even toren + een inhibitor pushen. Vanaf dat moment was de hele game gekanteld en hebben we de winst eruit kunnen slepen, maar een ace aan iedere kant had op dat moment de game beslist. Erg spannend en leukquote:Op donderdag 13 december 2012 02:23 schreef yamiown het volgende:
Zit nu in een potje waar een solotop Garen onze Jax en Darius met 7-0 owned, Darius 4 deaths en jax 3 deaths, hun jungler heeft 1x gegankt, hun carry heeft 9 kills, onze 0.
Ik sta gelijk met mid (op farm na, want daar sta ik ver voor in en ik krijg de schuld...
We staan overigens nu iets van 2-24
Edit: En opeens staat het 14-28...
Edit2: Zojuist volgt Garen mij de fountain in en voordat hij doodgaat haalt hij me nog net neer, best netjes, met turrets constant op hem.
Edit3: Opeens worden we ge-aced en verliezen we, zojuist verloren van een karma, wat is deze...
Heeeey hoi instabuy!quote:Op donderdag 13 december 2012 08:44 schreef Lamabal het volgende:
Het zijn altijd dezelfde champs met christmas skin.
Haaattt.
Deze is dan wel weer awesome.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, zie dit net ineens staanquote:Op woensdag 12 december 2012 22:01 schreef Djurres het volgende:
Ik heb lekker gefaalt met ez, was meer support als carry, he Bestemmingsplan?
De hipster in mij vind dit enorm kut. Ik heb die skins vorig jaar gekocht omdat er iets unieks zit aan legacy skins (en ze zijn vet) en nu krijgt iedereen weer de kans ze te kopenquote:Op donderdag 13 december 2012 03:44 schreef Jajong het volgende:
http://promo.leagueoflegends.com/snowdown-showdown/en.html
Nieuwe Fiddle, Veigar, Kata en Ziggs skins (echt belachelijke keuzes maar goed)
Maar dit is beter nieuws:
Snowdown Holiday Skins
A few of your favorite champions are really embracing the Snowdown spirit this year. Check out what everyone is wearing! To celebrate the season, we’ll also be pulling some Legacy Snowdown skins out of cold storage for a limited time!
Te weten Festive Maokai, Mistletoe LB (care) SNOWMERDINGER (coolste skin ingame nP) & Toy Soldier Gangplank.
Goed nieuws, maar ook slecht nieuws voor mijn bankrekening
Er is maar 1 fiddle skin en dat is Surprise Party fiddle.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:04 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben undecided wat fiddle skin betreft, heb nog geen skin voor hem maar inderdaad de xmas skin voor em is niet supertje ;/
veigar heb ik speciaal aangechaft voor zn xmas skin want die is baas.
ziggs koop ik ook wel ookal heb ik zn pool party en duitse majoor kostuum al.
ja indd die moet maar eens op sale komen, ik laat die dark candy skin wel. mehmeh.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:05 schreef Keselo het volgende:
[..]
Er is maar 1 fiddle skin en dat is Surprise Party fiddle.
Nash. Legacy skins kunnen altijd weer verkocht worden, alleen de limited skins komen nooit meer terug.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:02 schreef Keselo het volgende:
[..]
De hipster in mij vind dit enorm kut. Ik heb die skins vorig jaar gekocht omdat er iets unieks zit aan legacy skins (en ze zijn vet) en nu krijgt iedereen weer de kans ze te kopen
het werd toen echt verkocht als iets wat nooit meer terug zou komen. Niet iets van vault ofzo.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nash. Legacy skins kunnen altijd weer verkocht worden, alleen de limited skins komen nooit meer terug.
Weet ik, erger mij er persoonlijk ook verschrikkelijk aan omdat ik toen voor een godsvermogen skins kocht. Maar daarna schijnt Riot dat teruggenomen te hebben.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:38 schreef Xetran het volgende:
[..]
het werd toen echt verkocht als iets wat nooit meer terug zou komen. Niet iets van vault ofzo.
wat is dat Heart of Darkness plaatje?quote:Op donderdag 13 december 2012 08:44 schreef Lamabal het volgende:
Het zijn altijd dezelfde champs met christmas skin.
Haaattt.
Deze is dan wel weer awesome.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geloof dat die van vorig jaar het labeltje "legacy" hebben, maar die van daarvoor "limited"quote:Op donderdag 13 december 2012 13:42 schreef Keselo het volgende:
Als ze me ook gaan trollen door de kerststkins van 2 jaar terug te komen rage ik hem echt
Je hebt gelijk, dan haal ik die straks. Toch maar even Sejuani top checkenquote:Op donderdag 13 december 2012 14:25 schreef Xetran het volgende:
Zijn allebei wel even gaaf vind ik. Maar sabretusk is iets leuker.
Kijk skin-spotlights op youtube en concludeer zelfquote:Op donderdag 13 december 2012 14:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Welke Sejuani skin is eigenlijk beter, Sabretusk of Darkrider?
Net de modellen in de modelviewer op lolking gecheckt, had niet verwacht dat de thin clients het aankonden maar 't is gelukt.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:39 schreef ems. het volgende:
[..]
Kijk skin-spotlights op youtube en concludeer zelf
Dan zijn zijn minions.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:42 schreef Adames het volgende:
[..]
wat is dat Heart of Darkness plaatje?
Haha da's een ijshockeyer uit de NHL, dat keek ik tot vorig jaar altijdquote:Op donderdag 13 december 2012 13:55 schreef Jajong het volgende:
Jongens; als je weer een boos wordt in League:
Wacht eens even, dat is geen echte skin? Goooooodverquote:Op donderdag 13 december 2012 14:59 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dan zijn zijn minions.
Dit is wel een fan art btw
Haha, nee xDquote:Op donderdag 13 december 2012 15:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wacht eens even, dat is geen echte skin? Goooooodver
quote:Op donderdag 13 december 2012 15:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wacht eens even, dat is geen echte skin? Goooooodver
Is wel sterk geloof ik. Alleen ik geloof dat je endgame gewoon waardeloze damage hebt?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dan haal ik die straks. Toch maar even Sejuani top checken
Hmm ja, da's natuurlijk waar maar wat maakt dat nog uit als je maar een scheet hoeft te laten om iemand drie kwartier te stunnen?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:14 schreef Xetran het volgende:
[..]
Is wel sterk geloof ik. Alleen ik geloof dat je endgame gewoon waardeloze damage hebt?
Niet meer hun jungle in je uppie invaden, wil je?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:22 schreef Djurres het volgende:
Maar weer is een rondje falen met Ezreal
Doe me best :Vquote:Op donderdag 13 december 2012 16:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Niet meer hun jungle in je uppie invaden, wil je?
Leuk filmpje manquote:Op donderdag 13 december 2012 17:14 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik heb een semi-pro Counterstrike 1.6 verleden en was ook vrij goed in CoD MW3. Toch vermaak ik me beter met games als LoL(ook een poos pvp gespeeld in World of Warcraft). Ik ben een waardeloze speler tot nu toe maar ik leer veel van livestreams en tips via fora zoals deze.
Ik ben nog niet eens level 20(19.5 momenteel, damn wat duurt dat lang) en vind het leuk clips te uploaden naar me youtube channel, zoals deze waar de tegenstander nogal overaggressive is.
Muziek heb ik jaren geleden gemaakt met fruityloops
Aardig (of gewoon normaal) doen is niet het sterkste punt van enkele bezoekers van het LoL topic.quote:
I know, and i know, kijkende naar je UI.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:04 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Haha da's een ijshockeyer uit de NHL, dat keek ik tot vorig jaar altijd
Wat was je nick in 1.6?quote:Op donderdag 13 december 2012 17:14 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik heb een semi-pro Counterstrike 1.6 verleden en was ook vrij goed in CoD MW3. Toch vermaak ik me beter met games als LoL(ook een poos pvp gespeeld in World of Warcraft). Ik ben een waardeloze speler tot nu toe maar ik leer veel van livestreams en tips via fora zoals deze.
Ik ben nog niet eens level 20(19.5 momenteel, damn wat duurt dat lang) en vind het leuk clips te uploaden naar me youtube channel, zoals deze waar de tegenstander nogal overaggressive is.
Muziek heb ik jaren geleden gemaakt met fruityloops
Phantom/Steven. Heb een poosje meegespeeld bij Lost Prophets. Manager Timme ging later voor Mysod spelen(geloof ik de beste Nederlandse 1.6 clan)quote:
ik vind darkrider, die heb ik ook trouwens.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Welke Sejuani skin is eigenlijk beter, Sabretusk of Darkrider?
Het was een clan met meerdere sponsors die vrijwel alle LAN's binnen Nederland afging, dat jij gaat lopen zoeken op clanbase en daar niks kan vinden doet daar niks aan afquote:Op donderdag 13 december 2012 17:58 schreef Jajong het volgende:
Dan is jouw claim van 'semi-pro' onzin.
Zodra je gratis shit krijgt om een spelletje te spelen ben je wel minimaal semi pro denk ik.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:03 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Het was een clan met meerdere sponsors die vrijwel alle LAN's binnen Nederland afging, dat jij gaat lopen zoeken op clanbase en daar niks kan vinden doet daar niks aan af
Vogelverschrikker rings a bell, verder niet gehoord van die clan, maar mijn CS periode is denk ik ook ondertussen wel een jaar of 9/10 geleden denk ik. Ben begonnen bij 1.3 toen ik iets van 13/14 wasquote:Op donderdag 13 december 2012 18:12 schreef BaajGuardian het volgende:
dan kende je ook wel de Dutch killing force klan of niet steven? Daar zaten vrienden van mij in waaronder vogelverschrikker, een van de betere CS spelers toen
stonden meer bekend als de afkorting DKF. Ja toen speelden hun ook zo ongeveer, ik speelde soms weleens mee met vogelverschrikker een tijdje, wel als dikke noob hoor ben nooit goed geweest want ik leefde toen op straat heh.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:16 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Vogelverschrikker rings a bell, verder niet gehoord van die clan, maar mijn CS periode is denk ik ook ondertussen wel een jaar of 9/10 geleden denk ik. Ben begonnen bij 1.3 toen ik iets van 13/14 was
Doe nou maar niet stoer, want ik weet meer over de CS1.6 scene dan jij ooit zal doen, en sorry Lost Prophets is nooit 'semi-pro' geweest. Als je een gratis koeler en muismat krijgt ben je geen semi-pro. Dan was iedereen dat in de NL scene, fuck it, dan was ik ook semi-pro.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:03 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Het was een clan met meerdere sponsors die vrijwel alle LAN's binnen Nederland afging, dat jij gaat lopen zoeken op clanbase en daar niks kan vinden doet daar niks aan af
Ga lekker Jajong provoceren als je een flamewar wil, normaal doen is blijkbaar ook niet jouw sterkste punt.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:32 schreef Keselo het volgende:
[..]
Aardig (of gewoon normaal) doen is niet het sterkste punt van enkele bezoekers van het LoL topic.
Zou het wel willen, maar speel nooit ADCquote:Op donderdag 13 december 2012 18:52 schreef Snorrenbaard het volgende:
jullie zuigen allemaal en willen dat BaajGuardiaan jullie naar semi pro elo carried
Inderdaad, niks mis mee.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:49 schreef kensei het volgende:
[..]
Ga lekker Jajong provoceren als je een flamewar wil, normaal doen is blijkbaar ook niet jouw sterkste punt.
Ik mag toch m'n mening geven joh, pannekoek
Nou goed man, toch was het een Semi-Pro clan binnen Nederland. Ruige donder dat je bent.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Doe nou maar niet stoer, want ik weet meer over de CS1.6 scene dan jij ooit zal doen, en sorry Lost Prophets is nooit 'semi-pro' geweest. Als je een gratis koeler en muismat krijgt ben je geen semi-pro. Dan was iedereen dat in de NL scene, fuck it, dan was ik ook semi-pro.
Kijk zo kan dat ook Keseloquote:Op donderdag 13 december 2012 18:55 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Inderdaad, niks mis mee.
[..]
Nou goed man, toch was het een Semi-Pro clan binnen Nederland. Ruige donder dat je bent.
heb ik de tijd niet voorquote:Op donderdag 13 december 2012 18:52 schreef Snorrenbaard het volgende:
jullie zuigen allemaal en willen dat BaajGuardiaan jullie naar semi pro elo carried
Jij bent degene die ruig komt doen met je ik was een semi-pro gamerquote:Op donderdag 13 december 2012 18:55 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Inderdaad, niks mis mee.
[..]
Nou goed man, toch was het een Semi-Pro clan binnen Nederland. Ruige donder dat je bent.
Mijn reactie was enkel omdat een nieuwe bezoeker in het topic, die originele content plaats (wat vrij uniek is hier), gelijk nogal lullig wordt begroet. Nu kan hij er gelukkig goed tegen (waarvoor hulde) maar het kan ook ontmoedigen om er nog ooit te posten en dat zou natuurlijk jammer zijn.quote:
Skillstorm postte ook ooit OC, die hebben we daarna maanden niet meer gezienquote:Op donderdag 13 december 2012 19:17 schreef Keselo het volgende:
[..]
Mijn reactie was enkel omdat een nieuwe bezoeker in het topic, die originele content plaats (wat vrij uniek is hier), gelijk nogal lullig wordt begroet. Nu kan hij er gelukkig goed tegen (waarvoor hulde) maar het kan ook ontmoedigen om er nog ooit te posten en dat zou natuurlijk jammer zijn.
Mijn bedoeling was het ook absoluut niet om te provoceren, excuus als het zo aankwam.
Gr
Laat dat semi maar weg!quote:Op donderdag 13 december 2012 19:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Fun fact: ik heb ooit wat races voor mijn zusje gespeeld in een paardenspel. Eindigde op de derde plek van Nederland. Toch ook wel soort van semi-pro.
Opdat de herinnering aan hem voor eeuwig mag blijven voortleven in al onze harten.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Skillstorm postte ook ooit OC, die hebben we daarna maanden niet meer gezien
Misverstandje kusje eropquote:Op donderdag 13 december 2012 19:17 schreef Keselo het volgende:
[..]
Mijn reactie was enkel omdat een nieuwe bezoeker in het topic, die originele content plaats (wat vrij uniek is hier), gelijk nogal lullig wordt begroet. Nu kan hij er gelukkig goed tegen (waarvoor hulde) maar het kan ook ontmoedigen om er nog ooit te posten en dat zou natuurlijk jammer zijn.
Mijn bedoeling was het ook absoluut niet om te provoceren, excuus als het zo aankwam.
Gr
Zijn dustbrain is toch de kloon van Skillstorm? Net zon oliebol in ieder gevalquote:Op donderdag 13 december 2012 19:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Skillstorm postte ook ooit OC, die hebben we daarna maanden niet meer gezien
Laat maarquote:Irelia [All] [00:01:50] speedzor
Irelia [All] [00:01:52] ouwe forum.fok troll
Irelia [All] [00:01:54] hoe gaat het jongen
Irelia [All] [00:02:01] kanker baajguardian
Lijkt me duidelijk. Ik heb de case even naar speedz gepm'dquote:
quote:
quote:Irelia [00:12:05] no
Irelia [00:12:06] go fuck urself
Irelia [00:12:07] not my fault
Blitzcrank [All] [00:12:19] gg
Irelia [All] [00:12:23] kanker spel
Je had na je 2e of 3e al je conclusies moeten trekken en moeten stoppen. Je bent niet goed genoeg, blijf bij normalsquote:Op donderdag 13 december 2012 20:19 schreef Snorrenbaard het volgende:
5 placement matches gewonnen 5 verloren
IGN?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:32 schreef Snorrenbaard het volgende:
Gelukkig zitten er meerdere mensen in een team en ben ik niet altijd de oorzaak van de verliespartij
huh? Je leest verkeerd, hij heeft er 5 gewonnen en 5 verloren, 50% dus. Da's gewoon normaal toch?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:34 schreef Jajong het volgende:
Als je na 5 placement potjes - waar de grootste mongolen op aarde rondlopen - geen een kan carryen in je eentje moet je gewoon geen ranked spelen
ja gisteren was het al december ;lquote:Op donderdag 13 december 2012 23:24 schreef kensei het volgende:
Wanneer komt die klote december patch nou, hij had er gister al kunnen zijn
11 December hadden ze aangekondigd als vroegste datum.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja gisteren was het al december ;l
Hier een game waar onze Annie 0-7 loopt in de lane, onze bot Fiora (:')) kreeg continu kills en raped uiteindelijk alles weg met die cleaversquote:Op donderdag 13 december 2012 23:59 schreef Xa1pt het volgende:
Snap niet dat ze Black Cleaver zo lang laten zitten.
probeer voor de garp eens gauntlet op ziggs.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:17 schreef Snorrenbaard het volgende:
Sowieso vind ik geen enkel van die nieuwe items echt nuttig, Lyndria's is de enige.
Ach, ik had 8 placement matches verloren. Ook 8 waar ik totaal niets aan kon doen. Als ik bot was gingen mid en top binnen 25 minuten 10 keer dood. Als ik mid was ging mijn jungler en bot 10 keer dood. Kan gebeuren, gewoon doorgaan en uiteindelijk kom je er wel.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je had na je 2e of 3e al je conclusies moeten trekken en moeten stoppen. Je bent niet goed genoeg, blijf bij normals
Ik las zijn post verkeerd spuitelf =D Ik dacht dat ie ze alle 5 had verloren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:18 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ach, ik had 8 placement matches verloren. Ook 8 waar ik totaal niets aan kon doen. Als ik bot was gingen mid en top binnen 25 minuten 10 keer dood. Als ik mid was ging mijn jungler en bot 10 keer dood. Kan gebeuren, gewoon doorgaan en uiteindelijk kom je er wel.
"Niet goed genoeg voor ranked" is natuurlijk ook gewoon bullshit. Het ligt er gewoon aan wat je verwacht te worden qua Elo. Als je ten onrecht denkt dat je 1500 Elo verdient, terwijl je in werkelijkheid niet boven de 1100 uit zal komen, zal het inderdaad frustrerend zijn en zul je het gevoel krijgen niet goed genoeg te zijn. Er is echter geen betere manier om beter te worden dan ranked te tryharden.
Runic Bulwark is goed, Frozen Fist is Godlike op Ezreal. Nieuwe Black Cleaver is OP (nerfs gaan amper wat doen), Flask is OP. (Ruby) Sightstone is bizar OP. Blade of Ruined King is goed op Jax (niet op veel anderen tho) Nieuwe Spirit Visage is goed, als bug gefixed wordt (vanavond).quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:17 schreef Snorrenbaard het volgende:
Sowieso vind ik geen enkel van die nieuwe items echt nuttig, Lyndria's is de enige.
Dan nog, het feit dat je denkt dat je na 3 verloren ranked matches aaneen er maar mee moet stoppen slaat gewoon nergens op.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik las zijn post verkeerd spuitelf =D Ik dacht dat ie ze alle 5 had verloren.
Wel als het vlak achter elkaar is, maar verder mee eensquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:53 schreef Keselo het volgende:
[..]
Dan nog, het feit dat je denkt dat je na 3 verloren ranked matches aaneen er maar mee moet stoppen slaat gewoon nergens op.
Diana en Rengar nerfquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:52 schreef Lamabal het volgende:
http://na.leagueoflegends(...)update-1-patch-notes
Speel zelf geen Diana, maar die combinatie van dat shield en burst is echt veel te goed imo. Zo vaak een Diana als winnaar uit een 3v1 zien komen. Valt amper mee te traden als die unit niet op cooldown is.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:56 schreef Keselo het volgende:
Die Diana nerf is wel erg extreem, range van vrijwel alle spells verminderen. Dan nerf je de champion niet zozeer als dat je gewoon de hele playstyle omvergooit.
Dat ze veel te sterk is ben ik ook met je eens. Beetje vreemd dat ze meer focussen op het nerfen van haar range dan het nerfen van haar burst en tankiness.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:04 schreef kensei het volgende:
[..]
Speel zelf geen Diana, maar die combinatie van dat shield en burst is echt veel te goed imo. Zo vaak een Diana als winnaar uit een 3v1 zien komen. Valt amper mee te traden als die unit niet op cooldown is.
Je bedoelt dat jij vindt dat het nergens op slaat.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:53 schreef Keselo het volgende:
[..]
Dan nog, het feit dat je denkt dat je na 3 verloren ranked matches aaneen er maar mee moet stoppen slaat gewoon nergens op.
Haar burst is ook aangepakt, de base damage op een van haar spells is flink verminderd. Verder is de casting range van haar spells niet aangepakt volgens mij, alleen de range waarbinnen je 'gepulld' wordt (ze heeft toch een soort van mini-orianna-ult ability?)quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:06 schreef Keselo het volgende:
[..]
Dat ze veel te sterk is ben ik ook met je eens. Beetje vreemd dat ze meer focussen op het nerfen van haar range dan het nerfen van haar burst en tankiness.
dat is het hele punt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:26 schreef Ame_thyst het volgende:
Diana was OP ? Mij nooit opgevallen. Het idee van een Assasin is dat deze tons of dmg kan doen in een korte tijd maar ook erg makkelijke te killen is. Precies wat Diana dus was. Daarbij had ze nu ook niet echt een fantastische escape.
Maar goed Riot zal wel weer geluisterd hebben na gejank van een paar 500 elo spelers.
Blijkbaar zijn de eerste 10 minuten van het spel nog niet saai genoeg volgens Riot
Ja een Rod of ages heb je ook echt early game. Punt is dat Riot stapje voor stapje het gevaar van de Jungler minder maakt. Straks hoef je geen wards meer te kopen omdat de jungler toch geen fuck uithaaltquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:30 schreef jagga het volgende:
[..]
dat is het hele punt.
ze was niet squishy. 1 rod of ages maakte je dusdanig tanky dat er van de assasin squishy argument niks klopte. tevens is haar mobility best wel goed. Ult is ook een geweldige escape.
Als je niet weet waar je over praat, hou je dan gewoon stil. Als je in twijfel trekt of Diana OP is of niet moet je gewoon weg gaan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:33 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja een Rod of ages heb je ook echt early game. Punt is dat Riot stapje voor stapje het gevaar van de Jungler minder maakt. Straks hoef je geen wards meer te kopen omdat de jungler toch geen fuck uithaalt
Ja ipv inhoudelijk ergens op in te gaan weer iemand persoonlijk gaan aanspreken. Volwassen jongen ben je tochquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je over praat, hou je dan gewoon stil. Als je in twijfel trekt of Diana OP is of niet moet je gewoon weg gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |