PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
quote:Alfredo Duro: "El Fenerbahce ofrece 10 millones a Kaká"
wutwututwquote:
Ik ben bang dat het daar ook een beetje dalende is allemaal.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:06 schreef detennismaster het volgende:
De silvermarkt blijft redelijk in evenwicht?
Twee dagen geleden op PS3 gemiddeld 250k en nu gemiddeld 190k.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
wtf serieus, hoeveel is die dan nu nog waard op de ps3/xbox?
Ik had hem 3 weken terug ook voor 190K. Dan is die eerst gestegen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Twee dagen geleden op PS3 gemiddeld 250k en nu gemiddeld 190k.
Dan heb je geluk gehad, hij gaat wat op en neer maar is in de afgelopen weken op zijn goedkoopst 220k geweest gemiddeld.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik had hem 3 weken terug ook voor 190K. Dan is die eerst gestegen.
Weinig koopjes kunnen vinden net. Snap ook niet waarom ik er nog tijd in steekquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:06 schreef detennismaster het volgende:
De silvermarkt blijft redelijk in evenwicht?
Dit ja. En bjina alle spelers die ik te koop heb staan zijn goedkoopst in hun formatie (vaak 41212)...maar ik verkoop vandaag nog helemaal niks...quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weinig koopjes kunnen vinden net. Snap ook niet waarom ik er nog tijd in steek
Dinsdagochtend is ook niet bepaald primetime hequote:Op dinsdag 11 december 2012 13:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit ja. En bjina alle spelers die ik te koop heb staan zijn goedkoopst in hun formatie (vaak 41212)...maar ik verkoop vandaag nog helemaal niks...
Ik had vandaag een Arias voor 300 dat was wel mijn beste koopje maar zelfs die verkoopt nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit ja. En bjina alle spelers die ik te koop heb staan zijn goedkoopst in hun formatie (vaak 41212)...maar ik verkoop vandaag nog helemaal niks...
Normaal doe ik de prijszetting zo dat ik echt de hele dag door verkoop hoor. Maar dat lukt nu dus niet...quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dinsdagochtend is ook niet bepaald primetime he
Dikke doei, ik ga niet met verlies verkopenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:29 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon zakken met jullie prijzen.
Zak zak zak maar lekker door door door.
Daddy needs a Lloris for 50k.
Verklaar je nader?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:31 schreef BDIL het volgende:
Dit spel is zon bullshit als je met silvers tegen gold speelt
Neequote:Op dinsdag 11 december 2012 13:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geef hem maar aan mij ik verkoop hem wel
Daar is het al te laat voor. Het wordt alleen maar erger.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dikke doei, ik ga niet met verlies verkopen
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Krijg jij een Vilhena van mij
Je wordt op een of ander manier benadeelt, jij speelt niet perse slechter alleen de spelers van de tegenstander lijken 2 keer zo goedquote:
Silverprijzen blijven nog enigszins in stand.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Daar is het al te laat voor. Het wordt alleen maar erger.
Speel jij met silver of gold? Wie word benadeeld? De silvers of de golds?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je wordt op een of ander manier benadeelt, jij speelt niet perse slechter alleen de spelers van de tegenstander lijken 2 keer zo goedBijna elk schot zit, veel sneller ( Matri leek 90 pace te hebben
)
Ja daar gaat weinig mee gebeuren verwacht ik.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Silverprijzen blijven nog enigszins in stand.
Dat hoop ik ook...maar ik verkoop dus weinig nog...quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja daar gaat weinig mee gebeuren verwacht ik.
zal wel een zieke pack zijnquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:03 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
oh nice, ze hebben eindelijk een gold upgrade
goed nieuws voor de onwetende mensen
Vraag maar aan je moederquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vraag maar aan je moederBUUUUUUUUUUUUUUUURNSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vraag maar aan je moederM'n moeder is dood....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is een lach als je van binnen huilt
gewoon ff op de kachel leggen, voelt het alsnog lekker warm aanquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet mijn probleem.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Necrofilie
Maar het is geen grapje btwquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet mijn probleem.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Necrofilie
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik.
Ik heb nog 15k over, ik denk ik koop zo'n Jumbo...
Heb ik per ongeluk een silver pack voor 15k gekocht, die ene met alleen maar non-shiny's
Dat team?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik.
Ik heb nog 15k over, ik denk ik koop zo'n Jumbo...
Heb ik per ongeluk een silver pack voor 15k gekocht, die ene met alleen maar non-shiny's
oke ze is neit doodquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ow, kut voor je dan. (serieus) Maar ja, op internet is iedereens moeder dood
Die packs zijn rukquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:19 schreef DutchSL het volgende:
Die packs zijn het alleen maar waard om met 50/75 fifa points te kopen.
Met die twee maak je nog steeds verliesquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:18 schreef Fuszy het volgende:
Zou wel baas zijn als je dan Kanu, Davies en nog wat bazen non shiny's krijgt
Nou enquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Met die twee maak je nog steeds verlies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
hier schijnt de zon en is t fucking warmquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:21 schreef vandermar het volgende:
Er ligt hier alweer aardig wat sneeuw5cm wel.
Hier helemaal niks...quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:21 schreef vandermar het volgende:
Wat...hier schijnt de zon en is het 8 gradenquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:21 schreef vandermar het volgende:
Ja, maar 75 fifa points voor een pack t.w.v. 30.000 coins of 150 fifa points voor een pack t.w.v. 7.500 coins. Die upgrade packs zijn met fifa points relatief veel goedkoper dus.. met coins is het quasi onmogelijk winst halen.quote:
quote:
This drippel does de bucket overwalking.quote:
Markt is volgens sommigen gecrasht merk er zelf weinig vanquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:32 schreef Maver24 het volgende:
Zo even een tering zooi aan overbodige spelers op de markt gezet, zeker wel 150k wat ik er mee terug kan verdienen, heel de tradepile staat vol met spelers
Alsnog weinigquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
UPC monteur geweest en gelijk weer van 11Mb naar 30Mb
Is dat nou lekker, Imax 3D? Ben er zelf niet zo weg van, 3D...quote:
ik merk er ook nog niet zoveel van hoor, zal wel aan mij liggen danquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:33 schreef quer het volgende:
[..]
Markt is volgens sommigen gecrasht merk er zelf weinig van
Geen idee, de eerste keer.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:38 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Is dat nou lekker, Imax 3D? Ben er zelf niet zo weg van, 3D...
Alleen jammer dat er geen gewone versie op Imax schermen draait
Neequote:
In twee/drie dagen:quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:33 schreef quer het volgende:
[..]
Markt is volgens sommigen gecrasht merk er zelf weinig van
Krijg er hoofdpijn van. Vind het maar niksquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:38 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Is dat nou lekker, Imax 3D? Ben er zelf niet zo weg van, 3D...
Alleen jammer dat er geen gewone versie op Imax schermen draait
Kan ik weer m'n BBVA team makenquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In twee/drie dagen:
Thiago Silva van 250k naar 190k
Lloris van 89 naar 81k
Neuer van 83k naar 73k
Nani van 54k naar 48k
Pepe van 28k naar 24k
Vidal van 7k naar 5k
En zo vele anderen.
Vorig jaar begon dit al eind oktober met een sneeuwbal effect t/m januari.
Vorig jaar riep iedereen bij elke poep of scheet dat MARKET CRASH. Dat vind ik dit jaar wel meevallen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In twee/drie dagen:
Lloris van 89 naar 81k
Neuer van 83k naar 73k
Nani van 54k naar 48k
Pepe van 28k naar 24k
Vidal van 7k naar 5k
En zo vele anderen.
Ramos van 195k naar 177kquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan ik weer m'n BBVA team maken
Ramos is ver buiten budgetquote:
kutteamquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ramos is ver buiten budget
[ afbeelding ]
Hier zat ik aan te denken, alleen Ozil past niet meer zie ik
Coentrao LB danquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat komt omdat de LAM nu met de spits linkt. Maar dat wist je vast wel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mata lijkt me beter op die positiequote:Op dinsdag 11 december 2012 14:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Callejon jonguh voor da pace.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat team speelde echt goddelijk in FUT 12
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Veel te weinig pace ook aan de zijkanten man.
Idd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Veel te weinig pace ook aan de zijkanten man.
Bij elke duw of scheet ligt 3 kwart van die spelers omquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen had ik Ibrahimovic in december voor 100kquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In twee/drie dagen:
Lloris van 89 naar 81k
Neuer van 83k naar 73k
Nani van 54k naar 48k
Pepe van 28k naar 24k
Vidal van 7k naar 5k
En zo vele anderen.
Wat jij wil, bazenteamquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:50 schreef byah het volgende:
[..]
Bij elke duw of scheet ligt 3 kwart van die spelers om
Ik had Pepe vandeweek voor 19-20K BIN (weet niet meer exact hoeveel)quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In twee/drie dagen:
Lloris van 89 naar 81k
Neuer van 83k naar 73k
Nani van 54k naar 48k
Pepe van 28k naar 24k
Vidal van 7k naar 5k
En zo vele anderen.
Jazekerquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jij had vorig jaar dat team ja?
Met Jordi Alba op LB like a boss?
Dan heb je er te veel voor betaald, vieze Xbox'erquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:51 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik had Pepe vandeweek voor 19-20K BIN (weet niet meer exact hoeveel)
edit: Was geen undercutter en ook geen pricefixer (zou wel een hele domme zijn dan:P) gingen een stuk of 10-15 voor rond de 20 weg
Vrij zeker dat er een transferred versie was die LB wasquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alba was LM vorig jaar.
En zijn TOTY was onbetaalbaar.
Transfer Alba naar Barca was wel LB hoor.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alba was LM vorig jaar.
En zijn TOTY was onbetaalbaar voor jou.
Helaas speel ik op de PS3quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan heb je er te veel voor betaald, vieze Xbox'er
Helaas toch nietquote:
Er waren 100% zeker geen stuk of 20 Pepe's tegelijk voor minder dan 20k BIN op de markt vorige week.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:00 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Helaas toch nietzal even kijken of ik een SS kan regelen vanavond
http://www.futhead.com/fifa/squads/2168524/#squad-playerquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oke, punt voor jou misschien niet een stuk of 20, maar t waren er wel verrassend "veel"quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er waren 100% zeker geen stuk of 20 Pepe's tegelijk voor minder dan 20k BIN op de markt vorige week.
Ja, die van Juventus misschien
Nee. Als die er op gestaan hebben waren ze er in een kwestie van seconden weg, daar zitten veel te veel mensen voor op de 59e minuut.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:04 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Oke, punt voor jou misschien niet een stuk of 20, maar t waren er wel verrassend "veel"
Vitessequote:
In Fifa 11 heb ik een fortuin gemaakt aan Pepe's opkopen voor 2 a 3 k (dat was de prijs van Carvalho en die open bids vielen niet zo op) en verkopen voor 5k.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op de Xbox kost Pepe niet eens 15kIn het begin had ik hem 2x voor rond de 25k en 2x voor 35k verkocht.
Dit gaat volgens mij richting een nutteloze wellus nietus discussiequote:Op dinsdag 11 december 2012 15:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee. Als die er op gestaan hebben waren ze er in een kwestie van seconden weg, daar zitten veel te veel mensen voor op de 59e minuut.
Moet je maar geloofwaardige leugens bedenken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:07 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dit gaat volgens mij richting een nutteloze wellus nietus discussie
Vitesse is de grootste aids club van heel Nederland. Dan heb ik nog 100x meer sympathie voor Ajax en de supporters daarvan.quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Moet je maar geloofwaardige leugens bedenken.
Hoho, je vergeet ons met Toivonen, Mertens, Strootman en van Bommelquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vitesse is de grootste aids club van heel Nederland. Dan heb ik nog 100x meer sympathie voor Ajax en de supporters daarvan.
Dankzij Vitesse heeft RKC wel hele mooie rode shirtjes.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vitesse is de grootste aids club van heel Nederland. Dan heb ik nog 100x meer sympathie voor Ajax en de supporters daarvan.
Willem II komt ook dicht in de buurt trouwens.
Koop Lalic, Vargas of Estigarribia ofzo voor op LM voor de balans.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:12 schreef StijnDa het volgende:
Dit lijkt me wel beastZitten nog wat spelers in die ik wil proberen.
[ afbeelding ]
Volmondig eensch. Stillem 2quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Willem II komt ook dicht in de buurt trouwens.
Moet Brazil zijn voor Santanaquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Koop Lalic, Vargas of Estigarribia ofzo voor op LM voor de balans.
Neuer, 4-4-2, Free packquote:
Moralezquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:16 schreef DannyDeko het volgende:
Ik heb net dit gekocht en gelijk ff mee gespeeld. Ben er erg over te spreken. Montolivo zou echt mn held zijn als ie wat meer pace had.
[ afbeelding ]
Een langzamere CF maakt meestal niet veel uit, als je hem goed gebruikt dan! Ziet er wel als een goed team uitquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:16 schreef DannyDeko het volgende:
Ik heb net dit gekocht en gelijk ff mee gespeeld. Ben er erg over te spreken. Montolivo zou echt mn held zijn als ie wat meer pace had.
[ afbeelding ]
Inderdaad, lekker consequentquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Oja kut, geen link met de keeper in dit 3atb systeem.
Nicequote:Op dinsdag 11 december 2012 15:16 schreef DannyDeko het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had een 4-2-3-1 met Ibra als ST en IF Del Piero als CF.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:19 schreef vandermar het volgende:
Ik had vorig jaar Ibrahimovic vaak als CF, werkte beestachtig goed, liep altijd beter dan 1 op 1. Maar hij was dan ook de beste spits vorig jaar met RvP
Je moest geen finesses doen maar gewoon rammen, dan zat hij 99 van de 100 keerquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had een 4-2-3-1 met Ibra als ST en IF Del Piero als CF.
Del Piero scoorde meerik mistte echt zo veel kansen met Ibra, begreep er niks van.
95 longshotsquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker consequent![]()
Maar er staan al 6 verdedigend capabele mannen op het veld, dus komt goed denk ikIF Montolivo heeft ook betere ingame stats dan lijkt op het kaartje, zoals bij veel IF's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil ik toch geprobeerd hebben
edit;
[..]
NiceWilde ik dus ook gaan proberen.
Ja, ik was een echte finesse hoer vorig jaar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moest geen finesses doen maar gewoon rammen, dan zat hij 99 van de 100 keer
Hoe kan hij nu ineens 74 hebben terwijl hij eerst 82 had met overpowerde stats?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:22 schreef DutchSL het volgende:
Del Piero is in H2H nu 74 rated, jammer dat hij niet in FUT zit anders had ik er iets mee gedaan ondanks pace.
Nu moet je alles rammen in de korte hoek, zit 99 van de 100 keerquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, ik was een echte finesse hoer vorig jaar.
Nog steeds wel.
Korte hoek vliegt alles erin iddquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nu moet je alles rammen in de korte hoek, zit 99 van de 100 keer
Weet niet dat hij eerst 82 was, zat laatst een keertje te kijken en toen zag ik 74. Heskey is 70 rated.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe kan hij nu ineens 74 hebben terwijl hij eerst 82 had met overpowerde stats?
Ik dacht dat ik een goede deal had maar nu staat er een CAM Wallyson op die niet verkoopt voor 150k.
Die hadden ze een tijd geleden ook al. of was dat alleen de keeper? Geen idee.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dankzij Vitesse heeft RKC wel hele mooie rode shirtjes.
Dat welquote:
Mwah valt wel mee. Roy was irritant, marcie gewoon dom.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoho, je vergeet ons met Toivonen, Mertens, Strootman en van Bommel![]()
En supporters als Marcie en roypsv
Waar is de haat.
Dan is er weer een nieuwe update want Heskey had volgens mij eerst 66. Ono zat ook in die update met 75 overallquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Weet niet dat hij eerst 82 was, zat laatst een keertje te kijken en toen zag ik 74. Heskey is 70 rated.
Lucky mofoquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren IF Arnautovic en nu deze
Even quoten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:25 schreef Fuszy het volgende:
PSV is opzich nog niet eens zo'n verkeerde club.
De prijs van Agbon is nog niet maatgevend he. Vaak zie je na een market crash dat de echte dure (en dus uitzonderlijke) spelers alleen maar duurder worden (dus Agbon ook), en de rest van de prijzen ineen stort.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:27 schreef Ajacied7 het volgende:
De prijzen van silvers blijven wel constant. Agbonlahor is zelfs al 220k.
PS3 prijzen liggen stukken hoger. Komt omdat veel meer mensen een Xbox hebben.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wow hij is nog best duur op ps3Mooi pack.
Ook een speler als Lacazette is alleen maar gestegen. Gemiddelde prijs is nu 40-42k.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De prijs van Agbon is nog niet maatgevend he. Vaak zie je na een market crash dat de echte dure (en dus uitzonderlijke) spelers alleen maar duurder worden (dus Agbon ook), en de rest van de prijzen ineen stort.
Overigens denk ik dat de silvers redelijk stabiel blijven inderdaad...er is alleen op dit moment blijkbaar weinig vraag naar, want ik verkoop zo weinig
Haha dit was gewoon een van jouw zinnen hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wat is deze. Gewoon even mijn post veranderen he
I know. Er zitten irritante spelers bij PSV, maar als het loopt dan voetballen ze allemaal wel heel goed. Daarom acht ik PSV ook nog steeds als kampioenskandidaat nummer 1, Ajax 2 en Feyenoord als een goede outsiderquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haha dit was gewoon een van jouw zinnen hoor
Lukaku is een ander geval. Die prijs van hem was gewoon te hoog voor zijn stats.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Lukaku is op de Xbox al behoorlijk gedaald in prijs, hij kost nu al minder dan 65k. Volgens mij was Wallyson gisteren ook meer dan 160k maar nu gaat hij niet voor 150k al is die wel CAM.
Ik had Lukaku voor 55K 3 weken terug, gelukkig nog winstquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Lukaku is op de Xbox al behoorlijk gedaald in prijs, hij kost nu al minder dan 65k. Volgens mij was Wallyson gisteren ook meer dan 160k maar nu gaat hij niet voor 150k al is die wel CAM.
Voor zijn stats ja maar voor hoe hij in-game is, is hij redelijk goedkoop. In-game is hij echt zo gigantisch goedquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Lukaku is een ander geval. Die prijs van hem was gewoon te hoog voor zijn stats.
Dat vind ik ook maar dat vind ik van meerdere spelers (vooral BPL silvers) Sommige mensen zijn het waarschijnlijk niet met me eensquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Lukaku is een ander geval. Die prijs van hem was gewoon te hoog voor zijn stats.
Elke silver in de BPL is te duur voor zijn statsquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat kun je niet op het eerste gezicht zien.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voor zijn stats ja maar voor hoe hij in-game is, is hij redelijk goedkoop. In-game is hij echt zo gigantisch goed
Dat gaat ook wel gebeuren. Maar sommigen zoals Lukaku blijven wel vrij prijzig hoor, hij is echt heel erg goedquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat kun je niet op het eerste gezicht zien.![]()
Ik verwacht wel dat de gehypte silvers zullen dalen in prijs. Spelers die eigenlijk alleen duur zijn door hun populariteit. Bv Sterling, Verratti, Pogba en noem maar op.
Ik vond Lukaku licht tegenvallen maar dat kwam vooral door zijn lage dribbling en skills.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat gaat ook wel gebeuren. Maar sommigen zoals Lukaku blijven wel vrij prijzig hoor, hij is echt heel erg goedhij voelt sneller aan dan dat zijn kaartje zegt, hij is ongelofelijk sterk en heeft een subliem schot
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze moet er komen
Die heb je niet nodig, je walst overal zo doorheenquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik vond Lukaku licht tegenvallen maar dat kwam vooral door zijn lage dribbling en skills.
ja idd torress beste speler vande wereldquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze moet er komen
Alleen maar als hij terug naar Liverpool gaat.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze moet er komen
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Alleen maar als hij terug naar Liverpool Atletico gaat.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik vond Lukaku licht tegenvallen
matige spelerquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:40 schreef vandermar het volgende:
speelt bij alle andere elftallen als valse spits (nr 10) en kan dat uitstekend, Koeman wil hem als spits jammer genoeg.
Beter dan Fiesjerquote:
Prima man voor ernaast, maar Lukakuquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:43 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die eer is maar voor 1 iemand weggelegd:
GABBY
O, Erickson dan?quote:
Mlapa, de verbeterde versie van Lukaku.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Prima man voor ernaast, maar Lukaku
Tegen jong NAC kan ik het ookquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:40 schreef vandermar het volgende:
speelt bij alle andere elftallen als valse spits (nr 10) en kan dat uitstekend, Koeman wil hem als spits jammer genoeg.
Hoe kom je daar nou bij? Hij heeft 84 shot power en 78 finishing, dat wordt dus 87+ en 81+ met chem/morale, 88 strength, 83 sprint speed en hij is 190quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Op papier is Lukaku best slecht nog
Echt nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tegen jong NAC kan ik het ook
Naast shotpower is er dan ook weinig aan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Hij heeft 84 shot power en 78 finishing, dat wordt dus 87+ en 81+ met chem/morale, 88 strength, 83 sprint speed en hij is 190
Hij is een spits geen spelmakerquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Naast shotpower is er dan ook weinig aan.
[ afbeelding ]
Je weet niet eens hoe hij speeltquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zeg toch op papier steefiequote:Op dinsdag 11 december 2012 15:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe hij speeltHij is fucking goed man.
Nou enquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij hebt mij nooit zien voetballen
Gelukkig zijn de fysieke stats vrij onbelangrijk voor een spits.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou en.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zeg toch op papier steefie
Het enige waar ik wel eens aan trek is mijn eigen piem0lquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dus kun je geen conclusies trekken.
Heb je een bron?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
PS3 prijzen liggen stukken hoger. Komt omdat veel meer mensen een Xbox hebben.
Daar heb ik anderen voorquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het enige waar ik wel eens aan trek is mijn eigen piem0l
Pukki maar hij heeft 3*quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:48 schreef Ajacied7 het volgende:
Wie naast Mlapa? Ik zoek een tank met snelheid of een technische spits met hoge dribbling en skills.
Dacht zelf aan Sio omdat hij belachelijk goede stats heeft maar hij mist de 4* skills.
Er zijn geen Bundesliga spitsen met 4* skills of je moet een van de CAM's ST willen maken (Junocevic lijkt dan de beste optie)quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:48 schreef Ajacied7 het volgende:
Wie naast Mlapa? Ik zoek een tank met snelheid of een technische spits met hoge dribbling en skills.
Dacht zelf aan Sio omdat hij belachelijk goede stats heeft maar hij mist de 4* skills.
Hoeft niet uit de Bundesliga te zijn. Als ik Leitner op CAM zet in een 4-2-2-2 heeft Mlapa al 9 chem.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er zijn geen Bundesliga spitsen met 4* skills of je moet een van de CAM's ST willen maken (Junocevic lijkt dan de beste optie)
Reus is de betere van de 2 iigquote:
In dat geval zijn er veel opties uiteraard, bv..quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hoeft niet uit de Bundesliga te zijn. Als ik Leitner op CAM zet in een 4-2-2-2 heeft Mlapa al 9 chem.
4231 vind ik beter.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:59 schreef Revontulet het volgende:
is 4-2-2-2 een geschikte opstelling voor de Bundesliga?
Reus CF , want beter schot.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 11 december 2012 15:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Reus is de betere van de 2 iig
[/qoute]
Bedoelde eigenlijk in een 4231 Reus CF en Gotze CAM of andersom?
Reus denk ik dan alsnog, die schoten van hem zijn ziekquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 11 december 2012 15:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Reus is de betere van de 2 iig
[/qoute]
Bedoelde eigenlijk in een 4231 Reus CF en Gotze CAM of andersom?
Zo maar is even knutselen of ik iets in elkaar kan zetten danquote:
quote:
Thanksquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Reus denk ik dan alsnog, die schoten van hem zijn ziek
Was over het algemeen al niet zo te spreken over Gotze, maargoedquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:03 schreef DutchSL het volgende:
Maar Reus is ook beter op CAM dan Gotze, want meer pace en betere crossing.
Je Pisano zit 9k boven de normale prijs, de 41212 kaartjes zijn relatief goedkoop vandaag.. dus dan koopt men liever een andere Pisano en gooien ze er zelf een kaart overheenquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ongelofelijk, ik heb nou al de hele dag spelers te koop staan die veel goedkoper zijn dan anderen:
- Wilkshere (41212): 2k goedkoper BIN
- Angbwa (41212); 3k goedkoper BIN
- Pisano (41212): 3,5k goedkoper BIN
Alleen nog maar een van Rhijn verkocht de hele dag
Smart thinking...ik handel vooral veel in spelers met 41212 (want redelijk veel vraag en waardevast), maar dat is dan vandaag (en de komende dagen) natuurlijk het probleem. Mooi klotequote:Op dinsdag 11 december 2012 16:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je Pisano zit 9k boven de normale prijs, de 41212 kaartjes zijn relatief goedkoop vandaag.. dus dan koopt men liever een andere Pisano en gooien ze er zelf een kaart overheen
Mooi inkoopmoment zou je zeggen...ze worden toch weer duurder als EA geen geintjes uithaalt met Jumbo packs enzo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:12 schreef DutchSL het volgende:
Sjezus, nog maar 5k die 41212 kaarten.
Ik ga inkopen doenquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:12 schreef DutchSL het volgende:
Sjezus, nog maar 5k die 41212 kaarten.
Modric CDMquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:13 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maar is uitproberen
Niks mis met Modric op CDM hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Modric CDM![]()
Met Kroos ernaast hoeft je verdediging zich geen zorgen te maken.
Modric op CDM is een baas! Wil hem graag is uitproberen, en volgens mij valt zijn prijs mee! Maar wil hem sowieso op CDM en niet in een BBVA team...quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Modric CDM![]()
Met Kroos ernaast hoeft je verdediging zich geen zorgen te maken.
Hij is gek genoeg nog een van de beste opties ook in de Liga BBVA, maar dat zegt meer over de rest die totaal niet kunnen voetballen (Medel) of retetraag zijn dan over Modric zelf.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niks mis met Modric op CDM hoor
Dat gebeurd wel vaak op de Xbox volgens mij he?quote:
Geef mij die creditquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij is gek genoeg nog een van de beste opties ook in de Liga BBVA, maar dat zegt meer over de rest die totaal niet kunnen voetballen (Medel) of retetraag zijn dan over Modric zelf.
Mijn eerste x. Echte gay. Spel bleef om de 10 seconden hangen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat gebeurd wel vaak op de Xbox volgens mij he?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:18 schreef Ajacied7 het volgende:
Wie naast Wally? Of Maikon Leite met 7 chem of Eder met 9?
Zielig als je zo moet winnenquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mijn eerste x. Echte gay. Spel bleef om de 10 seconden hangen.
Vorig jaar had hij wel veel betere stats (ook defending) en 5* weak foot, toen was hij baas in mijn Joegoslaven team op CM.quote:
Bij jou is dat niet nodig.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
geen last van op de ps3 hoor, xbox live is gwn kut
Dikke winst dus!quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Schurrle en Lukaku in mijn gold pack
pff die zijn crap joh, leveren niks opquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Schurrle en Lukaku in mijn gold pack
Schurrle hoef je niet blij om te zijnquote:
Hele dag consumables getrade op mijn 2e account, en van de tradewinst pakje gekocht.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:36 schreef Revontulet het volgende:
[..]
pff die zijn crap joh, leveren niks op![]()
/jaloers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |