Oke, dat wist ik niet. Ben erg druk geweest dus kwam hier zelf ook sporadisch om goedemorgen te zeggenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zij komt hier vrijwel nooit meer.
Ja dat kan natuurlijk ook. Je kan natuurlijk altijd jezelf de helpende hand gevenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat wil ik inderdaad zeggen.
Anderzijds, er zijn vast wel contacten die zin hebben, maar waarin ik geen zin heb.
I knowquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:08 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Oke, dat wist ik niet. Ben erg druk geweest dus kwam hier zelf ook sporadisch om goedemorgen te zeggen
Onmogelijk. Iedere vrouw heeft toch minstens een lijst van 100 personen die haar zouden willen doen en ook komen zodra ze belt. Gekkie.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Anderzijds, er zijn vast wel contacten die zin hebben, maar waarin ik geen zin heb.
Sorry, moet trainen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar niemand die langskomt om me te palen..
Ik ben voornamelijk bezig met dat de oudste er niet bij kan zijn en bij Oma en Opa moet zijnquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:06 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha bedoelde niet hand in hand, 2e even spannend?
Kloptquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I knowIs alweer even geleden dat je hier was.
Of te ver weg wonen. Of niet kunnen. Of.....quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sowieso beter voor een keizersnede gaan nu.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben voornamelijk bezig met dat de oudste er niet bij kan zijn en bij Oma en Opa moet zijn
Dat ik er een aantal dagen niet ben (thuis). Maar de bevalling ben ik nog niet mee bezig.
Maar het is wel even spannend ja. Al wist ik bij de eerste vroeg dat het een keizersnede zou worden.
En daar ga ik nu ook van uit. Ik vind alles best maar mijn genotsplekje moet wel in tact blijven![]()
Haha verstandigquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben voornamelijk bezig met dat de oudste er niet bij kan zijn en bij Oma en Opa moet zijn
Dat ik er een aantal dagen niet ben (thuis). Maar de bevalling ben ik nog niet mee bezig.
Maar het is wel even spannend ja. Al wist ik bij de eerste vroeg dat het een keizersnede zou worden.
En daar ga ik nu ook van uit. Ik vind alles best maar mijn genotsplekje moet wel in tact blijven![]()
Ja, zeker vrouwen zoals wij. Nietwaar?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onmogelijk. Iedere vrouw heeft toch minstens een lijst van 100 personen die haar zouden willen doen en ook komen zodra ze belt. Gekkie.
Daar dacht de gynaecoloog anders over. En hebben we ook ruzie/discussie over gehad. Maar ik krijg mijn keizersnede hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso beter voor een keizersnede gaan nu.
Ja makkelijker want je weet hoe het moet maar moeilijker omdat je er nog eentje hebt die aandacht nodig heeft.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:12 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha verstandignatuurlijk zullen de dingen die de eerste keer uitzoeken waren nu makkelijker gaan dus kan je wel weer meer genieten van de andere dingen
Nou! Lijsten vol, Nath. Lijsten vol.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, zeker vrouwen zoals wij. Nietwaar?
Ja de aandacht verdelen zal wel lastig worden inderdaad. Maar gelukkig sta je er niet alleen voorquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar dacht de gynaecoloog anders over. En hebben we ook ruzie/discussie over gehad. Maar ik krijg mijn keizersnede hoor
[..]
Ja makkelijker want je weet hoe het moet maar moeilijker omdat je er nog eentje hebt die aandacht nodig heeft.
Maar wil ik zelf ook dat zij mij helpen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zijn er hier vast wel die je willen helpen met je probleempje
Toch is een seksloze dag ook niet erg (wel zonde).quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, zeker vrouwen zoals wij. Nietwaar?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou! Lijsten vol, Nath. Lijsten vol.
Ik heb inmiddels alweer aardig wat pandapunten voor een student hoor.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Toch is een seksloze dag ook niet erg (wel zonde).
Jepquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat zijn er bizar weinig vacatures![]()
Schande! Geen zin of gewoon echt slecht aanbod?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels alweer aardig wat pandapunten voor een student hoor.
Er was een tijd dat ik niet eens aan 1 kwam. Maar ik zit nu op... 4? 5?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |