quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:10 schreef Netsplitter het volgende:
Het hele leven bestaat uit voortplanten.
Hoe vaker en bij hoe meer vrouwen hoe beter.
Oerinstinct enzo.
Bij mij niet dan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:12 schreef Lubbert het volgende:
Fok is gewoon niet jouw ding, je hebt hier niks te zoeken. Hier zit bij iedereen een steekje los
ojo wat is dezequote:Op dinsdag 11 december 2012 12:21 schreef Rawberry het volgende:
Binnenkort is het toch gedaan
[ afbeelding ]
heldquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:09 schreef Catatafish het volgende:
Handje vasthouden en samen naar The Voice of Holland kijken.
Optyfen.
Bij die 'vrouw' heb ik eerlijk gezegd mijn bedenkingen of het wel een vrouw is.quote:
Ze doen alsof ze het wel doen wat mij pijn doet, want ik praat nooit met vrouwen en dacht hier bij mijn lotgenoten te komen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:34 schreef ikjijallebei het volgende:
Het is FOK!, hier bivakkeren grotendeels autisten die nooit met een meid praten.
Strong friendszone/10 over je hele OP spotted.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:07 schreef Akantha het volgende:
Laten we terugkeren naar de echte liefde mannen, die tijd waarin je teder het handje van je lief vasthoudt!
Niet waar vrouwen willen een lieve man!quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:36 schreef Alborz het volgende:
[..]
Strong friendszone/10 over je hele OP spotted.
Een man die lief is, maar ook een man blijft. En dat ben jij niet. Je bent een whiny little faggot met je emotionele kuttopics elke keer.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:37 schreef Akantha het volgende:
[..]
Niet waar vrouwen willen een lieve man!
Een lieve man ja, geen hartsvriendin.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:37 schreef Akantha het volgende:
[..]
Hoe bedoel je een man die blijft?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:38 schreef Alborz het volgende:
[..]
Een man die lief is, maar ook een man blijft. En dat ben jij niet. Je bent een whiny little faggot met je emotionele kuttopics elke keer.
Een man die zijn emoties onder controle heeft en met tegenslagen om kan gaan. In plaats van zo'n trieste zuurpruim zoals jij. Latent wijf dat je bent.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:39 schreef Akantha het volgende:
[..]
Hoe bedoel je een man die blijft?
Pijnlijk ik mis veerkracht ja, maar ik ben wel een baas.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:40 schreef Alborz het volgende:
[..]
Een man die zijn emoties onder controle heeft en met tegenslagen om kan gaan. In plaats van zo'n trieste zuurpruim zoals jij. Latent wijf dat je bent.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bij die 'vrouw' heb ik eerlijk gezegd mijn bedenkingen of het wel een vrouw is.
neequote:Op dinsdag 11 december 2012 12:37 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik vertrouw Frank 100% dus scheer je weg knul. Al die trieste mannen die zich als vrouw voordoenquote:
wat wil jij dan, een man die je pijn doet?quote:
ja maar te lief is echt niet leukquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:37 schreef Akantha het volgende:
[..]
wat weet hij nou over mijquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vertrouw Frank 100% dus scheer je weg knul. Al die trieste mannen die zich als vrouw voordoen
er is een middenwegquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:44 schreef Toolshed het volgende:
[..]
wat wil jij dan, een man die je pijn doet?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar te lief is echt niet leuk
Leg uit!quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat zou een man niet kunnen begrijpen
een man moet niet als een hondje achter een vrouw aanlopen, dat is echt niet aantrekkelijkquote:
Dat begrijp ik. Maar dan kan je nog steeds lief zijn! Een eigen wil hebben maar een beetje rekening houden met anderen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
iets met niet over zichzelf heen laten lopen.
nee. lief is niet een woord dat bij een man hoort.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:52 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar dan kan je nog steeds lief zijn! Een eigen wil hebben maar een beetje rekening houden met anderen.
18 cmquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:54 schreef Jachtgeweer het volgende:
TS is echt zo'n iemand die voor altijd in de friendzone blijft. Voortplanten is ons oerinstinct lampekap, seks hoort er gewoon bij. Weet je wat jij moet doen, lekker je spullen pakken en verkassen naar Tibet om monnik te worden of verkassen naar Staphorst om lid te worden van de Staphorstenaarse sekte. Tevens is het misschien ook beter als je gewoon verkast naar een ander forum Herman.
gr gr
Jachtgeweer
FOK! Usert met een sex appeal van 8/10 en piemel van 18cm (in erecte stand)
Heb jij wel eens een relatie gehad?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee. lief is niet een woord dat bij een man hoort.
uiteraardquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:55 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een relatie gehad?
genoeg om jou tot een orgasme te laten komen en ervoor te zorgen dat het pijn kan doen als ik je diep van achteren neem.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
18 cmdat is niks hier op fok
als je relatie je keihard dumpt voor een ander is ie dan lief of niet lief?quote:
de achteringang is sowieso al verboden terrein.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:56 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
genoeg om jou tot een orgasme te laten komen en ervoor te zorgen dat het pijn kan doen als ik je diep van achteren neem.
dat is dan de harde waarheid. het leven is niet lief.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:56 schreef Toolshed het volgende:
[..]
als je relatie je keihard dumpt voor een ander is ie dan lief of niet lief?
Alsof ik gelijk de achteringang bedoelquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
de achteringang is sowieso al verboden terrein.
maar wel een droeftoeterquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:59 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Alsof ik gelijk de achteringang bedoelben geen bruinwerker.
Haha als je dit meent ben je zeker weten een kerelquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat is dan de harde waarheid. het leven is niet lief.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:01 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Haha als je dit meent ben je zeker weten een kerel
of jij bent gewoon een wijfquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:01 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Haha als je dit meent ben je zeker weten een kerel
heb je 24/7 een citroen in je kut zitten ofzo? altijd dat zuur gedoequote:Op dinsdag 11 december 2012 13:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
[..]
of jij bent gewoon een wijf
haha, ik heb sowieso altijd al een slag of 3 gemaakt voordat die hoertjes 'em eruit weten te worstelen. Laatste aanzet altijd op volle kracht. Het bloedt vaker wel dan niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
de achteringang is sowieso al verboden terrein.
alsof jij een vrouw in je bed weet te krijgen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:24 schreef tarantism het volgende:
[..]
haha, ik heb sowieso altijd al een slag of 3 gemaakt voordat die hoertjes 'em eruit weten te worstelen. Laatste aanzet altijd op volle kracht. Het bloedt vaker wel dan niet.
vrouwen
quote:
Met geld lukt dat wel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
alsof jij een vrouw in je bed weet te krijgen.
denken dat hoertjes een standaard hebbenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
moet dan wel héél veel geld zijn om zijn lelijke kop te compenseren.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:07 schreef Akantha het volgende:
Ik snap het niet waarom FOK!ers zo hosselen en ook nog eens succes hebben, dat gaat er bij mij niet in!
Uhm ja...quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:17 schreef fathank het volgende:
Denken dat er serieus iets gehosseld wordt op FOK!.
Dan moet er inderdaad wel wat mis zijn met je.
FOK! babies.quote:
Niet als ze van normale users als jou en ik komen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:34 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Wat zullen dat een rare gedrochten worden.
Als iedereen zo zuur is als in dit topic...dan inderdaad ja.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:34 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Wat zullen dat een rare gedrochten worden.
Smooth.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:35 schreef Akantha het volgende:
[..]
Niet als ze van normale users als jou en ik komen.
Hahahaquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:35 schreef Akantha het volgende:
[..]
Niet als ze van normale users als jou en ik komen.
Ach lief ben ik altijd wel, maar ik meen het echt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:35 schreef White_Flower het volgende:
[..]
HahahaDat is dan wel weer lief.
waarom zou ik me anders voordoen dan ik ben?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
[..]
of jij bent gewoon een wijf
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:07 schreef Akantha het volgende:
Het valt me op dat we aan het verbasteren zijn.... (Ik weet niet eens wat dat woord betekend maar leek me cool het hier te gebruiken!)
De mensen hier zijn oversekst.
Een femme kan niet posten of er wordt al om pic gevraagd, wat is er toch aan de hand met iedereen? Waarom kunnen jullie niet even googlen op tieten of dames? Ik snap het niet. En dan het gehossel en geflirt in topics dat is toch 3x niks. Ik snap het niet waarom FOK!ers zo hosselen en ook nog eens succes hebben, dat gaat er bij mij niet in! Je reinste onzin zeg ik je. (ook bij dit woord weet ik niet wat het betekend)
En dan nog die femme's hier die er op in gaan zeggen dat ze het geil vinden, maar eigenlijk niets eraan vinden. En als het in het echt erop aankomt wegrennen het moment dat je je broek laat zakken. Laten we terugkeren naar de echte liefde mannen, die tijd waarin je teder het handje van je lief vasthoudt!
Ik zeg doen!
quote:
quote:
dat vraag ik me ook af. dus vertel, waarom doe je je voor als man?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:42 schreef Toolshed het volgende:
[..]
waarom zou ik me anders voordoen dan ik ben?
Ik waardeer seks, maar niet met een huilie als jij.quote:
Wow dat is zo extreem toevallig, die staat nu aanquote:
Mij een huilie noemen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik waardeer seks, maar niet met een huilie als jij.
De film of het liedje? Beide zijnquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wow dat is zo extreem toevallig, die staat nu aan
Je bent een vrouw naar mijn dromenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik waardeer seks, maar niet met een huilie als jij.
Lekker subtiel weer. En dan met zo'n ondertitel.quote:
God only knows. En die film heb ik al 10 keer gezien minimaal en heb hem op dvdquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:45 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
De film of het liedje? Beide zijn
Een van de beste eindes van een film ooitquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:46 schreef rosepetals het volgende:
[..]
God only knows. En die film heb ik al 10 keer gezien minimaal en heb hem op dvd!
Je bent wel beter dan TS. Je hebt potentie als ik je in het volgend leven zie.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:45 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Je bent een vrouw naar mijn dromenZonde dat het nooit wat is geworden aldaar ik mijzelf gescheiden hield in een relatie tussen FOK! mod en usert. Maar nu je dat niet meer bent, kunnen we het toch proberen?
Haha.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:47 schreef rosepetals het volgende:
Als dit geen handje vasthouden wordt
Beetje sneu om dit topic te vervuilen! Als je het echt wil weten stuur je maar een DM menneke!quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook af. dus vertel, waarom doe je je voor als man?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |