quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:10 schreef Netsplitter het volgende:
Het hele leven bestaat uit voortplanten.
Hoe vaker en bij hoe meer vrouwen hoe beter.
Oerinstinct enzo.
Bij mij niet dan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:12 schreef Lubbert het volgende:
Fok is gewoon niet jouw ding, je hebt hier niks te zoeken. Hier zit bij iedereen een steekje los
ojo wat is dezequote:Op dinsdag 11 december 2012 12:21 schreef Rawberry het volgende:
Binnenkort is het toch gedaan
[ afbeelding ]
heldquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:09 schreef Catatafish het volgende:
Handje vasthouden en samen naar The Voice of Holland kijken.
Optyfen.
Bij die 'vrouw' heb ik eerlijk gezegd mijn bedenkingen of het wel een vrouw is.quote:
Ze doen alsof ze het wel doen wat mij pijn doet, want ik praat nooit met vrouwen en dacht hier bij mijn lotgenoten te komen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:34 schreef ikjijallebei het volgende:
Het is FOK!, hier bivakkeren grotendeels autisten die nooit met een meid praten.
Strong friendszone/10 over je hele OP spotted.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:07 schreef Akantha het volgende:
Laten we terugkeren naar de echte liefde mannen, die tijd waarin je teder het handje van je lief vasthoudt!
Niet waar vrouwen willen een lieve man!quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:36 schreef Alborz het volgende:
[..]
Strong friendszone/10 over je hele OP spotted.
Een man die lief is, maar ook een man blijft. En dat ben jij niet. Je bent een whiny little faggot met je emotionele kuttopics elke keer.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:37 schreef Akantha het volgende:
[..]
Niet waar vrouwen willen een lieve man!
Een lieve man ja, geen hartsvriendin.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:37 schreef Akantha het volgende:
[..]
Hoe bedoel je een man die blijft?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:38 schreef Alborz het volgende:
[..]
Een man die lief is, maar ook een man blijft. En dat ben jij niet. Je bent een whiny little faggot met je emotionele kuttopics elke keer.
Een man die zijn emoties onder controle heeft en met tegenslagen om kan gaan. In plaats van zo'n trieste zuurpruim zoals jij. Latent wijf dat je bent.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:39 schreef Akantha het volgende:
[..]
Hoe bedoel je een man die blijft?
Pijnlijk ik mis veerkracht ja, maar ik ben wel een baas.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:40 schreef Alborz het volgende:
[..]
Een man die zijn emoties onder controle heeft en met tegenslagen om kan gaan. In plaats van zo'n trieste zuurpruim zoals jij. Latent wijf dat je bent.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bij die 'vrouw' heb ik eerlijk gezegd mijn bedenkingen of het wel een vrouw is.
neequote:Op dinsdag 11 december 2012 12:37 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik vertrouw Frank 100% dus scheer je weg knul. Al die trieste mannen die zich als vrouw voordoenquote:
wat wil jij dan, een man die je pijn doet?quote:
ja maar te lief is echt niet leukquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:37 schreef Akantha het volgende:
[..]
wat weet hij nou over mijquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vertrouw Frank 100% dus scheer je weg knul. Al die trieste mannen die zich als vrouw voordoen
er is een middenwegquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:44 schreef Toolshed het volgende:
[..]
wat wil jij dan, een man die je pijn doet?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar te lief is echt niet leuk
Leg uit!quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat zou een man niet kunnen begrijpen
een man moet niet als een hondje achter een vrouw aanlopen, dat is echt niet aantrekkelijkquote:
Dat begrijp ik. Maar dan kan je nog steeds lief zijn! Een eigen wil hebben maar een beetje rekening houden met anderen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
iets met niet over zichzelf heen laten lopen.
nee. lief is niet een woord dat bij een man hoort.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:52 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar dan kan je nog steeds lief zijn! Een eigen wil hebben maar een beetje rekening houden met anderen.
18 cmquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:54 schreef Jachtgeweer het volgende:
TS is echt zo'n iemand die voor altijd in de friendzone blijft. Voortplanten is ons oerinstinct lampekap, seks hoort er gewoon bij. Weet je wat jij moet doen, lekker je spullen pakken en verkassen naar Tibet om monnik te worden of verkassen naar Staphorst om lid te worden van de Staphorstenaarse sekte. Tevens is het misschien ook beter als je gewoon verkast naar een ander forum Herman.
gr gr
Jachtgeweer
FOK! Usert met een sex appeal van 8/10 en piemel van 18cm (in erecte stand)
Heb jij wel eens een relatie gehad?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee. lief is niet een woord dat bij een man hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |