abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120519430
Bedankt voor de links maar tijdens zoeken naar winkel kwam ik een makeshift methode tegen die ook werkt, knopjes indrukken en op die positie vast tapen. Ik snap niet waarom het werkt maar het werkt en het enige wat nodige was plakband.
//edit Zie net dat het ook gewoon op deze pagina staat >_>
pi_120520301
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 19:34 schreef Creqaw het volgende:
Bedankt voor de links maar tijdens zoeken naar winkel kwam ik een makeshift methode tegen die ook werkt, knopjes indrukken en op die positie vast tapen. Ik snap niet waarom het werkt maar het werkt en het enige wat nodige was plakband.
En hoe neem je dan je telefoon op als je gebeld wordt? Daarvoor heb je toch die mic erbij genomen?
pi_120520838
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 19:51 schreef groninge01 het volgende:

[..]

En hoe neem je dan je telefoon op als je gebeld wordt? Daarvoor heb je toch die mic erbij genomen?
Nope, het zijn gewoon iPhone earphones en die hadden sowieso geen mic.
pi_120521373
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 20:00 schreef Creqaw het volgende:

[..]

Nope, het zijn gewoon iPhone earphones en die hadden sowieso geen mic.
Dan is plakken de mooiste oplossing. Ik heb de Awei 600i's besteld samen met een Fiio LU2 kabeltje. Hoop dat die combo werkt :)
pi_120521583
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 19:34 schreef Creqaw het volgende:
Had hetzelfde met mijn koptelefoon (zowel met mijn Galaxy S als Neo trouwens, ligt dus aan Android algemeen denk ik). Die had knopjes voor iPhone, en krijg heel zacht geluid tenzij ik ze ingedrukt houd dan is het perfect. Had zo ook gewoon vastgeplakt :p
pi_120521627
Op Lightake staat nu de Neo met root en multilanguage? http://lightake.com/detai(...)GB_4GB___White-59344

Excuses voor als het al gemeld was...
  woensdag 19 december 2012 @ 20:16:21 #287
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_120521746
Die T16 zonder 'Nederlands' erin?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_120521859
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 20:16 schreef shiznuts het volgende:
Die T16 zonder 'Nederlands' erin?
Ik zie op de plaatjes wel meer talen dan ik in de T16 heb gezien. Daar was geen duits, frans en italiaans aanwezig.
pi_120522127
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 20:13 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Had hetzelfde met mijn koptelefoon (zowel met mijn Galaxy S als Neo trouwens, ligt dus aan Android algemeen denk ik). Die had knopjes voor iPhone, en krijg heel zacht geluid tenzij ik ze ingedrukt houd dan is het perfect. Had zo ook gewoon vastgeplakt :p
Ligt inderdaad aan Android. Op de stock Xperia P firmware doen de iPhone earphones het gewoon en toen ik naar CM9 flashde niet meer.
pi_120527076
Yes!! M'n Neo is ook binnen (24/11 besteld; 19/12 geleverd via Posten Sweden).
Ondertussen batterij opgeladen en updates uitgevoerd.
Bedankt aan allen voor de duidelijke tutorials _O_ , alles werkt zoals het hoort. :P
pi_120540434
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 21:43 schreef bartvangils het volgende:
Yes!! M'n Neo is ook binnen (24/11 besteld; 19/12 geleverd via Posten Sweden).Ondertussen batterij opgeladen en updates uitgevoerd.Bedankt aan allen voor de duidelijke tutorials , alles werkt zoals het hoort.
heb op 16/12 besteld en trackinnr(RE1234566...SE) voor global airmail via posten sweden gekregen.
tot op heden nog niet binnen en status tracking nog steeds op transportation. Hoe kan het dat jij het eerder binnen hebt? Krijg steeds van Lightake te horen nog 1 extra week te wachten...pppfff..
Hoe heb jij je pakket gevolgd en via welke postbedrijf in NL geleverd, kreeg je nog extra kosten (inklaring en btw/invoer douane)hierboven op///zoja hoe hoog.

edit..bedoel natuurijk 16/11...hoop echt dat voor kerst binnen maar zojuist helaas wederom het vriendelijke verzoek van Lightake nogmaals 1 week te wachten en PLEASE geen disputevia paypal aan te maken. Dit keer is sneeuw het excuus voor delay shipping...pppff heel vermoeiend allemaal. Je weet op gegeven moment niet meer wat je moet geloven.

[ Bericht 14% gewijzigd door vuurpaard66 op 20-12-2012 11:04:31 ]
pi_120543603
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2012 07:44 schreef vuurpaard66 het volgende:

[..]

heb op 16/12 besteld en trackinnr(RE1234566...SE) voor global airmail via posten sweden gekregen.
tot op heden nog niet binnen en status tracking nog steeds op transportation. Hoe kan het dat jij het eerder binnen hebt? Krijg steeds van Lightake te horen nog 1 extra week te wachten...pppfff..
Hoe heb jij je pakket gevolgd en via welke postbedrijf in NL geleverd, kreeg je nog extra kosten (inklaring en btw/invoer douane)hierboven op///zoja hoe hoog.
Ik hoop dat je 16/11 bedoeld, natuurlijk leveren ze niet binnen 4 dagen. Mijn pakketje is sinds 28/11 onderweg, dus ik hoop de NEO dan nog wel voor het nieuwe jaar te hebben. Hoewel het wel spannend wordt met de kerstdagen etc.
pi_120544138
Zal het hier ook nog ff gooien.
BG: http://www.banggood.com/W(...)rtphone-p-56647.html (All colours)
quote:
Apply coupon complete (CODE:bgxmas, Discount:7%)

Order Subtotal: US$202.00
Shipping Fee: US$0.00
Coupon Discount: US$14.14
Grand Total: US$187.86
Ik ben bekend met BG, goeie store. ^O^
En zo te zien een mooie deal zo voor de Jiayu G3.
Mensen rapporteren dat ze vlot op de post gaan.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_120544421
quote:
3s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:51 schreef shiznuts het volgende:
Zal het hier ook nog ff gooien.
BG: http://www.banggood.com/W(...)rtphone-p-56647.html (All colours)

[..]

Ik ben bekend met BG, goeie store. ^O^
En zo te zien een mooie deal zo voor de Jiayu G3.
Mensen rapporteren dat ze vlot op de post gaan.
Zou dat ook voor de zwarte versie gelden? (dat snelle verzenden) Sinds vandaag weer opzoek naar een goede prijs voor de G3 en meteen kom jij met deze post :)
pi_120544647
Moet je ff customer service lastigvallen. Die kunnen daar vast een zinnig antwoord op geven.
De zwarte was toen geloof ik 'In stock', dus toen gingen ze wel vlot de deur uit, nu is alleen de silver in stock, de grey waarschijnlijk aangekomen, maar nog niet in het magazijn of iets want staat op 1-3 dagen, black staat op 3-6 dagen, mogelijk dat ze een levering verwachten. Mogelijk ook dat het systeem dat altijd zegt als iets niet op voorraad maar wel in bestelling is. En we weten dat Jiayu zelf niet al te makkelijk is met leveren. _O- Dus dat is de vraag maar net.
pi_120545039
hi,
im sorry for writing in english, but this is the best place i found for information about the neo.
thank you all.
im having trouble with my neo, wifi is draining the battery very fast. when wifi is off, all is good. im running stock t15. anyone has this problem? a fix?
you can answer in dutch if you like, google translate makes it almost readable in english :)
dank u wel
  donderdag 20 december 2012 @ 12:05:02 #297
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120546513
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:21 schreef nirhazir het volgende:
hi,
im sorry for writing in english, but this is the best place i found for information about the neo.
thank you all.
im having trouble with my neo, wifi is draining the battery very fast. when wifi is off, all is good. im running stock t15. anyone has this problem? a fix?
you can answer in dutch if you like, google translate makes it almost readable in english :)
dank u wel
hi and welcome,

There seem to be more phones /firmwares with the same problem of a draining battery. Until now I did not find anything to resolve that issue. There are some problems with wifi (for example the mac-address changing). Maybe there is a link between wrong files/configuration and the battery drain.

Though there is a t16 rom out there mabe you could flash that one and see if there is any change.

Hope that I find some time this weekend to try to find out what is wrong with the battery of my neo, maybe we have the same problems.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120547323
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2012 07:44 schreef vuurpaard66 het volgende:

[..]

edit..bedoel natuurijk 16/11...hoop echt dat voor kerst binnen maar zojuist helaas wederom het vriendelijke verzoek van Lightake nogmaals 1 week te wachten en PLEASE geen disputevia paypal aan te maken. Dit keer is sneeuw het excuus voor delay shipping...pppff heel vermoeiend allemaal. Je weet op gegeven moment niet meer wat je moet geloven.
connecties hé :P
nee, dat zal gewoon 'geluk' zijn.
'k heb ook eens een 1-cent deal bij Fastech besteld en m'n gebuur ook (na mij); m'n gebuur had z'n zaklamp ook vóór mij...

ter info: bij m'n gsm zat ook een extra screen-protector :)
pi_120550234
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:00 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Zou dat ook voor de zwarte versie gelden? (dat snelle verzenden) Sinds vandaag weer opzoek naar een goede prijs voor de G3 en meteen kom jij met deze post :)
Kun je zien op de site.
Zwart: Usually shipping in 3-6 Days
Grey: Usually shiping in 1-3 days
Zilver: In Stock, Usually ship in 1 business day

Lijkt er dus op dat zilver nu enkel nog lokaal op voorraad is.
pi_120551728
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:30 schreef bartvangils het volgende:
connecties hé nee, dat zal gewoon 'geluk' zijn.'k heb ook eens een 1-cent deal bij Fastech besteld en m'n gebuur ook (na mij); m'n gebuur had z'n zaklamp ook vóór mij...ter info: bij m'n gsm zat ook een extra screen-protector
hahah gewoon pure mazzel aan je kont dus:)
Heb jij nog extra invoerkosten betaald Bart of heb je alleen de kosten aan lightake moeten voldoen.
pi_120551890
hmm, ff een nieuwe TT bedenken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')