En hoe neem je dan je telefoon op als je gebeld wordt? Daarvoor heb je toch die mic erbij genomen?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:34 schreef Creqaw het volgende:
Bedankt voor de links maar tijdens zoeken naar winkel kwam ik een makeshift methode tegen die ook werkt, knopjes indrukken en op die positie vast tapen. Ik snap niet waarom het werkt maar het werkt en het enige wat nodige was plakband.
//edit Zie net dat het ook gewoon op deze pagina staat >_>
Nope, het zijn gewoon iPhone earphones en die hadden sowieso geen mic.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:51 schreef groninge01 het volgende:
[..]
En hoe neem je dan je telefoon op als je gebeld wordt? Daarvoor heb je toch die mic erbij genomen?
Dan is plakken de mooiste oplossing. Ik heb de Awei 600i's besteld samen met een Fiio LU2 kabeltje. Hoop dat die combo werktquote:Op woensdag 19 december 2012 20:00 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Nope, het zijn gewoon iPhone earphones en die hadden sowieso geen mic.
Had hetzelfde met mijn koptelefoon (zowel met mijn Galaxy S als Neo trouwens, ligt dus aan Android algemeen denk ik). Die had knopjes voor iPhone, en krijg heel zacht geluid tenzij ik ze ingedrukt houd dan is het perfect. Had zo ook gewoon vastgeplakt :pquote:Op woensdag 19 december 2012 19:34 schreef Creqaw het volgende:
Bedankt voor de links maar tijdens zoeken naar winkel kwam ik een makeshift methode tegen die ook werkt, knopjes indrukken en op die positie vast tapen. Ik snap niet waarom het werkt maar het werkt en het enige wat nodige was plakband.
//edit Zie net dat het ook gewoon op deze pagina staat >_>
Ik zie op de plaatjes wel meer talen dan ik in de T16 heb gezien. Daar was geen duits, frans en italiaans aanwezig.quote:
Ligt inderdaad aan Android. Op de stock Xperia P firmware doen de iPhone earphones het gewoon en toen ik naar CM9 flashde niet meer.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:13 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Had hetzelfde met mijn koptelefoon (zowel met mijn Galaxy S als Neo trouwens, ligt dus aan Android algemeen denk ik). Die had knopjes voor iPhone, en krijg heel zacht geluid tenzij ik ze ingedrukt houd dan is het perfect. Had zo ook gewoon vastgeplakt :p
heb op 16/12 besteld en trackinnr(RE1234566...SE) voor global airmail via posten sweden gekregen.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:43 schreef bartvangils het volgende:
Yes!! M'n Neo is ook binnen (24/11 besteld; 19/12 geleverd via Posten Sweden).Ondertussen batterij opgeladen en updates uitgevoerd.Bedankt aan allen voor de duidelijke tutorials , alles werkt zoals het hoort.
Ik hoop dat je 16/11 bedoeld, natuurlijk leveren ze niet binnen 4 dagen. Mijn pakketje is sinds 28/11 onderweg, dus ik hoop de NEO dan nog wel voor het nieuwe jaar te hebben. Hoewel het wel spannend wordt met de kerstdagen etc.quote:Op donderdag 20 december 2012 07:44 schreef vuurpaard66 het volgende:
[..]
heb op 16/12 besteld en trackinnr(RE1234566...SE) voor global airmail via posten sweden gekregen.
tot op heden nog niet binnen en status tracking nog steeds op transportation. Hoe kan het dat jij het eerder binnen hebt? Krijg steeds van Lightake te horen nog 1 extra week te wachten...pppfff..
Hoe heb jij je pakket gevolgd en via welke postbedrijf in NL geleverd, kreeg je nog extra kosten (inklaring en btw/invoer douane)hierboven op///zoja hoe hoog.
Ik ben bekend met BG, goeie store.quote:Apply coupon complete (CODE:bgxmas, Discount:7%)
Order Subtotal: US$202.00
Shipping Fee: US$0.00
Coupon Discount: US$14.14
Grand Total: US$187.86
Zou dat ook voor de zwarte versie gelden? (dat snelle verzenden) Sinds vandaag weer opzoek naar een goede prijs voor de G3 en meteen kom jij met deze postquote:Op donderdag 20 december 2012 10:51 schreef shiznuts het volgende:
Zal het hier ook nog ff gooien.
BG: http://www.banggood.com/W(...)rtphone-p-56647.html (All colours)
[..]
Ik ben bekend met BG, goeie store.
En zo te zien een mooie deal zo voor de Jiayu G3.
Mensen rapporteren dat ze vlot op de post gaan.
hi and welcome,quote:Op donderdag 20 december 2012 11:21 schreef nirhazir het volgende:
hi,
im sorry for writing in english, but this is the best place i found for information about the neo.
thank you all.
im having trouble with my neo, wifi is draining the battery very fast. when wifi is off, all is good. im running stock t15. anyone has this problem? a fix?
you can answer in dutch if you like, google translate makes it almost readable in english
dank u wel
connecties héquote:Op donderdag 20 december 2012 07:44 schreef vuurpaard66 het volgende:
[..]
heb op 16/12 besteld en trackinnr(RE1234566...SE) voor global airmail via posten sweden gekregen.
tot op heden nog niet binnen en status tracking nog steeds op transportation. Hoe kan het dat jij het eerder binnen hebt? Krijg steeds van Lightake te horen nog 1 extra week te wachten...pppfff..
Hoe heb jij je pakket gevolgd en via welke postbedrijf in NL geleverd, kreeg je nog extra kosten (inklaring en btw/invoer douane)hierboven op///zoja hoe hoog.
edit..bedoel natuurijk 16/11...hoop echt dat voor kerst binnen maar zojuist helaas wederom het vriendelijke verzoek van Lightake nogmaals 1 week te wachten en PLEASE geen disputevia paypal aan te maken. Dit keer is sneeuw het excuus voor delay shipping...pppff heel vermoeiend allemaal. Je weet op gegeven moment niet meer wat je moet geloven.
Kun je zien op de site.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:00 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Zou dat ook voor de zwarte versie gelden? (dat snelle verzenden) Sinds vandaag weer opzoek naar een goede prijs voor de G3 en meteen kom jij met deze post
hahah gewoon pure mazzel aan je kont dus:)quote:Op donderdag 20 december 2012 12:30 schreef bartvangils het volgende:
connecties hé nee, dat zal gewoon 'geluk' zijn.'k heb ook eens een 1-cent deal bij Fastech besteld en m'n gebuur ook (na mij); m'n gebuur had z'n zaklamp ook vóór mij...ter info: bij m'n gsm zat ook een extra screen-protector
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |