abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120302432
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:29 schreef Sloggi het volgende:
Ik neem dat het het scherm sowieso beter is dan dat van mijn oude HTC Desire, dus ik moet ook niet al te kieskeurig zijn voor dat geld.

Wel lijkt het of het scherm van de G3 wat erg 'fel' is, de kleuren lijken erg hard op de foto's.
Er was ook een foto in een review waarbij de G3 werd vergeleken met een ander toestel. Ik vond het kleurverschil niet zo fraai (in het nadeel van de G3).
pi_120302602
Dat was de Xperia S, en dat zag er inderdaad niet best uit voor de G3.
pi_120302983
Als je scherm belangrijk vindt, ga dan zeker voor de G3. Zal misschien idd niet zo goed zijn als bvb die Xperia S maar zoals Robbert al zei zal zeker beter zijn dan de Neo.
  vrijdag 14 december 2012 @ 14:43:59 #154
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_120304052
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:16 schreef Vincent_vd het volgende:
Als je scherm belangrijk vindt, ga dan zeker voor de G3. Zal misschien idd niet zo goed zijn als bvb die Xperia S maar zoals Robbert al zei zal zeker beter zijn dan de Neo.
Hebben we al comparison Neo/G3? In één foto zegmaar? Het scherm van de Neo viel mij alleszins mee voor de prijs! Nu mn zusje zo blij is met haar Neo, zit ik te twijfelen of ik er ook eentje moet halen of maar moet gaan voor de G3.. :')
Koekje d'r bij?
  vrijdag 14 december 2012 @ 15:08:54 #155
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120304931
Juist, wifi van de neo is nu helemaal raar. Krijg thuis met geen van de 2 wifi netwerken contact meer.

Over de g3 VS xperia ik weet niet of de vergelijking helemaal goed is aangezien de foto's wellicht een andere bron hebben (wellicht is 1 nabewerkt)

Schema van de g3 ziet er echt goed en fijn uit waar ik me bij de xperia toch echt wel eens ergerde aan de waas over het scherm.
Zou de g3 nog graag een keer testen zoals ze bij bijvoorbeeld tweakers doen maar daar heb ik de apparatuur niet voor :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120308036
Hebben er meer de NEO bij lightake gekocht?

Ik heb er dinsdag een besteld, maar er staat nog niets in My Account - My orderlist. Komt dit pas als het verzonden is of is dit gewoon een foutje of zoiets?
pi_120308917
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 16:31 schreef Jeffreydo- het volgende:
Hebben er meer de NEO bij lightake gekocht?

Ik heb er dinsdag een besteld, maar er staat nog niets in My Account - My orderlist. Komt dit pas als het verzonden is of is dit gewoon een foutje of zoiets?
Ik ga ook ff zo'n neootje bestellen, dus wil dit ook wel eerst ff weten.

Kan ook als gift neem ik aan?
pi_120309535
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 16:58 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik ga ook ff zo'n neootje bestellen, dus wil dit ook wel eerst ff weten.

Kan ook als gift neem ik aan?
Tips voor belastingontduiking aan het zoeken? :+

Zelf ook via lightake besteld en was direct als order zichtbaar..

Edit: mis ik iets of is er geen link naar de NL rom in de topic start?

[ Bericht 5% gewijzigd door Tonkey op 14-12-2012 18:10:51 ]
pi_120309666
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:17 schreef Tonkey het volgende:

[..]

Technisch gezien klopt het, deze wordt een kadotje voor mijn gleuf. Maar ik wil inderdaad import kosten vermijden waar mogelijk, wie niet eigenlijk?
pi_120310036
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:17 schreef Tonkey het volgende:

[..]

Hmmm, dat is vervelend. Heb er gisteren al een mailtje over gestuurd, dus hopen dat er niet al te veel is foutgegaan.
pi_120312970
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:07 schreef jonasr het volgende:
Iemand een idee of deze hier ook al eens is gepasseerd?
Vermoed dat het wel een china-phone is.
http://aldi-bn.aldi.be/al(...)2_48_699_9094_5.html
0,05 euro recupel?!? Wat is dat?
  vrijdag 14 december 2012 @ 19:18:45 #162
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_120313789
Moeilijk hèa, Googel?
http://www.recupel.be/Wat-is-de-Recupel-bijdrage.html
De Belgische variant tot voor kort wat in NL de verwijderingsbijdrage was (enkel nog op witgoed).
http://www.rijksoverheid.(...)lijke-apparaten.html
Zie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/Verwijderingsbijdrage
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_120314586
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:27 schreef elinx het volgende:

[..]

Ik had over de tool al eerder gelezen ivm Imei problemen, heb hem nog niet nodig gehad.
Het gaat om SN write station tool v.2.1212.0

Op de Neo link stond een downloadlink vermeld bij Baidu
En een beschrijving hoe je het programma moet gebruiken. De vertaling heb ik hier geplaatst

Op XDA en andere sites staat ook eea, maar gaat meestal om Imei.
Het is gelukt om mijn mac adres vast te zetten. Nu blijft deze hetzelfde na wifi uit/aan en reboot.
pi_120322426
Bedankt mannen voor de goede root guides van de Neo! Heb hem een uur geleden opgehaald en hij werkt nu al met de NL playstore (incl versie N12 van Neo).

*O* :7
pi_120323226
Heb de Neo nu enkele dagen, wat apps geïnstalleerd, hotmail-mail en werkmail, ook kalenders gesyncd. Gebruik de dual sim zee zeker, privé en voor 't werk. Deze phone bevalt me uitstekend. Nog een vraagje ivm screenprotector. Zit deze er nu standaar op ? Hoe kan ik dit zien ? En als dit zo is dan merk ik er niets van.
pi_120323428
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 22:13 schreef stefke001 het volgende:
Heb de Neo nu enkele dagen, wat apps geïnstalleerd, hotmail-mail en werkmail, ook kalenders gesyncd. Gebruik de dual sim zee zeker, privé en voor 't werk. Deze phone bevalt me uitstekend. Nog een vraagje ivm screenprotector. Zit deze er nu standaar op ? Hoe kan ik dit zien ? En als dit zo is dan merk ik er niets van.
Je gebruikt beide sims begijp ik.
Heb je 2 verschillende of 1 imei nummer voor beide sims ?
Je kunt het opvragen door *#06# in te toetsen in je telefoon.
Zie je nu 2 verschillende nummers ?
pi_120323802
Nope, 2 dezelfde nrs.
pi_120324005
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 22:25 schreef stefke001 het volgende:
Nope, 2 dezelfde nrs.
Ok bedankt. Dat werkt dan blijkbaar. Dan ga ik het niet aanpassen.
pi_120329081
Ik heb ook een werkende TWRP (Team Win Recovery Project 2.3) recovery gemaakt. Deze kun je touch bedienen. Backup lijkt te werken. Heb geen restore getest.
Kun je hier vinden.
Kun je met MobileUncleTools naar je recovery flashen (net zoals CWM).

Uiteraard voor eigen risico 8-)
pi_120333641
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 22:18 schreef glsf het volgende:

[..]

Je gebruikt beide sims begijp ik.
Heb je 2 verschillende of 1 imei nummer voor beide sims ?
Je kunt het opvragen door *#06# in te toetsen in je telefoon.
Zie je nu 2 verschillende nummers ?
Ook een getest en ook hier twee dezelfde. Ook bij twee sim kaarten
pi_120333913
Misschien dat iemand mij kan uitleggen wat nu de fascinatie is met dat Chinees spul als bekend is dat er heel wat scheelt als het op kwaliteitsduur aankomt. Is het puur een hype gebeuren dat ontstaan is doordat 1 iemand plotseling het allemaal zo geweldig vond en de rest het gewoon na-aapt?

Of toch iets anders?
pi_120334245
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 december 2012 10:40 schreef Iwanius het volgende:
Misschien dat iemand mij kan uitleggen wat nu de fascinatie is met dat Chinees spul als bekend is dat er heel wat scheelt als het op kwaliteitsduur aankomt. Is het puur een hype gebeuren dat ontstaan is doordat 1 iemand plotseling het allemaal zo geweldig vond en de rest het gewoon na-aapt?

Of toch iets anders?
Tis zo'n beetje de helft goedkoper als je het vergelijkt met wat hier in de winkels licht voor zelfde specs.
  zaterdag 15 december 2012 @ 11:01:04 #173
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_120334267
quote:

Of toch iets anders?
Mja, het is geen monocoque gegoten titanium constructie onder een geborsteld aluminium afwerking met diamandjes en goud ingelegd. En het verhaal rondom firmware-updates vergt wat hobbymatig prutsen.

Punt is, dat als je voor 125,- euro in Nederland een telefoon wilt kopen, dat je veel minder waarde voor je geld krijgt. Ga je richting de 150 á 175 euro of hoger, mag je zelfs al rekenen op 720p IPS schermen e.d. en straks quadcores. Probeer in NL maar eens voor 125,- iets degelijks te halen. Dat wordt een budget Samsung, LG of wat dan ook. Die voelen nog meer plastic aan dan die Chinese dingen en de specs vallen in vergelijking met Chinese smartphones in het niet. Verder haal je vanuit China een dualSIM-telefoon in huis en hebt genoeg keuze daarin, dat doet het 'em ook voor sommige mensen natuurlijk.

Kortom: je hoeft geen iPhone 5 of Samsung Galaxy SIII te verwachten, maar het voelt zeer degelijk aan gewoon hoor. Gewoon realistisch betrachtend krijg je veel waarde voor je geld. En sommige vinden het juist leuk om met firmware-updaten en rooten aan de slag te gaan.

Je bent vrij om te doen en halen wat je wilt. Als je het niet ziet zitten, ook prima.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_120334368
quote:

Of toch iets anders?
Het is de oer-Nederlandse eigenschap om voor een dubbeltje op de eerste rang te willen zitten, en specs boven betrouwbaarheid en bouwkwaliteit te stellen.
pi_120334377
Ik wil de Xiaomi ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')