Ga het even wat uitvoeriger testen zodra ik thuis ben. Mijn vrouw gebruikt de Neo, dus ik moet m uit haar handen trekkenquote:Op donderdag 13 december 2012 08:33 schreef glsf het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je mac address niet wijzigt ?
Dat zou namelijk opschuiven ipadres kunnen verklaren. Normaal krijg je hetzelfde ip-adres weer terug mits je binnen de lease time zit.
zeker goed gevonden... en ja ik heb het ook..quote:Op woensdag 12 december 2012 23:36 schreef glsf het volgende:
Hebben jullie met de NEO (T12 update) ook dat het wlan mac address elke keer wijzigt als je wifi uit en aan zet ?
Mac adres kun je vinden onder "about phone" en dan "status".
Juist! zelfde probleem hier. Soms knalde hij mijn laptop er af (ip conflict). Maar dat was voor T12 daarna juist geen last meer vanquote:Op donderdag 13 december 2012 11:28 schreef Downstar het volgende:
[..]
zeker goed gevonden... en ja ik heb het ook..
en dat is inderdaad ook de reden dat je router je steeds nieuwe IP adressen geeft..
en dat verklaart misschien ook wel dat mijn router de laatste tijd steeds vaker spaced
om de neo te voorzien van internet middels wifi.. dan zie ik wel dat ik verbinding heb 2-3 streepjes, maar die streepjes blijven dan grijs.. pas wanneer ze blauw zijn heb je dan internet..
maar dan blijft hij soms hangen op grijs..
vage shit..
maar ze lopen dus het macadress te spoofen op 1 of andere manier..
Hoezo 116 betaald? hij staat er voor 160 dollar opquote:Op donderdag 13 december 2012 11:56 schreef Fasroslis het volgende:
Vandaag mij Neo van Buysku ontvangen. Staat T12 en geeft ook CWM recovery aan als ik in recovery ga. Dus als ik het goed versta hoef ik dus enkel de zips van Xenorium (NeoN003_T12Nl + Fix_FMRadio_flashlight op een sd -kaartje te zetten) op te starten in cwm-recovery en ik heb een nederlandstalige Neo. Trouwen 116,14 betaald en geen douane (stond $24 android-phone als gift op het pakje). BuySku heeft 5 dagen na de bestelling verstuurd en hij was slechts 9 dagen onderweg.
CWM is wel in het chinees, maar hier staat de vertaling.
1 probleempje. Device koppelt precies niet aan via usb.
'ze' ?!?!?! *paranoide om zich heen kijkt*quote:Op donderdag 13 december 2012 11:28 schreef Downstar het volgende:
[..]
zeker goed gevonden... en ja ik heb het ook..
en dat is inderdaad ook de reden dat je router je steeds nieuwe IP adressen geeft..
en dat verklaart misschien ook wel dat mijn router de laatste tijd steeds vaker spaced
om de neo te voorzien van internet middels wifi.. dan zie ik wel dat ik verbinding heb 2-3 streepjes, maar die streepjes blijven dan grijs.. pas wanneer ze blauw zijn heb je dan internet..
maar dan blijft hij soms hangen op grijs..
vage shit..
Nu kan je hem krijgen aan 121.87 EUR.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:19 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hoezo 116 betaald? hij staat er voor 160 dollar op![]()
Wel een snelle levering dan.
Ik weet niet of je win 7 hebt maar dan moet je in de instellingen (op de Neo) even aanpassen dat deze als medispeler (dacht ik) zich gaat gedragen.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:56 schreef Fasroslis het volgende:
Device koppelt precies niet aan via usb.
Nee, linux (fedora) en Win XP via Virtual box. In win XP toont hij wel 2 aangekoppelde schijven, maar kan daar niks op doen.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:43 schreef glsf het volgende:
[..]
Ik weet niet of je win 7 hebt maar dan moet je in de instellingen (op de Neo) even aanpassen dat deze als medispeler (dacht ik) zich gaat gedragen.
Staat standaard op XP compat en niet win7.
Dat had ik ook en toen op win 7 gezet en toen werkte het wel.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:45 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Nee, linux (fedora) en Win XP via Virtual box. In win XP toont hij wel 2 aangekoppelde schijven, maar kan daar niks op doen.
Er zit functionaliteit in android dat deze zelf een mac adres genereert in bepaalde situaties. Zal er vanavond nog even verder naar zoeken. Ik heb wel wat gevonden maar moet even kijken of deze situatie ook op Neo van toepassing is. Er zijn ook andere toestellen waarbij dit voorkomt.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:28 schreef Downstar het volgende:
Ik dus ook, official T12 (voor volledigheid)quote:Op donderdag 13 december 2012 16:36 schreef Downstar het volgende:
Ik heb dus het ' mac probleem' en zit op T12 official rom
mac adres wisselt niet, ip adres. Dus een apparaat fixed adres geven. Of de range in je router verbreden.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:44 schreef funky_fart het volgende:
[..]
'ze' ?!?!?! *paranoide om zich heen kijkt*
Hier thuis al wel langer conflict tussen Neo en laptop. Zodra laatste online gaat, gaat Neo's verbinding koppie onder.
Hoop dus dat te achterhalen valt wat ervoor zorgt dat mac adres telkens wisselt.
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:49 schreef Haque het volgende:
[..]
mac adres wisselt niet, ip adres. Dus een apparaat fixed adres geven. Of de range in je router verbreden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:59 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]oSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat de neuknvm dan.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
Het mac probleem is al eerder gesignaleerd en beschreven:quote:Op donderdag 13 december 2012 16:36 schreef Downstar het volgende:
Ik heb dus het ' mac probleem' en zit op T12 official rom
De verbinding moet er heel precies in vallen, had het de eerste keer ook hij zat niet niet helemaal goed en ik had geen geluid op de microfoon.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:01 schreef Vincent_vd het volgende:
Ja lap
Men geluid werkt nu dus weer, maar merkte net dat ik nu een eigenlijk even groot probleem heb. Heb blijkbaar met het veelvuldig openen van mijn gsm de aansluiting van de miro beschadigd.
Hij neemt namelijk geen geluid meer op, niet echt ideaal voor een gsm dus :p
Heb jij die tool ook gebruikt ?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:40 schreef elinx het volgende:
[..]
Het mac probleem is al eerder gesignaleerd en beschreven:
Op het Neo forum (translation) en op XDA
In beide gevallen maken ze gebruik van SN WRITE tool voor een oplossing.
Met dit tooltje kan ook de Imei en BT gefixt worden.
Imei fout bij de MTK6577 is ook al vaker aan de orde geweest op diverse sites
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |