abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120261190
Jammer, ik krijg nu zelfs: Our website under maintenance at this moment
Please come back later
  donderdag 13 december 2012 @ 11:16:20 #102
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_120261206
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 08:33 schreef glsf het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je mac address niet wijzigt ?
Dat zou namelijk opschuiven ipadres kunnen verklaren. Normaal krijg je hetzelfde ip-adres weer terug mits je binnen de lease time zit.
Ga het even wat uitvoeriger testen zodra ik thuis ben. Mijn vrouw gebruikt de Neo, dus ik moet m uit haar handen trekken
pi_120261537
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:36 schreef glsf het volgende:
Hebben jullie met de NEO (T12 update) ook dat het wlan mac address elke keer wijzigt als je wifi uit en aan zet ?

Mac adres kun je vinden onder "about phone" en dan "status".
zeker goed gevonden... en ja ik heb het ook..
en dat is inderdaad ook de reden dat je router je steeds nieuwe IP adressen geeft..

en dat verklaart misschien ook wel dat mijn router de laatste tijd steeds vaker spaced
om de neo te voorzien van internet middels wifi.. dan zie ik wel dat ik verbinding heb 2-3 streepjes, maar die streepjes blijven dan grijs.. pas wanneer ze blauw zijn heb je dan internet..
maar dan blijft hij soms hangen op grijs..

vage shit..

maar ze lopen dus het macadress te spoofen op 1 of andere manier..
  donderdag 13 december 2012 @ 11:31:39 #104
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120261655
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:28 schreef Downstar het volgende:

[..]

en dat is inderdaad ook de reden dat je router je steeds nieuwe IP adressen geeft..

en dat verklaart misschien ook wel dat mijn router de laatste tijd steeds vaker spaced
om de neo te voorzien van internet middels wifi.. dan zie ik wel dat ik verbinding heb 2-3 streepjes, maar die streepjes blijven dan grijs.. pas wanneer ze blauw zijn heb je dan internet..

vage shit..

Juist! zelfde probleem hier. Soms knalde hij mijn laptop er af (ip conflict). Maar dat was voor T12 daarna juist geen last meer van :P

Probleem begon toen de Neo binnen was en als ik het state vloog het internet er direct af. Had al een idee dat daar wat mis was. Maar na de flash geen last meer van gehad.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120262316
Neo is verzonden *O*
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_120262481
Vandaag mij Neo van Buysku ontvangen. Staat T12 en geeft ook CWM recovery aan als ik in recovery ga. Dus als ik het goed versta hoef ik dus enkel de zips van Xenorium (NeoN003_T12Nl + Fix_FMRadio_flashlight op een sd -kaartje te zetten) op te starten in cwm-recovery en ik heb een nederlandstalige Neo. Trouwen 116,14 betaald en geen douane (stond $24 android-phone als gift op het pakje). BuySku heeft 5 dagen na de bestelling verstuurd en hij was slechts 9 dagen onderweg.
CWM is wel in het chinees, maar hier staat de vertaling.
1 probleempje. Device koppelt precies niet aan via usb.
pi_120263167
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:56 schreef Fasroslis het volgende:
Vandaag mij Neo van Buysku ontvangen. Staat T12 en geeft ook CWM recovery aan als ik in recovery ga. Dus als ik het goed versta hoef ik dus enkel de zips van Xenorium (NeoN003_T12Nl + Fix_FMRadio_flashlight op een sd -kaartje te zetten) op te starten in cwm-recovery en ik heb een nederlandstalige Neo. Trouwen 116,14 betaald en geen douane (stond $24 android-phone als gift op het pakje). BuySku heeft 5 dagen na de bestelling verstuurd en hij was slechts 9 dagen onderweg.
CWM is wel in het chinees, maar hier staat de vertaling.
1 probleempje. Device koppelt precies niet aan via usb.
Hoezo 116 betaald? hij staat er voor 160 dollar op :P
Wel een snelle levering dan.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_120264348
"De telefoon beschikt standaard over 16GB opslaggeheugen, terwijl er ook een 32GB-variant te koop zal zijn. Een micro-sd slot ontbreekt en het geheugen kan dan ook niet uitgebreid worden. "

:'( :'(
Geen Oppo Find-5 voor mij dus...
  donderdag 13 december 2012 @ 13:44:10 #109
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_120265961
quote:

[..]

vage shit..

'ze' ?!?!?! *paranoide om zich heen kijkt*

Hier thuis al wel langer conflict tussen Neo en laptop. Zodra laatste online gaat, gaat Neo's verbinding koppie onder.

Hoop dus dat te achterhalen valt wat ervoor zorgt dat mac adres telkens wisselt.
pi_120266078
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 12:19 schreef Miniem het volgende:

[..]

Hoezo 116 betaald? hij staat er voor 160 dollar op :P
Wel een snelle levering dan.
Nu kan je hem krijgen aan 121.87 EUR.
2 weken gelden stond hij op 161.99 USD , daar ging nog de 6% BuySku-gift coupon af en gaf BuySku een koers van 1.31 (veel beter dan de 1.25 van PP).
Nu is hij inderdaad 8 USD duurder, wat hem een goeie 5 EUR duurder maakt (Coupon en koers zijn nog hetzelfde)
BuySku heeft een heel goeie Dollar/EUR-koers samen met banggood betaal ik daar steeds in EUR de andere webshops betaal je meestal beter in USD.
En zeer tevreden over die snelle levering had hem niet meer deze week verwacht.
  donderdag 13 december 2012 @ 13:53:50 #111
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_120266290
Iets anders: de Funda app riep gisteren dat ie een update had. Toen ik op 'updaten' drukte, opende zich een grijze update omgeving van de Neo zelf, inclusief Chinese tekens. Werkte niet, uiteraard.

Heb vervolgens maar geüpdatet vanuit de playstore, ging prima.

Heb vervolgens gezocht naar wat die grijze omgeving nou was, bleek een gesimplificeerd scherm te zijn van de Neo appstore.

Op een of andere manier denkt de Neo dus (weer) dat updaten via de Neo appstore moet. Hoe draai ik dat terug?

Ik draai T12 (níet de NL'se van Xenorium), CWM.

Iemand een idee?
pi_120268159
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:56 schreef Fasroslis het volgende:
Device koppelt precies niet aan via usb.
Ik weet niet of je win 7 hebt maar dan moet je in de instellingen (op de Neo) even aanpassen dat deze als medispeler (dacht ik) zich gaat gedragen.
Staat standaard op XP compat en niet win7.
pi_120268262
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:43 schreef glsf het volgende:

[..]

Ik weet niet of je win 7 hebt maar dan moet je in de instellingen (op de Neo) even aanpassen dat deze als medispeler (dacht ik) zich gaat gedragen.
Staat standaard op XP compat en niet win7.
Nee, linux (fedora) en Win XP via Virtual box. In win XP toont hij wel 2 aangekoppelde schijven, maar kan daar niks op doen.
pi_120268693
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:45 schreef Fasroslis het volgende:

[..]

Nee, linux (fedora) en Win XP via Virtual box. In win XP toont hij wel 2 aangekoppelde schijven, maar kan daar niks op doen.
Dat had ik ook en toen op win 7 gezet en toen werkte het wel.
Wordt dan als een soort device zichtbaar en was toen wel benaderbaar. Ik gebruik win 7 64 bit.

quote:

Er zit functionaliteit in android dat deze zelf een mac adres genereert in bepaalde situaties. Zal er vanavond nog even verder naar zoeken. Ik heb wel wat gevonden maar moet even kijken of deze situatie ook op Neo van toepassing is. Er zijn ook andere toestellen waarbij dit voorkomt.

Als er iemand is die dit ZEKER niet heeft hoor ik het ook graag. Dan wel even je versie (T12?) vermelden. Dan kunnen we die misschien gebruiken als werkende referentie.

[ Bericht 16% gewijzigd door glsf op 13-12-2012 15:38:57 ]
pi_120272440
Ik heb dus het ' mac probleem' en zit op T12 official rom
  donderdag 13 december 2012 @ 19:47:18 #116
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_120279106
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:36 schreef Downstar het volgende:
Ik dus ook, official T12 (voor volledigheid)
pi_120279199
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:44 schreef funky_fart het volgende:

[..]

'ze' ?!?!?! *paranoide om zich heen kijkt*

Hier thuis al wel langer conflict tussen Neo en laptop. Zodra laatste online gaat, gaat Neo's verbinding koppie onder.

Hoop dus dat te achterhalen valt wat ervoor zorgt dat mac adres telkens wisselt.
mac adres wisselt niet, ip adres. Dus een apparaat fixed adres geven. Of de range in je router verbreden.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
  donderdag 13 december 2012 @ 19:59:27 #118
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120279684
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 19:49 schreef Haque het volgende:

[..]

mac adres wisselt niet, ip adres. Dus een apparaat fixed adres geven. Of de range in je router verbreden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120279746
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 19:59 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
o
wat de neuk :P nvm dan.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_120281572
Okee. Ook hier dus het geval. Ander mac adres (en ip) na opnieuw opbouwen van wifi-verbinding. Dit trouwens met T15 stock rom.

Draai trouwens inmiddels een week met T15 en geen verschil gemerkt met T12.
pi_120281725
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:36 schreef Downstar het volgende:
Het mac probleem is al eerder gesignaleerd en beschreven:
Op het Neo forum (translation) en op XDA

In beide gevallen maken ze gebruik van SN WRITE tool voor een oplossing.
Met dit tooltje kan ook de Imei en BT gefixt worden.
Imei fout bij de MTK6577 is ook al vaker aan de orde geweest op diverse sites

[ Bericht 7% gewijzigd door elinx op 13-12-2012 20:45:44 ]
pi_120282722
Ja lap
Men geluid werkt nu dus weer, maar merkte net dat ik nu een eigenlijk even groot probleem heb. Heb blijkbaar met het veelvuldig openen van mijn gsm de aansluiting van de miro beschadigd.
Hij neemt namelijk geen geluid meer op, niet echt ideaal voor een gsm dus :p
  donderdag 13 december 2012 @ 21:05:01 #123
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120282897
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:01 schreef Vincent_vd het volgende:
Ja lap
Men geluid werkt nu dus weer, maar merkte net dat ik nu een eigenlijk even groot probleem heb. Heb blijkbaar met het veelvuldig openen van mijn gsm de aansluiting van de miro beschadigd.
Hij neemt namelijk geen geluid meer op, niet echt ideaal voor een gsm dus :p
De verbinding moet er heel precies in vallen, had het de eerste keer ook hij zat niet niet helemaal goed en ik had geen geluid op de microfoon.
pi_120283810
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:40 schreef elinx het volgende:

[..]

Het mac probleem is al eerder gesignaleerd en beschreven:
Op het Neo forum (translation) en op XDA

In beide gevallen maken ze gebruik van SN WRITE tool voor een oplossing.
Met dit tooltje kan ook de Imei en BT gefixt worden.
Imei fout bij de MTK6577 is ook al vaker aan de orde geweest op diverse sites
Heb jij die tool ook gebruikt ?
Kan de tool namelijk niet vinden.
pi_120285397
Ik heb het weer klaar..... neo komt in boot loop... kom niet meer in de recovery hij blijft dan rebooten..
Kan wel met power en volume up in factory test mode komen.

Had mijn neo vanaf het begin al gelijk geroot, geupdate naar t12 en de cmw recovery geinstalleerd, nu wilde ik de telefoon leeg halen via de ingebouwde factory reset in de t12 rom...

De telefoon ging herstarten en blijft nu constant booten.

Krijg dan recovery mode en zie het android poppetje met open buik verschijnen en hierin draait een soort cubus... ik ga nu kijken of ik met adb nog wat kan doen of de reboot kan onderbreken...

heeft iemand een idee wat ik zou kunnen doen om het te fixen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')