Heb je de docu's van Louis Theroux weleens gezien, over dit soort gevangenissen?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Happy new year en merry christmas heb ik ontweken door redelijk onschuldig uitziende kaartjes met nederlandse tekst te kopen. En zelf steeds iets te schrijven in de geest *van veel sterkte en ik hoop dat een paar van je wensen in 2013 uit mogen komen. *
Het lijkt me niet aanstoot gevend en als hij wenst dat die ene onhebbelijke bewaker recht voor zijn cel over zijn eigen voeten struikelt en plat op zijn bek gaat.... het zij hem gegund
Wat jij wilt.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik kan snel lezen. Dit topic gaat over jou, krijg ik het idee, niet over gedetineerden op deah row in Texas.
Niet voor Kerst, maar een nieuwjaarskaartje lijkt me ook ok?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:20 schreef MeloD het volgende:
Ik wil wel meedoen, hoewel ik niet weet of de kaartjes nog op tijd aan zullen komen?
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:09 schreef Tchock het volgende:
Ooit een artikel gelezen hoe google een search uitkiest die 'bij jou past', nog nooit zo'n groot verschil gezien.... Ik heb nu geen tijd, maar ik zou je een screenshot van mijn search moeten laten zien. Lijkt er niet op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Happy New Year?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:21 schreef Isegrim het volgende:
Niet voor Kerst, maar een nieuwjaarskaartje lijkt me ook ok?
Als je Chrome hebt: ctrl+shift+n = anonieme browser en 'blanco' zoekresultaten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 07:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooit een artikel gelezen hoe google een search uitkiest die 'bij jou past', nog nooit zo'n groot verschil gezien.... Ik heb nu geen tijd, maar ik zou je een screenshot van mijn search moeten laten zien. Lijkt er niet op.
En nog vele jaren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 07:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Happy New Year?
Het lijkt mij wat...cru.
Misschien een hele rare vraag maar ben te nieuwsgierig... wįįrom heb jij die dossiers tot je beschikking gekregen?quote:Op zondag 16 december 2012 22:20 schreef Isegrim het volgende:
Deze informatie komt niet van mijn penvriend zelf, maar uit de dossiers over hem die ik tot mijn beschikking heb, inclusief psychiatrische rapporten e.d.
Zijn stukken van de rechtbank, die zijn gewoon openbaar. Die kan dus iedereen inzien (je hebt wel een account nodig). Vroeger kon je naar het courthouse om stukken in te zien en te kopiėren (heb ik jįren geleden eens gedaan, je kon zelfs de evidence boxes opvragen), tegenwoordig kun je ze gewoon downloaden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien een hele rare vraag maar ben te nieuwsgierig... wįįrom heb jij die dossiers tot je beschikking gekregen?
En hoe? Ze geven daar dus psychiatrische rapporten aan een 'wildvreemde' Nederlandse penvriendin?
Vreemd
Ah oke, zo gemakkelijk is dat dus! Had er geen idee van. Dank je voor je antwoordquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zijn stukken van de rechtbank, die zijn gewoon openbaar. Die kan dus iedereen inzien (je hebt wel een account nodig). Vroeger kon je naar het courthouse om stukken in te zien en te kopiėren (heb ik jįren geleden eens gedaan, je kon zelfs de evidence boxes opvragen), tegenwoordig kun je ze gewoon downloaden.
In de VS heb je niet echt recht meer op privacy als je eenmaal ergens voor veroordeeld bent. Zie ook de sex offender registration e.d.
Stuur me maar 3 adressen danquote:Op donderdag 20 december 2012 23:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet voor Kerst, maar een nieuwjaarskaartje lijkt me ook ok?
Prima.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga zo op vakantie, maar wil na terugkomst nog wel weer een paar adressen. Neem aan dat ze het ook na kerst en oud en nieuw wel leuk vinden om een kaartje te krijgen. Dus ik meld me later nog wel weer even Isegrim!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |