Jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
Tregging, dat is toch gewoon een stretchbroek?
Vandaag wel hoor vind ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en het is helemaal nog niet eens echt koud![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Bb heeft zijn One X laten kletteren
Naar de telefoonturk?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Is dat een telefoon?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Niet?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ieeeeeeeeeeehhhhhhhhh.....quote:
Jullie horen bij elkaarquote:
ik hoop van niet, was op kantoor zojuist...quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ieeeeeeeeeeehhhhhhhhh.....
Hij heeft toch wel gruwelijk hard gevloekt toen het gebeurde; niet?Damn zeg...
Als je ook maar een moment twijfelt, denk je weer aan jullie gezamenlijke telefoon-faalquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelukkig wel, anders zou ik mijntrouwjurk
gaan cancelen
Wel. Want als je niet gestopt was; was het nóg duurder geweest allemaalquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
Per saldo heb ik dus nog niets verdiend aan dat stoppen met roken
wacht, ze praten geen Engels... En de conducteur schreeuwt Nederlands. Praten ze wel Nederlands dan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die geen Engels praten in de trein, en dat de conducteur dan steeds harder in t Nederlands gaat schreeuwen zodat ze t misschien wel begrijpen
Owjah... soms besef ik niet zo dat ons kantoor wellicht niet 'standaard' is; waar ik wel gewoon eens gruwelijk kan vloeken als er iets niet luktquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hoop van niet, was op kantoor zojuist...
Neequote:Op dinsdag 11 december 2012 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wacht, ze praten geen Engels... En de conducteur schreeuwt Nederlands. Praten ze wel Nederlands dan?
ruilen??? Ik ben ziek dus dan mag hetquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Veel te veel rotzooi in huis hebben en dan verstandig moeten kiezen
Mijn handen trekken dat echt niet hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
Handschoenen van 99 centtenzij het hard regent of ik sneeuwballen ga gooien, dan heb ik zwartleren van de h&m van 20 euro.
quote:11.12.2012:
Chauffeur is onderweg
Je zou maar prut in je ooghoek hebben zitten die je eruit wil hebbenquote:
Deed ik eerst ook altijd op de fiets, beenwarmers onder spijkerbroekquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb beenwarmers aan onder mijn spijkerbroeken suede handschoenen met fleecevoering. En kouddddd maar ja op een scootmobiel zit je stil en vang je alle wind :-/
Je kan jezelf zeker trainen op kou. Wij hadden op de middelbare school een leraar die altijd in tshirt liep buiten, al was het -10. Die hadden een hele lage energierekening, want verwarming was overbodigquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Bij ons op de gang is het altijd ontzettend koud en had dus ook altijd tig lagen kleren aan met als gevolg dat ik het dus standaard altijd overal koud had. Nu heb ik een tijdje terug een lekker warme poncho bij de AH gehaald en bedacht dat ik dan eindelijk ook eens de wat dunnere truitjes aan kon doen en dan die poncho erover als het te koud bleek te zijn. Want ik heb een hoop leuke en die draag ik dan niet 'want zal vast te koud zijn'![]()
Effectief heb ik die poncho in het begin een paar keer gepakt en inmiddels heb ik het met wat minder lagen kleren toch niet altijd zo snel koud. Dus volgens mij kun je jezelf er wel op trainen
Alleen is die poncho wel een fijn zekerheidje om achter de hand te hebben, voor het geval ik het toch koud krijg
quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Omnomnom chocolade pepernoten![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
Het mag in mijn huis ook nooit warmer dan 19,5
Maar ik ben ook niet chronisch ziek, dat scheelt.
daar hebben ze thermometers voor uitgevondenquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik verwarm met een nog veel kneuzerige gaskachel, dus ik kan niet zeggen hoe warm het hier is
Meeste mensen hebben t warm genoegf in mijn huis met 20 graden maar ik moet er latijd nog wel een trui bij aanquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik ook. Je gaat je toko toch niet heet stoken en dan in een hemdje lopen
Ja, die heb ik ook. Maar als ik achter de computer zit (naast de kachel) is het zo 4 graden warmer dan als ik aan de andere kant van de kamer achter de tv zitquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar hebben ze thermometers voor uitgevonden
maar in de winter is het toch normaal om een trui te dragen? Of trek jij nog een extra trui over je trui?quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Meeste mensen hebben t warm genoegf in mijn huis met 20 graden maar ik moet er latijd nog wel een trui bij aan
8 thermometers!!quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook. Maar als ik achter de computer zit (naast de kachel) is het zo 4 graden warmer dan als ik aan de andere kant van de kamer achter de tv zit.
FaalhuisKutkachel
Helen huis vol met thermometers en dan grafiekjes bijhouden met de temperatuurquote:
Ik wel ik draag altijd een vest in huis over mijn normale kledingquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar in de winter is het toch normaal om een trui te dragen? Of trek jij nog een extra trui over je trui?
autistenquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Helen huis vol met thermometers en dan grafiekjes bijhouden met de temperatuur
beter een spleet in je deur dan een deur in je spleetquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:59 schreef Mss het volgende:
Ik heb nu wel af en toe de verwarming aan. Maar een klein hok is snel heet en muf. Ik moet alleen straks in de kerstvakantie even mijn buitendeur laten fixen. Er zit een hendige spleet in dus er komt veel kou naar binnen.
Muwhuahuahaquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
beter een spleet in je deur dan een deur in je spleet![]()
Ahhh mijn matigen belgische scheurkalenderquote:Rechter: De rechtbank veroordeelt u tot vier jaar dwangarbeid. Hebt u daar iets op te zeggen?
Beklaagde: Ja, edelachtbare, wilt u aan mijn vrouw zeggen dat ik niet voor 2016 naar huis kom om te eten?
hebbie niet van die speciale zooltjes?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:06 schreef Mirjam het volgende:
Ik wil sportenMaar volgens mij moet ik er weer mee stoppen. Die hielspoor is echt teringpijnlijk
Ja, laatste keer dat ik er over klaag
Ja, maar dan kan ik denk ik enkel fietsen. Terwijl ik ook zo graag de crosstrainer doequote:Op dinsdag 11 december 2012 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
Je kan toch sporten zonder je hiel te belasten? Op de hometrainer bvb?
deze is wel heul matigquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahhh mijn matigen belgische scheurkalenderDe humor
Sinds gisteren wel, siliconen hielzooltjesquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hebbie niet van die speciale zooltjes?
ja, dat is dan ff niet anders.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan ik denk ik enkel fietsen. Terwijl ik ook zo graag de crosstrainer doe
mn moeke zweert tot allah bij die zooltjes.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Sinds gisteren wel, siliconen hielzooltjes
Diegene die er onder staat is veul erger namelijkquote:
Like... wat..quote:- Een begrafenisondernemer uit Edinburgh, tevens lid van een serviceclub, bood een gratis begrafenis aan aan het eerste lid van de club dat zou sterven. Plots weerklonk er een schot achteraan in de zaal. een Schot had zichzelf een kogel door het hoofd gejaagd.
Van die confectie-dingen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mn moeke zweert tot allah bij die zooltjes.Bij haar werken ze dus.
Ik zou ook niet veel andere dingen kunnen verzinnen hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:10 schreef Mss het volgende:
Ik moet voor mijn aidstoornissengroep een opdracht doen. Ik moet een fictieve dag beschrijven waarin ik op die dag slank ben. Wat ik dan zou doen.
Is het erg dat ik niet heel veel verder kom dan kleren kopen
mn moeke heeft speciale... die zijn voor haar voet gemaakt. Op de plek waar die troep zit, zit dan weer ander materiaal zodat de druk daar minder is en zo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Van die confectie-dingen?
heb ze gisteren gekocht bij een schoenmaker voor 17 euro, simpele silicvonen dingesen. Hoop dat t snel beter wordt
Schotten zijn gierig. Hahahahahaha!!!quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Diegene die er onder staat is veul erger namelijk![]()
[..]
Like... wat..
En ik zou ook gaan stappen, want veel minder bekeken worden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik zou ook niet veel andere dingen kunnen verzinnen hoor
( en dan blijkt de uitkomst van die opdracht dat je je gaat afvragen hoe speciaal slank zijn is, niet dus, en denk je fu)
Naar het strand, het zwembad, een modeshow doen. Naar de kapper. Uit eten. Naar de disco. Dat willen ze vast horen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:10 schreef Mss het volgende:
Ik moet voor mijn aidstoornissengroep een opdracht doen. Ik moet een fictieve dag beschrijven waarin ik op die dag slank ben. Wat ik dan zou doen.
Ja, zal ns informeren wat er vergoed wordt door mn verzekeringquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mn moeke heeft speciale... die zijn voor haar voet gemaakt. Op de plek waar die troep zit, zit dan weer ander materiaal zodat de druk daar minder is en zo.
ja! In je bikini naar het strand, gekke seksstandjes uitproberen, je oude dikkemensenkleren aandoen, op het podium dansen in de kroeg, etcquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:10 schreef Mss het volgende:
Naar een Fat Fighters meeting gaan en de gehele bijeenkomst grijnzenquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
Hardlopen! Touwtjespringen! Een vette hap eten midden op straat!
Hoezo, dat willen ze vast horen? Ik denk dat het minder bekrompen is dan je denkt hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Naar het strand, het zwembad, een modeshow doen. Naar de kapper. Uit eten. Naar de disco. Dat willen ze vast horen.
Of ga diep en zeg dat je gelijk afspreekt met al je oude vrienden die je hebben laten vallen om te laten zien dat je dun bent.
Ja geen idee.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoezo, dat willen ze vast horen? Ik denk dat het minder bekrompen is dan je denkt hoor
Volgens mij is het meer wat Mir zei, je realiseren dat niet ineens alles gefixt gaat zijn dan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja geen idee.het lijkt mij een beetje dagdromen naar een situatie waarin je je happy voelt en dan vervolgens keihard met je bek op straat pleurt omdat je helemaal niet dun bent en dat morgen ook nog niet zal zijn. Wat voor doel zit daar nou achter? Dat je nog meer gaat verlangen naar dun zijn of zo?
Ja, ik denk echt dat het dat isquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer wat Mir zei, je realiseren dat niet ineens alles gefixt gaat zijn dan.
Even de botte hork uithangen: kan je niet zoeen operatie ondergaan ooit?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:18 schreef Mss het volgende:
Ik vraag me soms wel af wat het idee erachter is, want er wordt me wel constant verteld dat écht slank en écht een platte buik waarschijnlijk niet meer gaat gebeuren, dus waarom daarover idealiseren?
nee, dat je je realiseert hoeveel dingen je wel zou kunnen als je af zou vallen! Want we passen ons door de jaren aan aan de situatie en leggen ons bij onze beperkingen neer terwijl we er ook wat aan kunnen doen. En waarom kusjekroel? Rokers vermoorden zichzelf ook, maar die mogen wel constant met hun neus op de feiten worden gedrukt?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja geen idee.het lijkt mij een beetje dagdromen naar een situatie waarin je je happy voelt en dan vervolgens keihard met je bek op straat pleurt omdat je helemaal niet dun bent en dat morgen ook nog niet zal zijn. Wat voor doel zit daar nou achter? Dat je nog meer gaat verlangen naar dun zijn of zo?
ah ja. Dat kan ook nog ja.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik zou ook niet veel andere dingen kunnen verzinnen hoor
( en dan blijkt de uitkomst van die opdracht dat je je gaat afvragen hoe speciaal slank zijn is, niet dus, en denk je fu)
Ja ik zou dat ook gay vinden, bij mij maakt dat de drang naar slank(er) zijn niet minder namelijk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ah ja. Dat kan ook nog ja.Dat je het maar gaat accepteren dus.
lieverd, dat kunnen vrouwen die gebaard hebben ook vaak niet meer. Er zitten stappen tussen morbide obees en het lichaam van doutzen kroes he.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:18 schreef Mss het volgende:
Ik vraag me soms wel af wat het idee erachter is, want er wordt me wel constant verteld dat écht slank en écht een platte buik waarschijnlijk niet meer gaat gebeuren, dus waarom daarover idealiseren?
Het hoeft helemaal niet kusjekroel. Gaat mij meer om het feit of het een zinvolle opdracht is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat je je realiseert hoeveel dingen je wel zou kunnen als je af zou vallen! Want we passen ons door de jaren aan aan de situatie en leggen ons bij onze beperkingen neer terwijl we er ook wat aan kunnen doen. En waarom kusjekroel? Rokers vermoorden zichzelf ook, maar die mogen wel constant met hun neus op de feiten worden gedrukt?
Dat misschien wel, maar ook daar houd je littekens aan over. Een mooie gave buik zal het nooit worden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Even de botte hork uithangen: kan je niet zoeen operatie ondergaan ooit?
dat is het.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het hoeft helemaal niet kusjekroel. Gaat mij meer om het feit of het een zinvolle opdracht is.
Ja, dat klopt. En het is ook niet iets waar ik heel erg van baal hoor. Als ik gewoon veel zou kunnen afvallen zou dat voor mij al genoeg zijn. Maar dan vind ik de opdracht gewoon een beetje apart, want het is nadenken over iets wat eigenlijk niet realistisch is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lieverd, dat kunnen vrouwen die gebaard hebben ook vaak niet meer. Er zitten stappen tussen morbide obees en het lichaam van doutzen kroes he.
Wat heb je dan liever? littekens of iets dat veel meer in het zicht zit: een dik lichaam?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat misschien wel, maar ook daar houd je littekens aan over. Een mooie gave buik zal het nooit worden.
Dat snap ik ook wel, maar dan had ik denk ik voor een andere formulering gekozen. En met de neus op de feiten drukken, ik geloof nou niet bepaald dat ik op dit moment in ontkenning ben.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat je je realiseert hoeveel dingen je wel zou kunnen als je af zou vallen! Want we passen ons door de jaren aan aan de situatie en leggen ons bij onze beperkingen neer terwijl we er ook wat aan kunnen doen. En waarom kusjekroel? Rokers vermoorden zichzelf ook, maar die mogen wel constant met hun neus op de feiten worden gedrukt?
Goeie instelling!quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:26 schreef Mss het volgende:
Maar ik bedoel dus niet dat ik niet wil afvallen omdat ik toch nooit meer plat en slank word. Ik wil het sowieso, anders zat ik niet in therapie. Dat mijn buik zonder ingrepen niet meer mooi gaat worden neem ik voor lief, het gaat me om de gezondheidswinst.
Ik ben wel echt heel benieuwd wat ze er zelf over zeggen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:28 schreef Mss het volgende:
Het ging mij erom dat ik het apart vind dat er gefantaseerd moet worden over iets wat niet realistisch is, maar dat staat er los van of ik wil afvallen.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:26 schreef Mss het volgende:
Maar ik bedoel dus niet dat ik niet wil afvallen omdat ik toch nooit meer plat en slank word. Ik wil het sowieso, anders zat ik niet in therapie. Dat mijn buik zonder ingrepen niet meer mooi gaat worden neem ik voor lief, het gaat me om de gezondheidswinst.
Nee oke, dat klopt, maar ik weet niet of ik met mijn buik ondanks slank in een bikini zou rondlopen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
Maar waarom vertaal je "slank" als "modellenlichaam"?
Ik bedoel, bubsel is ook slank nu, maar heeft ook echt geen doutzenlijf
tankini dan!quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee oke, dat klopt, maar ik weet niet of ik met mijn buik ondanks slank in een bikini zou rondlopen.
Daar liep ik op de caravanmeet al in rondquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tankini dan!
Bikini ben ik ook allang gepasseerd
dat was echt fantastischquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar liep ik op de caravanmeet al in rondHoef ik niet eens slank voor te zijn
Wat is er mis met een tankini of badpak? Wellicht voel je je daar straks ook prettiger inquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee oke, dat klopt, maar ik weet niet of ik met mijn buik ondanks slank in een bikini zou rondlopen.
thanksquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat is er mis met een tankini of badpak? Wellicht voel je je daar straks ook prettiger in
En wat je zelf al aangeeft: de gezondheidswinst is het belangrijkst dus dat is een mooie drijfveer
Misschien is een ideale dag wanneer je slank bent er dan wel eentje waarin je juist alles kan doen wat je zou willen, met meer conditie en terwijl je je prettiger voelt in je eigen lijf, dan hoeven het niet eens hele speciale dingen te zijn die je dan zou doen toch?
Oh, maar ik sta er zelf ook wel (sero)positief in. Dat mag ook wel na vorige weekquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sorry voor mijn doordrammen, ik houd gewoon van positive outlooks
Ermahgerdquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hihi, wie zou blijer worden van deze Birkin tas, SQ of BB?
[ afbeelding ]
seropositiefquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh, maar ik sta er zelf ook wel (sero)positief in. Dat mag ook wel na vorige week. Maar ik vond het een beetje een aparte invalshoek vandaar dat ik het hier even dropte!
Tofheidquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hihi, wie zou blijer worden van deze Birkin tas, SQ of BB?
[ afbeelding ]
Minder tofheidquote:
Stond hier: http://www.elle.nl/mode/nieuws/Hermes-Birkin-tas-van-Legoquote:De tas komt in de kleuren rood, wit, geel, blauw, licht- en donkergrijs en een multicolour-versie en er zitten nog twee grote vakken binnenin de tas. Je shopt de Hermès Birkin-tas van Lego via Etsy.
Dan heb ik toch liever alsnog een echtequote:
Nee het is een ekte nepperd, van lego. Je kan hem volgens mij wel als tas gebruiken en hij heeft vakken en zo. Maar toch zie ik me er niet echt mee lopenquote:
oh eerst verder lezen sjaanquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee het is een ekte nepperd, van lego. Je kan hem volgens mij wel als tas gebruiken en hij heeft vakken en zo. Maar toch zie ik me er niet echt mee lopen
Vast bouwen met meer lego blokjesquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:25 schreef Mss het volgende:
Maar zo'n tas kan toch ieder moment uit elkaar vallen?
Twitteren? Doe een dwynnetje?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:30 schreef Mss het volgende:
Meh, ik zit te denken om een dezer dagen beautybay maar eens te bellen, want dit schiet niet op. Maar duur
twitter!quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:30 schreef Mss het volgende:
Meh, ik zit te denken om een dezer dagen beautybay maar eens te bellen, want dit schiet niet op. Maar duur
Gewoon proberen! Ik heb ook niet hondermiljoen volgers en ik krijg bijna altijd wel reactie.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:35 schreef Mss het volgende:
Ik kan twitter wel proberen ja, maar ik weet niet of het indruk maakt want ik heb geen volgers
goedmaak seks?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
O en Fred en ik hebben het goedgemacht
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
O en Fred en ik hebben het goedgemacht
Klopt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:42 schreef Mss het volgende:
Ja ik heb ze getweet. Dit komt nu iet in hun overzicht te staan he, pas als zij reageren toch?
Hadden we heul geen tijd voorquote:
Ik heb je even gevolgdquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:43 schreef Mss het volgende:
Mijn eigen voornaam en achternaam aan elkaar.
Ik had een keer een volgverzoek van iemand die ik heul niet kende, en toen kreeg ik daar een mailtje van. Maar ik zie in mijn mail en op twitter nog niks.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:46 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Op twitter zelf niet? Vreemd, want je twitter is privé.
Het is privé!!
ff tip van flip..als je twitter staat afgeschermd en beautybay volgt jou niet, kunnen ze je tweets niet zien. Dan zet het nog geen zoden aan de dijk, zeg maarquote:
Ahhhh, ook niet als ik hun 'tag' zeg maar?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
ff tip van flip..als je twitter staat afgeschermd en beautybay volgt jou niet, kunnen ze je tweets niet zien. Dan zet het nog geen zoden aan de dijk, zeg maar
Nopequote:Op dinsdag 11 december 2012 13:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Ahhhh, ook niet als ik hun 'tag' zeg maar?
Jaaaaquote:
stomme tas?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:57 schreef Dwyn het volgende:
Ik ook, stomme bril en tas![]()
Oh ik moet ook nog de pil voorschieten deze week.
Aanvullende verzekering.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:59 schreef PriemGirl het volgende:
Wordt de pil helemaal vergoed in nl?
ik koop ook geen ringen, denk dat ik twee straks al goed zat vind.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:58 schreef PriemGirl het volgende:
Heb de ringen maar weer weg geklikt. Ik draag nooit andere ringen dan mijn verlovings- en trouwring
Gaat bij mij van mijn eigen risico af. Dacht ik.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:59 schreef PriemGirl het volgende:
dan betaal je m toch zelf?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gaat bij mij van mijn eigen risico af. Dacht ik.
Priem blijft zich verbazen over alles in NLquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:59 schreef PriemGirl het volgende:
Ja, stom dat ik hem MOEST hebben.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
stomme tas?
Doe eens een pic van de bril!
Ik draag ook altijd alleen mijn trouwring en een ring van mijn moeder. En wil geen van beiden een dag afdoen voor een andere ringquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:58 schreef PriemGirl het volgende:
Heb de ringen maar weer weg geklikt. Ik draag nooit andere ringen dan mijn verlovings- en trouwring
Ja ik heb kleine maat maar wel veel beschikbaar. Maar naast mijn huidige ringen heb ik allemaal goeikope en geen chice... Maar ik vraag me ook af in hoeverre ik ze wel zou dragen eigenlijkquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik koop ook geen ringen, denk dat ik twee straks al goed zat vind.
Daarbij zijn fashionringen niet in mijn maat verkrijgbaar
hm, ik wacht wel tot je 'm hebtquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, stom dat ik hem MOEST hebben.![]()
Het is deze: http://drogisterij.prijsv(...)732/products_detail/
Hij staat niet meer op de site van HA zelf.
Ja, op de HA site stond ie groter en mooier.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hm, ik wacht wel tot je 'm hebt
Ook niet op de feestboek?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:08 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, op de HA site stond ie groter en mooier.
Maar verwacht geen op foto.
why not?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:08 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, op de HA site stond ie groter en mooier.
Maar verwacht geen op foto.
Heul misschien. Maar de verwachte levertijd is de 27e en ze zei dat het waarschijnlijk langer ging duren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ook niet op de feestboek?
De feestboek is er vast na de 27e ook nog welquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Heul misschien. Maar de verwachte levertijd is de 27e en ze zei dat het waarschijnlijk langer ging duren.
Niet want de wereld vergaat!quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De feestboek is er vast na de 27e ook nog wel![]()
Jawel, maar het duurt nog ff.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De feestboek is er vast na de 27e ook nog wel![]()
zijn we dan ook van het ongegronde gemekker af?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga die schaatsen alvast van marktplaats halen, mensen die ze voor 40 inclusief verzendkosten willen
Ze worden vanavond opgehaald, dusquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zijn we dan ook van het ongegronde gemekker af?
die ijsbaan is klein en ze hebben krukjesquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Kreeg net de uitnodiging om met collega's donderdagavond te gaan schaatsen bij de ijsbaan in Eindhoven. Maar heb echt al meer dna 12 jaar niet meer geschaatst en ook niet geskeelerd, mijn evenwichtsgevoel is zeg maar niet bestaand en ik twijfel dus heel erg of het slim is om mee te gaan
Ze hebben schaatsrekjesquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Kreeg net de uitnodiging om met collega's donderdagavond te gaan schaatsen bij de ijsbaan in Eindhoven. Maar heb echt al meer dna 12 jaar niet meer geschaatst en ook niet geskeelerd, mijn evenwichtsgevoel is zeg maar niet bestaand en ik twijfel dus heel erg of het slim is om mee te gaan
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die ijsbaan is klein en ze hebben krukjes
Ja maar bijna 30 en dan nog zo'n rekje, is dat niet ontzettend voor lul?quote:
Hmm, ideetjequote:Op dinsdag 11 december 2012 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
en anders ga je aan de kant gluhwein drinken
oh, dus je haalt ze er niet vanaf omdat mensen 40 euro incl verzenden bodenquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze worden vanavond opgehaald, dus
CARE!quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
[..]
Ja maar bijna 30 en dan nog zo'n rekje, is dat niet ontzettend voor lul?![]()
Ik zet ze nu op gereserveerd, zodat t er niet opnieuw op hoeft moeten die mensen ze niet/als ze niet komen opdagen. Maar die 40 euro inclusief mensen negeer ik lekkerquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dus je haalt ze er niet vanaf omdat mensen 40 euro incl verzenden boden
Zullen vast wel een aantal stuntelende Aziaten ook met een rekje schaatsenquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
[..]
Ja maar bijna 30 en dan nog zo'n rekje, is dat niet ontzettend voor lul?![]()
Alleen excellent zooiquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:16 schreef Dwyn het volgende:
Wat een schijtaanbiedingen bij de supermarkten deze week.
net als Dwyn. Maar de meeste mensen denken helemaal niks of denken: wat stoer dat zij gewoon met een rekje dat ijs op durft terwijl ik hier jaar in jaar uit aan de kant sta te balen dat ik dat niet durf. True story!quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja ik trek me altijd aan wat mensen eventueel zouden denken en zo
Ff checken of de chinezen ook meegaan danquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zullen vast wel een aantal stuntelende Aziaten ook met een rekje schaatsen
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net als Dwyn. Maar de meeste mensen denken helemaal niks of denken: wat stoer dat zij gewoon met een rekje dat ijs op durft terwijl ik hier jaar in jaar uit aan de kant sta te balen dat ik dat niet durf. True story!
Ja in dat opzicht zie ik wel vaker raakvlakken met Dwyn hahaquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net als Dwyn. Maar de meeste mensen denken helemaal niks of denken: wat stoer dat zij gewoon met een rekje dat ijs op durft terwijl ik hier jaar in jaar uit aan de kant sta te balen dat ik dat niet durf. True story!
Zelfs vind ik niet raar, zulke mensen breken sneller iets dus wat zekerheid is toch wel fijn?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
er staan mensen zat met zo'n rekje hoor, zelfs van 50
Je hebt ook kans dat de mensen met wie je gaat ook ineens zo'n rekje willen als ze jou ermee zienquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja in dat opzicht zie ik wel vaker raakvlakken met Dwyn haha![]()
Ik zou aan de kant staan en dan inderdaad denken 'kut, ik had het eigenlijk wel willen proberen'. Maar dan denk ik ondertussen dat iedereen mij (al dan niet stilletjes) uitlacht dat ik met zo'n rekje loop te kutten en dat weerhoudt me er dan weer van
Joh, als die dingen vanavond toch opgehaald worden, is het toch goedquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik mensen op markytplaats gaan mailen dat ik 2 euro bied op dingen van 50 euro
Truequote:Op dinsdag 11 december 2012 14:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je hebt ook kans dat de mensen met wie je gaat ook ineens zo'n rekje willen als ze jou ermee zien
Ja, het is ook goed. Maar andere mensen doen het ook, waarom zou ik dan geen 2 euro gaan bieden op andere mensen hun zooi. 2 euro inclusief verzendkosten danquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Joh, als die dingen vanavond toch opgehaald worden, is het toch goed
Ik kan nog niet eens op een keukentrapje klimmen zonder me ergens aan vast te houden, of de trein instappen zonder dat ik iets vasthoud, dus zonder ondersteuning schaatsen is iets wat ook wel een probleem gaat zijnquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik schaats nooit met een rekje, maar in t begin wel gedaan hoor
Nu pleur ik nog soms en dan vooral als ik vaart maak, dan glij ik nog zo'n 10 meter door. Dat is echt fantastisch
Nog motorisch gestoorder dan ik?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik kan nog niet eens op een keukentrapje klimmen zonder me ergens aan vast te houden, of de trein instappen zonder dat ik iets vasthoud, dus zonder ondersteuning schaatsen is iets wat ook wel een probleem gaat zijn
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Priem blijft zich verbazen over alles in NL![]()
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Nouja nee... ik weet het gewoon niet
Puur omdat ik mijn spiraaltje in België heb laten zetten ook
Maar er komt een moment dat ik dat ook in NL ga moeten laten doen.. alhoewel ik dat liever niet wil eik
Ik ben een rampquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nog motorisch gestoorder dan ik?
Omdat ik het hier in NL niet vertrouw en eik alleen maar bij mijn dokter wil laten doen waar ik al 26 jaar bij loopquote:
Waaromquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omdat ik het hier in NL niet vertrouw en eik alleen maar bij mijn dokter wil laten doen waar ik al 26 jaar bij loop![]()
Zou dat niet alsnog kunnen dan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omdat ik het hier in NL niet vertrouw en eik alleen maar bij mijn dokter wil laten doen waar ik al 26 jaar bij loop![]()
Ja dat zeker weten datquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik moet hem ook laten vervangen geloof ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Nouja nee... ik weet het gewoon niet
Puur omdat ik mijn spiraaltje in België heb laten zetten ook
Maar er komt een moment dat ik dat ook in NL ga moeten laten doen.. alhoewel ik dat liever niet wil eik
40 eujro inlcusief verzendenquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
En Spees, wat zit je nou te emmeren joh, 40 euro is toch een normaal bod voor een paar schaatsen?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:31 schreef megamandy het volgende:
Die dingen moet je denk ik toch op tijd vervangen niet?Zit je dalijk lekker zonder hormonen, iedereen zwanger
Voor zoiets zou ik ook graag gaan naar iemand die ik daarmee vertrouw hoor. Tuurlijk, als iemand het zo voor elkaar krijgt dat het kei pijn doet of wat dan ook wat niet nodig is, dan zou ik daar niet meer naar terug willen. Maar als ik van iemand weet dat zoiets goed gaat, zou ik ook proberen om daar weer naar terug te gaan als het kon..quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb echt dikke care wie wat bij me doet. Ik ben niet zo'n fan van mn huisarts maar goed welke huisarts is nou wel normaal![]()
Voor de rest zou ik alleen niet bij iemand teruggaan als ie me iets had misdaan ofzo
Als je dat al irritant vind moet je ze niet op marktplaats zetten. Soberso niet verkopen lijkt me dan de beste optie, want wat jij noemt is normaal in handel drijven. Nee heb je, ja kan je krijgen noemen ze dat.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
40 eujro inlcusief verzenden
terwijl er duidelijk staat vanaf 40 euro en dat verzendkosten er nog bij komenik kan daar niet zo goed tegen.
Maar ze worden vanavond al opgehaald voor 40Dus heb ik er geen last van. Maar ik vind het irritant
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat zeker weten datGewoon doen joh ! Niks van aantrekken (sorry voor mijn warrig gequote; druk op het werk en toch willen fokken.. zo fout dit
)
Ik mag het toch best irritant vinden?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je dat al irritant vind moet je ze niet op marktplaats zetten. Soberso niet verkopen lijkt me dan de beste optie, want wat jij noemt is normaal in handel drijven. Nee heb je, ja kan je krijgen noemen ze dat.
Ook ja.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hier nagel waar stukje is afgebroken
OMG ZEG GEEN ENGE DINGENquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
En als die dokter doodgaat? Of met pensioen gaat?
50, niet 85quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zelfs vind ik niet raar, zulke mensen breken sneller iets dus wat zekerheid is toch wel fijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |