Jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
Tregging, dat is toch gewoon een stretchbroek?
Vandaag wel hoor vind ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en het is helemaal nog niet eens echt koud![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Bb heeft zijn One X laten kletteren
Naar de telefoonturk?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Is dat een telefoon?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Niet?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ieeeeeeeeeeehhhhhhhhh.....quote:
Jullie horen bij elkaarquote:
ik hoop van niet, was op kantoor zojuist...quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ieeeeeeeeeeehhhhhhhhh.....
Hij heeft toch wel gruwelijk hard gevloekt toen het gebeurde; niet?Damn zeg...
Als je ook maar een moment twijfelt, denk je weer aan jullie gezamenlijke telefoon-faalquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelukkig wel, anders zou ik mijntrouwjurk
gaan cancelen
Wel. Want als je niet gestopt was; was het nóg duurder geweest allemaalquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
Per saldo heb ik dus nog niets verdiend aan dat stoppen met roken
wacht, ze praten geen Engels... En de conducteur schreeuwt Nederlands. Praten ze wel Nederlands dan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die geen Engels praten in de trein, en dat de conducteur dan steeds harder in t Nederlands gaat schreeuwen zodat ze t misschien wel begrijpen
Owjah... soms besef ik niet zo dat ons kantoor wellicht niet 'standaard' is; waar ik wel gewoon eens gruwelijk kan vloeken als er iets niet luktquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hoop van niet, was op kantoor zojuist...
Neequote:Op dinsdag 11 december 2012 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wacht, ze praten geen Engels... En de conducteur schreeuwt Nederlands. Praten ze wel Nederlands dan?
ruilen??? Ik ben ziek dus dan mag hetquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Veel te veel rotzooi in huis hebben en dan verstandig moeten kiezen
Mijn handen trekken dat echt niet hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
Handschoenen van 99 centtenzij het hard regent of ik sneeuwballen ga gooien, dan heb ik zwartleren van de h&m van 20 euro.
quote:11.12.2012:
Chauffeur is onderweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |