Jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
Tregging, dat is toch gewoon een stretchbroek?
Vandaag wel hoor vind ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en het is helemaal nog niet eens echt koud![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Bb heeft zijn One X laten kletteren
Naar de telefoonturk?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Is dat een telefoon?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Niet?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ieeeeeeeeeeehhhhhhhhh.....quote:
Jullie horen bij elkaarquote:
ik hoop van niet, was op kantoor zojuist...quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ieeeeeeeeeeehhhhhhhhh.....
Hij heeft toch wel gruwelijk hard gevloekt toen het gebeurde; niet?Damn zeg...
Als je ook maar een moment twijfelt, denk je weer aan jullie gezamenlijke telefoon-faalquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelukkig wel, anders zou ik mijntrouwjurk
gaan cancelen
Wel. Want als je niet gestopt was; was het nóg duurder geweest allemaalquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
Per saldo heb ik dus nog niets verdiend aan dat stoppen met roken
wacht, ze praten geen Engels... En de conducteur schreeuwt Nederlands. Praten ze wel Nederlands dan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die geen Engels praten in de trein, en dat de conducteur dan steeds harder in t Nederlands gaat schreeuwen zodat ze t misschien wel begrijpen
Owjah... soms besef ik niet zo dat ons kantoor wellicht niet 'standaard' is; waar ik wel gewoon eens gruwelijk kan vloeken als er iets niet luktquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hoop van niet, was op kantoor zojuist...
Neequote:Op dinsdag 11 december 2012 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wacht, ze praten geen Engels... En de conducteur schreeuwt Nederlands. Praten ze wel Nederlands dan?
ruilen??? Ik ben ziek dus dan mag hetquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Veel te veel rotzooi in huis hebben en dan verstandig moeten kiezen
Mijn handen trekken dat echt niet hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
Handschoenen van 99 centtenzij het hard regent of ik sneeuwballen ga gooien, dan heb ik zwartleren van de h&m van 20 euro.
quote:11.12.2012:
Chauffeur is onderweg
Je zou maar prut in je ooghoek hebben zitten die je eruit wil hebbenquote:
Deed ik eerst ook altijd op de fiets, beenwarmers onder spijkerbroekquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb beenwarmers aan onder mijn spijkerbroeken suede handschoenen met fleecevoering. En kouddddd maar ja op een scootmobiel zit je stil en vang je alle wind :-/
Je kan jezelf zeker trainen op kou. Wij hadden op de middelbare school een leraar die altijd in tshirt liep buiten, al was het -10. Die hadden een hele lage energierekening, want verwarming was overbodigquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Bij ons op de gang is het altijd ontzettend koud en had dus ook altijd tig lagen kleren aan met als gevolg dat ik het dus standaard altijd overal koud had. Nu heb ik een tijdje terug een lekker warme poncho bij de AH gehaald en bedacht dat ik dan eindelijk ook eens de wat dunnere truitjes aan kon doen en dan die poncho erover als het te koud bleek te zijn. Want ik heb een hoop leuke en die draag ik dan niet 'want zal vast te koud zijn'![]()
Effectief heb ik die poncho in het begin een paar keer gepakt en inmiddels heb ik het met wat minder lagen kleren toch niet altijd zo snel koud. Dus volgens mij kun je jezelf er wel op trainen
Alleen is die poncho wel een fijn zekerheidje om achter de hand te hebben, voor het geval ik het toch koud krijg
quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Omnomnom chocolade pepernoten![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
Het mag in mijn huis ook nooit warmer dan 19,5
Maar ik ben ook niet chronisch ziek, dat scheelt.
daar hebben ze thermometers voor uitgevondenquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik verwarm met een nog veel kneuzerige gaskachel, dus ik kan niet zeggen hoe warm het hier is
Meeste mensen hebben t warm genoegf in mijn huis met 20 graden maar ik moet er latijd nog wel een trui bij aanquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik ook. Je gaat je toko toch niet heet stoken en dan in een hemdje lopen
Ja, die heb ik ook. Maar als ik achter de computer zit (naast de kachel) is het zo 4 graden warmer dan als ik aan de andere kant van de kamer achter de tv zitquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar hebben ze thermometers voor uitgevonden
maar in de winter is het toch normaal om een trui te dragen? Of trek jij nog een extra trui over je trui?quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Meeste mensen hebben t warm genoegf in mijn huis met 20 graden maar ik moet er latijd nog wel een trui bij aan
8 thermometers!!quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook. Maar als ik achter de computer zit (naast de kachel) is het zo 4 graden warmer dan als ik aan de andere kant van de kamer achter de tv zit.
FaalhuisKutkachel
Helen huis vol met thermometers en dan grafiekjes bijhouden met de temperatuurquote:
Ik wel ik draag altijd een vest in huis over mijn normale kledingquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar in de winter is het toch normaal om een trui te dragen? Of trek jij nog een extra trui over je trui?
autistenquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Helen huis vol met thermometers en dan grafiekjes bijhouden met de temperatuur
beter een spleet in je deur dan een deur in je spleetquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:59 schreef Mss het volgende:
Ik heb nu wel af en toe de verwarming aan. Maar een klein hok is snel heet en muf. Ik moet alleen straks in de kerstvakantie even mijn buitendeur laten fixen. Er zit een hendige spleet in dus er komt veel kou naar binnen.
Muwhuahuahaquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
beter een spleet in je deur dan een deur in je spleet![]()
Ahhh mijn matigen belgische scheurkalenderquote:Rechter: De rechtbank veroordeelt u tot vier jaar dwangarbeid. Hebt u daar iets op te zeggen?
Beklaagde: Ja, edelachtbare, wilt u aan mijn vrouw zeggen dat ik niet voor 2016 naar huis kom om te eten?
hebbie niet van die speciale zooltjes?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:06 schreef Mirjam het volgende:
Ik wil sportenMaar volgens mij moet ik er weer mee stoppen. Die hielspoor is echt teringpijnlijk
Ja, laatste keer dat ik er over klaag
Ja, maar dan kan ik denk ik enkel fietsen. Terwijl ik ook zo graag de crosstrainer doequote:Op dinsdag 11 december 2012 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
Je kan toch sporten zonder je hiel te belasten? Op de hometrainer bvb?
deze is wel heul matigquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahhh mijn matigen belgische scheurkalenderDe humor
Sinds gisteren wel, siliconen hielzooltjesquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hebbie niet van die speciale zooltjes?
ja, dat is dan ff niet anders.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan ik denk ik enkel fietsen. Terwijl ik ook zo graag de crosstrainer doe
mn moeke zweert tot allah bij die zooltjes.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Sinds gisteren wel, siliconen hielzooltjes
Diegene die er onder staat is veul erger namelijkquote:
Like... wat..quote:- Een begrafenisondernemer uit Edinburgh, tevens lid van een serviceclub, bood een gratis begrafenis aan aan het eerste lid van de club dat zou sterven. Plots weerklonk er een schot achteraan in de zaal. een Schot had zichzelf een kogel door het hoofd gejaagd.
Van die confectie-dingen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mn moeke zweert tot allah bij die zooltjes.Bij haar werken ze dus.
Ik zou ook niet veel andere dingen kunnen verzinnen hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:10 schreef Mss het volgende:
Ik moet voor mijn aidstoornissengroep een opdracht doen. Ik moet een fictieve dag beschrijven waarin ik op die dag slank ben. Wat ik dan zou doen.
Is het erg dat ik niet heel veel verder kom dan kleren kopen
mn moeke heeft speciale... die zijn voor haar voet gemaakt. Op de plek waar die troep zit, zit dan weer ander materiaal zodat de druk daar minder is en zo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Van die confectie-dingen?
heb ze gisteren gekocht bij een schoenmaker voor 17 euro, simpele silicvonen dingesen. Hoop dat t snel beter wordt
Schotten zijn gierig. Hahahahahaha!!!quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Diegene die er onder staat is veul erger namelijk![]()
[..]
Like... wat..
En ik zou ook gaan stappen, want veel minder bekeken worden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik zou ook niet veel andere dingen kunnen verzinnen hoor
( en dan blijkt de uitkomst van die opdracht dat je je gaat afvragen hoe speciaal slank zijn is, niet dus, en denk je fu)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |