Nou, niet echtquote:
Ik?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, niet echt![]()
En je weet best wat ik bedoelde
quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik ben dan in de hemel gekomen want jij bent er
Ach, die paar dagen eerder...quote:
Zou de griep het dit seizoen vooral op kalende dertigers gemunt hebben?quote:
Nou ik wil Life of Pi en Hobbit nog net wel ff meepikken!quote:
Echt je ding. Kleine mannetjes met een hoop teenhaarquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:18 schreef Ang3l het volgende:
Nou ik wil Life of Pi en Hobbit nog net wel ff meepikken!
Ja, de gemiddelde Fokker. Daarom zit ik hier te jagen!quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Echt je ding. Kleine mannetjes met een hoop teenhaar
Nu moet ik in je posthistory kijken, dat snap je.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:21 schreef rival het volgende:
discussies op fok, ik trap er steeds weer in
je kan nog zoveel feiten op tafel leggen mensen blijven gewoon vasthouden aan de eigen mening....
Klimaatontkenners!quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:21 schreef rival het volgende:
discussies op fok, ik trap er steeds weer in
je kan nog zoveel feiten op tafel leggen mensen blijven gewoon vasthouden aan de eigen mening....
Ik protesteer. Hij kan ook gewoon een link gevenquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Nu moet ik in je posthistory kijken, dat snap je.
gaat over banden.... mijn mening geloven ze natuurlijk niet....quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Nu moet ik in je posthistory kijken, dat snap je.
Ik geloof de ANWB ook nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
gaat over banden.... mijn mening geloven ze natuurlijk niet....
dan haal je de anwb erbij ... ook die geloven ze dan niet...
"want vorige week hoorde ik eens van de buurman's vriendin"
Nibiwie?quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Mensen die stellen dat Nibiru niet echt is
Discussie over autobanden. Het is maar goed dat ik niet écht in je posthistory heb gekeken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
gaat over banden.... mijn mening geloven ze natuurlijk niet....
dan haal je de anwb erbij ... ook die geloven ze dan niet...
"want vorige week hoorde ik eens van de buurman's vriendin"
Veiligheid op de fiets is geen belangrijk thema voor je?quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:29 schreef L-E het volgende:
Discussie over autobanden. Het is maar goed dat ik niet écht in je posthistory heb gekeken.
O die kom ik dan vast nog wel tegen in American Godsquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nibiru
http://www.niburu.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |