abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 december 2012 @ 21:12:13 #276
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_120793965
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 19:38 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Duim voor zaterdag! :D

Hihi, volgens mij kunnen we gewoon het beste een voorstelronde doen :P.

Hier, omgeving Amersfoort, bijna 23 jaar oud, samenwonend met vriend (29 jaar oud). 'Bezig' sinds juni 2012 en miskraam gehad 05-2011.

Ik ben trouwens sowieso wel benieuwd naar de mensen achter de accounts hier :D.
Check de fotoboeken :P

Hier 28 jaar, mijn man is 32.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_120795481
Babbel! Jij komt uit dezelfde plaats als ik! Al woon ik er dus niet meer :)

Ik had gehoopt wat streepjes te zien na mijn weekje weg. Hopelijk doet de kerstromantiek wonderen!
  woensdag 26 december 2012 @ 21:59:12 #278
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_120795511
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:12 schreef Chanty het volgende:

[..]

Check de fotoboeken :P

Hier 28 jaar, mijn man is 32.
Hihi, maar van jou weet ik hoe je er uit ziet O+.

Voor de rest ga ik wel eens kijken inderdaad. Heuj, ik ben morgen wel weer eventjes zoet :D :P.
pi_120795590
Hier afkomstig uit Hoorn.

Hopelijk zet t snel door zand!
pi_120795752
Leuk weekje gehad Roomsnoes?

Ik ben 25, vriend 32 :). Sorry Skips, je kan in m'n FoBo kijken maar weinig te zien :+

Oh! Wat voor app(s) gebruiken jullie om je cyclus mee bij te houden trouwens? Ik gebruik MyDays en Mijn Biologische Klok (van Predictor). Idiote is dat volgens de ene app mijn NOD de 28e is en volgens de ander de 29e :?
pi_120795932
Wat een leuk maar druk weekje, Blokje! Verder ben ik blij dat de dagen weer langer worden, zeg maar. de donkerte vanaf kwart over 3 begin ik zat te worden. Op naar het nieuwe jaar!

Ik ben overigens 28, dit jaar getrouwd en woon in Noorwegen (man is Noors). We zijn bezig vanaf de zomer, maar hebben dus nu een kleine pauze en gaan in april weer verder met babies maken :)
pi_120797079
Ik kom uit Spijkenisse (onder Rotterdam) Woon in Hellevoetsluis ben slechts 31 jaar maar blijf full contact volhouden dat ik 29 ben. Ventje is nog maar een guppie vergeleken met mij, hij is 27. In oktober gestopt met de pil en in november was het raak. mag hier eigenlijk niet meer komen maar ben zo benieuwd naar de streepjes.
  woensdag 26 december 2012 @ 22:56:15 #283
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_120797724
quote:
17s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:59 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Hihi, maar van jou weet ik hoe je er uit ziet O+.

Voor de rest ga ik wel eens kijken inderdaad. Heuj, ik ben morgen wel weer eventjes zoet :D :P.
Lol :D Me is verrrrry famous. Want autograph? :P
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_120808220
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:58 schreef Roomsnoes het volgende:
Babbel! Jij komt uit dezelfde plaats als ik! Al woon ik er dus niet meer :)

Ik had gehoopt wat streepjes te zien na mijn weekje weg. Hopelijk doet de kerstromantiek wonderen!
Wat leuk! Ik kom oorspronkelijk uit Schiedam, maar ben bij mijn vriend in Vlaardingen gaan wonen. Ook ons nieuwbouwhuis staat in Vlaardingen, dus ik ga hier ook niet meer weg ;) Maar wel gaaf dat je in Noorwegen woont, zeg!

quote:
7s.gif Op woensdag 26 december 2012 19:13 schreef Purple010 het volgende:
Ik duim hier ook voor iedereen. Met name voor Babbel, want het was zo leuk dat we tegelijk naar het andere topic gingen en rot zo'n vervelende gyn. :r Dat doet mijn tandarts altijd praten tegen me terwijl ik op de stoel lig met mn mond open, maar dit is nog een tandje erger.

Zelf ben ik snotverkouden, maar heb wel rond deze dagen mn ovulatie. Toch maar mn vriend lief aangekeken. Zou wel erg snel zijn als het meteen weer lukte. Anders vinden we het in ieder geval fijn samen. :Y
Wat lief O+ Ik hoop voor je dat het snel weer raak is, ze zeggen dat je extra vruchtbaar bent na een miskraam, dus wie weet... Hoppen we over een week of 3 alsnog naar het andere topic!

Voor het voorstelrondje: Ik ben 29 en mijn vriend is 33, we zijn in januari 5 jaar samen (pff dat klinkt al lang!). Voelen jullie je ook zo volwassen als je zoiets opschrijft? Dan kijk ik het terug en dan denk ik echt: he, ben IK dat? :D
pi_120808229
Oja en morgen precies een jaar geleden ben ik gestopt met de nuvaring, maar we zijn niet direct heel serieus aan de slag gegaan. In de zomer naar de huisarts ivm onregelmatige menstruatie en begin december een tweede streep, maar helaas ging dat mis.. Nu weer aan de Clomid en maandag weer een echo om te kijken hoe het ervoor staat... Zo, nu ben ik compleet ;)
pi_120812807
:W Mijn vriend en ik zijn gisteravond weer thuisgekomen na ruim 4 heerlijke dagen in NL. Behalve dat we onze families hebben bezocht, heb ik ook lekker geshopt, dus de Bruna, de Kruidvat en de Hema moesten er aan geloven :D Verder nog wat wereldgerechten en véél kaas mee terug genomen. Ik hoop dat jullie een goede kerst hebben gehad!

Over een paar dagen is mijn NOD. De ene dag ben ik er absoluut zeker van dat het raak is, en de andere dag twijfel ik. In NL ben ik 2 ochtenden erg beroerd geweest, gisteren eigenlijk zelfs de hele dag. 's Ochtends een paar keer flink moeten overgeven (dat heb ik serieus al jaaaaaren niet meer gedaan) maar ook diarree, en het ebte halverwege de middag weer wat weg. Het kan natuurlijk ook een buikgriep zijn. Vandaag heb ik weer nergens last van, behalve dat mijn hongergevoel compleet weg is. Ook ruik ik dingen sterker en heb ik nog steeds gevoelige borsten. Maarja, die heb ik ook wel vaker. Op 31 december kan ik testen, dan pas zal ik echt duidelijkheid hebben denk ik.

Oja, het voorstelrondje :) Ik ben 33, mijn vriend is 38. We zijn nu 2,5 jaar samen en voorheen heb ik nooit de "juiste" ontmoet, dus ik ben wat later als gemiddeld. We wonen in de Bourgogne en voorheen woonden we in Breda. Van oorsprong kom ik uit Twente, maar daar ben ik al zo lang weg dat er geen accent meer te horen is :)
pi_120832035
Hhaha ik wilde vandaag lekker zalm eten. Keek mn vriend toch een partij boos, blijkbaar een beetje bezorgd nu we weer bezig zijn. Ben een paar maanden geleden met die verkeerde zalm ook flink rot geweest, dus vond het niet zo erg om te laten staan. Al is het natuurlijk wel een beetje overdreven.

Maar goed hij blijft de kattenbak ook trouw doen, dus ik klaag verder niet
pi_120835133
Ah Musique, we zitten in hetzelfde schuitje ;) M'n gevoel zegt dat ik zwanger ben, 100%. Maarja: Early test van Predictor zei vandaag niets. Nu is die test al niet enorm betrouwbaar..maarja.
Nieuw symptoom: Flink misselijk sinds een paar dagen, de hele ochtend.
We shall see...
pi_120835494
Wanneer zou je ongesteld moeten worden, Blokje?
pi_120837734
Zaterdag :)
pi_120837818
Spannend Blokje! Nog een beetje geduld. O+
pi_120838205
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 12:24 schreef Musique het volgende:
:W Mijn vriend en ik zijn gisteravond weer thuisgekomen na ruim 4 heerlijke dagen in NL. Behalve dat we onze families hebben bezocht, heb ik ook lekker geshopt, dus de Bruna, de Kruidvat en de Hema moesten er aan geloven :D Verder nog wat wereldgerechten en véél kaas mee terug genomen. Ik hoop dat jullie een goede kerst hebben gehad!

Over een paar dagen is mijn NOD. De ene dag ben ik er absoluut zeker van dat het raak is, en de andere dag twijfel ik. In NL ben ik 2 ochtenden erg beroerd geweest, gisteren eigenlijk zelfs de hele dag. 's Ochtends een paar keer flink moeten overgeven (dat heb ik serieus al jaaaaaren niet meer gedaan) maar ook diarree, en het ebte halverwege de middag weer wat weg. Het kan natuurlijk ook een buikgriep zijn. Vandaag heb ik weer nergens last van, behalve dat mijn hongergevoel compleet weg is. Ook ruik ik dingen sterker en heb ik nog steeds gevoelige borsten. Maarja, die heb ik ook wel vaker. Op 31 december kan ik testen, dan pas zal ik echt duidelijkheid hebben denk ik.

Oja, het voorstelrondje :) Ik ben 33, mijn vriend is 38. We zijn nu 2,5 jaar samen en voorheen heb ik nooit de "juiste" ontmoet, dus ik ben wat later als gemiddeld. We wonen in de Bourgogne en voorheen woonden we in Breda. Van oorsprong kom ik uit Twente, maar daar ben ik al zo lang weg dat er geen accent meer te horen is :)
Heerlijk he die Nederlandse winkels! En het wordt misschien wel een heel bijzonder 2013.
pi_120853898
Blokje en Purple, spannend!! Zou toch gaaf zijn als we alle drie heel snel positief testen!
pi_120856964
Spannend hier nog steeds!

Met mij gaat het wel goed op dit moment, al is dat geen verhaal voor hier ;). Maandag weet ik of ik vooralsnog in het andere topic mag blijven of terugkeer naar hier..
Home is where the O+ is...
  vrijdag 28 december 2012 @ 11:56:33 #295
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_120857087
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:51 schreef Cwen het volgende:

Met mij gaat het wel goed op dit moment, al is dat geen verhaal voor hier ;). Maandag weet ik of ik vooralsnog in het andere topic mag blijven of terugkeer naar hier..
Ach, ik vind dat je het verhaal overal mag posten hoor. :Y

Maandag duim ik echt KEIHARD voor je. Ik vind je echt heel leuk en gezellig en zulks, maar hier terugkomen is natuurlijk niet de bedoeling ;).
  vrijdag 28 december 2012 @ 15:59:38 #296
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_120866003
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:51 schreef Cwen het volgende:

Ik hoop ook van harte dat jij gewoon in ZG blijft plakken hoor!
pi_120866287
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:02 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries!

Gok ik.
^O^ _O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:09 schreef Limone het volgende:

[..]

SDM is dat niet ook een afkorting van een kamasutra-beurs achtig seks ding? :') Jammer dat het niet is gelukt..

Voor iedereen: a horny christmas! Dat er maar veel babies gemaakt worden! :*
OMG, ik durf er niet op te Googlen _O-

De naam is meer gerelateerd aan het nummer van ZZ-Top :D
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  vrijdag 28 december 2012 @ 16:49:18 #298
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_120868080
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:07 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

^O^ _O-

[..]

OMG, ik durf er niet op te Googlen _O-

De naam is meer gerelateerd aan het nummer van ZZ-Top :D
Er komt niks raars naar boven als je Googlet ;)
  vrijdag 28 december 2012 @ 18:56:38 #299
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_120873921
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:49 schreef Frummeltje86 het volgende:

[..]

Er komt niks raars naar boven als je Googlet ;)
Mweh, shit, ik wilde net gaan Googlen.
  vrijdag 28 december 2012 @ 18:57:24 #300
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_120873954
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:56 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Mweh, shit, ik wilde net gaan Googlen. Of stond je safesearch nog aan?
Quote ipv edit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')