SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd naar de rest.
Vorige maand wist ik zeker dat ik zwanger was omdat mijn buik dik was en anders voelde. Toen werd ik ongesteld en toen dacht ik ' Oh, dikke buik van ongesteld'. Maar de buik is nu nog steeds niet wegquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:47 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik ben 5 kilo aangekomen sinds mijn miskraam![]()
. Mijn buik is daardoor nog steeds dikker dan normaal
.
Jeeej Zand! Eindelijk!quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:43 schreef zandsculptuur het volgende:
spotting
hopelijk zet het door zoals ik gewend ben en word ik morgen ongesteld. En dan kunnen we eindelijk echt weer beginnen. Fijn kerstcadeautje
!!
(Nooit gedacht dat ik zo blij zou kunnen zijn met bloed)
Duik iedere keer met gekruiste vingers het topic in. Hoop op meer streepjes!quote:Op woensdag 26 december 2012 09:22 schreef Cwen het volgende:
Zand, wat goed!
Tussen Den Haag, Rotterdam en Delft hier
Hil, ik lees ook nog steeds mee
Yes! Wat fijn voor je zand!quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:43 schreef zandsculptuur het volgende:
spotting
hopelijk zet het door zoals ik gewend ben en word ik morgen ongesteld. En dan kunnen we eindelijk echt weer beginnen. Fijn kerstcadeautje
!!
Wat fijn zand! Heeft het al doorgezet?quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:43 schreef zandsculptuur het volgende:
spotting
!!
Duim voor zaterdag!quote:Op woensdag 26 december 2012 16:43 schreef Blokje. het volgende:
Ben benieuwd zand!
Leuk, paar mensen uit Den Haag en omgeving!
Hoe oud is iedereen hier ongeveer trouwens?
Ik ga zaterdag testen denk ik, NOD is de 28e...ben nu al zenuwachtig, incl véél symptomen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |