SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag ik de onbeleefde vraag stellen hoe oud je bent? I.v.m. maagden en zoquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat ligt er dus aan.... sommige mannen zijn in het voortraject ook al niet al te best.... dus komen ze simpelweg niet bij dat punt aan.....
Ik, persoonlijk heb wel iets met maagden![]()
![]()
![]()
![]()
Ze is een echte cougar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mag ik de onbeleefde vraag stellen hoe oud je bent? I.v.m. maagden en zo![]()
niet specifiekquote:
kwam eigenlijk vooral meiden tegen met meer ervaring dan ik
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ondanks dat ik me er niet voor schaam dat ik maagd ben voelt het toch als een of andere vreemde handicap.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ik weet dat het hard is Myra, maar het is nou eenmaal zoals het is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is onzin hoor.Een leuk meisje heeft namelijk genoeg geduld om samen steeds betere seks te hebben, dat hoef je niet op andere te oefenen puur om het te oefenen.
Zijn niet veel vrouwen die zich willen "opofferen" om hun partner alle kneepjes van het vak te leren, een man is pas een ekte man als ie goed neuken kan!
Heb ik nooit meegemaakt en veel valt er van zo'n avondje dan ook niet te verwachten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:23 schreef Koen66 het volgende:
als een vrouw zegt dat ze maagd is dan is het vaak weer een instant turn-on
Maar meestal zijn mannen nou eenmaal wat minder kritisch dan vrouwen als het op ervarenheid van de partner aankomt.![]()
Jezus, dat zelfs dat in het ''nieuws'' moet komen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:26 schreef Koen66 het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)book-deels-plat.html
Rustig aan.![]()
Hmm Myr is der belofte niet nagekomen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:26 schreef heloef het volgende:
Ondanks dat ik me er niet voor schaam dat ik maagd ben voelt het toch als een of andere vreemde handicap.
[ Bericht 0% gewijzigd door Karzai op 11-12-2012 00:37:00 ]![]()
Wees blij dat je geen echte handicap hebt!quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:26 schreef heloef het volgende:
Ondanks dat ik me er niet voor schaam dat ik maagd ben voelt het toch als een of andere vreemde handicap.![]()
![]()
Voor mij voelt het meer als handicap omdat ik het gewoon niet snap,quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:26 schreef heloef het volgende:
En het frustreert dat de moeite altijd van mijn kant lijkt te moeten komen.Rustig aan.![]()
En ben jij een ekte man?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik weet dat het hard is Myra, maar het is nou eenmaal zoals het is.
Zijn niet veel vrouwen die zich willen "opofferen" om hun partner alle kneepjes van het vak te leren, een man is pas een ekte man als ie goed neuken kan!![]()
denk dat een fors deel dat belangrijker vindt dan de situatie in Israel of de kredietcrisisquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jezus, dat zelfs dat in het ''nieuws'' moet komen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb het geprobeerd ook, hij wou niet luisteren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn niet veel vrouwen die zich willen "opofferen" om hun partner alle kneepjes van het vak te leren, een man is pas een ekte man als ie goed neuken kan!
[..]
Heb ik nooit meegemaakt en veel valt er van zo'n avondje dan ook niet te verwachten.
Maar meestal zijn mannen nou eenmaal wat minder kritisch dan vrouwen als het op ervarenheid van de partner aankomt.Hence het huilverhaal.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Kredietcrisis...quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat een fors deel dat belangrijker vindt dan de situatie in Israel of de kredietcrisis
Tis allang geen krediet crisis meer.Rustig aan.![]()
Zal je aan mijn exen moeten vragen. Anders word het zo'n "wij van wc-eend adviseren wc-eend" gedoequote:![]()
![]()
Dat was een grote grap.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hmm Mys is der belofte niet nagekomen?C'est la vie
Tenzij je 3 keer per week een aanbod krijgt om iemand te ontmaagden, zal het vast wel ergens je ego boosten dat je haar mag ontmaagden, vandaar turn-on. Al heb je gelijk dat het geen beste seks is dan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heb ik nooit meegemaakt en veel valt er van zo'n avondje dan ook niet te verwachten.
Maar meestal zijn mannen nou eenmaal wat minder kritisch dan vrouwen als het op ervarenheid van de partner aankomt.![]()
Je hebt het geleerd!quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zal je aan mijn exen moeten vragen. Anders word het zo'n "wij van wc-eend adviseren wc-eend" gedoe
Rustig aan.![]()
Ja ik dacht, effe wat leven in de brouwerij stoken zo vlak voor bedtijd!quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:28 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wou eigenlijk gaan slapen, maar dit is best interessant.
![]()
![]()
Ik zie de contactgegevens per DM graag tegemoet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zal je aan mijn exen moeten vragen. Anders word het zo'n "wij van wc-eend adviseren wc-eend" gedoe![]()
ik ben 33quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mag ik de onbeleefde vraag stellen hoe oud je bent? I.v.m. maagden en zo![]()
Als ie niet wou luisteren, had je sowieso de verkeerde te pakkenquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd ook, hij wou niet luisteren.Hence het huilverhaal.
![]()
![]()
Hehequote:Op dinsdag 11 december 2012 00:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ik dacht, effe wat leven in de brouwerij stoken zo vlak voor bedtijd!.
Okeujquote:. Maar, heb je dan iets met jonge maagden, of de wat oudere
?
![]()
Nee, de gozer die het toen zei, had net daarvoor een verhaal opgehangen over een trio met 2 chicks.....quote:
en pas veel later hoorde ik dat ie nog maagd wasDoet iedereen wel een keer of wat....quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb de karakter eigenschappen opzicht wel, ik doe gewoon iets ''fout''Evil as I'm ... maar totaal onbewustquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar het 2e dan als grapje om mij te pesten.![]()
![]()
Klopt! De moeite zal altijd van jouw kant moeten komen! De kans dat je een vrouw treft die zelf het heft in handen neemt is bijna kleiner dan dat je op straat over een kudde dodo's struikelt!quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voor mij voelt het meer als handicap omdat ik het gewoon niet snap,
En het frustreert dat de moeite altijd van mijn kant lijkt te moeten komen.![]()
![]()
Tis niet dat ik een fout maak, ik doe iets niet, waardoor het niet gebeurt. Dat doe ik fout.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:31 schreef -Engel- het volgende:
Doet iedereen wel een keer of wat....Rustig aan.![]()
gelukkig hoef je die handicap niet je hele leven lang te hebbenquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:26 schreef heloef het volgende:
Ondanks dat ik me er niet voor schaam dat ik maagd ben voelt het toch als een of andere vreemde handicap.![]()
lang niet altijd, maar dat zijn vaak vervelende vrouwenquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt! De moeite zal altijd van jouw kant moeten komen! De kans dat je een vrouw treft die zelf het heft in handen neemt is bijna kleiner dan dat je op straat over een kudde dodo's struikelt!![]()
Ik snap best dat een vrouw geen maagd wil zeker als ze het type zijn 'eerst een testrit' als ze verliefd is denk ik dat het haar geen moer uitmaakt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voor mij voelt het meer als handicap omdat ik het gewoon niet snap,
En het frustreert dat de moeite altijd van mijn kant lijkt te moeten komen.
Tsja dat moeite doen, deal with it. Ik bijvoorbeeld kan dat hele versieren gewoon niet. Ik probeer wat en dan strandt het vroeg of laat. Dan moet je gewoon je prioriteiten anders ordenen. Nu ik versieren onder aan het lijstje heb gezet ben ik een stuk aantrekkelijker.C'est la vie
Kan je 100 meisjes aanspreken, heb ik ook zeker wel gedaan in mijn leven, 0 bedpartners, tjah, en dan zelf misschien 2x aangesproken worden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
ltijd van jouw kant moeten komen! De kans dat je een vrouw treft die zelf het heft in handen neemt is bijna kleiner dan dat je op straat over een kudde dodo's struikelt!Rustig aan.![]()
Slaaptijd.
Dat deed ie dus duidelijk fout!quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, de gozer die het toen zei, had net daarvoor een verhaal opgehangen over een trio met 2 chicks.....
en pas veel later hoorde ik dat ie nog maagd was![]()
![]()
Je blijft gewoon dezelfde hoor loef.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap best dat een vrouw geen maagd wil zeker als ze het type zijn 'eerst een testrit' als ze verliefd is denk ik dat het haar geen moer uitmaakt.
Tsja dat moeite doen, deal with it. Ik bijvoorbeeld kan dat hele versieren gewoon niet. Ik probeer wat en dan strandt het vroeg of laat. Dan moet je gewoon je prioriteiten anders ordenen. Nu ik versieren onder aan het lijstje heb gezet ben ik een stuk aantrekkelijker.Rustig aan.![]()
Jongerquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:30 schreef Vinniiee het volgende:
Okeuj. Maar, heb je dan iets met jonge maagden, of de wat oudere
?
![]()
Niet bewust ofzo.... gewoon toeval![]()
Trustequote:. Tot morgen wrs
![]()
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ik snap mensen niet die zeggen lang niet altijd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:32 schreef Adames het volgende:
[..]
lang niet altijd, maar dat zijn vaak vervelende vrouwen
Echt niet.Rustig aan.![]()
Ik heb DM's nog. 'Tof dat je gaat neuken man!'quote:
Kijk dat vind ik nou gewoon humor.C'est la vie
Je bedoelt: "Zo, dan zie je er wel jong uit zeg!"quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wow, je bent een stuk ouder dan ik dacht! [ afbeelding ]![]()
welnee, ze is lekker jongquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wow, je bent een stuk ouder dan ik dacht! [ afbeelding ]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja, jonger dan dat jij bent. Maar ik bedoel jonger of ouder dan .... 25?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jonger![]()
Niet bewust ofzo.... gewoon toeval![]()
Sorry, maar denk niet dat ik je de contactgegevens van mijn exen ga geven ivm privacy ditdat enzoquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zie de contactgegevens per DM graag tegemoet.![]()
![]()
nu je het zegt, het is best een rare woordencombinatiequote:Op dinsdag 11 december 2012 00:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap mensen niet die zeggen lang niet altijd.
Echt niet.![]()
Wat denk je dat je niet doet?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis niet dat ik een fout maak, ik doe iets niet, waardoor het niet gebeurt. Dat doe ik fout.
Want als je dat weet, kan je het patroon doorbreken![]()
Prima, presenteer nu twee programma's bij een lokale omroep.quote:C'est la vie
Jij bent de oude fiets?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jonger![]()
Niet bewust ofzo.... gewoon toeval
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
I know .... ik heb het gen van mijn ma geerfd...quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wow, je bent een stuk ouder dan ik dacht! [ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb denk ik in mijn hele leven nog minder vrouwen aangesproken dan jij lolquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan je 100 meisjes aanspreken, heb ik ook zeker wel gedaan in mijn leven, 0 bedpartners, tjah, en dan zelf misschien 2x aangesproken worden.![]()
![]()
Wijsheid.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:32 schreef Adames het volgende:
[..]
gelukkig hoef je die handicap niet je hele leven lang te hebbenC'est la vie
Serieus? Welke? Ik kom bij heel wat kleine omroepen over de vloerquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Prima, presenteer nu twee programma's bij een lokale omroep.
nice, waar?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Prima, presenteer nu twee programma's bij een lokale omroep.
Of wil je dat niet zeggen![]()
En welk gen is dat?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
I know .... ik heb het gen van mijn ma geerfd...![]()
![]()
En goed neuken en veel partners hebben gehad, heeft helemaal niets met elkaar te maken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zijn niet veel vrouwen die zich willen "opofferen" om hun partner alle kneepjes van het vak te leren, een man is pas een ekte man als ie goed neuken kan!![]()
Tsja, je weet nooit wat ik met die informatie doe natuurlijk. Oh wacht, ja. Ik ging ze vragen of jij een held in bed bent.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Sorry, maar denk niet dat ik je de contactgegevens van mijn exen ga geven ivm privacy ditdat enzo![]()
Ik ben veranderd, ik sta veel positiever in het leven. Ik leef mijn leven nu echt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je blijft gewoon dezelfde hoor loef.
Daar kan geen ONS tegenop.C'est la vie
Mee eens, denk ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
En goed neuken en veel partners hebben gehad, heeft helemaal niets met elkaar te maken..
![]()
Dat krijg ik ook vaak genoeg te horen.... Dat ik te veel, te snel en te graag wil .....quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon je prioriteiten anders ordenen.
lastig is dat.... Geduld hebben...![]()
Rockiejj, baasquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:37 schreef Rockiejj het volgende:
Ik hoor dat er hier een interessante discussie is?![]()
![]()
Bedtijd![]()
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Ach... ik spreek hem eens in de zoveel tijd.... word ik even bijgepraat... en het liefst geef ik hem dan een schop onder zijn kontquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dat deed ie dus duidelijk fout!![]()
Amsterdam FMquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus? Welke? Ik kom bij heel wat kleine omroepen over de vloerC'est la vie
Maar slecht neuken en geen partners hebben gehad welquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
En goed neuken en veel partners hebben gehad, heeft helemaal niets met elkaar te maken.![]()
![]()
Heb je wat te vertellen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:37 schreef Rockiejj het volgende:
Ik hoor dat er hier een interessante discussie is?![]()
Kom ik aan met mijn 4 halfbakken pogingen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb denk ik in mijn hele leven nog minder vrouwen aangesproken dan jij lol
C'est la vie
hmm, daar niet. Als jullie nog inkomsten nodig hebben, moet je t maar laten horen.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Het verschoof met mijn leeftijd mee.... Bij de laatste zat een jaar of 4 tussenquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, jonger dan dat jij bent. Maar ik bedoel jonger of ouder dan .... 25?![]()
Neeeeeeh, last van mijn bilquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:39 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Flex
Alles chill onder je bil?
Jaaamang..
![]()
Hebben sommigen denk ik ook wel nodig somsquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ach... ik spreek hem eens in de zoveel tijd.... word ik even bijgepraat... en het liefst geef ik hem dan een schop onder zijn kont![]()
![]()
Als een meisje je afkeurt na 1 keer seks, dan kun je conclusies wel trekken. Voornamelijk dat ze niets voor je voelt en de seks ook te slecht is om te scharrelen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar slecht neuken en geen partners hebben gehad wel
Een meisje dat ook maar een beetje voor je aan het vallen is, zal je echt niet na 1 keer afkeuren. Zeker niet als ze weet dat je maagd bent/was. Eerste paar keer speelt onzekerheid een grote rol, de vaardigheid heb je namelijk snel genoeg te pakken.![]()
Euw, dat valt wel meequote:Op dinsdag 11 december 2012 00:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het verschoof met mijn leeftijd mee.... Bij de laatste zat een jaar of 4 tussen![]()
![]()
Op een gegeven moment ging de knop om. Ik laat het maar op me afkomen. Nu moet ik wel zeggen er is het afgelopen jaar niks op me afgekomen. Qua vrouwen dan. Niet vreemd ik ben niet charmant en zie er niet uit Channing Tatum. Maar ik kan me er echt niet druk om maken tegenwoordig.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat krijg ik ook vaak genoeg te horen.... Dat ik te veel, te snel en te graag wil .....
lastig is dat.... Geduld hebben...
C'est la vie
Maar als je zo goed als geen ervaring hebt en de seks dus ook slecht was, blijft het dus gewoon bij 1 keerquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als een meisje je afkeurt na 1 keer seks, dan kun je conclusies wel trekken. Voornamelijk dat ze niets voor je voelt en de seks ook te slecht is om te scharrelen.
Een meisje dat ook maar een beetje voor je aan het vallen is, zal je echt niet na 1 keer afkeuren. Zeker niet als ze weet dat je maagd bent/was. Eerste paar keer speelt onzekerheid een grote rol, de vaardigheid heb je namelijk snel genoeg te pakken.
En daarom gaf ik KT de adviezen die ik hem gaf en die zijn vrij goed, al zeg ik het zelf!![]()
![]()
Het is armoe troef bij onsquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, daar niet. Als jullie nog inkomsten nodig hebben, moet je t maar laten horen.
C'est la vie
quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben veranderd, ik sta veel positiever in het leven. Ik leef mijn leven nu echt.
Daar kan geen ONS tegenop.Een berenknuffel voor jou
![]()
![]()
Niks? Je had toch dit jaar nog met een meisje gedate waaar je niks voor voelde?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ging de knop om. Ik laat het maar op me afkomen. Nu moet ik wel zeggen er is het afgelopen jaar niks op me afgekomen. Qua vrouwen dan. Niet vreemd ik ben niet charmant en zie er niet uit Channing Tatum. Maar ik kan me er echt niet druk om maken tegenwoordig.![]()
![]()
Joah.... ik zelf ook wel eens, maar de afgelopen tijd ben ik op zich best goed bezig...quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hebben sommigen denk ik ook wel nodig soms![]()
Ja, het is wel een goede basis om te beginnen met radiomaken. Zijn al meerdere die nu hun brood er mee kunnen verdienen bij landelijke stations. Daar werk ik nu naar toe.quote:C'est la vie
Als zij/jij zou willen scharrelen zou het bij 1 keer blijven ja. Als het serieuzer zou zijn zou het niet bij 1 keer blijven.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar als je zo goed als geen ervaring hebt en de seks dus ook slecht was, blijft het dus gewoon bij 1 keer
En daarom gaf ik KT de adviezen die ik hem gaf en die zijn vrij goed, al zeg ik het zelf!
En nee, die adviezen zijn best slecht. Jij hebt wel seks gehad en ben je daar nu echt zoveel verder mee? Is dat nu echt zo'n toevoeging in je leven? Maakt dat het versieren van vrouwen en seks hebben met vrouwen nu echt zoveel makkelijker?
Seks hebben puur om te oefenen met seks hebben is gewoon stom. Zeker als het nergens voor nodig is. En zeker als je ook gewoon seks kan hebben omdat je elkaar leuk vind en daar gewoon van wilt genieten.![]()
Dat was 2011 toch? Ik weet het ook niet meer.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niks? Je had toch dit jaar nog met een meisje gedate waaar je niks voor voelde?
C'est la vie
Je doet echt alsof seks rocketscience is, maar zo moeilijk is het allemaal ook niet. Ik denk dat die jongens niet echt heel veel opschieten met je advies.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar als je zo goed als geen ervaring hebt en de seks dus ook slecht was, blijft het dus gewoon bij 1 keer
En daarom gaf ik KT de adviezen die ik hem gaf en die zijn vrij goed, al zeg ik het zelf!![]()
Nou wat aardig zeg.quote:C'est la vie
+1 ....quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:41 schreef Myraela het volgende:
Een meisje dat ook maar een beetje voor je aan het vallen is, zal je echt niet na 1 keer afkeuren. Zeker niet als ze weet dat je maagd bent/was. Eerste paar keer speelt onzekerheid een grote rol, de vaardigheid heb je namelijk snel genoeg te pakken.
Zodra het bekend is... meestal tijdens/na de 1ste x dan heb je zo'n momentje van DAMN man had je dat niet even kunnen zeggen.... De keren erna worden dan meestal beter.... want dan weet je dat er bijgestuurd moet worden enzo.
Sowieso is aangeven wat je fijn vind beter voor de seks. Tenzij je telepathisch bent... ofzo![]()
![]()
Ik snap het niet zo goed hoe die mensen aan al die ONS'jes komen...quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat denk je dat je niet doet?
Want als je dat weet, kan je het patroon doorbreken
Misschien nodigen ze snel mensen thuis uit oid... Maar ik heb geen eigen huis dus dat ga ik niet proberen.
Nooit een vriendin gehad, een wat intiemer gevoel ervaren bij 3 meisjes welgeteld - daar bedoel ik mee dat ik ze best interessant vond dus. - allemaal in 1 nacht leren kennen -
1e geen nummer gevraagd - ok dat was dan allicht fout.
2e wel een nummer van gehad - maar ik was te jong voor haar (1 jaar jonger dan haar).
3e .. Kort geleden van facebook afgetieft, dat was een beetje een meisje dat zegt van ja lijkt me leuk, maar uiteindelijk altijd nee doet, dusja, contact kwam op het laatst toch alleen van mijn kant dus ik dacht eruit met die geit.
1 meisje kwam hier een tijdje over de vloer, ik heb wel zo mijn depressieve aanvallen zogezegd, nog steeds eigenlijk, daardoor voelt het voor mij soms het fijnste om eventjes helemaal niks te doen.... Gewoon rust.. even niks, misschien een knuffel ofzo, maar niet iets wat enige activiteit vereist - dus ook niet zoenen ofzo - gek genoeg kwam dat wel altijd langs als ik met iemand 1 op 1 in een kamer was (nog steeds allicht) .... Hmmm... Kan dat niet helemaal plaatsen eigenlijk waarom dat zo is... Misschien toch iemand niet leuk genoeg vinden ofzo? Ik herinner me wel dat ik een keer afgesproken had met een meisje en dat ik der gewoon niet leuk vond, dit had ook had verteld aan der en dat ik me kut voelde toen ik terug naar huis fietste omdat ik ''niemand leuk kon vinden'' voelt eenzaam ofzo.![]()
Het meisje dat hier over de vloer kwam dat werd wel steeds intiemer maar dat is abrupt gestopt nadat ik zogezegd wel de mogelijkheid had om wat meer te proberen...
Bij een ander meisje toen die mogelijkheid er ook was was het contact ook gelijk om te huilen, dan zeggen vrouwen dat mannen alleen maar seks willen, maar als je het niet gelijk probeert dan is het helemaal niet goed.
Rustig aan.![]()
Pak van mijn hart dit.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:48 schreef twi het volgende:
[..]
Je doet echt alsof seks rocketscience is, maar zo moeilijk is het allemaal ook niet. Ik denk dat die jongens niet echt heel veel opschieten met je advies.C'est la vie
dit inderdaad, met 18 regels 'hoe het moet' constant in je hoofd zitten werkt alleen maar averechts.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:48 schreef twi het volgende:
[..]
Je doet echt alsof seks rocketscience is, maar zo moeilijk is het allemaal ook niet. Ik denk dat die jongens niet echt heel veel opschieten met je advies.![]()
Ach, ik zit nu bij een aantal omroepen welke ruim 50% hebben moeten bezuinigen recentelijkquote:
Nee, dat is gewoon heel slim. Hoe moet je als onervaren vent dan anders aan ervaring komen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als zij/jij zou willen scharrelen zou het bij 1 keer blijven ja. Als het serieuzer zou zijn zou het niet bij 1 keer blijven.
En nee, die adviezen zijn best slecht. Jij hebt wel seks gehad en ben je daar nu echt zoveel verder mee? Is dat nu echt zo'n toevoeging in je leven? Maakt dat het versieren van vrouwen en seks hebben met vrouwen nu echt zoveel makkelijker?
Seks hebben puur om te oefenen met seks hebben is gewoon stom. Zeker als het nergens voor nodig is. En zeker als je ook gewoon seks kan hebben omdat je elkaar leuk vind en daar gewoon van wilt genieten.
Wachten totdat je een vrouw tegenkomt die het je wilt bijbrengen? Toen kwam ik met dat verhaal over die dodo's weet je nog?
Nee, mijn adviezen zijn gewoon buitengewoon goed en jij kunt er gewoon niet tegen dat ik gelijk heb
En ja, dat maakt het versieren inderdaad een stuk makkelijker
Geen idee waarom je daarmee kwam trouwens, zie niet in wat dat met mijn verhaal te maken heeft maar goed, ik kop em wel effe in!![]()
![]()
en kom op, je bent 18. volgens mij zit je net een half jaartje boven het gemiddelde dan. op zoek gaan naar een ONS om maar ontmaagd te worden is zo kut als wat, dan heb je kutseks met een meisje die je daarna niet meer ziet. Dan liever wachten op iemand waar je je na een tijd op je gemak bij voelt.quote:![]()
Ik kom tenminste nog met advies en eerlijk gezegd denk ik dat er wel degelijk een kern van waarheid in zit.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:48 schreef twi het volgende:
[..]
Je doet echt alsof seks rocketscience is, maar zo moeilijk is het allemaal ook niet. Ik denk dat die jongens niet echt heel veel opschieten met je advies.
Jullie komen niet eens met advies maar bekritiseren alleen maar het mijne!![]()
![]()
Volledig mee eensquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:53 schreef Adames het volgende:
[..]
en kom op, je bent 18. volgens mij zit je net een half jaartje boven het gemiddelde dan. op zoek gaan naar een ONS om maar ontmaagd te worden is zo kut als wat, dan heb je kutseks met een meisje die je daarna niet meer ziet. Dan liever wachten op iemand waar je je na een tijd op je gemak bij voelt..
![]()
![]()
Damn, ik vind dit ding zo geil he
Dus eigenlijk zeg je nu, dat je maar random meisjes moet neuken om het neuken. En dat elke man zo zijn maagdelijkheid is verloren? Want op een normale manier is het helemaal onmogelijk?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon heel slim. Hoe moet je als onervaren vent dan anders aan ervaring komen?
Wachten totdat je een vrouw tegenkomt die het je wilt bijbrengen? Toen kwam ik met dat verhaal over die dodo's weet je nog?
Sorry hoor, dat is gewoon onzin. Je hebt die ervaring gewoon niet nodig om seks te hebben, meisjes rennen helemaal niet meteen weg.![]()
wat waren je adviezen danquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kom tenminste nog met advies en eerlijk gezegd denk ik dat er wel degelijk een kern van waarheid in zit.
Wij hoeven niet te bezuinigen omdat er nooit subsidie is geweest. Ergens nu een voordeel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, ik zit nu bij een aantal omroepen welke ruim 50% hebben moeten bezuinigen recentelijkC'est la vie
Inderdaad. Waar halen jullie nu je geld uit?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij hoeven niet te bezuinigen omdat er nooit subsidie is geweest. Ergens nu een voordeel."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Dat is een keus. Ik heb precies dat gedaan en niet gewacht op een ONS en achteraf had ik veel liever die ONS gehad om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:53 schreef Adames het volgende:
[..]
en kom op, je bent 18. volgens mij zit je net een half jaartje boven het gemiddelde dan. op zoek gaan naar een ONS om maar ontmaagd te worden is zo kut als wat, dan heb je kutseks met een meisje die je daarna niet meer ziet. Dan liever wachten op iemand waar je je na een tijd op je gemak bij voelt.![]()
Goed zo... alleen maar bewondering voorquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:42 schreef heloef het volgende:
Op een gegeven moment ging de knop om. Ik laat het maar op me afkomen.Uhm Heloef.... je krijgt nu van mij een schop onder je kont.quote:Nu moet ik wel zeggen er is het afgelopen jaar niks op me afgekomen. Qua vrouwen dan. Niet vreemd ik ben niet charmant en zie er niet uit Channing Tatum. Maar ik kan me er echt niet druk om maken tegenwoordig.
Je haalt jezelf neer, maar denk eens aan de dingen die vrouwen (sommige althans) geweldig vinden.
Bijvoorbeeld dat je programma's doet voor de Radio... sommige dames gaan echt voor beroemdheid.
Andere voor een hoog knuffelbeergehalte, anderen voor een tintje.... etc.![]()
![]()
Oh en diegene welke roepen dat sex appeltje eitje is, ik voel mee met de vrouwen welke bij jullie in bed hebben gelegen. Een vrouw volledig laten genieten is niet iets wat je ff doet."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
omdat?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is een keus. Ik heb precies dat gedaan en niet gewacht op een ONS en achteraf had ik veel liever die ONS gehad om eerlijk te zijn.
ik schaam me nog half als ik denk aan mijn eerste keer seks.![]()
Ik ben het helemaal met je eens hoor.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:53 schreef Adames het volgende:
[..]
en kom op, je bent 18. volgens mij zit je net een half jaartje boven het gemiddelde dan. op zoek gaan naar een ONS om maar ontmaagd te worden is zo kut als wat, dan heb je kutseks met een meisje die je daarna niet meer ziet. Dan liever wachten op iemand waar je je na een tijd op je gemak bij voelt.
Ik maakte me ook helemaal nergens zorgen over. Als het komt dan komt het, die gemiddeldes zullen me helemaal een worst wezen.C'est la vie
Nee, klopt. Daar heb je feedback voor nodig en mijn ervaring is dat die feedback op z'n best...spaarzaam isquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:55 schreef PeuRac het volgende:
Oh en diegene welke roepen dat sex appeltje eitje is, ik voel mee met de vrouwen welke bij jullie in bed hebben gelegen. Een vrouw volledig laten genieten is niet iets wat je ff doet.![]()
![]()
3/3 meisjes waarbij ik mogelijkheid had maar op niks zijn uitgemondt omdat ik - niks deed - of - niet kon (mentaal gezien, en daardoor ook fysiek) daarbij was het gelijk niks meer.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:53 schreef Myraela het volgende:
Sorry hoor, dat is gewoon onzin. Je hebt die ervaring gewoon niet nodig om seks te hebben, meisjes rennen helemaal niet meteen weg.Rustig aan.![]()
Mijn advies is om gewoon je niet al te druk te maken over seks. Nee, je eerste keer is niet zoals in een pornofilm. Maar je 300e keer ook niet, dus waarom zou je je druk maken? Of seks hebben met meisjes die je eigenlijk niet wilt raken, maar het toch maar doet om ervaring te krijgen? Uiteindelijk heb je toch het meeste seks wanneer je in een relatie zit/date, en heb je daarbij genoeg gelegenheid om van elkaar te leren wat je lekker vindt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kom tenminste nog met advies en eerlijk gezegd denk ik dat er wel degelijk een kern van waarheid in zit.
Bed, warm, slapen![]()
.
grootste gedeelte van het genot komt uit pure lust, dat je je meisje niet direct tot het plafond laat spuiten is dan niet erg. Afgezien van alle persoonlijke voorkeuren die iemand heeft.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:55 schreef PeuRac het volgende:
Oh en diegene welke roepen dat sex appeltje eitje is, ik voel mee met de vrouwen welke bij jullie in bed hebben gelegen. Een vrouw volledig laten genieten is niet iets wat je ff doet.![]()
Ik zie het gat nergens.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:53 schreef PeuRac het volgende:
[ afbeelding ]
Damn, ik vind dit ding zo geil he![]()
Omdat je dan eerder seks hebt ipv te moeten wachten op "de ware"?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:56 schreef Adames het volgende:
[..]
omdat?
ik schaam me nog half als ik denk aan mijn eerste keer seks.![]()
Feedback en jouw ervaringquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, klopt. Daar heb je feedback voor nodig en mijn ervaring is dat die feedback op z'n best...spaarzaam is![]()
![]()
Contributie en advertenties volgens mij, we vallen ook weer onder het dakje van het nog grotere Salto.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaad. Waar halen jullie nu je geld uit?C'est la vie
nee, omdat het op een houten vloer was wat pijn deed aan mijn knieënquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat je dan eerder seks hebt ipv te moeten wachten op "de ware"?![]()
Signalen opvangen is ook een vorm van feedback en je kan het ook vragen, de meeste vrouwen vinden het niet erg of raar als ze over die initiele drempel heen zijn om erover te praten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, klopt. Daar heb je feedback voor nodig en mijn ervaring is dat die feedback op z'n best...spaarzaam is"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Meen je dit nu serieus?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:57 schreef Adames het volgende:
[..]
grootste gedeelte van het genot komt uit pure lust, dat je je meisje niet direct tot het plafond laat spuiten is dan niet erg. Afgezien van alle persoonlijke voorkeuren die iemand heeft."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Maar als de seks slecht is, dan word je door de meeste vrouwen meteen gedumpt!quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:57 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn advies is om gewoon je niet al te druk te maken over seks. Nee, je eerste keer is niet zoals in een pornofilm. Maar je 300e keer ook niet, dus waarom zou je je druk maken? Of seks hebben met meisjes die je eigenlijk niet wilt raken, maar het toch maar doet om ervaring te krijgen? Uiteindelijk heb je toch het meeste seks wanneer je in een relatie zit/date, en heb je daarbij genoeg gelegenheid om van elkaar te leren wat je lekker vindt.
Luistert er dan niemand naar me? -_-
Ik heb dat toch echt al meermalen getikt hoor![]()
![]()
Ik zeg nergens dat het appeltje eitje is, ik zeg dat het geen rocketscience is. Als je niets bijzonders doet (lees: je eerste keer), dan hoeft het niet gelijk te betekenen dat je slecht bent.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:55 schreef PeuRac het volgende:
Ah, dat scheelt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Contributie en advertenties volgens mij, we vallen ook weer onder het dakje van het nog grotere Salto."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Maar wel als je blijft vragen (want geen ervaring).quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Signalen opvangen is ook een vorm van feedback en je kan het ook vragen, de meeste vrouwen vinden het niet erg of raar als ze over die initiele drempel heen zijn om erover te praten.
Dan volgt de onherroepelijke dump![]()
Ben jij zo vaak gedumpt vanwege de seks dan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar als de seks slecht is, dan word je door de meeste vrouwen meteen gedumpt!
Uiteraard, maar je moet ook niet vragen, je moet erover praten, in mijn ervaring gaat ze vanzelf dan aanwijzingen geven, vergeet niet dat vrouwen andersom hetzelfde 'probleem' hebbenquote:Op dinsdag 11 december 2012 01:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar wel als je blijft vragen (want geen ervaring).
Dan volgt de onherroepelijke dump
Ach, je hoeft er niet in door te draaien natuurlijk, als ze weet dat je het niet helemaal snapt moet het ook wel een beetje van haar kant komen en moet je er niet al te obsessief over zijn lijkt me.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar wel als je blijft vragen (want geen ervaring).
Dan volgt de onherroepelijke dumpRustig aan.![]()
Beter neuken op een houten vloer dan fappen op een houten vloer. Volg je me nu eindelijk?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:58 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, omdat het op een houten vloer was wat pijn deed aan mijn knieën![]()
![]()
ja dat is waar, maar dan vonden ze je waarschijnlijk ook gewoon een klootzakquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit dus, en zelfs na maanden valt er nog genoeg over elkaar te leren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, maar je moet ook niet vragen, je moet erover praten, in mijn ervaring gaat ze vanzelf dan aanwijzingen geven, vergeet niet dat vrouwen andersom hetzelfde 'probleem' hebben
Conclusie: goed neuken leer je pas in een relatie.
En dan is het nog afhankelijk van wat iemand lekker vindt![]()
![]()
Dat zal iemand niet toegeven, of zelf niet als oorzaak onderkennen allicht.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:00 schreef twi het volgende:
[..]
Ben jij zo vaak gedumpt vanwege de seks dan?
Maar ik heb nu toch echt bij 3/3 meisjes het gevoel dat omdat ik zogezegd faalde ze mij niet meer hoeven. Gelijk alle aantrekkingskracht weg.Rustig aan.![]()
Ik zou dan ten eerste denken: 'pfff kutwijf'quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb dat toch echt al meermalen getikt hoor
En ten tweede: 'still counts'C'est la vie
Vrouwen dit vragen is net een mijnenveldquote:Op dinsdag 11 december 2012 01:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, maar je moet ook niet vragen, je moet erover praten, in mijn ervaring gaat ze vanzelf dan aanwijzingen geven, vergeet niet dat vrouwen andersom hetzelfde 'probleem' hebben
het is a-sexy enzo en dan is voor vrouwen meteen het sex-appeal weg waarna de dump volgt.
Dus beter pak je het aan zoals ik in het vorige topic beschreven hebt KT!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou dan ten eerste denken: 'pfff kutwijf'
En ten tweede: 'still counts'
Rustig aan.![]()
Dank je, maar het is niet geheel van nature.... dwz. eten, bewegen, in balans zijn etc.... zijn allemaal nodig.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:47 schreef Adames het volgende:
[..]![]()
lijkt me best handig om van nature al te hebben, gezonde teint, strakke huid, ditdat![]()
Nee, je moet gewoon ervaring opdoen! Zoveel mogelijk!quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach, je hoeft er niet in door te draaien natuurlijk, als ze weet dat je het niet helemaal snapt moet het ook wel een beetje van haar kant komen en moet je er niet al te obsessief over zijn lijkt me.
Ervaren mannen vinden vrouwen namelijk sexy![]()
![]()
![]()
![]()
Oprecht schijt hebben aan veel dingen lijkt me best een relaxte eigenschap.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
eal weg waarna de dump volgt.
Dus beter pak je het aan zoals ik in het vorige topic beschreven hebt KT!Rustig aan.![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is waar, maar dan vonden ze je waarschijnlijk ook gewoon een klootzak
C'est la vie
Ook dat niet altijd perse, heb scharrels gehad waarbij de sex perfect was, maar dat kwam omdat we het alleen deden of erover praatten. Dus dan weet je exact wat je wel/niet kan doen en wat de ander lekker vind. De ander weer dat dan ook over jou. Ik heb relaties gehad waar de sex bagger was, puur omdat er niet over te praten viel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:01 schreef twi het volgende:
[..]
Dit dus, en zelfs na maanden valt er nog genoeg over elkaar te leren.
Conclusie: goed neuken leer je pas in een relatie.
En dan is het nog afhankelijk van wat iemand lekker vindt
Ik was niet sarcastisch.quote:C'est la vie
quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou dan ten eerste denken: 'pfff kutwijf'
En ten tweede: 'still counts'![]()
ja, daarbij in ogenschouw nemend dat iedere jongere op een of andere manier al wat weet van seks. daarvoor is de hoeveelheid informatie (in elke vorm) op internet groot genoeg.quote:
ik heb ook van die dingen opgezocht, moest je bij het beffen iets van een alfabet met je tong maken, dus dan ga je dat daadwerkelijk doen bij je eerste keer beffen en dan denk je 'waar ben ik mee bezig?'
Dan liever gewoon doen wat in je op komt, als het je vriendinnetje is (of toekomstig) dan komt de kans nog wel om meer te oefenen.![]()
Ben nog nooit gedumpt, iig niet om die redenquote:Op dinsdag 11 december 2012 01:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vrouwen dit vragen is net een mijnenveld
het is a-sexy enzo en dan is voor vrouwen meteen het sex-appeal weg waarna de dump volgt.
Dus beter pak je het aan zoals ik in het vorige topic beschreven hebt KT!En toch vraag ik elke vrouw hoe/wat. Alleen stap ik niet op d'r af met woorden als "Hoe moet ik je nu neuken ik je kan laten komen?" oid
Dan kan je er tenminste nog trots op zijn dat ze seks met je wou. Ook een prestatie.quote:
C'est la vie
Ja ik had het anders moeten formuleren. Relatie, scharrel. In elk geval leer je daar meer van dan in een ONS, lijkt me. En een relatie waarbij je niet over seks kunt praten, kan ik me niet voorstellen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:03 schreef PeuRac het volgende:
Ook dat niet altijd perse, heb scharrels gehad waarbij de sex perfect was, maar dat kwam omdat we het alleen deden of erover praatten. Dus dan weet je exact wat je wel/niet kan doen en wat de ander lekker vind. De ander weer dat dan ook over jou. Ik heb relaties gehad waar de sex bagger was, puur omdat er niet over te praten viel.![]()
onzin, dat is pas als je 6 maanden lang alle adviezen negeert omdat je denkt dat je het beter weet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb dat toch echt al meermalen getikt hoor
of als je telkens na 3 stoten klaar komt dan![]()
Je moet zo denken: Op lange termijn zal je dan een masterneuker in bed (of waar dan ook!!!) worden, het komt neer op ervaringquote:Op dinsdag 11 december 2012 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oprecht schijt hebben aan veel dingen lijkt me best een relaxte eigenschap.
En voor ervaring is oefening vereist. Oefenen op andere vrouwen die je vervolgens weer dumpen, maar dan moet je er gewoon voor zorgen dat de volgende alweer in de rij staat!![]()
![]()
Ja jonge, maar ik ga geen meisjes neuken die ik niet enigszins leuk kan vinden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet zo denken: Op lange termijn zal je dan een masterneuker in bed (of waar dan ook!!!) worden, het komt neer op ervaring
En voor ervaring is oefening vereist. Oefenen op andere vrouwen die je vervolgens weer dumpen, maar dan moet je er gewoon voor zorgen dat de volgende alweer in de rij staat!Rustig aan.![]()
Helemaal niets doen is natuurlijk ook wel iets anders. Probeer er achter te komen waardoor je niets deed, misschien moet je je meer op je gemak voelen bij iemand, meer voorspel of iets in die richting. De eerste keer seks is gewoon spannend, maar je moet je niet laten wegslepen door die spanning.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
3/3 meisjes waarbij ik mogelijkheid had maar op niks zijn uitgemond omdat ik - niks deed - of - niet kon (mentaal gezien, en daardoor ook fysiek) daarbij was het gelijk niks meer.![]()
Waarschijnlijk deed jij dat op een veel tactischere manier dan de meeste andere mannen doenquote:Op dinsdag 11 december 2012 01:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben nog nooit gedumpt, iig niet om die redenEn toch vraag ik elke vrouw hoe/wat. Alleen stap ik niet op d'r af met woorden als "Hoe moet ik je nu neuken ik je kan laten komen?" oid
![]()
![]()
trustenquote:Op dinsdag 11 december 2012 01:06 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga maar pitten, ik krijg een-hoofd hiervan.
Trusten![]()
Wat je nu zegt ben ik met je eens, maar dat sex pure lust is ben ik absoluut niet met je eens! Ik heb sex gehad welke niks met lust, maar alles met pure liefde te maken had. Waarbij het niet om de lust niet, maar om het samen zijn. En ja, dit klinkt misschien zweverig en/of 'gay' maar mensen die dit ervaren hebben, kunnen dit beamen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:04 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, daarbij in ogenschouw nemend dat iedere jongere op een of andere manier al wat weet van seks. daarvoor is de hoeveelheid informatie (in elke vorm) op internet groot genoeg.
ik heb ook van die dingen opgezocht, moest je bij het beffen iets van een alfabet met je tong maken, dus dan ga je dat daadwerkelijk doen bij je eerste keer beffen en dan denk je 'waar ben ik mee bezig?'
Dan liever gewoon doen wat in je op komt, als het je vriendinnetje is (of toekomstig) dan komt de kans nog wel om meer te oefenen."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
misschien dat ik er nu anders over na denk, nu ik wat jaren en wat vriendinnen verder ben, maar ik moet zeggen dat ik die keer liever had overgeslagen. niet zozeer vanwege dat 'de ware' gedoe, maar simpelweg omdat dat wel erg kut was.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beter neuken op een houten vloer dan fappen op een houten vloer. Volg je me nu eindelijk?![]()
You can't handle the truth!quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:06 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga maar pitten, ik krijg een-hoofd hiervan.
TrustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook niet als ze een heerlijk kutje hebben??quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja jonge, maar ik ga geen meisjes neuken die ik niet enigszins leuk kan vinden.![]()
liegen dat je veel seks hebt gehad terwijl je in werkelijkheid niks weet? ik ben geen vrouw, maar dan zou ik liever hebben dat diegene zegt dat hij niet zo veel weet, ipv macho gebral en nog niks presteren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vrouwen dit vragen is net een mijnenveld
Dus beter pak je het aan zoals ik in het vorige topic beschreven hebt KT!![]()
Zoals ik zeg, mentaal niet helemaal lekker zijn, dan zal ik me meer op mijn gemak moeten voelen bij iemand ja, maar daar krijg ik de tijd niet voor.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:06 schreef Myraela het volgende:
Helemaal niets doen is natuurlijk ook wel iets anders. Probeer er achter te komen waardoor je niets deed, misschien moet je je meer op je gemak voelen bij iemand, meer voorspel of iets in die richting. De eerste keer seks is gewoon spannend, maar je moet je niet laten wegslepen door die spanning.Rustig aan.![]()
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 11 december 2012 01:05 schreef twi het volgende:
[..]
Ja ik had het anders moeten formuleren. Relatie, scharrel. In elk geval leer je daar meer van dan in een ONS, lijkt me. En een relatie waarbij je niet over seks kunt praten, kan ik me niet voorstellen.
Oké, nu wil ik het weten. Wie heeft magnetronkoffie's account gehijacked?quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook niet als ze een heerlijk kutje hebben??![]()
Blijkbaar, ben met de meeste vrouwen waar ik mee naar bed ben geweest nog bevriend. Dus blijkbaar doe ik iets goed (of juist niet, want heb geen sex meer met zequote:Op dinsdag 11 december 2012 01:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk deed jij dat op een veel tactischere manier dan de meeste andere mannen doen).
Over seks praten is heel normale. Vragen wat wel of niet lekker is, is heel normaal.
Magnetronkoffie, je hebt vast erg slechte ervaringen gehad, maar het verkondigen als de waarheid is onzin.Feit.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat je nu zegt ben ik met je eens, maar dat sex pure lust is ben ik absoluut niet met je eens! Ik heb sex gehad welke niks met lust, maar alles met pure liefde te maken had. Waarbij het niet om de lust niet, maar om het samen zijn. En ja, dit klinkt misschien zweverig en/of 'gay' maar mensen die dit ervaren hebben, kunnen dit beamen.![]()
ervaring krijg je vooral van een vaste vriendin, of je moet een erg ervaren persoon vinden die elke week een ONS heeft en daarover openlijk praat.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet zo denken: Op lange termijn zal je dan een masterneuker in bed (of waar dan ook!!!) worden, het komt neer op ervaring
En voor ervaring is oefening vereist. Oefenen op andere vrouwen die je vervolgens weer dumpen, maar dan moet je er gewoon voor zorgen dat de volgende alweer in de rij staat!![]()
Lekker boeiend... hou eens op met vergelijken... en waarom heb je geen eigen huis?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo goed hoe die mensen aan al die ONS'jes komen...
Misschien nodigen ze snel mensen thuis uit oid... Maar ik heb geen eigen huis dus dat ga ik niet proberen.
Hoe oud ben je?3 dames in 1 nacht en dat wordt niet serieus ... duh... ze konden het misschien van elkaar weten - en voelden zich niet meer speciaal. 1 jaar jonger is een soort van smoes. FB ... ik heb FB, maar vind dat niet het belangrijkste contactpunt ... sms/bellen geeft meer het idee speciaal te zijnquote:Nooit een vriendin gehad, een wat intiemer gevoel ervaren bij 3 meisjes welgeteld - daar bedoel ik mee dat ik ze best interessant vond dus. - allemaal in 1 nacht leren kennen -
1e geen nummer gevraagd - ok dat was dan allicht fout.
2e wel een nummer van gehad - maar ik was te jong voor haar (1 jaar jonger dan haar).
3e .. Kort geleden van facebook afgetieft, dat was een beetje een meisje dat zegt van ja lijkt me leuk, maar uiteindelijk altijd nee doet, dusja, contact kwam op het laatst toch alleen van mijn kant dus ik dacht eruit met die geit.Niemand vind een depressief iemand seksueel aantrekkelijk... en pas als je goede vrienden bent of elkaar goed ligt, kan je nog een knuffel krijgen en wacht men tot het beter gaat.quote:1 meisje kwam hier een tijdje over de vloer, ik heb wel zo mijn depressieve aanvallen zogezegd, nog steeds eigenlijk, daardoor voelt het voor mij soms het fijnste om eventjes helemaal niks te doen.... Gewoon rust.. even niks, misschien een knuffel ofzo, maar niet iets wat enige activiteit vereist - dus ook niet zoenen ofzo - gek genoeg kwam dat wel altijd langs als ik met iemand 1 op 1 in een kamer was (nog steeds allicht) .... Hmmm... Kan dat niet helemaal plaatsen eigenlijk waarom dat zo is... Misschien toch iemand niet leuk genoeg vinden ofzo? Ik herinner me wel dat ik een keer afgesproken had met een meisje en dat ik der gewoon niet leuk vond, dit had ook had verteld aan der en dat ik me kut voelde toen ik terug naar huis fietste omdat ik ''niemand leuk kon vinden'' voelt eenzaam ofzo.
Klinkt als verkeerde timing, verkeerde richting (waarom richten op ONS-en?) en niet de juiste acties uitvoeren.quote:Het meisje dat hier over de vloer kwam dat werd wel steeds intiemer maar dat is abrupt gestopt nadat ik zogezegd wel de mogelijkheid had om wat meer te proberen...
Bij een ander meisje toen die mogelijkheid er ook was was het contact ook gelijk om te huilen, dan zeggen vrouwen dat mannen alleen maar seks willen, maar als je het niet gelijk probeert dan is het helemaal niet goed.![]()
Maar je weet maar nooit wanneer de volgende keer isquote:Op dinsdag 11 december 2012 01:07 schreef Adames het volgende:
[..]
misschien dat ik er nu anders over na denk, nu ik wat jaren en wat vriendinnen verder ben, maar ik moet zeggen dat ik die keer liever had overgeslagen. niet zozeer vanwege dat 'de ware' gedoe, maar simpelweg omdat dat wel erg kut was.![]()
![]()
Als je een 'masterneuker' (wat een gaar woord trouwens) wil worden zou ik dat zeker doen. Maar dat hoef ik niet te worden, ik wil gewoon een vriendin daar ontdek je dingen mee en dan zal ik de eerste 10x vast tegenvallen. Als ik het de 100x daarna het maar goedmaken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En voor ervaring is oefening vereist. Oefenen op andere vrouwen die je vervolgens weer dumpen, maar dan moet je er gewoon voor zorgen dat de volgende alweer in de rij staat!C'est la vie
Myra is het met mij eens!quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:09 schreef Myraela het volgende:
Over seks praten is heel normale. Vragen wat wel of niet lekker is, is heel normaal.
Magnetronkoffie, je hebt vast erg slechte ervaringen gehad, maar het verkondigen als de waarheid is onzin.
[..]
Feit.Beter wordt mijn avond niet. Ik ga slapen
Maar een vaste vriendin krijg je niet als je als man geen ervaring hebt want onervaren mannen zijn niet sexy. Je wordt dan na 1 avondje (of enkele als ze lief is) gedumpt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:09 schreef Adames het volgende:
[..]
ervaring krijg je vooral van een vaste vriendin, of je moet een erg ervaren persoon vinden die elke week een ONS heeft en daarover openlijk praat.
Mijn advies was dan ook om zoveel mogelijk ervaring op te doen door in elk geval niet te vertellen dat je weinig/geen ervaring hebt, want gedumpt word je toch al![]()
![]()
oh nu snap ik je, je hebt gelijk, ik bedoelde hetzelfde. Als je een meisje vind dat je daadwerkelijk leuk vind, dan is het voornamelijk het lichamelijk contact zelf wat geweldig is, niet zozeer het goed zijn in bed met het plagen en de bewegingen. Dat komt later wel om het spannend te houden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat je nu zegt ben ik met je eens, maar dat sex pure lust is ben ik absoluut niet met je eens! Ik heb sex gehad welke niks met lust, maar alles met pure liefde te maken had. Waarbij het niet om de lust niet, maar om het samen zijn. En ja, dit klinkt misschien zweverig en/of 'gay' maar mensen die dit ervaren hebben, kunnen dit beamen.
Seks uit liefde gaat in mijn ogen dan ook samen met lust (andersom niet per se nee). Anders wordt het een beetje zielig.![]()
Mooie gedachte!quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je een 'masterneuker' (wat een gaar woord trouwens) wil worden zou ik dat zeker doen. Maar dat hoef ik niet te worden, ik wil gewoon een vriendin daar ontdek je dingen mee en dan zal ik de eerste 10x vast tegenvallen. Als ik het de 100x daarna het maar goedmaken.![]()
Nou nog maar hopen dat je die 1e 10 keer heelhuids doorkomt![]()
![]()
Inderdaad, een gescheurd toompje lijkt me vrij pijnlijk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mooie gedachte!![]()
net of het zo veel boeit. ik kan me best voorstellen dat geen seks hebben je zelfvertrouwen beschadigd, maar doen alsof het zo snel mogelijk seks hebben een van de belangrijkste dingen is in het leven is ook een teken van het gebrek aan zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je weet maar nooit wanneer de volgende keer is![]()
Een beetje sterk he Koffie, er bestaat nog zo iets als verliefdheid. Anders zouden er opeens een heleboel meer maagden bij zijn geweest.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar een vaste vriendin krijg je niet als je als man geen ervaring hebt want onervaren mannen zijn niet sexy. Je wordt dan na 1 avondje (of enkele als ze lief is) gedumpt.
Mijn advies was dan ook om zoveel mogelijk ervaring op te doen door in elk geval niet te vertellen dat je weinig/geen ervaring hebt, want gedumpt word je toch alC'est la vie
Onzin. Ik was maagd en na een paar dates met iemand die al wel ervaring.had hadden we op een gegeven moment een relatie én seks.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar een vaste vriendin krijg je niet als je als man geen ervaring hebt want onervaren mannen zijn niet sexy. Je wordt dan na 1 avondje (of enkele als ze lief is) gedumpt.
Mijn advies was dan ook om zoveel mogelijk ervaring op te doen door in elk geval niet te vertellen dat je weinig/geen ervaring hebt, want gedumpt word je toch al![]()
Ik ben een beetje te moe om nog door te discussierenquote:Op dinsdag 11 december 2012 01:14 schreef Adames het volgende:
[..]
net of het zo veel boeit. ik kan me best voorstellen dat geen seks hebben je zelfvertrouwen beschadigd, maar doen alsof het zo snel mogelijk seks hebben een van de belangrijkste dingen is in het leven is ook een teken van het gebrek aan zelfvertrouwen.
Edit:En bovendien gaat het me te hard, maar ik heb een LOL gehad!![]()
![]()
![]()
![]()
onzin, nogmaals.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn advies was dan ook om zoveel mogelijk ervaring op te doen door in elk geval niet te vertellen dat je weinig/geen ervaring hebt, want gedumpt word je toch al
en je hulp is een beetje een paradox. vrouwen vallen niet op je als je nooit neukt, dus moet je veel neuken. hoe krijg je dat dan voor elkaar?
Als je bedoelt dat je hulp kan krijgen van je ONS, waarom zou je dat dan niet van je vriendin krijgen die je daadwerkelijk leuk vind? Je hebt een beetje een simpel beeld van relaties.![]()
Zo niet dan was het waarschijnlijk nooit een leuke relatie geworden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mooie gedachte!![]()
Nou nog maar hopen dat je die 1e 10 keer heelhuids doorkomtC'est la vie
Hij komt er wel doorheen maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 11 december 2012 01:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mooie gedachte!![]()
Jullie trappen ook overal in he, lolquote:Op dinsdag 11 december 2012 01:16 schreef Adames het volgende:
[..]
onzin, nogmaals.
en je hulp is een beetje een paradox. vrouwen vallen niet op je als je nooit neukt, dus moet je veel neuken. hoe krijg je dat dan voor elkaar?
Als je bedoelt dat je hulp kan krijgen van je ONS, waarom zou je dat dan niet van je vriendin krijgen die je daadwerkelijk leuk vind? Je hebt een beetje een simpel beeld of relaties.![]()
![]()
KG en zijn gelul over die gescheurde toompjes.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:14 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, een gescheurd toompje lijkt me vrij pijnlijk.C'est la vie
ik kan niet eens fatsoenlijk typen, daarvoor is het tijdstip, de alcohol en het afgelopen uren in Engels denken te veel.![]()
Ik vergelijk puur omdat ik iets probeer te leren van hoe andere mensen het doen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Lekker boeiend... hou eens op met vergelijken... en waarom heb je geen eigen huis?
Hoe oud ben je?
Geen eigen stekkie omdat 20 en geen student atm... Volgend jaar weer beginnen.Nee, 3 dames in 3 verschillende nachten - ik bedoel dat ik ze in 1 nacht heb leren kennen, afzonderlijk op andere dagen.quote:[..]
3 dames in 1 nacht en dat wordt niet serieus ... duh... ze konden het misschien van elkaar weten - en voelden zich niet meer speciaal. 1 jaar jonger is een soort van smoes. FB ... ik heb FB, maar vind dat niet het belangrijkste contactpunt ... sms/bellen geeft meer het idee speciaal te zijn
1 jaar jonger verhaal hoorde ik van een gemeenschappelijke vriend.. Ik denk niet dat daarover gelogen is eigenlijk... De woorden ik voel me er een beetje pedo bij kwamen ook langs, ze ging altijd met gasten van 24 oid.
[..]Uiteraard niet, dat snap ik best, maar bij het ene meisje lagen we elkaar wel goed denk ik zo...quote:Niemand vind een depressief iemand seksueel aantrekkelijk... en pas als je goede vrienden bent of elkaar goed ligt, kan je nog een knuffel krijgen en wacht men tot het beter gaat.Ik richt niet eens zozeer op onsen 2 van de 3 heb ik vaker gezien, meisje 1 best vaak eigenlijk... Die is zeker een aantal keer langsgeweest, meisje 2 ben ik 3-4x langsgeweest oid.quote:[..]
Klinkt als verkeerde timing, verkeerde richting (waarom richten op ONS-en?) en niet de juiste acties uitvoeren.
Wat bedoel je met niet de juiste acties uitvoeren?Rustig aan.![]()
Tijd voor bedje hehequote:Op dinsdag 11 december 2012 01:17 schreef Adames het volgende:
ik kan niet eens fatsoenlijk typen, daarvoor is het tijdstip, de alcohol en het afgelopen uren in Engels denken te veel.
Voor mij ook trouwens![]()
Ik heb zo'n idee dat magnetron niet zoveel om relaties geeftquote:Op dinsdag 11 december 2012 01:16 schreef Adames het volgende:
[..]
onzin, nogmaals.
Als je bedoelt dat je hulp kan krijgen van je ONS, waarom zou je dat dan niet van je vriendin krijgen die je daadwerkelijk leuk vind? Je hebt een beetje een simpel beeld van relaties.![]()
oh ben je pas 20, met je constante verhalen over frustraties dacht ik dat je al 30 was.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vergelijk puur omdat ik iets probeer te leren van hoe andere mensen het doen.
Geen eigen stekkie omdat 20 en geen student atm... Volgend jaar weer beginnen.
[..]
Nee, 3 dames in 3 verschillende nachten - ik bedoel dat ik ze in 1 nacht heb leren kennen, afzonderlijk op andere dagen.
1 jaar jonger verhaal hoorde ik van een gemeenschappelijke vriend.. Ik denk niet dat daarover gelogen is eigenlijk... De woorden ik voel me er een beetje pedo bij kwamen ook langs, ze ging altijd met gasten van 24 oid.
[..]
[..]
Uiteraard niet, dat snap ik best, maar bij het ene meisje lagen we elkaar wel goed denk ik zo...
[..]
Ik richt niet eens zozeer op onsen 2 van de 3 heb ik vaker gezien, meisje 1 best vaak eigenlijk... Die is zeker een aantal keer langsgeweest, meisje 2 ben ik 3-4x langsgeweest oid.
Wat bedoel je met niet de juiste acties uitvoeren?
komt wel.![]()
ik denk het wel, relaties zijn namelijk een garantie voor constante seks, mits je al goed genoeg bentquote:Op dinsdag 11 december 2012 01:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat magnetron niet zoveel om relaties geeft
de rest is inderdaad irrelevant![]()
Jij kent em blijkbaar beter dan ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 01:20 schreef Adames het volgende:
[..]
ik denk het wel, relaties zijn namelijk een garantie voor constante seks, mits je al goed genoeg bent
de rest is inderdaad irrelevant![]()
Ik heb ergens deze maand geleerd dat ik moet ophouden met vergelijken... en dat is voor jou ook een handige tip.... je maakt jezelf gek met aantallen. En hoe ze het doen, kan je beter in de kroeg gaan staan en kijken hoe de andere mannen zich gedragen bij vrouwen. Wat doen zij? Durven ze een stap te nemen of kijken die alleen maar?quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:17 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vergelijk puur omdat ik iets probeer te leren van hoe andere mensen het doen.Dat vereist idd wat kunst en vliegwerk.... maar waar een wil is ook een weg...quote:Geen eigen stekkie omdat 20 en geen student atm... Volgend jaar weer beginnen.a okequote:Nee, 3 dames in 3 verschillende nachten - ik bedoel dat ik ze in 1 nacht heb leren kennen, afzonderlijk op andere dagen.
1 jaar jonger verhaal hoorde ik van een gemeenschappelijke vriend.. Ik denk niet dat daarover gelogen is eigenlijk... De woorden ik voel me er een beetje pedo bij kwamen ook langs, ze ging altijd met gasten van 24 oid.te veel geklaag.... ook dat heb ik geleerd.... niet bij een potentieel doen... gewoon niet zoek maar een mental coach ofzoquote:Uiteraard niet, dat snap ik best, maar bij het ene meisje lagen we elkaar wel goed denk ik zo...
[..]Mag je een van die meiden knuffelen?quote:Ik richt niet eens zozeer op onsen 2 van de 3 heb ik vaker gezien, meisje 1 best vaak eigenlijk... Die is zeker een aantal keer langsgeweest, meisje 2 ben ik 3-4x langsgeweest oid.
Wat bedoel je met niet de juiste acties uitvoeren?![]()
ik ben dan ook een professionele amateur psycholoogquote:Op dinsdag 11 december 2012 01:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jij kent em blijkbaar beter dan ik![]()
Voor koeien?quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:23 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ben dan ook een professionele amateur psycholoog![]()
dat is mijn specialisatie ja, maar bij hun sla ik het onderwerp seks wel het liefst over. geldt ook voor de dikkerds in de lokale dancing.quote:![]()
ik ben nog steeds aan het lerenquote:Op dinsdag 11 december 2012 01:24 schreef -Engel- het volgende:
TJEEEEEEEEEEEEEEEEE... is het alweer 1:24![]()
net natuurkunde gedaan, nu ICT.quote:
Ik moet eigenlijk geen 2 vakgebieden tegelijk proberen te leren.![]()
Ja, tis al laat. Ik zit echt in te kakken hier. Geloof dat m'n ritalin uitgewerkt isquote:Op dinsdag 11 december 2012 01:24 schreef -Engel- het volgende:
TJEEEEEEEEEEEEEEEEE... is het alweer 1:24![]()
![]()
Je gaat weer een paar punten omhoog.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:20 schreef Adames het volgende:
en dan zeggen ze dat VBL'ers simpel en bekrompen zijn
voor ik het vergeet:
HELOEF!!
AJAX![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
C'est la vie
Ah man, en je was er nog maar net!quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:28 schreef Karzai het volgende:
ik ga hier weg, ik ben allergisch voor psychologen![]()
![]()
vertel eens, hoe komt datquote:Op dinsdag 11 december 2012 01:28 schreef Karzai het volgende:
ik ga hier weg, ik ben allergisch voor psychologen
is er iets in je jeugd gebeurd wat deze reactie kan veroorzaken?![]()
Deze snap ik even niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb ergens deze maand geleerd dat ik moet ophouden met vergelijken... en dat is voor jou ook een handige tip.... je maakt jezelf gek met aantallen. En hoe ze het doen, kan je beter in de kroeg gaan staan en kijken hoe de andere mannen zich gedragen bij vrouwen. Wat doen zij? Durven ze een stap te nemen of kijken die alleen maar?
Ik moet ophouden met vergelijken maar moet wel naar andere mannen kijken in een kroeg hoe zij vrouwen versieren?
En het gaat niet om vrouwen versieren, dat gaat me in een goede bui prima af, het kost alleen wel moeite en als dat nooit eens iets opleverd dan gaat het alleen maar meer moeite kosten, en als daar dan ook bijkomt dat vrouwen zelf nooit eens initiatief nemen word je zelfs een beetje moedeloos om er uberhaupt nog moeite voor te doen.Ze spreken allemaal niet meer met mij af. 2 wil ik niet, 1 misschien wel maar die heeft nu ook iets van een vriend ofzo ergens in utrecht.quote:Mag je een van die meiden knuffelen?Rustig aan.![]()
Trusten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja, ik ga ook maar eens naar bed. Heb wel een geweldige avond gehad!
Trusten!
Trusten KT
Rustig aan.![]()
Luizen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 05:26 schreef Faxie het volgende:
Mja en weer werken... eerst even krabben
En nee, niet aan m'n zak
Do what you love, love what you do!![]()
Nieuwe dienstregeling NS
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ja want dequote:Op dinsdag 11 december 2012 06:38 schreef kree het volgende:
[..]
De vraag is of dat positief of negatief is natuurlijk.smiley verraad helemaal niet of dat positief of negatief is natuurlijk
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ben jij nu nog thuis dan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 06:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want desmiley verraad helemaal niet of dat positief of negatief is natuurlijk
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.![]()
Ja, trein van 7:22 kan ik tegenwoordig pakken!!quote:![]()
Beetje jammer van die kapotte bovenleiding die me 30-45 minuten vertraging gaat opleveren
[b]AirwiN schreef [/b]
vraagje heeej, wat doe je als je rijbewijs en paspoort zijn verlopen.
en als je dan wat wil verlengen dat je een geldig legitimatie bewijs moet hebben??
;')Do what you love, love what you do!![]()
Lucky girl... Ik ben alweer onderweg...quote:Op dinsdag 11 december 2012 06:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, trein van 7:22 kan ik tegenwoordig pakken!!![]()
Beetje jammer van die kapotte bovenleiding die me 30-45 minuten vertraging gaat opleveren-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.![]()
Ik stap zo de fiets opquote:Op dinsdag 11 december 2012 06:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lucky girl... Ik ben alweer onderweg...![]()
Fijne dag allen
[b]AirwiN schreef [/b]
En weer die melding dat m'n DM-file stuk is gegaan, terwijl er geen nieuwe dm's zijn :/
Al weken niet, maar goed...NIEUW: Foto's!![]()
Moggequote:Op dinsdag 11 december 2012 08:31 schreef Cryothic het volgende:
En weer die melding dat m'n DM-file stuk is gegaan, terwijl er geen nieuwe dm's zijn :/
Al weken niet, maar goed....
Ja, die krijg ik ook wel eens. Vage shit![]()
![]()
Ja, loopt al een heel bug-topic over, maar ja... de fout is denk ik lastig te reproduceren en te fixen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 08:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mogge.
Ja, die krijg ik ook wel eens. Vage shit
Want dat er iets fout gaat is duidelijk natuurlijk.
Of de melding is onterecht, en dus fout.
Of er is daadwerkelijk iets dat eens in de zoveel tijd je DM file sloopt. Dan werkt het reparatie-stukje kennelijk wel, maar dan nog mag zo'n file niet gesloopt worden natuurlijk.
Daarbij... hoezo DM-file? Dat wordt toch gewoon in een database opgeslagen?NIEUW: Foto's!![]()
Ik heb er niet zoveel verstand van, dus ik zou het niet weten. Behalve dat er een onterechte melding komtquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, loopt al een heel bug-topic over, maar ja... de fout is denk ik lastig te reproduceren en te fixen.
Want dat er iets fout gaat is duidelijk natuurlijk.
Of de melding is onterecht, en dus fout.
Of er is daadwerkelijk iets dat eens in de zoveel tijd je DM file sloopt. Dan werkt het reparatie-stukje kennelijk wel, maar dan nog mag zo'n file niet gesloopt worden natuurlijk.
Daarbij... hoezo DM-file? Dat wordt toch gewoon in een database opgeslagen?.
![]()
Is ie onterecht?quote:Op dinsdag 11 december 2012 08:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel verstand van, dus ik zou het niet weten. Behalve dat er een onterechte melding komt.
Misschien komt ie als je een DM mist als je offline bent
NIEUW: Foto's!![]()
Ik heb wel eens een DM gehad toen ik offline was, en toen kreeg ik die melding niet. Zou ook onnodig zijn, aangezien je DM's ook als pop-up krijgt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 08:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Is ie onterecht?
Misschien komt ie als je een DM mist als je offline bent![]()
Sorry ik ben even NOT in the moodquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah kom op, waar zijn je kerstgedachtes nou?![]()
Ok ok, tis ook nog een beetje vroegquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry ik ben even NOT in the mood![]()
![]()
Kerst laat nog 2 weken op zich wachtenquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah kom op, waar zijn je kerstgedachtes nou?NIEUW: Foto's!![]()
Zet de radio maar aan en wat hoor je? Kerstquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Kerst laat nog 2 weken op zich wachten
Loop maar een willekeurige supermarkt binnen en wat zie je? Kerst!
Overal kerst wat de klepel slaat! Kerst kerst kerst, je kunt er niet omheen om die kerst!
Leuke dagen, maar ik kan niet wachten tot het 2 januari is![]()
![]()
Sterker nog, ik kan niet wachten totdat het weer lente is
Maar goed, even volhouden nog, straks worden de dagen ook weer langer![]()
![]()
Ja, onze kerstboom staat ook al...quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zet de radio maar aan en wat hoor je? Kerst
Loop maar een willekeurige supermarkt binnen en wat zie je? Kerst!
Overal kerst wat de klepel slaat! Kerst kerst kerst, je kunt er niet omheen om die kerst!
Leuke dagen, maar ik kan niet wachten tot het 2 januari is
Maar dan nog is het te vroeg voor vrede op aard
NIEUW: Foto's!![]()
Sjeetje, jij bent scherp zegquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, maar er is wel vrede op aard. Alleen niet overal!
* LovelyLady neemt nog een bak koffie![]()
Tis nog vroeg Vinnie, geef ze eens ongelijkquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:11 schreef Vinniiee het volgende:
Collega's die geen goeiemorgen zeggenEn ook nog eens de deur open laten staan
.
![]()
![]()
#firstworldproblemsditdatzuszoquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:11 schreef Vinniiee het volgende:
Collega's die geen goeiemorgen zeggenEn ook nog eens de deur open laten staan
.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2012 09:12:52 ]![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Maar dan nog is nooit te vroeg voor vreten op aardPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Het is helemaal niet vroeg, we zijn al bijna een uur aan het werk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis nog vroeg Vinnie, geef ze eens ongelijkJa, want nu wordt het hier weer koudquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
#firstworldproblemsditdatzuszo![]()
![]()
O jawel hoor, hier in mijn woonkamer is er vrede. In mijn keuken ook, daar is ook vrede. In mijn tuin heerst nu vrede. Kijk, dat zijn al drie plekken op aard waar vrede is!quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:12 schreef Vinniiee het volgende:
Ik betwijfel of er wel zoveel plekken zijn waar er vrede is![]()
![]()
Zeg er dan wat van, plak een briefje op de deur: Deur sluiten AUBquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is helemaal niet vroeg, we zijn al bijna een uur aan het werk.
[..]
Ja, want nu wordt het hier weer koud![]()
Dat is maar 1 plek, want dat is jouw huisquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O jawel hoor, hier in mijn woonkamer is er vrede. In mijn keuken ook, daar is ook vrede. In mijn tuin heerst nu vrede. Kijk, dat zijn al drie plekken op aard waar vrede is!.
![]()
Beide al gedaanquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg er dan wat van, plak een briefje op de deur: Deur sluiten AUB.
![]()
Ik heb al minstens een uur nodig om een beetje wakker te wordenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is helemaal niet vroeg, we zijn al bijna een uur aan het werk.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg er dan wat van, plak een briefje op de deur: Deur sluiten AUB GVD!![]()
![]()
Mijn Huis is ook vol vrede. Op het moment.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is maar 1 plek, want dat is jouw huis.
kloptquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor jou is het toch nooit te vroeg om te vreten?hoelaat eten we?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Alsof mensen hier slapen en uit bed rollen en gelijk aan het werk gaanquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb al minstens een uur nodig om een beetje wakker te wordenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn Huis is ook vol vrede. Op het moment.![]()
![]()
![]()
dit.. straks ook niet meer ben ik bangquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn Huis is ook vol vrede. Op het moment.![]()
![]()
Anders doe je zo'n stemmetje bij de deur die zegt:quote:
"Dames en heren. Zoud U zo vriendelijk willen zijn de deur na gebruikt weer te willen sluiten?"![]()
![]()
Nee hoor, want als je op een plek staat en je zet een stap, sta je weer op een andere plekquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is maar 1 plek, want dat is jouw huis.
![]()
![]()
cry of de jongens?quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dit.. straks ook niet meer ben ik bang[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders doe je zo'n stemmetje bij de deur die zegt:
"Dames en heren. Zoud U zo vriendelijk willen zijn de deur na gebruikt weer te willen sluiten?"
Mierenneukerquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, want als je op een plek staat en je zet een stap, sta je weer op een andere plek![]()
![]()
Wel Met een paulusma stemmetje.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders doe je zo'n stemmetje bij de deur die zegt:
"Dames en heren. Zoud U zo vriendelijk willen zijn de deur na gebruikt weer te willen sluiten?"[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat gevoel had ik wel toen ik nog naar school ging. Alsof god me vanuit bed met een grote hand oppakte en me in de aula smeet -_-quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof mensen hier slapen en uit bed rollen en gelijk aan het werk gaan![]()
Had je eerder moeten gaan slapenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik wel toen ik nog naar school ging. Alsof god me vanuit bed met een grote hand oppakte en me in de aula smeet -_-![]()
![]()
Of beter, zo'n jaren 50 radiostemmetje!quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel Met een paulusma stemmetje.![]()
![]()
Mijn werk, of hoe je het noemen magquote:
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2012 09:20:06 ]![]()
Volgens mij sliep ik gewoon m'n uren. Ik ben gewoon niet zo'n ochtendmensquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had je eerder moeten gaan slapen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: