SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag ik de onbeleefde vraag stellen hoe oud je bent? I.v.m. maagden en zoquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat ligt er dus aan.... sommige mannen zijn in het voortraject ook al niet al te best.... dus komen ze simpelweg niet bij dat punt aan.....
Ik, persoonlijk heb wel iets met maagden![]()
![]()
![]()
![]()
Ze is een echte cougar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mag ik de onbeleefde vraag stellen hoe oud je bent? I.v.m. maagden en zo![]()
niet specifiekquote:
kwam eigenlijk vooral meiden tegen met meer ervaring dan ik
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ondanks dat ik me er niet voor schaam dat ik maagd ben voelt het toch als een of andere vreemde handicap.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ik weet dat het hard is Myra, maar het is nou eenmaal zoals het is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is onzin hoor.Een leuk meisje heeft namelijk genoeg geduld om samen steeds betere seks te hebben, dat hoef je niet op andere te oefenen puur om het te oefenen.
Zijn niet veel vrouwen die zich willen "opofferen" om hun partner alle kneepjes van het vak te leren, een man is pas een ekte man als ie goed neuken kan!
Heb ik nooit meegemaakt en veel valt er van zo'n avondje dan ook niet te verwachten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:23 schreef Koen66 het volgende:
als een vrouw zegt dat ze maagd is dan is het vaak weer een instant turn-on
Maar meestal zijn mannen nou eenmaal wat minder kritisch dan vrouwen als het op ervarenheid van de partner aankomt.![]()
Jezus, dat zelfs dat in het ''nieuws'' moet komen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:26 schreef Koen66 het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)book-deels-plat.html
Rustig aan.![]()
Hmm Myr is der belofte niet nagekomen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:26 schreef heloef het volgende:
Ondanks dat ik me er niet voor schaam dat ik maagd ben voelt het toch als een of andere vreemde handicap.
[ Bericht 0% gewijzigd door Karzai op 11-12-2012 00:37:00 ]![]()
Wees blij dat je geen echte handicap hebt!quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:26 schreef heloef het volgende:
Ondanks dat ik me er niet voor schaam dat ik maagd ben voelt het toch als een of andere vreemde handicap.![]()
![]()
Voor mij voelt het meer als handicap omdat ik het gewoon niet snap,quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:26 schreef heloef het volgende:
En het frustreert dat de moeite altijd van mijn kant lijkt te moeten komen.Rustig aan.![]()
En ben jij een ekte man?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik weet dat het hard is Myra, maar het is nou eenmaal zoals het is.
Zijn niet veel vrouwen die zich willen "opofferen" om hun partner alle kneepjes van het vak te leren, een man is pas een ekte man als ie goed neuken kan!![]()
denk dat een fors deel dat belangrijker vindt dan de situatie in Israel of de kredietcrisisquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jezus, dat zelfs dat in het ''nieuws'' moet komen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb het geprobeerd ook, hij wou niet luisteren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn niet veel vrouwen die zich willen "opofferen" om hun partner alle kneepjes van het vak te leren, een man is pas een ekte man als ie goed neuken kan!
[..]
Heb ik nooit meegemaakt en veel valt er van zo'n avondje dan ook niet te verwachten.
Maar meestal zijn mannen nou eenmaal wat minder kritisch dan vrouwen als het op ervarenheid van de partner aankomt.Hence het huilverhaal.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Kredietcrisis...quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat een fors deel dat belangrijker vindt dan de situatie in Israel of de kredietcrisis
Tis allang geen krediet crisis meer.Rustig aan.![]()
Zal je aan mijn exen moeten vragen. Anders word het zo'n "wij van wc-eend adviseren wc-eend" gedoequote:![]()
![]()
Dat was een grote grap.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hmm Mys is der belofte niet nagekomen?C'est la vie
Tenzij je 3 keer per week een aanbod krijgt om iemand te ontmaagden, zal het vast wel ergens je ego boosten dat je haar mag ontmaagden, vandaar turn-on. Al heb je gelijk dat het geen beste seks is dan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heb ik nooit meegemaakt en veel valt er van zo'n avondje dan ook niet te verwachten.
Maar meestal zijn mannen nou eenmaal wat minder kritisch dan vrouwen als het op ervarenheid van de partner aankomt.![]()
Je hebt het geleerd!quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zal je aan mijn exen moeten vragen. Anders word het zo'n "wij van wc-eend adviseren wc-eend" gedoe
Rustig aan.![]()
Ja ik dacht, effe wat leven in de brouwerij stoken zo vlak voor bedtijd!quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:28 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wou eigenlijk gaan slapen, maar dit is best interessant.
![]()
![]()
Ik zie de contactgegevens per DM graag tegemoet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zal je aan mijn exen moeten vragen. Anders word het zo'n "wij van wc-eend adviseren wc-eend" gedoe![]()
ik ben 33quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mag ik de onbeleefde vraag stellen hoe oud je bent? I.v.m. maagden en zo![]()
Als ie niet wou luisteren, had je sowieso de verkeerde te pakkenquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd ook, hij wou niet luisteren.Hence het huilverhaal.
![]()
![]()
Hehequote:Op dinsdag 11 december 2012 00:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ik dacht, effe wat leven in de brouwerij stoken zo vlak voor bedtijd!.
Okeujquote:. Maar, heb je dan iets met jonge maagden, of de wat oudere
?
![]()
Nee, de gozer die het toen zei, had net daarvoor een verhaal opgehangen over een trio met 2 chicks.....quote:
en pas veel later hoorde ik dat ie nog maagd wasDoet iedereen wel een keer of wat....quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb de karakter eigenschappen opzicht wel, ik doe gewoon iets ''fout''Evil as I'm ... maar totaal onbewustquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar het 2e dan als grapje om mij te pesten.![]()
![]()
Klopt! De moeite zal altijd van jouw kant moeten komen! De kans dat je een vrouw treft die zelf het heft in handen neemt is bijna kleiner dan dat je op straat over een kudde dodo's struikelt!quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voor mij voelt het meer als handicap omdat ik het gewoon niet snap,
En het frustreert dat de moeite altijd van mijn kant lijkt te moeten komen.![]()
![]()
Tis niet dat ik een fout maak, ik doe iets niet, waardoor het niet gebeurt. Dat doe ik fout.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:31 schreef -Engel- het volgende:
Doet iedereen wel een keer of wat....Rustig aan.![]()
gelukkig hoef je die handicap niet je hele leven lang te hebbenquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:26 schreef heloef het volgende:
Ondanks dat ik me er niet voor schaam dat ik maagd ben voelt het toch als een of andere vreemde handicap.![]()
lang niet altijd, maar dat zijn vaak vervelende vrouwenquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt! De moeite zal altijd van jouw kant moeten komen! De kans dat je een vrouw treft die zelf het heft in handen neemt is bijna kleiner dan dat je op straat over een kudde dodo's struikelt!![]()
Ik snap best dat een vrouw geen maagd wil zeker als ze het type zijn 'eerst een testrit' als ze verliefd is denk ik dat het haar geen moer uitmaakt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voor mij voelt het meer als handicap omdat ik het gewoon niet snap,
En het frustreert dat de moeite altijd van mijn kant lijkt te moeten komen.
Tsja dat moeite doen, deal with it. Ik bijvoorbeeld kan dat hele versieren gewoon niet. Ik probeer wat en dan strandt het vroeg of laat. Dan moet je gewoon je prioriteiten anders ordenen. Nu ik versieren onder aan het lijstje heb gezet ben ik een stuk aantrekkelijker.C'est la vie
Kan je 100 meisjes aanspreken, heb ik ook zeker wel gedaan in mijn leven, 0 bedpartners, tjah, en dan zelf misschien 2x aangesproken worden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
ltijd van jouw kant moeten komen! De kans dat je een vrouw treft die zelf het heft in handen neemt is bijna kleiner dan dat je op straat over een kudde dodo's struikelt!Rustig aan.![]()
Slaaptijd.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Dat deed ie dus duidelijk fout!quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, de gozer die het toen zei, had net daarvoor een verhaal opgehangen over een trio met 2 chicks.....
en pas veel later hoorde ik dat ie nog maagd was![]()
![]()
Je blijft gewoon dezelfde hoor loef.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap best dat een vrouw geen maagd wil zeker als ze het type zijn 'eerst een testrit' als ze verliefd is denk ik dat het haar geen moer uitmaakt.
Tsja dat moeite doen, deal with it. Ik bijvoorbeeld kan dat hele versieren gewoon niet. Ik probeer wat en dan strandt het vroeg of laat. Dan moet je gewoon je prioriteiten anders ordenen. Nu ik versieren onder aan het lijstje heb gezet ben ik een stuk aantrekkelijker.Rustig aan.![]()
Jongerquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:30 schreef Vinniiee het volgende:
Okeuj. Maar, heb je dan iets met jonge maagden, of de wat oudere
?
![]()
Niet bewust ofzo.... gewoon toeval![]()
Trustequote:. Tot morgen wrs
![]()
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ik snap mensen niet die zeggen lang niet altijd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:32 schreef Adames het volgende:
[..]
lang niet altijd, maar dat zijn vaak vervelende vrouwen
Echt niet.Rustig aan.![]()
Ik heb DM's nog. 'Tof dat je gaat neuken man!'quote:
Kijk dat vind ik nou gewoon humor.C'est la vie
Je bedoelt: "Zo, dan zie je er wel jong uit zeg!"quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wow, je bent een stuk ouder dan ik dacht! [ afbeelding ]![]()
welnee, ze is lekker jongquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wow, je bent een stuk ouder dan ik dacht! [ afbeelding ]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja, jonger dan dat jij bent. Maar ik bedoel jonger of ouder dan .... 25?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jonger![]()
Niet bewust ofzo.... gewoon toeval![]()
Sorry, maar denk niet dat ik je de contactgegevens van mijn exen ga geven ivm privacy ditdat enzoquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zie de contactgegevens per DM graag tegemoet.![]()
![]()
nu je het zegt, het is best een rare woordencombinatiequote:Op dinsdag 11 december 2012 00:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap mensen niet die zeggen lang niet altijd.
Echt niet.![]()
Wat denk je dat je niet doet?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis niet dat ik een fout maak, ik doe iets niet, waardoor het niet gebeurt. Dat doe ik fout.
Want als je dat weet, kan je het patroon doorbreken![]()
Prima, presenteer nu twee programma's bij een lokale omroep.quote:C'est la vie
Jij bent de oude fiets?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jonger![]()
Niet bewust ofzo.... gewoon toeval
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
I know .... ik heb het gen van mijn ma geerfd...quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wow, je bent een stuk ouder dan ik dacht! [ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb denk ik in mijn hele leven nog minder vrouwen aangesproken dan jij lolquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan je 100 meisjes aanspreken, heb ik ook zeker wel gedaan in mijn leven, 0 bedpartners, tjah, en dan zelf misschien 2x aangesproken worden.![]()
![]()
Wijsheid.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:32 schreef Adames het volgende:
[..]
gelukkig hoef je die handicap niet je hele leven lang te hebbenC'est la vie
Serieus? Welke? Ik kom bij heel wat kleine omroepen over de vloerquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Prima, presenteer nu twee programma's bij een lokale omroep.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
nice, waar?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Prima, presenteer nu twee programma's bij een lokale omroep.
Of wil je dat niet zeggen![]()
En welk gen is dat?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
I know .... ik heb het gen van mijn ma geerfd...![]()
![]()
En goed neuken en veel partners hebben gehad, heeft helemaal niets met elkaar te maken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zijn niet veel vrouwen die zich willen "opofferen" om hun partner alle kneepjes van het vak te leren, een man is pas een ekte man als ie goed neuken kan!![]()
Tsja, je weet nooit wat ik met die informatie doe natuurlijk. Oh wacht, ja. Ik ging ze vragen of jij een held in bed bent.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Sorry, maar denk niet dat ik je de contactgegevens van mijn exen ga geven ivm privacy ditdat enzo![]()
Ik ben veranderd, ik sta veel positiever in het leven. Ik leef mijn leven nu echt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je blijft gewoon dezelfde hoor loef.
Daar kan geen ONS tegenop.C'est la vie
Mee eens, denk ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
En goed neuken en veel partners hebben gehad, heeft helemaal niets met elkaar te maken..
![]()
Dat krijg ik ook vaak genoeg te horen.... Dat ik te veel, te snel en te graag wil .....quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon je prioriteiten anders ordenen.
lastig is dat.... Geduld hebben...![]()
Rockiejj, baasquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:37 schreef Rockiejj het volgende:
Ik hoor dat er hier een interessante discussie is?![]()
![]()
Bedtijd![]()
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ach... ik spreek hem eens in de zoveel tijd.... word ik even bijgepraat... en het liefst geef ik hem dan een schop onder zijn kontquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dat deed ie dus duidelijk fout!![]()
Amsterdam FMquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus? Welke? Ik kom bij heel wat kleine omroepen over de vloerC'est la vie
Maar slecht neuken en geen partners hebben gehad welquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
En goed neuken en veel partners hebben gehad, heeft helemaal niets met elkaar te maken.![]()
![]()
Heb je wat te vertellen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:37 schreef Rockiejj het volgende:
Ik hoor dat er hier een interessante discussie is?![]()
Kom ik aan met mijn 4 halfbakken pogingen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb denk ik in mijn hele leven nog minder vrouwen aangesproken dan jij lol
C'est la vie
hmm, daar niet. Als jullie nog inkomsten nodig hebben, moet je t maar laten horen.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Het verschoof met mijn leeftijd mee.... Bij de laatste zat een jaar of 4 tussenquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, jonger dan dat jij bent. Maar ik bedoel jonger of ouder dan .... 25?![]()
Neeeeeeh, last van mijn bilquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:39 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Flex
Alles chill onder je bil?
Jaaamang..
![]()
Hebben sommigen denk ik ook wel nodig somsquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ach... ik spreek hem eens in de zoveel tijd.... word ik even bijgepraat... en het liefst geef ik hem dan een schop onder zijn kont![]()
![]()
Als een meisje je afkeurt na 1 keer seks, dan kun je conclusies wel trekken. Voornamelijk dat ze niets voor je voelt en de seks ook te slecht is om te scharrelen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar slecht neuken en geen partners hebben gehad wel
Een meisje dat ook maar een beetje voor je aan het vallen is, zal je echt niet na 1 keer afkeuren. Zeker niet als ze weet dat je maagd bent/was. Eerste paar keer speelt onzekerheid een grote rol, de vaardigheid heb je namelijk snel genoeg te pakken.![]()
Euw, dat valt wel meequote:Op dinsdag 11 december 2012 00:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het verschoof met mijn leeftijd mee.... Bij de laatste zat een jaar of 4 tussen![]()
![]()
Op een gegeven moment ging de knop om. Ik laat het maar op me afkomen. Nu moet ik wel zeggen er is het afgelopen jaar niks op me afgekomen. Qua vrouwen dan. Niet vreemd ik ben niet charmant en zie er niet uit Channing Tatum. Maar ik kan me er echt niet druk om maken tegenwoordig.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat krijg ik ook vaak genoeg te horen.... Dat ik te veel, te snel en te graag wil .....
lastig is dat.... Geduld hebben...
C'est la vie
Maar als je zo goed als geen ervaring hebt en de seks dus ook slecht was, blijft het dus gewoon bij 1 keerquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als een meisje je afkeurt na 1 keer seks, dan kun je conclusies wel trekken. Voornamelijk dat ze niets voor je voelt en de seks ook te slecht is om te scharrelen.
Een meisje dat ook maar een beetje voor je aan het vallen is, zal je echt niet na 1 keer afkeuren. Zeker niet als ze weet dat je maagd bent/was. Eerste paar keer speelt onzekerheid een grote rol, de vaardigheid heb je namelijk snel genoeg te pakken.
En daarom gaf ik KT de adviezen die ik hem gaf en die zijn vrij goed, al zeg ik het zelf!![]()
![]()
Het is armoe troef bij onsquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, daar niet. Als jullie nog inkomsten nodig hebben, moet je t maar laten horen.
C'est la vie
quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben veranderd, ik sta veel positiever in het leven. Ik leef mijn leven nu echt.
Daar kan geen ONS tegenop.Een berenknuffel voor jou
![]()
![]()
Niks? Je had toch dit jaar nog met een meisje gedate waaar je niks voor voelde?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ging de knop om. Ik laat het maar op me afkomen. Nu moet ik wel zeggen er is het afgelopen jaar niks op me afgekomen. Qua vrouwen dan. Niet vreemd ik ben niet charmant en zie er niet uit Channing Tatum. Maar ik kan me er echt niet druk om maken tegenwoordig.![]()
![]()
Joah.... ik zelf ook wel eens, maar de afgelopen tijd ben ik op zich best goed bezig...quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hebben sommigen denk ik ook wel nodig soms![]()
Ja, het is wel een goede basis om te beginnen met radiomaken. Zijn al meerdere die nu hun brood er mee kunnen verdienen bij landelijke stations. Daar werk ik nu naar toe.quote:C'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: