Mongoolquote:Op maandag 10 december 2012 23:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja man, idd. Verveelde me een beetje maar ben blij dat jij ook op Fok! zit.![]()
Als je maanden alleen op zee ronddobbert word je vanzelf creatief.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:32 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ging je nou net echt een dialoog met jezelf houden?
Ik moest lachen om je opmerking over ronddobberen op zee, kapiteintje.quote:
Ok, wist niet dat jij een Fey supporter was btwquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik moest lachen om je opmerking over ronddobberen op zee, kapiteintje.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, wist niet dat jij een Fey supporter was btw
Echt he.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]![]()
Ik kom ook pas jaren in dit topic.
Oh diequote:Op dinsdag 11 december 2012 01:10 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zijn er beelden van de goal van die paramocro?
Als je juist bent geinformeerd wel idd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Jong Feyenoord / Excelsior - Jong NAC Breda dus 3-1 geworden als ik juist ben geinformeerd?
Ja dus.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je juist bent geinformeerd wel idd.
Nee ik bedoel, als je fout was geinformeerd klopt het niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja dus. :p
Mulder heeft trouwens goed staan keepen volgens de diverse nieuwsberichten. ^o^
Ik heb dat gevoel ook. Zo'n dom verlies wekt dat op.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:25 schreef Aldo-MC het volgende:
Er zit een kutreeks aan te komen ik voel het
Gelukkig wel, en mochten er nog enige twijfels hebben bestaan mbt zijn wedstrijdritme dan zijn die na zijn optreden vanavond ook weggenomen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee ik bedoel, als je fout was geinformeerd klopt het niet.
Mulder...gaat sowieso Lamproutje vervangen. Daar bestaat geen twijfel over.
Nee hoor, die teringkabouter wordt vervangen. Good old Mulderquote:Op dinsdag 11 december 2012 01:25 schreef Aldo-MC het volgende:
Er zit een kutreeks aan te komen ik voel het
Haha niceeeequote:Op dinsdag 11 december 2012 01:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee hoor, die teringkabouter wordt vervangen. Good old Mulder
Zondagquote:Op dinsdag 11 december 2012 01:31 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Haha niceeee
Wanneer kan die weer spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |