Mongoolquote:Op maandag 10 december 2012 23:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja man, idd. Verveelde me een beetje maar ben blij dat jij ook op Fok! zit.![]()
Als je maanden alleen op zee ronddobbert word je vanzelf creatief.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:32 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ging je nou net echt een dialoog met jezelf houden?
Ik moest lachen om je opmerking over ronddobberen op zee, kapiteintje.quote:
Ok, wist niet dat jij een Fey supporter was btwquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik moest lachen om je opmerking over ronddobberen op zee, kapiteintje.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, wist niet dat jij een Fey supporter was btw
Echt he.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]![]()
Ik kom ook pas jaren in dit topic.
Oh diequote:Op dinsdag 11 december 2012 01:10 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zijn er beelden van de goal van die paramocro?
Als je juist bent geinformeerd wel idd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Jong Feyenoord / Excelsior - Jong NAC Breda dus 3-1 geworden als ik juist ben geinformeerd?
Ja dus.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je juist bent geinformeerd wel idd.
Nee ik bedoel, als je fout was geinformeerd klopt het niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja dus. :p
Mulder heeft trouwens goed staan keepen volgens de diverse nieuwsberichten. ^o^
Ik heb dat gevoel ook. Zo'n dom verlies wekt dat op.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:25 schreef Aldo-MC het volgende:
Er zit een kutreeks aan te komen ik voel het
Gelukkig wel, en mochten er nog enige twijfels hebben bestaan mbt zijn wedstrijdritme dan zijn die na zijn optreden vanavond ook weggenomen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee ik bedoel, als je fout was geinformeerd klopt het niet.
Mulder...gaat sowieso Lamproutje vervangen. Daar bestaat geen twijfel over.
Nee hoor, die teringkabouter wordt vervangen. Good old Mulderquote:Op dinsdag 11 december 2012 01:25 schreef Aldo-MC het volgende:
Er zit een kutreeks aan te komen ik voel het
Haha niceeeequote:Op dinsdag 11 december 2012 01:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee hoor, die teringkabouter wordt vervangen. Good old Mulder
Zondagquote:Op dinsdag 11 december 2012 01:31 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Haha niceeee
Wanneer kan die weer spelen?
Zin in zondag. Een van de weinige keren dat ik echt aanwezig kan zijn. Niet moeten werken. Heerlijk.quote:
Ik ben nog niet een keer geweest dit seizoenquote:Op dinsdag 11 december 2012 01:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zin in zondag. Een van de weinige keren dat ik echt aanwezig kan zijn. Niet moeten werken. Heerlijk.Bieren met je Feyenoord-maten in de Kuip. Nog heerlijker.
quote:Anass Achahbar kan zich vinden in de krtiek van Ronald Koeman. De trainer van Feyenoord liet zondag optekenen dat de 18-jarige spits te weinig doet met zijn talent. Achahbar antwoordde maandagavond door in de wedstrijd van Jong Feyenoord/Excelsior tegen de leeftijdsgenoten van NAC Breda op schitterende wijze te scoren.
'Met dit soort doelpunten denk ik wel iets te laten zien,' zegt Achahbar tegenover RTV Rijnmond. De jonge aanvaller heeft geen verklaring voor de mindere periode die hij momenteel doormaakt bij Feyenoord. 'Het is moeilijk te zeggen waarom het verkeerd gaat. Zoiets zit in je hoofd. Als je niet speelt in het eerste en weinig bij de selectie zit, dan voel je je sowieso al wat minder.'
Koeman was niet te spreken over Achahbar. De jeugdinternational is het wel eens met de oefenmeester. 'Absoluut. We hebben het intern al besproken. Ik denk dat de trainer mij alleen maar motiveert om beter te gaan voetballen. De trainer geeft mij genoeg vertrouwen om mijn ding te doen. Hij zegt dat ik keihard de wedstrijd in moet gaan en honderd procent gefocust moet zijn. Ik moet er alles uit halen en plezier hebben.'
'Het is niet frustrerend om te spelen bij de beloften. Ik kom uit de jeugd. Natuurlijk is het leuk om in het eerste te spelen, maar in het tweede moet je het laten zien. Als het goed gaat verwacht ik wel minuten in het eerste. Zo'n trainer is Ronald wel,' aldus Achahbar na afloop van het met 3-1 gewonnen duel tegen Jong NAC Breda.
Alle heisa om niks dus...quote:
ja een keer op de plaats van Immers proberen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 08:52 schreef Muto het volgende:
Achahbar zou je eventueel wel dicht op Pellè kunnen laten spelen.
3 kleuters van 1.60, echt zo'n Ajax middenveldje heb je dan. Doe maar nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:19 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja een keer op de plaats van Immers proberen.
Kan denk ik de rol van Immers wel goed invullen. Liet dat zien tegen ajax.quote:Op dinsdag 11 december 2012 08:52 schreef Muto het volgende:
Achahbar zou je eventueel wel dicht op Pellè kunnen laten spelen.
Nee. Immers doet het goedquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:19 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja een keer op de plaats van Immers proberen.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 11-12-2012 om 10:41:54#Feyenoord wil Anass Achahbar en Kaj Ramsteijn in de winterstop verhuren om ze elders aan speelminuten te laten komen. reageer retweet
Achahbar gaat naar Willem 2 of VVV.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:43 schreef Caland het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 11-12-2012 om 10:41:54#Feyenoord wil Anass Achahbar en Kaj Ramsteijn in de winterstop verhuren om ze elders aan speelminuten te laten komen. reageer retweet
Hmm, Ramsteijn wel logisch maar als Pelle geblesseerd raakt zitten we wel dun in de spitsen imo..quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:43 schreef Caland het volgende:
Sisse, Tevreden, Immersquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm, Ramsteijn wel logisch maar als Pelle geblesseerd raakt zitten we wel dun in de spitsen imo..
Zou ik niet echt handig vinden. Achahbar moet naar een club waar ze in ieder geval nog intenties hebben om aanvallend te spelen. Bij een counterteampje gaat hij helemaal niks leren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:45 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Achahbar gaat naar Willem 2 of VVV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |