quote:Op woensdag 12 december 2012 14:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Vind haar maar lelijk. Totaal geen tone in de biceps en triceps wat erop duidt dat ze niet curled dus is niet mijn moeite waard weetje.
Handen zijn teveel uit proportie zou derhalve niet schenken, bovendien is lichtinval niet gewenste manier enw eet niet of vruchtbaar isquote:
How-ly-fuckquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
How-ly-fuck
Ja, i wishSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wel zo'n beetje mijn doel ong
Ja zy je tog ze mot meer curlen ook met calvesquote:Op woensdag 12 december 2012 14:54 schreef Jahr00n het volgende:
van de 8er kant leek het heel wat maar nu zou ik haar ook niet vol kitten
Lekker in haar navel komen en dan eruit likkequote:Op woensdag 12 december 2012 15:01 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
zo hoort een vrouw eruit te zien
quote:Op woensdag 12 december 2012 15:07 schreef IrCute het volgende:
[..]
Mijn vriend zei al dat hij ook zulke broeken voor mij ging kopen![]()
Idd. Mager scharminkel. Niet sterk. Een of ander jong ding dat net uit het ei gekropen is.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik heb grotere pecs man. dit kan je toch geen wijf noemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |