hans moet weg weg weg.quote:Op maandag 10 december 2012 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hans is te dom om te acteren, en als hij dat doet zie je het meteen.
raiderquote:
Die gaat vaak terug komen.quote:Op maandag 10 december 2012 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien was het een C1000 Chocolade biscuitreep.
Damn. Dan ben jij ook behoorlijk oud.quote:Op maandag 10 december 2012 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Fuck, ik heb bij die Jackie uit Voetbalfans nog in de klas gezeten![]()
Die jonge gast he... die zal begin 30 zijnquote:Op maandag 10 december 2012 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Damn. Dan ben jij ook behoorlijk oud.
Jezus man hoe oud ben je dan welquote:Op maandag 10 december 2012 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Fuck, ik heb bij die Jackie uit Voetbalfans nog in de klas gezeten![]()
Oh, dan is het goed.quote:Op maandag 10 december 2012 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die jonge gast he... die zal begin 30 zijn
Zeg ik laat mij niet de les lezen door een of andere popi jopi userquote:Op maandag 10 december 2012 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zŕppen naar het andere topic jungs
Dan loop ik nu weg van tafel.quote:Op maandag 10 december 2012 22:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zeg ik laat mij niet de les lezen door een of andere popi jopi user
Dat zou heel verstandig zijn, en we zullen je niet missenquote:Op maandag 10 december 2012 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan loop ik nu weg van tafel.
die kop van Hansquote:Op maandag 10 december 2012 22:15 schreef DrDentz het volgende:
Geniaal toen Wilfred binnen de seconde zei "we hebben er hier zelfs een aan tafel zitten", toen moest ik janken van genot.
Willem Vissers van de Volkskrant hoeven we ook niet meer serieus te nemen.twitter:vkwillemvissers twitterde op maandag 10-12-2012 om 22:08:04Dat was weer anderhalf uur respect, #vitv. Honderd grappen over een man die Sukkel heet. Dat was voorlopig weer voor het laatst, voor mij reageer retweet
Tering, hoe zuur ben je dan.quote:Op maandag 10 december 2012 22:19 schreef Slobeend het volgende:
Willem Vissers van de Volkskrant hoeven we ook niet meer serieus te nemen.twitter:vkwillemvissers twitterde op maandag 10-12-2012 om 22:08:04Dat was weer anderhalf uur respect, #vitv. Honderd grappen over een man die Sukkel heet. Dat was voorlopig weer voor het laatst, voor mij reageer retweet
Is er iemand die die man serieus neemt?quote:Op maandag 10 december 2012 22:19 schreef Slobeend het volgende:
Wat een azijnpisserquote:Op maandag 10 december 2012 22:19 schreef Slobeend het volgende:
Tevens coldplay fantwitter:vkwillemvissers twitterde op maandag 10-12-2012 om 01:04:55Wat een waanzinnig mooie concertfilm van #Coldplay heb ik trouwens gekregen van de Sint. #hetisnooittelaatvoorgoedemuziektweet reageer retweet
eensquote:
Een Hall of Fame <> Hall of Shamequote:Op maandag 10 december 2012 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een randdebiel die Visser van de Volkskrant. Die zou in de OP moeten alleen maar om hem te royeren. Misschien hebben we een Hatelist nodig.
Bert van de Veerquote:Op maandag 10 december 2012 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wie mogen daar in?
Jan Kooijemans
Peter R. De Vries
....
Ja, zeg 'em deze week op.quote:Op maandag 10 december 2012 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er iemand hier met een abonnement op de Volkskrant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |