SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want je kent jezelf niet? Ik ga uit op basis van je posts, ze zijn meestal wel nietszeggend, maar ik geloof wel dat jij een immens goede fitra hebt.quote:Op maandag 10 december 2012 21:52 schreef Julis het volgende:
Ik weet het niet hoor, Arcadia. Ik vind het moeilijk om over mezelf te vertellen.
Geloof ik niet.quote:Op maandag 10 december 2012 21:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Julis is een pittige tante hoor.
Ik ben gewoon vlot, gek en pittig. En wat zijn jullie voor types Arc en JFM.quote:Op maandag 10 december 2012 21:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Want je kent jezelf niet? Ik ga uit op basis van je posts, ze zijn meestal wel nietszeggend, maar ik geloof wel dat jij een immens goede fitra hebt.
Waarom maak je een vrouw woedend? Dan ben je gewoon domquote:Op maandag 10 december 2012 21:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je kent een vrouw pas, als ze woedend is. Tot die tijd weet je niets.
Weet ik niet.quote:Op maandag 10 december 2012 21:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vlot, gek en pittig. En wat zijn jullie voor types Arc en JFM.
Dat zegt helemaal niks he.quote:Op maandag 10 december 2012 21:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vlot, gek en pittig. En wat zijn jullie voor types Arc en JFM.
Was ijdel zijn een zonde?quote:Op maandag 10 december 2012 21:59 schreef Arcadia het volgende:
Maar eigenlijk impliceert dat ik mezelf goed vind en ik dus toch ijdel ben.
Ik zeg niks. Hoe vinden jullie mij?
Er zijn mannen die het leuk vinden.quote:Op maandag 10 december 2012 21:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom maak je een vrouw woedend? Dan ben je gewoon dom
Iemand met doelen in het leven, aardig.quote:Op maandag 10 december 2012 21:59 schreef Arcadia het volgende:
Maar eigenlijk impliceert dat ik mezelf goed vind en ik dus toch ijdel ben.
Ik zeg niks. Hoe vinden jullie mij?
Ijdel zijn is een vorm van arrogantie. Een persoon met een atoomgrootte van arrogantie gaat paradijs niet binnen. Ik vrees eigenlijk dat ik dat wel heb...quote:
Niet waar. Ik reageer verschillend als ik woedend benquote:Op maandag 10 december 2012 22:02 schreef xminator het volgende:
Dat noem je intelligent bezig zijn, zo kom je achter de ware aard van een persoon of je moet ze woedend maken of je moet ze dronken voeren. Alleen dan kom je achter de ware aard van iemand (of je moet ze jaren en jaren kennen)
Bu ne la. Zonnebankje, sporten... Hayirdir?quote:Op maandag 10 december 2012 22:14 schreef xminator het volgende:
Nooit gedacht dit ooit te doen: voor het eerst in mn leven heb ik gebruik gemaakt van een zonnebank. Was wel heerlijk, oogjes dicht lekker muziekje op en zachte briesje door de ventilators en af en toe een beetje water. Dacht eventjes dat ik aan het strand lag.
In de winterperiode zie ik er best witjes uit, vandaar dacht ik eventjes proberen. Die zonnebank shit had ook een vitamine d filter ofzo, voelde me vrolijk toen ik er uitkwam (kan natuurlijk placebo effect zijn but fuck itquote:Op maandag 10 december 2012 22:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bu ne la. Zonnebankje, sporten... Hayirdir?
Serieus reageren ook nog.....quote:Op maandag 10 december 2012 22:17 schreef xminator het volgende:
[..]
In de winterperiode zie ik er best witjes uit, vandaar dacht ik eventjes proberen. Die zonnebank shit had ook een vitamine d filter ofzo, voelde me vrolijk toen ik er uitkwam (kan natuurlijk placebo effect zijn but fuck it)
Sporten heb ik altijd al gedaan maar was er 1/2 jaar tussenuit.
Geen smiley, geen PI. Kan het niet ruiken van hiero hoorquote:
ze is verliefd op mij ja.quote:Op maandag 10 december 2012 22:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Hebben jullie serieus wat of is dit weer kinderachtig gedrag van jou?
Je hebt een vriendin zei je. N'oluyoruz? Sorry, bij de meet imponeer ik niemand. Ben juist heerlijk dik geworden. Jij ookquote:Op maandag 10 december 2012 22:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Geen smiley, geen PI. Kan het niet ruiken van hiero hoor![]()
Maar moet er goed uitzien voor de chickies enzo je weet toch (plus de meet moet ik jullie allemaal imponeren)!
Gedachtegang van Turkse vrouwen iste, je hebt een vriendin of ik ben getrouwd en dan gaan ze veel kilootjes aankomen.. Totally wrong, saglinizi dusunun.quote:Op maandag 10 december 2012 22:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin zei je. N'oluyoruz? Sorry, bij de meet imponeer ik niemand. Ben juist heerlijk dik geworden. Jij ook
Eh nee. Niet de gedachtengang van Turkse vrouwen.quote:Op maandag 10 december 2012 22:27 schreef xminator het volgende:
Gedachtegang van Turkse vrouwen iste, je hebt een vriendin of ik ben getrouwd en dan gaan ze veel kilootjes aankomen.. Totally wrong, saglinizi dusunun
Serieus reageren ook nogquote:Op maandag 10 december 2012 22:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eh nee. Niet de gedachtengang van Turkse vrouwen.
Damn, heb je je serieuze broek aan vandaag? Doe uit dan.
Nou, JFM zei dat je echt een rotkop hebt, dus dat zal wel meevallen.quote:Op maandag 10 december 2012 22:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Gedachtegang van Turkse vrouwen iste, je hebt een vriendin of ik ben getrouwd en dan gaan ze veel kilootjes aankomen.. Totally wrong, saglinizi dusunun.
Plus niet dikIk ga lekker JFM hosselen tijdens de meet, triggershot mag dan lekker fappen achter zijn bilgisayar.
Weissman balt chicks. zG houdt handjes vast met Julis en Yvonne is al bezet.quote:Op maandag 10 december 2012 22:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Serieus reageren ook nog, ben maar aan het grappen. Wie moet ik imponeren dan? zarGon? Weissman? Yvonne?
Whehehe, zal maar niet met dingen over haar beginnen. Ik kom beloftes na.quote:Op maandag 10 december 2012 22:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou, JFM zei dat je echt een rotkop hebt, dus dat zal wel meevallen.
Met Turq heb ik al een paar hete nachtjes achter de rug, dat verveelt snel. Zoek iets nieuws.quote:Op maandag 10 december 2012 22:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weissman balt chicks. zG houdt handjes vast met Julis en Yvonne is al bezet.
Try turq.
Jammer he, dat jij mijn foto nooit zult zien, ik snap serieus jouw obsessie niet met mij, maar goed.quote:Op maandag 10 december 2012 22:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Whehehe, zal maar niet met dingen over haar beginnen. Ik kom beloftes na.
Of dingen over jouw foto![]()
Omg X, hij liegtquote:Op maandag 10 december 2012 22:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Whehehe, zal maar niet met dingen over haar beginnen. Ik kom beloftes na.
Of dingen over jouw foto![]()
Kano it is.quote:Op maandag 10 december 2012 22:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Met Turq heb ik al een paar hete nachtjes achter de rug, dat verveelt snel. Zoek iets nieuws.
Hoef het niet te zien bro, heb het gehoord van iemand anders het kijken niet waard.quote:Op maandag 10 december 2012 22:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jammer he, dat jij mijn foto nooit zult zien, ik snap serieus jouw obsessie niet met mij, maar goed.
Uiteraardquote:Op maandag 10 december 2012 22:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoef het niet te zien bro, heb het gehoord van iemand anders het kijken niet waard.
Much lovequote:Op maandag 10 december 2012 22:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Uiteraard
Desalniettemin ben ik wel blij dat ik je bezig hou
Deze man weet.quote:Op maandag 10 december 2012 22:14 schreef xminator het volgende:
Nooit gedacht dit ooit te doen: voor het eerst in mn leven heb ik gebruik gemaakt van een zonnebank. Was wel heerlijk, oogjes dicht lekker muziekje op en zachte briesje door de ventilators en af en toe een beetje water. Dacht eventjes dat ik aan het strand lag.
Laat ik je 1 ding zeggen, ik lieg niet.quote:Op maandag 10 december 2012 22:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En als ik je nu om namen ga vragen, ga je zielig en geheimzinnig doen, dus lul niet slap.
Klopt, zon zelf is ook slecht voor je huid. Niets mis mee met 1 keer in de maand te gaan in de wintertijd. Als je elke week 2x gaat is het een ander verhaal.quote:Op maandag 10 december 2012 22:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weet wat. Zonnebanken is slecht voor je huid.
Bedankt voor het maken van mijn punt.quote:Op maandag 10 december 2012 22:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Laat ik je 1 ding zeggen, ik lieg niet.
Wie het zijn? Zal ik niet zeggen belofte.
Poep ook.quote:Op maandag 10 december 2012 22:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weet wat. Zonnebanken is slecht voor je huid.
Vond zij ookquote:Op maandag 10 december 2012 22:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt, zon zelf is ook slecht voor je huid. Niets mis mee met 1 keer in de maand te gaan in de wintertijd. Als je elke week 2x gaat is het een ander verhaal.
quote:Op maandag 10 december 2012 22:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bedankt voor het maken van mijn punt.
Vandaar ook die 'uiteraard'quote:Op maandag 10 december 2012 22:39 schreef xminator het volgende:
[..]ik breek geen belofte's, maar ik hoef me niet te bewijzen en zal dat ook niet doen. Denk maar wat je wilt
Ja mien jong, ga ik denk wel vaker doen. Niet om een kleurtje te krijgen maar om te relaxen.quote:Op maandag 10 december 2012 22:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
X, het voelt echt alsof alles even op pauze staat hé. Echt relaxt.
Heb je goed. Voor het kleurtje kun je beter iets anders nemen.quote:Op maandag 10 december 2012 22:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja mien jong, ga ik denk wel vaker doen. Niet om een kleurtje te krijgen maar om te relaxen.
Jij wel schatje.quote:Op maandag 10 december 2012 22:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mag ik heel romantisch op je buik schijten dan?
Jij bent de enige voor mij. Dat weet je toch?quote:Op maandag 10 december 2012 22:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wauw.Jij bent de enige vrouw die mijn fetisj accepteert.
Jij bent de enige voor mij. Dat weet je toch?quote:
Jij niet de enige voor mij.quote:Op maandag 10 december 2012 23:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij bent de enige voor mij. Dat weet je toch?
Als je maar niet denkt dat ik volgend jaar met je ga trouwen hoor.quote:Op maandag 10 december 2012 22:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik trouw nooit meer.quote:Op maandag 10 december 2012 23:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik volgend jaar met je ga trouwen hoor.
Ga je bitch stijl doen.... Lelijk JFM.quote:Op maandag 10 december 2012 23:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wilde je niet alleen laten staan.quote:Op maandag 10 december 2012 23:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ga je bitch stijl doen.... Lelijk JFM.
AHtje?quote:Op maandag 10 december 2012 23:17 schreef Triggershot het volgende:
Ja JFM, je komt zo echt als een AHtje over.
kus?quote:Op maandag 10 december 2012 23:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wilde je niet alleen laten staan.Gemeen.
nee. nooit. nimmer. never. hayattaaaaa. enzo.quote:Op maandag 10 december 2012 23:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Trouw niet nog eens voor je veertig bent
Dus ook geen kids? de vriendinnen van mijn moeder van in de zestig zonder kinderen zijn nu allemaal ongelukkig en hebben enorme spijt daarvanquote:Op maandag 10 december 2012 23:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
nee. nooit. nimmer. never. hayattaaaaa. enzo.
Ik weet niet. Voor nu adopteer ik liever. Er zijn zooooveel kindjes die geen papa of mama hebben. Sws, er zijn teveel mensen op deze planeet. Waarom er weer een bij?quote:Op maandag 10 december 2012 23:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dus ook geen kids? de vriendinnen van mijn moeder van in de zestig zonder kinderen zijn nu allemaal ongelukkig en hebben enorme spijt daarvan
True true, maar dan heb je al snel een kind zonder Turkse genen want in Turkije laten ze een alleenstaande niet adopteren vrees ik.quote:Op maandag 10 december 2012 23:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik weet niet. Voor nu adopteer ik liever. Er zijn zooooveel kindjes die geen papa of mama hebben. Sws, er zijn teveel mensen op deze planeet. Waarom er weer een bij?
Maken die genen wat uit dan?quote:Op maandag 10 december 2012 23:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
True true, maar dan heb je al snel een kind zonder Turkse genen want in Turkije laten ze een alleenstaande niet adopteren vrees ik.
Is niet erg.. Ik hoeft niet perse iets met Turkse genen.. De Turkse opvoeding maakt iemand Turks.quote:Op maandag 10 december 2012 23:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
True true, maar dan heb je al snel een kind zonder Turkse genen want in Turkije laten ze een alleenstaande niet adopteren vrees ik.
Is dit een grap? vraag je aan de bezitter van een Mercedes ook of een ster op de motorkap wat uit maakt en of een Hyundai niet eigenlijk net zo goed is?quote:Op maandag 10 december 2012 23:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Maken die genen wat uit dan?
Ik ga hier niet op in.quote:Op maandag 10 december 2012 23:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Is dit een grap? vraag je aan de bezitter van een Mercedes ook of een ster op de motorkap wat uit maakt en of een Hyundai niet eigenlijk net zo goed is?
Spoken like an UnTurk.quote:Op maandag 10 december 2012 23:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op in.
Welterusten allen
Jezus gozer, jij hebt niet eens normaal Turks bloed in jequote:Op maandag 10 december 2012 23:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Is dit een grap? vraag je aan de bezitter van een Mercedes ook of een ster op de motorkap wat uit maakt en of een Hyundai niet eigenlijk net zo goed is?
quote:Op maandag 10 december 2012 23:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Praatjesmaker die Yuri. En that's it.
Eckt wel! volgend Borte PhD zijn Circassiers ook Turken, ja!quote:Op maandag 10 december 2012 23:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jezus gozer, jij hebt niet eens normaal Turks bloed in je
Degene die Bir predikt, moet echt the biggest fake Turk ever zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 23:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Eckt wel! volgend Borte PhD zijn Circassiers ook Turken, ja!
Er staat dus ook Bir in mijn geheime chromosoom mocht men die gaan encoden.
Hahaha. Alf is baas.quote:Op maandag 10 december 2012 23:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die neus![]()
Moet meteen weer aan Alf denken![]()
[ afbeelding ]
Zoveel vermeende wijsheid en Insan yedisinde neyse yetmisinde de odur dus dat zit wel goedquote:Op maandag 10 december 2012 23:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Degene die Bir predikt, moet echt the biggest fake Turk ever zijn.
Maar ik plaag jou maar, hoor.![]()
Hoewel ik het niet eens ben met jou, maar dat is een ander verhaal.
Ik vraag aan vriend naast me hoe die aap heet, hij zegt dat hij er niet op kan komen. Ik zeg aardappelneusaap, hij zegt:"Aahjaaa".quote:
Het voegt niets toe.quote:Op maandag 10 december 2012 23:39 schreef Arcadia het volgende:
Waarom niet meer trouwen ambi? Je laat een slechte ervaring toch niet je hele leven beinvloeden.
Belgenquote:Op maandag 10 december 2012 23:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Belgen en hun aardappels, frietkotten en geen donercompany is
Zitten jullie weer wiet te roken?quote:Op maandag 10 december 2012 23:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik vraag aan vriend naast me hoe die aap heet, hij zegt dat hij er niet op kan komen. Ik zeg aardappelneusaap, hij zegt:"Aahjaaa".
Gaan we weer.quote:
Boeiend, eckte mannen krijgen hier nooit genoeg van.quote:
Moet ik ook doen man, heb al externe HD dus alleen downloaden nog.quote:[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ga binnenkort zo'n externe HD halen en daar ga ik alle HD remastered episodes op downloaden. Als ik tijd heb ga ik ze allemaal weer bekijken.DB moet ik ook nog kijken..
Wie kijkt die shit.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
Binnenkort nieuwe Dragon Ball Z film uit ''Battle of gods''
Pfff, zoveel tijd gek. Ik vind het altijd fucking zonde van mijn tijd om series en films te kijken. Ik heb al zo weinig tijd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Boeiend, eckte mannen krijgen hier nooit genoeg van.
[..]
Moet ik ook doen man, heb al externe HD dus alleen downloaden nog.
Maar eerst wil ik de manga nog lezen, ik heb de hele DBZ mangaserie al maar die staat stof te vangen in de boekenkast.Maar éérst wil ik de DB manga ook hebben en lezen, dan pas DBZ lezen en dan alles kijken.
En dan kinderen maken en ze forceren om het ook te kijken.
En dan zijn er mensen die zeggen dat ze zich zouden vervelen als ze geen werk hadden. Gtfo.![]()
Even een verbetering toepassen ''Anime film''. En waarschijnlijk is de tegenstander sterker dan Buuquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wie kijkt die shit.
[..]
Pfff, zoveel tijd gek. Ik vind het altijd fucking zonde van mijn tijd om series en films te kijken. Ik heb al zo weinig tijd.
Eerst dacht ik: bah, niet nog een film.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
Binnenkort nieuwe Dragon Ball Z film uit ''Battle of gods''
Wow wow wow wow dat is wel erg hard ja!quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Even een verbetering toepassen ''Anime film''. En waarschijnlijk is de tegenstander sterker dan Buu!!!
Die met broly is wel vet ja, is ook de enige die ik gezien heb.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Eerst dacht ik: bah, niet nog een film.
Maar toen ging ik googlen en zag ik dat het geen live action maar animatie was. Ik ben benieuwd. De bestaande movies zijn niet zo goed als de serie maar met Broly enzo is wel vet.
Ik weet nog dat je in de intro van DBZ scènes uit de movies zag en toen we dat op tv keken dachten we WTF IS DIT, DIT IS NOOIT GEBEURD, WIE ZIJN AL DIE MENSEN.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die met broly is wel vet ja, is ook de enige die ik gezien heb.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je in de intro van DBZ scènes uit de movies zag en toen we dat op tv keken dachten we WTF IS DIT, DIT IS NOOIT GEBEURD, WIE ZIJN AL DIE MENSEN.
correctie: we zeiden AMINA KOYEM BU NE LAAAA om jou te citeren
Geen probleem.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Bedankt dat je me mee wilt nemen naar een onbewoond eiland, Arc.
Hahaha.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je in de intro van DBZ scènes uit de movies zag en toen we dat op tv keken dachten we WTF IS DIT, DIT IS NOOIT GEBEURD, WIE ZIJN AL DIE MENSEN.
correctie: we zeiden AMINA KOYEM BU NE LAAAA om jou te citeren
Niet geïnteresseerd plus erg druk morgen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:50 schreef xminator het volgende:
Levo, morgen hebben we een meeting met Turkse studenten uit Groningen. Volgens mij zaten er ook nog een aantal bij van jou richting alleen doen zij dan een doctoraat, misschien heb je er wat aan. Weet niet of je wilt joinen?
Oke geen probleem.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet geïnteresseerd plus erg druk morgen.
Genocidetje of twee, kan gebeuren, mensen zijn nou eenmaal barbaars. Jammer maar helaas.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:25 schreef DeParo het volgende:
Wat denken jullie, als Turken of van Turkse afkomst, van de Armeense Genocide ik ben zeer benieuwd!
quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:25 schreef DeParo het volgende:
Wat denken jullie, als Turken of van Turkse afkomst, van de Armeense Genocide ik ben zeer benieuwd!
Je erkent het dus als een genocide of?quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Genocidetje of twee, kan gebeuren, mensen zijn nou eenmaal barbaars. Jammer maar helaas.
http://en.wikipedia.org/wiki/Armenian_Genocidequote:
Dus je ontkent het als genocide?quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 02:14 schreef DeParo het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Armenian_Genocide
[..]
Dus je ontkent het als genocide?
Waarom dan?
http://en.wikipedia.org/wiki/Armenian_Genocide
quote:
Daar heb ik gereageerd maar aangezien het bij bijvoorbeeld Triggershort erg gevoelig ligt was ik benieuwd naar de mening van meer Nederlandse Turken zeg maar. Ik weet dat er Turken zijn die het wel als genocide accepteren, die uitkomen voor de misdaden die toentertijd zijn gepleegd, het is een gevoelig onderwerp maar ik ben gewoon nieuwsgierig uiteraard.quote:
Als de Turken het niet accepteren als Genocide zal het niet snel voltooid worden en zal het ze nog lange tijd achtervolgen vooral omdat ze er nog veel aan doen om het als Genocide te ontkennen. Maar daarom de vraag aan jullie Nederlandse Turken, als jullie er anders over denken dan de Turkse regering, ben ik geïnteresseerd naar het waarom of hoe jullie dan denken over de andere Turken.quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 02:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als de Turken het niet accepteren als Genocide zal het niet snel voltooid worden en zal het ze nog lange tijd achtervolgen vooral omdat ze er nog veel aan doen om het als Genocide te ontkennen.
Je kan wel dit soort kinderachtige smileys blijven posten maar het is een serieus onderwerp en dat weet jij ook.quote:
Ik zou niet weten waarom niet, ik heb op een Turk gestemd afgelopen verkiezingen dus ik ben zeker niet anti-Turk, en hier heb je de kans om het imago van Turken te verbeteren (of verslechteren) dus leef je uit zou ik zo zeggen en dat is belangrijk.quote:
Slaap lekker, wel jammer dat je een dergelijk serieus onderwerp probeerde te negeren, dat zegt wel iets over je dan vermoedelijk.quote:
Ik betwijfel het ten zeerste, soms moet je gewoon een vraag kunnen stellen, maar jij gaat er vanuit dat er iets achter zit wat je niet bevalt dat is jouw probleem en niet het mijne schijnbaar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 02:46 schreef zarGon het volgende:
.
De manier waarop je de ene na de andere aanname/insinuatie plaatst zorgt ervoor dat je nog verder van je doel af komt te zitten terwijl je o zo hard je best doet om het alsnog voor elkaar te krijgen.
Tabee.
quote:
Wat leuk dat je op een Turk hebt gestemd! Ik op een Nederlander, so whats your point?quote:Op dinsdag 11 december 2012 02:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet, ik heb op een Turk gestemd afgelopen verkiezingen dus ik ben zeker niet anti-Turk, en hier heb je de kans om het imago van Turken te verbeteren (of verslechteren) dus leef je uit zou ik zo zeggen en dat is belangrijk.
Joden zijn 't ergst. Net als die Armeniers. Mijn overgrootoma haatte de Armeniers. Zij waren monsters vertelde ze.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:31 schreef Weissman het volgende:
Genocide ? Gevalletje #YOLO
Als Turk en Jood zijnde ben ik wel wat gewend als het op volkerenmoord aankomt. Kan er aan beide kanten over meepraten![]()
Jawel, alleen zou ik het waarderen dat je onderwerpen die we in DM's bespreken ook in DM's houdt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:43 schreef Arcadia het volgende:
Gunaydin Weiss, voel je je al wat beter?
Wat leuk, waarom doen ze dat hier nooitquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gunaydin mijn bloemsuikerspinnetje.
Mensen werken nooit graag voor hun geld.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat leuk, waarom doen ze dat hier nooit
Praat geen stront wil je, sabah sabah.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:44 schreef Weissman het volgende:
Arcadia, kekke hosselaar die je bent, eerst JFM, daarna Ayca en nu Ambi, laat je ook nog wat voor de rest over ?
Ware vriendschap dit.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Praat geen stront wil je, sabah sabah.
Arcadia is lief.
Zo te zien doe je het goed Arcadia, ze geloven al dat je ze niet probeert te hosselenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Praat geen stront wil je, sabah sabah.
Arcadia is lief.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je weet zelf!
Laat de restjes maar over aan Weiss
Dat is stap 1 he. Stap 2 initieert bijna.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zo te zien doe je het goed Arcadia, ze geloven al dat je ze niet probeert te hosselen
Waarom zou ik een restje van jou overlaten? Heb je liever helemaal voor mezelfquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je weet zelf!
Laat de restjes maar over aan Weiss
Mashallah broeder.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom zou ik een restje van jou overlaten? Heb je liever helemaal voor mezelf
Werken. Oh what a joy.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
Stuur me piccas me twat jullie nu doen
Blij dat ik een student ben :3quote:
Dat wil je nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik haat je.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat wil je niet
If you know what I mean.
Toilet ofzo?quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat wil je niet
If you know what I mean.
Ik ben nu weer thuis. Met een kop thee en toblerone.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:38 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Blij dat ik een student ben :3
quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
Gezelschap om daar samen van te genieten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben nu weer thuis. Met een kop thee en toblerone.
Straks even eens aan mijn verslag beginnen. De tuin is helemaal wit, er is super veel zonlicht.
Wat wil een mens nog meer.
O da bir gun olurquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gezelschap om daar samen van te genieten.
Mijn hartritme versnelt in jouw aanzien wanneer x tijd is en y hartritme in een verticale lijn,quote:
Wat is er met jou gebeurd?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mijn hartritme versnelt in jouw aanzien wanneer x tijd is en y hartritme in een verticale lijn,
Ik ben aan het procrastineren. Ik moet eigenlijk studeren. En ben daardoor beetje aan het ijlen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat is er met jou gebeurd?
Nee, dat bedoelde ik niet. Ik wist niet dat er zich zo'n Don Juan in jou verschuilde.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ben aan het procrastineren. Ik moet eigenlijk studeren. En ben daardoor beetje aan het ijlen.
Dat zit in elke Turk. Maar zou dat serieus niet in het echt durven te doen, dat dan weer niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik niet. Ik wist niet dat er zo'n Don Juan in jou verschuilde.
Beetje kartels vormen en mij afmaken. Mietjesquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Waarom? Komt dat door die ene keer
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:20 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Beetje kartels vormen en mij afmaken. Mietjes
Noldu lan, heb je pauze ?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:39 schreef fb12fb12 het volgende:
Guttenmiddag
Hallo
Selamum aleykum
Hoe is het met jullei
Lekker voor je deden ze bij mij ookquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:20 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Beetje kartels vormen en mij afmaken. Mietjes
Stoer man, je voelt vast een grote jongen nuquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:41 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Nee ik heb gezorgd dat de klas 2 uur eerder uit was
Jaa door mijn voetbal skillsquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Stoer man, je voelt vast een grote jongen nu
Heb gisteren al genoten van de zon. Morgen maar eens weer het thuisfront bezoeken, let the weekend begin!quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hier zonnetje.. Echt zo heerlijk.Moest je maar niet naar het Noorden om te studeren.
Ne weekendi be. Tis net dinsdagquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb gisteren al genoten van de zon. Morgen maar eens weer het thuisfront bezoeken, let the weekend begin!
WeStSiDequote:Op dinsdag 11 december 2012 14:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee man. Westen.
Oosten etc praten ze raar.
Sorry dat we niet SWAG in onze uitspraak hebben.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee man. Westen.
Oosten etc praten ze raar.
quote:
wollah wollah ik nak jiuquote:
Kom maar cumbalotquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
[..]
wollah wollah ik nak jiu
Hadde gij ook een zachte G?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Sorry dat we niet SWAG in onze uitspraak hebben.
Anorexiaquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:53 schreef Ambipur het volgende:
Anorexia chicks op RTL4. Ik neem nog een broodje
Neeghquote:
Gast je bent 14, wat weet jij over vrouwenquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:54 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Anorexia![]()
Gewoon een niet te dik en niet te dun meisje gewoon normaal
Anorexiaquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:54 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Anorexia![]()
Gewoon een niet te dik en niet te dun meisje gewoon normaal
Niet dat jij er meer over weetquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gast je bent 14, wat weet jij over vrouwen
Ik weet geloof ik meer over vrouwen dan jouquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gast je bent 14, wat weet jij over vrouwen
Dubbele rugquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Anorexia
Lekker toch een meid zo hard als een plank
Hmmmm, wel lekkerder dan zo'n vetklep.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Anorexia
Lekker toch een meid zo hard als een plank
Heb ook nergens beweerd dat ik iets over vrouwen weetquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
Niet dat jij er meer over weet
Zou best kunnen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:56 schreef fb12fb12 het volgende:
Ik weet geloof ik meer over vrouwen dan jou
Meid, geweldig! Vertel, verveel me, entertain me.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb zo een toffe lunch gehad. hmmm.
humus en gegrilde groenten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Meid, geweldig! Vertel, verveel me, entertain me.
Humus is echt zo goorquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
humus en gegrilde groenten.
Moet dit?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:34 schreef Bilge het volgende:
Het ruikt een beetje naar ongewassen ballen. Ik heb het nooit durven proeven.
Nu weet ik dat jij ongewassen ballen hebt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:34 schreef Bilge het volgende:
Het ruikt een beetje naar ongewassen ballen. Ik heb het nooit durven proeven.
Precies die braakneigingen ondervond ik dus ook toen ik aan het potje humus rook. Ik heb het ook meteen weggegooid. Marokkanen schijnen het als lekkernij te zien...quote:
Ik kijk het nu ookquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:43 schreef Ambipur het volgende:
Handig man die Dr. Oz,
Zo heb ik nu geleerd, dat als je kots er wat bruinig uitziet, je dus gewoon je eigen stront uitkotst.
Vind je vast niet erg, anders at je geen humus.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nu weet ik dat jij ongewassen ballen hebt.
Zegt genoeg dicemde. Mn bff is er één, krijg het er niet uit.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:45 schreef Bilge het volgende:
Marokkanen schijnen het als lekkernij te zien...
Jij hebt het zeker over supermarktspul.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:48 schreef Bilge het volgende:
[..]
Vind je vast niet erg, anders at je geen humus.
Net had je een paar hele dikke vrouwen die dan blij waren dat ze van de 60 kilo 9 waren afgevallen. Hear Hear.quote:
Ja toen heb ik het pas aangezet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Net had je een paar hele dikke vrouwen die dan blij waren dat ze van de 60 kilo 9 waren afgevallen. Hear Hear.
Ik heb vandaag zoveel dikke mensen gezien, dat ik me nu dunner voel.
Klopt. Maakt dat wat uit?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij hebt het zeker over supermarktspul.
Ik heb het van de super gegeten, in slechte en goede restaurants gegeten. Het is vies en het blijft vies.quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:43 schreef Ambipur het volgende:
Handig man die Dr. Oz,
Zo heb ik nu geleerd, dat als je kots er wat bruinig uitziet, je dus gewoon je eigen stront uitkotst.
Dan moet ik een paar dagen niet douchen. Dat wil ik mijn omgeving niet aandoen.quote:
Dwingt je bff je ertoe, dat je het desondanks eet?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb het van de super gegeten, in slechte en goede restaurants gegeten. Het is vies en het blijft vies.
Dat ik het niet lekker vind, betekent niet dat ik niet meer opensta het weer een keer te proberen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:08 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dan moet ik een paar dagen niet douchen. Dat wil ik mijn omgeving niet aandoen.
[..]
Dwingt je bff je ertoe, dat je het desondanks eet?
ik laat je wel proeven.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat ik het niet lekker vind, betekent niet dat ik niet meer opensta het weer een keer te proberen.
Nu eet ik het dan ook echt niet meer.
quote:Humus is het traag afbreekbare deel van de organische stof in de bodem; organische stof is al het dode organische materiaal dat in de bodem aanwezig is. Humus wordt gevormd door de ontbinding van plantaardig en dierlijk materiaal.
Mensen die geen push ups kunnen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:06 schreef Ambipur het volgende:
Wauw. Ik kon met moeite 1 push up doen. This is going to be a longggg road.
En verder, Humus is vies. En Joods.
Mensen die haten, terwijl ze zelf net 1 jaar bezig zijn. Ga. Ik spreek jou over een jaar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mensen die geen push ups kunnen.
Ik doe bijna nooit push ups omdat dat interfereert met mijn bench press.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mensen die haten, terwijl ze zelf net 1 jaar bezig zijn. Ga. Ik spreek jou over een jaar.
Ik zag er eens eentje die het zelfs niet kon met de knieën op de grond (op die manier kunnen zelfs de meeste vrouwen het)!quote:
.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik doe bijna nooit push ups omdat dat interfereert met mijn bench press.
Maar ik heb voor zover ik me herinner altijd push ups gekund.
Maar nee geintje, vrouwen kunnen dat vaker niet. Maar mannen die geen push ups kunnen, dat is wel triest, geef toe.
Dat kon ik dan net 3x.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:14 schreef Levolution het volgende:
Ik zag er eens eentje die het zelfs niet kon met de knieën op de grond (op die manier kunnen zelfs de meeste vrouwen het)!
Ik haat niet op jou! Lees goed, ik zei nog dat ik het van vrouwen wel begrijp (meeste vrouwen kunnen het niet als ze niet trainen). Ik respecteer juist dat je eraan begint en ben benieuwd naar je progressie.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
.
X, eet jij nog een whopper als je wilt.
Levo, het lukt niet. Working on it. Mannen die hierom haten vind ik wel apart..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |