SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want je kent jezelf niet? Ik ga uit op basis van je posts, ze zijn meestal wel nietszeggend, maar ik geloof wel dat jij een immens goede fitra hebt.quote:Op maandag 10 december 2012 21:52 schreef Julis het volgende:
Ik weet het niet hoor, Arcadia. Ik vind het moeilijk om over mezelf te vertellen.
Geloof ik niet.quote:Op maandag 10 december 2012 21:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Julis is een pittige tante hoor.
Ik ben gewoon vlot, gek en pittig. En wat zijn jullie voor types Arc en JFM.quote:Op maandag 10 december 2012 21:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Want je kent jezelf niet? Ik ga uit op basis van je posts, ze zijn meestal wel nietszeggend, maar ik geloof wel dat jij een immens goede fitra hebt.
Waarom maak je een vrouw woedend? Dan ben je gewoon domquote:Op maandag 10 december 2012 21:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je kent een vrouw pas, als ze woedend is. Tot die tijd weet je niets.
Weet ik niet.quote:Op maandag 10 december 2012 21:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vlot, gek en pittig. En wat zijn jullie voor types Arc en JFM.
Dat zegt helemaal niks he.quote:Op maandag 10 december 2012 21:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vlot, gek en pittig. En wat zijn jullie voor types Arc en JFM.
Was ijdel zijn een zonde?quote:Op maandag 10 december 2012 21:59 schreef Arcadia het volgende:
Maar eigenlijk impliceert dat ik mezelf goed vind en ik dus toch ijdel ben.
Ik zeg niks. Hoe vinden jullie mij?
Er zijn mannen die het leuk vinden.quote:Op maandag 10 december 2012 21:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom maak je een vrouw woedend? Dan ben je gewoon dom
Iemand met doelen in het leven, aardig.quote:Op maandag 10 december 2012 21:59 schreef Arcadia het volgende:
Maar eigenlijk impliceert dat ik mezelf goed vind en ik dus toch ijdel ben.
Ik zeg niks. Hoe vinden jullie mij?
Ijdel zijn is een vorm van arrogantie. Een persoon met een atoomgrootte van arrogantie gaat paradijs niet binnen. Ik vrees eigenlijk dat ik dat wel heb...quote:
Niet waar. Ik reageer verschillend als ik woedend benquote:Op maandag 10 december 2012 22:02 schreef xminator het volgende:
Dat noem je intelligent bezig zijn, zo kom je achter de ware aard van een persoon of je moet ze woedend maken of je moet ze dronken voeren. Alleen dan kom je achter de ware aard van iemand (of je moet ze jaren en jaren kennen)
Bu ne la. Zonnebankje, sporten... Hayirdir?quote:Op maandag 10 december 2012 22:14 schreef xminator het volgende:
Nooit gedacht dit ooit te doen: voor het eerst in mn leven heb ik gebruik gemaakt van een zonnebank. Was wel heerlijk, oogjes dicht lekker muziekje op en zachte briesje door de ventilators en af en toe een beetje water. Dacht eventjes dat ik aan het strand lag.
In de winterperiode zie ik er best witjes uit, vandaar dacht ik eventjes proberen. Die zonnebank shit had ook een vitamine d filter ofzo, voelde me vrolijk toen ik er uitkwam (kan natuurlijk placebo effect zijn but fuck itquote:Op maandag 10 december 2012 22:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bu ne la. Zonnebankje, sporten... Hayirdir?
Serieus reageren ook nog.....quote:Op maandag 10 december 2012 22:17 schreef xminator het volgende:
[..]
In de winterperiode zie ik er best witjes uit, vandaar dacht ik eventjes proberen. Die zonnebank shit had ook een vitamine d filter ofzo, voelde me vrolijk toen ik er uitkwam (kan natuurlijk placebo effect zijn but fuck it)
Sporten heb ik altijd al gedaan maar was er 1/2 jaar tussenuit.
Geen smiley, geen PI. Kan het niet ruiken van hiero hoorquote:
ze is verliefd op mij ja.quote:Op maandag 10 december 2012 22:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Hebben jullie serieus wat of is dit weer kinderachtig gedrag van jou?
Je hebt een vriendin zei je. N'oluyoruz? Sorry, bij de meet imponeer ik niemand. Ben juist heerlijk dik geworden. Jij ookquote:Op maandag 10 december 2012 22:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Geen smiley, geen PI. Kan het niet ruiken van hiero hoor![]()
Maar moet er goed uitzien voor de chickies enzo je weet toch (plus de meet moet ik jullie allemaal imponeren)!
Gedachtegang van Turkse vrouwen iste, je hebt een vriendin of ik ben getrouwd en dan gaan ze veel kilootjes aankomen.. Totally wrong, saglinizi dusunun.quote:Op maandag 10 december 2012 22:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin zei je. N'oluyoruz? Sorry, bij de meet imponeer ik niemand. Ben juist heerlijk dik geworden. Jij ook
Eh nee. Niet de gedachtengang van Turkse vrouwen.quote:Op maandag 10 december 2012 22:27 schreef xminator het volgende:
Gedachtegang van Turkse vrouwen iste, je hebt een vriendin of ik ben getrouwd en dan gaan ze veel kilootjes aankomen.. Totally wrong, saglinizi dusunun
Serieus reageren ook nogquote:Op maandag 10 december 2012 22:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eh nee. Niet de gedachtengang van Turkse vrouwen.
Damn, heb je je serieuze broek aan vandaag? Doe uit dan.
Nou, JFM zei dat je echt een rotkop hebt, dus dat zal wel meevallen.quote:Op maandag 10 december 2012 22:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Gedachtegang van Turkse vrouwen iste, je hebt een vriendin of ik ben getrouwd en dan gaan ze veel kilootjes aankomen.. Totally wrong, saglinizi dusunun.
Plus niet dikIk ga lekker JFM hosselen tijdens de meet, triggershot mag dan lekker fappen achter zijn bilgisayar.
Weissman balt chicks. zG houdt handjes vast met Julis en Yvonne is al bezet.quote:Op maandag 10 december 2012 22:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Serieus reageren ook nog, ben maar aan het grappen. Wie moet ik imponeren dan? zarGon? Weissman? Yvonne?
Whehehe, zal maar niet met dingen over haar beginnen. Ik kom beloftes na.quote:Op maandag 10 december 2012 22:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou, JFM zei dat je echt een rotkop hebt, dus dat zal wel meevallen.
Met Turq heb ik al een paar hete nachtjes achter de rug, dat verveelt snel. Zoek iets nieuws.quote:Op maandag 10 december 2012 22:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weissman balt chicks. zG houdt handjes vast met Julis en Yvonne is al bezet.
Try turq.
Jammer he, dat jij mijn foto nooit zult zien, ik snap serieus jouw obsessie niet met mij, maar goed.quote:Op maandag 10 december 2012 22:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Whehehe, zal maar niet met dingen over haar beginnen. Ik kom beloftes na.
Of dingen over jouw foto![]()
Omg X, hij liegtquote:Op maandag 10 december 2012 22:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Whehehe, zal maar niet met dingen over haar beginnen. Ik kom beloftes na.
Of dingen over jouw foto![]()
Kano it is.quote:Op maandag 10 december 2012 22:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Met Turq heb ik al een paar hete nachtjes achter de rug, dat verveelt snel. Zoek iets nieuws.
Hoef het niet te zien bro, heb het gehoord van iemand anders het kijken niet waard.quote:Op maandag 10 december 2012 22:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jammer he, dat jij mijn foto nooit zult zien, ik snap serieus jouw obsessie niet met mij, maar goed.
Uiteraardquote:Op maandag 10 december 2012 22:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoef het niet te zien bro, heb het gehoord van iemand anders het kijken niet waard.
Much lovequote:Op maandag 10 december 2012 22:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Uiteraard
Desalniettemin ben ik wel blij dat ik je bezig hou
Deze man weet.quote:Op maandag 10 december 2012 22:14 schreef xminator het volgende:
Nooit gedacht dit ooit te doen: voor het eerst in mn leven heb ik gebruik gemaakt van een zonnebank. Was wel heerlijk, oogjes dicht lekker muziekje op en zachte briesje door de ventilators en af en toe een beetje water. Dacht eventjes dat ik aan het strand lag.
Laat ik je 1 ding zeggen, ik lieg niet.quote:Op maandag 10 december 2012 22:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En als ik je nu om namen ga vragen, ga je zielig en geheimzinnig doen, dus lul niet slap.
Klopt, zon zelf is ook slecht voor je huid. Niets mis mee met 1 keer in de maand te gaan in de wintertijd. Als je elke week 2x gaat is het een ander verhaal.quote:Op maandag 10 december 2012 22:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weet wat. Zonnebanken is slecht voor je huid.
Bedankt voor het maken van mijn punt.quote:Op maandag 10 december 2012 22:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Laat ik je 1 ding zeggen, ik lieg niet.
Wie het zijn? Zal ik niet zeggen belofte.
Poep ook.quote:Op maandag 10 december 2012 22:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weet wat. Zonnebanken is slecht voor je huid.
Vond zij ookquote:Op maandag 10 december 2012 22:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt, zon zelf is ook slecht voor je huid. Niets mis mee met 1 keer in de maand te gaan in de wintertijd. Als je elke week 2x gaat is het een ander verhaal.
quote:Op maandag 10 december 2012 22:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bedankt voor het maken van mijn punt.
Vandaar ook die 'uiteraard'quote:Op maandag 10 december 2012 22:39 schreef xminator het volgende:
[..]ik breek geen belofte's, maar ik hoef me niet te bewijzen en zal dat ook niet doen. Denk maar wat je wilt
Ja mien jong, ga ik denk wel vaker doen. Niet om een kleurtje te krijgen maar om te relaxen.quote:Op maandag 10 december 2012 22:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
X, het voelt echt alsof alles even op pauze staat hé. Echt relaxt.
Heb je goed. Voor het kleurtje kun je beter iets anders nemen.quote:Op maandag 10 december 2012 22:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja mien jong, ga ik denk wel vaker doen. Niet om een kleurtje te krijgen maar om te relaxen.
Jij wel schatje.quote:Op maandag 10 december 2012 22:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mag ik heel romantisch op je buik schijten dan?
Jij bent de enige voor mij. Dat weet je toch?quote:Op maandag 10 december 2012 22:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wauw.Jij bent de enige vrouw die mijn fetisj accepteert.
Jij bent de enige voor mij. Dat weet je toch?quote:
Jij niet de enige voor mij.quote:Op maandag 10 december 2012 23:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij bent de enige voor mij. Dat weet je toch?
Als je maar niet denkt dat ik volgend jaar met je ga trouwen hoor.quote:Op maandag 10 december 2012 22:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik trouw nooit meer.quote:Op maandag 10 december 2012 23:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik volgend jaar met je ga trouwen hoor.
Ga je bitch stijl doen.... Lelijk JFM.quote:Op maandag 10 december 2012 23:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wilde je niet alleen laten staan.quote:Op maandag 10 december 2012 23:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ga je bitch stijl doen.... Lelijk JFM.
AHtje?quote:Op maandag 10 december 2012 23:17 schreef Triggershot het volgende:
Ja JFM, je komt zo echt als een AHtje over.
kus?quote:Op maandag 10 december 2012 23:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wilde je niet alleen laten staan.Gemeen.
nee. nooit. nimmer. never. hayattaaaaa. enzo.quote:Op maandag 10 december 2012 23:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Trouw niet nog eens voor je veertig bent
Dus ook geen kids? de vriendinnen van mijn moeder van in de zestig zonder kinderen zijn nu allemaal ongelukkig en hebben enorme spijt daarvanquote:Op maandag 10 december 2012 23:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
nee. nooit. nimmer. never. hayattaaaaa. enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |