abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 december 2012 @ 07:56:53 #101
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_120496044
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:16 schreef CafeRoker het volgende:
In de mainstream media lijkt het wat doodgebloed. Hoe zit dat met de believersites, begint men daar ook een beetje twijfels bij de exacte datum te krijgen?
De believers zijn zich natuurlijk allemaal aan het verstoppen.

Een soort van struisvogelgedrag.
pi_120498309
Nog 2... Nu wordt het spannend!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 19 december 2012 @ 11:35:39 #103
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120501383
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 07:56 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

De believers zijn zich natuurlijk allemaal aan het verstoppen.
[ afbeelding ]
Een soort van struisvogelgedrag.
yeah right want een nieuw tijdperk is eng en we zijn pas verloren als we dit slavensysteem niet overeind houden precies zoals het nu is :') , de nieuwe tijd is juist dat mensen hun kop uit het zand halen en beseffen dat we o.a allemaal struisvogels waren en en geindoctrineerd zijn om ons als struisvogels te gedragen , de MSM heilig geloofden en napraten als een christen de bijbel en we allemaal op ons eigen manier in de val zijn gelopen maar wel collectief . We hadden de keuze tussen verschillende illusies . Dat iemand ergens bovenuit stijgt en slimmer is is net zo'n illusie . We zijn allemaal gelijk en we moeten allemaal veranderen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_120503754
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 11:35 schreef Summers het volgende:

[..]

yeah right want een nieuw tijdperk is eng en we zijn pas verloren als we dit slavensysteem niet overeind houden precies zoals het nu is :') , de nieuwe tijd is juist dat mensen hun kop uit het zand halen en beseffen dat we o.a allemaal struisvogels waren en en geindoctrineerd zijn om ons als struisvogels te gedragen , de MSM heilig geloofden en napraten als een christen de bijbel en we allemaal op ons eigen manier in de val zijn gelopen maar wel collectief . We hadden de keuze tussen verschillende illusies . Dat iemand ergens bovenuit stijgt en slimmer is is net zo'n illusie . We zijn allemaal gelijk en we moeten allemaal veranderen .
Zeg nou eens concreet wat je wilt met je nieuwe tijd en struisvogels en napraten en veranderen.
Holle woorden, vrouwmensch!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_120504513
Mijn gedachte over 21 dec is nog steeds dat het een gewone werkdag wordt. Tevens mijn voorspelling.
pi_120515454
zo denk ik er ook over!
pi_120517271
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:53 schreef Gripper het volgende:

[..]

Zeg nou eens concreet wat je wilt met je nieuwe tijd en struisvogels en napraten en veranderen.
Holle woorden, vrouwmensch!
Zo hol is het niet, het staat er best duidelijk. Voorbeelden: Struisvogels > Heilig geloven in bijvoorbeeld een overheid of mainstream media en als je zelf beter weet doen alsof je neus bloed en mee gaan met de menigte. Napraten > Hetgeen wat je zonder zelf te checken aanneemt en verspreid, ook al is het desinformatie. Veranderen > Niet meer dingen zomaar aannemen die bijvoorbeeld in de media of door de overheid verteld worden, maar zelf je verantwoordelijkheid nemen van hetgeen dat je tot je neemt en verspreid. We zijn zelf deels verantwoordelijk voor de wereld waarin we leven en als we verbetering willen dan begint dat cliché genoeg bij jezelf. Nieuwe tijd > Bewust(er) handelen als mensheid, er zijn oplossingen genoeg voor de huidige problemen. Boeit het jou of steek je ook liever je kop in het zand?
pi_120521717
quote:

[..]

Maar leven we dan niet nog steeds in een illusie, alleen een andere?
pi_120536960
Nou, die lui op tv, die mediums enzo zijn er ook nog steeds op, dusss stel als er iets gebeurd vrijdag, dan zouden ZIJ m.n. niet meer op tv gaan, want ze verdienen er toch niets meer aan.
Nou en als zij nog op tv zijn, gebeurd er niks vrijdag! O-)
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_120540343
Frankrijk:
http://news.bbc.co.uk/2/h(...)spondent/9531861.stm

Turkije:
http://www.huffingtonpost(...)urkey_n_2275904.html

Argentinië:
http://telefenoticias.com(...)o-masivo/14489.shtml
In het Spaans. Volgens wiki gaat het over een berg waar via facebook was afgesproken massaal zelfmoord te plegen en die daarom nu wordt afgesloten.

[ Bericht 65% gewijzigd door Cruoninga op 20-12-2012 07:48:23 ]
  donderdag 20 december 2012 @ 08:35:26 #111
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_120540941
quote:

[..]

Het enige serieuze structurele probleem met de wereld en de mensheid is de overbevolking.
Alle problemen die er zijn, zijn daarop terug te voeren.

Er komt geen nieuw tijdperk en tenzij er ooit een wereldwijde pandemie van bijbelse proporties de wereldbevolking decimeert zal de wereld niet zo gemakkelijk veranderen.
Overigens zijn we niet allemaal gelijk, juist in de onderlinge verschillen schuilt de kracht van de mens.
  donderdag 20 december 2012 @ 08:44:43 #112
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_120541073

:P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 20 december 2012 @ 08:59:14 #113
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_120541296
quote:
Leuk :-)
  donderdag 20 december 2012 @ 10:33:51 #114
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_120543569
En wat gaan jullie believers doen/voelen/vinden als het straks 22 december is en er is niks gebeurd?

Toch wanhopig op zoek naar aanwijzingen dat er wellicht ergens toch iets gebeurd is, of dat er iets spiritueels gebeurd is waar alleen jullie weet van hebben alles om je eigen illusie maar in stand te houden? Of wordt het één grote mental breakdown?

Ik ben serieus erg benieuwd.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_120545324
Uiteraard gaat er niets bovennatuurlijks gebeuren; ook komen er geen aliens of vindt ineens WO III plaats vanaf morgen, maar waar ik wel heel erg bang voor ben, zijn de gekke mensen onder ons. Ik vrees voor een Breivik-achtige daad ergens, of misschien wel meerdere. Ik denk daarom ook dat het in de mainstream media niet zo wordt opgeblazen, uit angst voor radicalen die er gebruik van maken.
pi_120547116
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:30 schreef PicoMMP het volgende:
Uiteraard gaat er niets bovennatuurlijks gebeuren; ook komen er geen aliens of vindt ineens WO III plaats vanaf morgen, maar waar ik wel heel erg bang voor ben, zijn de gekke mensen onder ons. Ik vrees voor een Breivik-achtige daad ergens, of misschien wel meerdere. Ik denk daarom ook dat het in de mainstream media niet zo wordt opgeblazen, uit angst voor radicalen die er gebruik van maken.
Daar zou je weleens gelijk in kunnen hebben. Er zijn altijd wel een paar gekken die zelfmoord plegen.. maar familiedrama's en massamoorden zijn populair, de laatste jaren..
pi_120548102
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Er zijn altijd wel een paar gekken die zelfmoord plegen..
Geen enkel probleem mee
quote:
maar familiedrama's en massamoorden zijn populair, de laatste jaren..
Daar dan wel weer mee.. En inderdaad wel een angst die ik redelijk vind.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 20 december 2012 @ 13:01:59 #119
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120548247
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 20:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Maar leven we dan niet nog steeds in een illusie, alleen een andere?
Een illusie vanuit onszelf door onszelf , nu leven we een illusie van een ander waarbij we van kleins af aan worden geleerd de macht buiten onszelf te zien en laten we ons verdelen om die illusie in stand te houden van die kleine groep en ons hele leven is erop gericht om die illusie in stand te houden , werken tot je er bij neervalt en altijd afhankelijk en alles is op angst gebaseerd .
pi_120548481
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:33 schreef DustPuppy het volgende:
En wat gaan jullie believers doen/voelen/vinden als het straks 22 december is en er is niks gebeurd?

Toch wanhopig op zoek naar aanwijzingen dat er wellicht ergens toch iets gebeurd is, of dat er iets spiritueels gebeurd is waar alleen jullie weet van hebben alles om je eigen illusie maar in stand te houden? Of wordt het één grote mental breakdown?

Ik ben serieus erg benieuwd.
Volgens mij ben jij degene die in een illusie leeft, schaapje.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  donderdag 20 december 2012 @ 13:12:50 #121
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120548552
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 08:35 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Het enige serieuze structurele probleem met de wereld en de mensheid is de overbevolking.
Alle problemen die er zijn, zijn daarop terug te voeren.

Er komt geen nieuw tijdperk en tenzij er ooit een wereldwijde pandemie van bijbelse proporties de wereldbevolking decimeert zal de wereld niet zo gemakkelijk veranderen.
Overigens zijn we niet allemaal gelijk, juist in de onderlinge verschillen schuilt de kracht van de mens.
Er is genoeg aarde voor de wereldbevolking , als iedereen een stuk land zou krijgen zou heel australie bezet zijn en een stuk van America en de rest zou leeg zijn , ( reken maar uit ) er is niet genoeg aarde voor de graaiers die alles willen innemen en vernietigen en willen bezitten , mensen zouden niet weg moeten gaan maar de graaiers . Hoezo komt er geen nieuw tijdperk ? Er komt altijd een nieuw tijdperk , zo had je de industriele revolutie en die was ook niet op 1 dag op 1 datum . Aangezien er nu een bewustzijnsverandering plaatsvind onder de wereldbevolking zal de wereld gaan veranderen . Wie anders denkt zal anders gaan handelen . Wie een leugen ontdekt zal niet meer meegaan of meewerken met de leugen en dit hele systeem is een leugen en niet in het voordeel van de wereldbevolking . We zijn wel allemaal gelijk met verschillen , de illusie is dat de 1 meer recht heeft op iets dan de ander . De illusie is dat geld een soort god is geworden die boven het leven staat . Waar mensenlevens voor opgeofferd moeten worden alsof we een stel holbewoners zijn die niet beter weten
  donderdag 20 december 2012 @ 13:30:33 #122
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120549177
pi_120549299
Ik hou het op een geleidelijke transitie naar de 5e dimensie, die al tijden aan de gang is trouwens.
http://www.nieuwetijdskin(...)r-2012/#.UNMFYHdWU-4
pi_120550452
Er gebeurt gewoon geen zak.
  donderdag 20 december 2012 @ 14:24:00 #125
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_120551220
quote:
7s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:05 schreef Scorpie het volgende:
Er gebeurt gewoon geen zak.
Dat somt het wel zo'n beetje op ja.
Her en der een bomaanslag, de gebruikelijke aangespoelde walvis en de onoverkomelijke wolkbreuk/overstroming/aardbeving (vul zelf verder maar in) daargelaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')