abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 december 2012 @ 15:20:39 #26
339055 JediSimons
Star Wars: The Old Republic
  woensdag 12 december 2012 @ 15:37:50 #27
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
  woensdag 12 december 2012 @ 19:12:16 #28
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_120239265
quote:
"Should we stop the hype ?"

What !?!? You just created one (more) !!!
en wat voor één :')
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_120240764
Volgens mij is het nog altijd 21 tot 23 december. Zou wel mooi zijn als er op de 21e niks gebeurd en al die irritante 'zie-je-nou-wel'-figuren hun klep open trekken en dat er de volgende dag iets gebeurd. Zou een hoop irritante ego'tjes schelen :).
pi_120240992
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:50 schreef Trippii het volgende:
Volgens mij is het nog altijd 21 tot 23 december. Zou wel mooi zijn als er op de 21e niks gebeurd en al die irritante 'zie-je-nou-wel'-figuren hun klep open trekken en dat er de volgende dag iets gebeurd. Zou een hoop irritante ego'tjes schelen :).
Is het "ego" om te denken dat er niks gebeurt?
pi_120242644
quote:
Speciaal voor jou wacht ik wel tot de 24ste voordat ik "zie je nou wel" ga zeggen... :*
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_120244862
Even voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat er iets gaat gebeuren ;).

Ik heb het alleen over de mensen die alleen de datum 21-12-2012 hebben gehoord (of alleen 2012), in combinatie met het einde van de wereld en overal "zie je nou wel" lopen te schreeuwen (ja zelfs vooraf ;)). Ik vind die persoonlijk meer irritant dan de meeste andere mensen met een zogenaamde mening hierover, dus daarom maakte ik er een grapje over. Don't sweat it ;).
pi_120245750
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 21:13 schreef Trippii het volgende:

Ik heb het alleen over de mensen die alleen de datum 21-12-2012 hebben gehoord (of alleen 2012), in combinatie met het einde van de wereld en overal "zie je nou wel" lopen te schreeuwen (ja zelfs vooraf ;)). Ik vind die persoonlijk meer irritant dan de meeste andere mensen met een zogenaamde mening hierover, dus daarom maakte ik er een grapje over. Don't sweat it ;).
Ik geloof er dus ook niet in... :@
pi_120246201
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 21:29 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Ik geloof er dus ook niet in... :@
Oke, maar ik neem aan dat je op zijn minst wat dingen hebt opgezocht voordat je ergens wel of niet in geloofd.
pi_120246343
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 21:38 schreef Trippii het volgende:

[..]

Oke, maar ik neem aan dat je op zijn minst wat dingen hebt opgezocht voordat je ergens wel of niet in geloofd.
Moet men daarvoor zaken opzoeken? Als ik dat nu simpelweg niet geloof is dat toch mijn goed recht; of ik dat nu gedaan heb of niet; net zoals het jouw recht is om er wel in te geloven.
pi_120246587
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 21:40 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Moet men daarvoor zaken opzoeken? Als ik dat nu simpelweg niet geloof is dat toch mijn goed recht; of ik dat nu gedaan heb of niet; net zoals het jouw recht is om er wel in te geloven.
Stel jij zegt appels bestaan niet zonder dat je weet of appels daadwerkelijk bestaan of niet en ik heb het uitgezocht, ervaren, whatever en weet dus dat ze bestaan. Dan heb jij alsnog het recht om dat te geloven, maar maakt het vanuit mijn optiek behoorlijk dom, irritant en kortzichtig.
pi_120247503
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 21:13 schreef Trippii het volgende:

Meelopertjesgedrag, dat is het. Da's irritant idd.
(Un)masking for the greater good.
pi_120247568
quote:
Goed bezig daar in dat verlichte hoofd. ;)
Digo
pi_120247977
quote:
14s.gif Op woensdag 12 december 2012 22:00 schreef Tropanzia het volgende:

[..]

Goed bezig daar in dat verlichte hoofd. ;)
Eerst gebruikte ik een spaarlamp, maar die verbruikte teveel energie en werd veel te heet. Ben toen overgestapt op led verlichting, stuk efficiënter, maar wacht nog steeds op een betere techniek ;).
pi_120256251
Als ik zou moeten gokken zou ik gokken op de introductie van 'aliens', vijandig of vriendelijk. Dat is de belangrijkste kaart die nog op de agenda staat volgens mij.
pi_120284308
Ik geloof er niet veel van maar toch zou het me ook niet echt verbazen als de wereld vergaat op 21 december. Waarom? Omdat alles precies zo is gelopen dat 2013 mijn jaar moet gaan worden. En niet om zielig te doen (want ik heb het voor een groot deel aan mezelf te danken) maar voorgaande jaren zijn alles behalve geweldig geweest. Dus misschien wordt het jaar 2013 mij wel niet gegund.
Voorbeelden:
-In 2012 liep mijn contract voor bepaalde tijd af bij mijn huidige werkgever waardoor ik er 3 maanden verplicht uit moest. In die 3 maanden heb ik precies de tijd gekregen om alles te regelen zodat ik in 2013 mijn droombaan zou moeten hebben. Als ik er niet 3 maanden uit moest was er zeer waarschijnlijk nu nog niks van de grond gekomen, aangezien ik van mezelf nog niet dacht dat ik er klaar voor was. Maar die keuze werd dus onverwachts voor me gemaakt. Ik ga trouwens niet zeggen wat die baan is want voor veel mensen is het allesbehalve een droombaan.
-In 2013 krijg ik na jaren op de wachtlijst te hebben gestaan als het goed is eindelijk een eigen huisje.
-In 2012 ben ik een aardige stap vooruit gegaan op sociaal gebied en dat moet dus alleen maar beter kunnen worden, vooral als ik die baan in 2013 zou kunnen krijgen.
-In 2013 komt GTA V uit. *)
-Het merk Axe dat ik al jaren gebruik heeft een speciale 2012 final edition. :P
Tok.
pi_120284811
Ik voorspel dat de omzet van boeken over 21-12-12 na 21-12-12 compleet in elkaar stort.
pi_120284840
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:34 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik geloof er niet veel van maar toch zou het me ook niet echt verbazen als de wereld vergaat op 21 december. Waarom? Omdat alles precies zo is gelopen dat 2013 mijn jaar moet gaan worden. En niet om zielig te doen (want ik heb het voor een groot deel aan mezelf te danken) maar voorgaande jaren zijn alles behalve geweldig geweest. Dus misschien wordt het jaar 2013 mij wel niet gegund.
Voorbeelden:
-In 2012 liep mijn contract voor bepaalde tijd af bij mijn huidige werkgever waardoor ik er 3 maanden verplicht uit moest. In die 3 maanden heb ik precies de tijd gekregen om alles te regelen zodat ik in 2013 mijn droombaan zou moeten hebben. Als ik er niet 3 maanden uit moest was er zeer waarschijnlijk nu nog niks van de grond gekomen, aangezien ik van mezelf nog niet dacht dat ik er klaar voor was. Maar die keuze werd dus onverwachts voor me gemaakt. Ik ga trouwens niet zeggen wat die baan is want voor veel mensen is het allesbehalve een droombaan.
-In 2013 krijg ik na jaren op de wachtlijst te hebben gestaan als het goed is eindelijk een eigen huisje.
-In 2012 ben ik een aardige stap vooruit gegaan op sociaal gebied en dat moet dus alleen maar beter kunnen worden, vooral als ik die baan in 2013 zou kunnen krijgen.
-In 2013 komt GTA V uit. *)
-Het merk Axe dat ik al jaren gebruik heeft een speciale 2012 final edition. :P
Dan hoop ik alleen al voor jou dat er 21 dec niets gebeurt en dat alles waar je zo lang op hebt moeten wachten doorgaat in 2013 ^O^
pi_120310593
Het is bedroevend gesteld met de kennis en het kritische denkvermogen van de gemiddelde persoon. Dáár zullen we aan ten onder gaan, niet aan een of andere kalender van een oud volk. Mensen die met droge ogen beweren dat de Maya's meer van het universum af wisten dan wij nu :') Maar goed, het is simpel om leuk klinkende 'feitjes' rond te strooien, mensen slikken het als zoete koek. Zoals die alignment tussen de Aarde, de Zon, en het centrum van de Melkweg: dat gebeurt elk jaar, daarnaast is zwaartekracht zo'n onzinnig zwakke kracht dat het uberhaupt vrijwel geen invloed heeft.
Rekwisieten naar de veldhond.
pi_120310727
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:43 schreef Thorpe het volgende:
Het is bedroevend gesteld met de kennis en het kritische denkvermogen van de gemiddelde persoon. Dáár zullen we aan ten onder gaan, niet aan een of andere kalender van een oud volk. Mensen die met droge ogen beweren dat de Maya's meer van het universum af wisten dan wij nu :') Maar goed, het is simpel om leuk klinkende 'feitjes' rond te strooien, mensen slikken het als zoete koek. Zoals die alignment tussen de Aarde, de Zon, en het centrum van de Melkweg: dat gebeurt elk jaar, daarnaast is zwaartekracht zo'n onzinnig zwakke kracht dat het uberhaupt vrijwel geen invloed heeft.
Wees gerust, het ontbreken van kritisch denkvermogen is al van alle tijden en tot nu toe is de mensheid nog niet ten onder gegaan, dus ik denk dat dat niet de reden zal zijn van onze ondergang...

Maar zou wel wat meer aanwezig mogen zijn bij sommigen...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_120310801
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:47 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Wees gerust, het ontbreken van kritisch denkvermogen is al van alle tijden en tot nu toe is de mensheid nog niet ten onder gegaan, dus ik denk dat dat niet de reden zal zijn van onze ondergang...

Maar zou wel wat meer aanwezig mogen zijn bij sommigen...
Da's waar, aan de andere kant krijgen we wel steeds meer middelen om onszelf uit te roeien, en d'r komen meer en meer mensen bij. Maar ik houd hoop ;)
Rekwisieten naar de veldhond.
  vrijdag 14 december 2012 @ 19:21:19 #48
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_120313885
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:49 schreef Thorpe het volgende:
Da's waar, aan de andere kant krijgen we wel steeds meer middelen om onszelf uit te roeien, en d'r komen meer en meer mensen bij. Maar ik houd hoop ;)
... een significant verschil met 'vroeger' ja.
Maar het gebruik van dergelijke wapens heeft dan gelukkig weer niets met een gebrek aan kritisch denkvermogen te maken ;)

Helaas wel met een aantal andere zaken die vrijwel geen mens vreemd is ;(

Als de wereld/mensheid al ooit vergaat, doen we het waarschijnlijk zelf :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  vrijdag 14 december 2012 @ 19:23:31 #49
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120313971
Ik zag gisteren een filmpje die Nasa heeft gemaakt bedoeld om uit te zenden op 22 december om te zeggen dat er niks is gebeurd :')
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_120314219
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 19:23 schreef Summers het volgende:
Ik zag gisteren een filmpje die Nasa heeft gemaakt bedoeld om uit te zenden op 22 december om te zeggen dat er niks is gebeurd :')
Nogal overbodig :) Kwam het wel van de NASA af?
C. Sagan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')