Wat jij wil is irrelevant.quote:Op maandag 10 december 2012 21:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat er snel weer een topic is
Hier sluit ik me bij aanquote:Op maandag 10 december 2012 21:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat er snel weer een topic is
automagischquote:Op maandag 10 december 2012 21:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb 535 verzonnen, beat that
Ik heb dit nooit gezegd, leugenaar.quote:Op maandag 10 december 2012 21:27 schreef Grifte het volgende:
Ajax al 8 keer bevoordeeld door de scheids
gr gr GGMM
quote:Op maandag 10 december 2012 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wacht op het gifje van deze schwalbe
quote:
Noujah, die van Telfort is best leukquote:Op maandag 10 december 2012 21:29 schreef waaromniet1988 het volgende:
Gaat Wilfred nu praten over een kut-reclame
Een voorzichtig gesponsord programma.quote:Op maandag 10 december 2012 21:29 schreef waaromniet1988 het volgende:
Gaat Wilfred nu praten over een kut-reclame
telfortquote:Op maandag 10 december 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
Genee zorgt er even voor dat het merk Telford niks meer waard is.
Ja, moet je me even een DM sturen.quote:Op maandag 10 december 2012 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er ook gay fanfic over Tom en Iwan?
waarom?quote:
Dick is geen directie.quote:Op maandag 10 december 2012 21:32 schreef Doublepain het volgende:
Brands 7,5 ton, Dick 1 miljoen.. Jaja
Dick is geen directiequote:Op maandag 10 december 2012 21:32 schreef Doublepain het volgende:
Brands 7,5 ton, Dick 1 miljoen.. Jaja
Brands doet scouting er ook bij, wat een topperquote:Op maandag 10 december 2012 21:32 schreef rubbereend het volgende:
Maarja PSV heeft ook een directie van maar twee man. Als die het werk doen van 4 man bij andere clubs dan mogen ze pp wel wat meer vangen
Iedereen werkt mee. Is geen enkele reden dat je het niet doet, tenzij je bang bent voor kritiek.quote:
en nog moet gissen of er een afkoopsom in zitquote:Op maandag 10 december 2012 21:32 schreef Evertjan het volgende:
noninfo als je niet weet hoeveel man er in de directie zit
Niet.quote:Op maandag 10 december 2012 21:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij Feyenoord noemde ze ook Koeman
Ik viel altijd in slaapquote:Op maandag 10 december 2012 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik nam Graydon mannetje wel heel serieus
meer dan dit dinsdagmiddagonderzoekjequote:Op maandag 10 december 2012 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik nam Graydon mannetje wel heel serieus
Slop niet?quote:Op maandag 10 december 2012 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
Overmars, van der Sar en Kinsbergen nemen gewoon normale salarissen.
Estel welquote:Op maandag 10 december 2012 21:34 schreef Ties02 het volgende:
Kan je op je nachtkastje zien hoeveel rente je krijgt?
Dat is niet rullevant joh,quote:Op maandag 10 december 2012 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Koevermans joh eikel *koek*
Bij een club als ADO is 80.000 een normaal salaris vind ik.quote:Op maandag 10 december 2012 21:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb het effe gemist maar wat zijn normale salarissen voor een directielid?
Die zat er al en ik weet niet of hij heeft ingeleverd.quote:
Dat is wel handiger, dat je schijt tot na je sterquote:
ze kunnen daar beter eens iemand in dienst nemen die kan rekenen zodat de begroting sluitquote:Op maandag 10 december 2012 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij een club als ADO is 80.000 een normaal salaris vind ik.
Aad de Mos.quote:Op maandag 10 december 2012 21:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze kunnen daar beter eens iemand in dienst nemen die kan rekenen zodat de begroting sluit
en delen ze bij Ajax ook nog aandelenpakketten uit?quote:Op maandag 10 december 2012 21:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die zat er al en ik weet niet of hij heeft ingeleverd.
Kreeg allemaal dikke bonussen omdat hij taken van de algemeen directeur op zich had genomen.
Als bijbaantje niet slecht verdient.quote:Op maandag 10 december 2012 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij een club als ADO is 80.000 een normaal salaris vind ik.
Zijn allemaal vrijwilligers, daarom worden ze in het zonnetje gezet door Amstel. Er staat trouwens een sukkel achter je,quote:Op maandag 10 december 2012 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoeveel salaris zou de kantineheld eigenlijk ontvangen?
21=5quote:
Nee dat is een kamerplant.quote:Op maandag 10 december 2012 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn allemaal vrijwilligers, daarom worden ze in het zonnetje gezet door Amstel. Er staat trouwens een sukkel achter je,
quote:Op maandag 10 december 2012 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat poepen in België iets heel anders betekent?
Die van PSV zijn Toon Spoorloosquote:Op maandag 10 december 2012 21:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en delen ze bij Ajax ook nog aandelenpakketten uit?
Geen idee.quote:Op maandag 10 december 2012 21:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en delen ze bij Ajax ook nog aandelenpakketten uit?
quote:
daarom noem ik het ook schijten, neuken in die 6 minuten is wel heel kortquote:Op maandag 10 december 2012 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat poepen in België iets heel anders betekent?
Die had ook ergens aandeel in.quote:
Wat dacht je van de reclames ? Die zijn nog erger.quote:
quote:Op maandag 10 december 2012 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat dacht je van de reclames ? Die zijn nog erger.
Die word even flink uit elkaar getrokken na de showquote:Op maandag 10 december 2012 21:39 schreef Ties02 het volgende:
Zo lekker meisje daar in dat kamertje met de heren
Ik denk dat het Hans tijdens de reclame ook wel luktquote:Op maandag 10 december 2012 21:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die word even flink uit elkaar getrokken na de show
quote:
Slechts vijf quotes van overdun ofzo.quote:Op maandag 10 december 2012 21:39 schreef ZuidGrens het volgende:
So, flink aan het spammen hier!
Maar prima showtjeHeerlijk ook wat die Kantineheld over zijn achternaam zei en hoe daar op gereageerd heb
![]()
En overdun ook gespot door de oplettende kijker?
Was dat Wieke?quote:Op maandag 10 december 2012 21:39 schreef Ties02 het volgende:
Zo lekker meisje daar in dat kamertje met de heren
Demagoog kwam ook voorbijquote:Op maandag 10 december 2012 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Slechts vijf quotes van overdun ofzo.
Ook een stuk of acht keer rullevant.
Gewoon camera laten draaien en kijkje achter de schermenquote:Op maandag 10 december 2012 21:41 schreef Ties02 het volgende:
Eigenlijk moet er een soort adblock voor de tv komen
Overacting ook tochquote:Op maandag 10 december 2012 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik paardenlul ook gehoord. En ook een keertje sukkel.
Ben echt wel benieuwd waar ze het dan over hebben, René enzoquote:Op maandag 10 december 2012 21:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon camera laten draaien en kijkje achter de schermen
Vind het allemaal niet zo erg eigenlijk. Dat de publieke oproep het zo extreem heeft wel daarentegen.quote:Op maandag 10 december 2012 21:41 schreef Ties02 het volgende:
Eigenlijk moet er een soort adblock voor de tv komen
Den Bosch welquote:Op maandag 10 december 2012 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze ken ik al, zat toch ook in probleemwijken?
quote:Op maandag 10 december 2012 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry, dan zijn reclames wel leuk.
Zal me niks verbazenquote:Op maandag 10 december 2012 21:43 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Die fan van FC Den Bosch, zat die ook niet in Probleemwijken?
half Den Bosch kan in probleemwijkenquote:Op maandag 10 december 2012 21:43 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Die kinderverkrachter bedoel je?quote:Op maandag 10 december 2012 21:43 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Kees Kankerkachelquote:Op maandag 10 december 2012 21:44 schreef Ties02 het volgende:
Toch jammer dat Probleemwijken niet meer bestaat
Matavzquote:Op maandag 10 december 2012 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie wordt topscorer van de eredivisie? Bo nie.
Zegt Derksen al weken, ook als hij goed speelt. Al denk ik dat hij ongelijk heeft. Volgens mij schiet hij ze er overal ijskoud inquote:Op maandag 10 december 2012 21:44 schreef GGMM het volgende:
Oh, Bony heeft een mindere wedstrijd gespeeld, dus die is nog niet klaar voor de top.
Oké GGMM, duidelijkquote:Op maandag 10 december 2012 21:45 schreef GGMM het volgende:
Logisch dat ze schrokken dat er opeens fans stonden. Die staan er normaal nooit.
Nooit.
Wijnaldumquote:
Pas op hequote:Op maandag 10 december 2012 21:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
half Den Bosch kan in probleemwijken
zelfs in het stadion wil het maar niet vol komenquote:Op maandag 10 december 2012 21:45 schreef GGMM het volgende:
Logisch dat ze schrokken dat er opeens fans stonden. Die staan er normaal nooit.
Nooit.
je weet dat het kloptquote:
Jajaquote:Op maandag 10 december 2012 21:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zoooo dat heb jij mooi voor elkaar ouwe reus
GrolschBokbier
Nee niks achteraf, we hebben afgelopen seizoenen vaak genoeg gezien dat ze terugkwamen dus.quote:Op maandag 10 december 2012 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Achteraf gezien opeens niet meer idd.
Maar heb het vaak zat gehoord.
Soms zijn ze iets te zoetquote:Op maandag 10 december 2012 21:46 schreef Adames het volgende:
[..]
dit jaar nog best aardig. normaal ben ik geen fan van de bockjes van grolsch.
Daarom vond ik het ook zo dom om te lezen.quote:Op maandag 10 december 2012 21:47 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Nee niks achteraf, we hebben afgelopen seizoen vaak genoeg gezien dat ze terugkwamen dus.
Ik heb geen tegelsquote:Op maandag 10 december 2012 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maak even een foto van je tegel
Het lijkt steeds meer op Ajax jaquote:Op maandag 10 december 2012 21:48 schreef GGMM het volgende:
Wisten jullie dat dit niet de eerste keer is dit seizoen dat Feyenoord de scheids mee heeft?
Rood voor Janmaat en de scheids meehebben?quote:Op maandag 10 december 2012 21:48 schreef GGMM het volgende:
Wisten jullie dat dit niet de eerste keer is dit seizoen dat Feyenoord de scheids mee heeft?
Ik vind normaal de dubbelbock van Brand het lekkerst, maar die is dit jaar juist erg vlak. Heb er een paar gekocht die ik dan over een aantal maanden op drink, hopelijk is het dan beter.quote:
Dat was terecht, dus snap niet zo goed wat je bedoelt.quote:Op maandag 10 december 2012 21:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Rood voor Janmaat en de scheids meehebben?![]()
Ja?quote:Op maandag 10 december 2012 21:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
nee dat wist ik niet, vertel er meer over.quote:Op maandag 10 december 2012 21:48 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 10 december 2012 21:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Was gewoon terechtquote:Op maandag 10 december 2012 21:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
dat was gewoon terecht, maar een handsgoal en onterechte penalty kan je wel als scheids mee hebben bestempelen.quote:Op maandag 10 december 2012 21:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je hebt toch niet de scheids mee als je rood krijgtquote:Op maandag 10 december 2012 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was terecht, dus snap niet zo goed wat je bedoelt.
Leg uit, dit snap ik niet helemaal..quote:Op maandag 10 december 2012 21:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je hebt toch niet de scheids mee als je rood krijgt
Tering, ben je echt zo dom?quote:Op maandag 10 december 2012 21:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 december 2012 21:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 december 2012 21:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoord zou pas de scheids mee hebben als Janmaat geen rood had gekregenquote:Op maandag 10 december 2012 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leg uit, dit snap ik niet helemaal..
Een gezwel in je selectie ja... maar misschien past dat juist wel in een selectie zoals Fiorentina met allerlei eigen bv'tjesquote:Op maandag 10 december 2012 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
El Hamdaoui is alleen irritant.
Kenker wat ben jij domquote:Op maandag 10 december 2012 21:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dan heb je een blinde scheids voor nodig.quote:Op maandag 10 december 2012 21:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoord zou pas de scheids mee hebben als Janmaat geen rood had gekregen
nee, dan zouden ze hem nog meer mee hebben dan dat ze nu al haddenquote:Op maandag 10 december 2012 21:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wtf. Zoveel domheid.quote:Op maandag 10 december 2012 21:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Want nu Janmaat wél rood heeft gekregen was deze goal wel rechtsgeldig?quote:Op maandag 10 december 2012 21:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je had in Sittard een keer wat mensen die de loterij hadden gewonnen. Maakten ze het over aan Fortuna. Sukkels.quote:Op maandag 10 december 2012 21:50 schreef Ties02 het volgende:
Waarom leggen alle Feyenoordfans niet 1 euro in
90% leeft van de bijstand.quote:Op maandag 10 december 2012 21:50 schreef Ties02 het volgende:
Waarom leggen alle Feyenoordfans niet 1 euro in
Huh nee, de scheids floot nu gewoon goed en heeft niks verkeerd gedaan. Ik zeg alleen dat Feyenoord de scheids mee zou hebben gehad, als Janmaat geen rood had gehad. Als je dat niet snapt dan ben je echt domquote:Op maandag 10 december 2012 21:51 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, dan zouden ze hem nog meer mee hebben dan dat ze nu al hadden
waarom ga ik ook eigenlijk in discussie met een zwakzinnige
dan zal het volgende week wel weer 1 goed zijn ben ik bangquote:Op maandag 10 december 2012 21:52 schreef GGMM het volgende:
Derksen doet het steeds beter met z'n toto.
PSV en Vitesse kunnen het uitstekendquote:Op maandag 10 december 2012 21:53 schreef Adames het volgende:
[..]
geld waarvoor je niet werkt is wel makkelijker om weg te geven
No mang dat is alleen weggelegd voor Kieftshowtjes.quote:
Wow.... Een handsgoal en een makkelijke rode kaart en pingel meekrijgen dan heb niet de scheids mee alleen omdat je ook een terechte rode kaart tegen kreeg?quote:Op maandag 10 december 2012 21:52 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Huh nee, de scheids floot nu gewoon goed en heeft niks verkeerd gedaan. Ik zeg alleen dat Feyenoord de scheids mee zou hebben gehad, als Janmaat geen rood had gehad. Als je dat niet snapt dan ben je echt dom
wat vind je dan van de handsgoal? niks verkeerds gedaan?quote:Op maandag 10 december 2012 21:52 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Huh nee, de scheids floot nu gewoon goed en heeft niks verkeerd gedaan. Ik zeg alleen dat Feyenoord de scheids mee zou hebben gehad, als Janmaat geen rood had gehad. Als je dat niet snapt dan ben je echt dom
Die penal was gewoon terecht, die rode kaart dus ook. Handsgoal was het niet, want hij schoot met de voetquote:Op maandag 10 december 2012 21:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wow.... Een handsgoal en een makkelijke rode kaart en pingel meekrijgen dan heb niet de scheids mee alleen omdat je ook een terechte rode kaart tegen kreeg?![]()
steeds diezelfde actquote:
Aad300 zijn ook altijd topshowsquote:Op maandag 10 december 2012 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
No mang dat is alleen weggelegd voor Kieftshowtjes.
Ook geen topshow, dat is voor Bossss en Schelvis showtjes.
Het was dus geen handsgoal, hij schoot met de voetquote:Op maandag 10 december 2012 21:53 schreef Adames het volgende:
[..]
wat vind je dan van de handsgoal? niks verkeerds gedaan?
Hij nam hem volgens jouw niet met zijn hand aan?quote:Op maandag 10 december 2012 21:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die penal was gewoon terecht, die rode kaart dus ook. Handsgoal was het niet, want hij schoot met de voet
Daar heb je Polen voor en die gaan niet naar de kuipquote:Op maandag 10 december 2012 21:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe niet zo raar, die containers lossen zich niet zelf
Laat gaan joh, hij is niet objectief.quote:Op maandag 10 december 2012 21:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij nam hem volgens jouw niet met zijn hand aan?En bij de pingel gebeurde niks.
Hij probeerde zijn hand weg te trekken en hij kwam tegen hem aan. Wat moet ie dan doen?quote:Op maandag 10 december 2012 21:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij nam hem volgens jouw niet met zijn hand aan?En bij de pingel gebeurde niks.
Polen zitten in Eindhoven op de bankquote:Op maandag 10 december 2012 21:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar heb je Polen voor en die gaan niet naar de kuip
quote:Op maandag 10 december 2012 21:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij probeerde zijn hand weg te trekken en hij kwam tegen hem aan. Wat moet ie dan doen?![]()
Smolarekquote:Op maandag 10 december 2012 21:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar heb je Polen voor en die gaan niet naar de kuip
Denk maar, die komen mooi niet aan ons geldquote:Op maandag 10 december 2012 21:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Polen zitten in Eindhoven op de bank
Voordeel? Hoezo dan?quote:Op maandag 10 december 2012 21:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij heeft er voordeel van dus er had afgefloten moeten worden.
Tyton?quote:Op maandag 10 december 2012 21:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk maar, die komen mooi niet aan ons geld
Tuurlijk joh.quote:Op maandag 10 december 2012 21:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
[..]
Nee jongens, saai hoor. Geloof mij.
Heeft Pellè gescoord dan?quote:Op maandag 10 december 2012 21:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Misschien omdat hij daardoor de bal tegenhoudt waardoor hij kan scoren?
Wat?quote:Op maandag 10 december 2012 21:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Heeft Pellè gescoord dan?
Ik dacht dat het Verhoek was
morgen waarschijnlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |