Ik red mijzelf wel hoor, maar wel heb ik nu zo van, verkeerd gezet? Mee terug, en dat laat ik aan de TC's zien.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:15 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je.....ik had ze vandaag, maar heb wel om meer uitbetaling van de tijd gevraagd, aangezien het bijna hah was.
Maar ik weet niets van hah morgen, maar dat zie ik dan vanzelf wel denk ik
Dat moeten ze die loopwijzer maar aanpassen, ik ben het zat dat elke dag weer aan te moeten passen, kost mij gewoon tijd, en flinke frustratie.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:18 schreef Peterselieman het volgende:
dan krijg je steeds dikkere bundels
Zal hier heel moeilijk zijn om dat veranderd te krijgen.. Is het volgens sammy, dan volgens sammy.. Wijzigen gaan ze niet blijven doen omdat iedereen het op zn eigen manier doet..quote:Op woensdag 12 december 2012 19:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat moeten ze die loopwijzer maar aanpassen, ik ben het zat dat elke dag weer aan te moeten passen, kost mij gewoon tijd, en flinke frustratie.
Nee, die is vrij. Ik denk dat Marcel (z'n vervanger) dan langs komt of ze moeten mij lief aan kijken.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:01 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ik probeer het te negeren echt waar....
Henk zei al minimaal 8 tassen morgen voor mij
Maar geen idee wie hem komt brengen morgen, henk niet in ieder geval
Was bij ons ook zo erg. We hebben nu de afspraak dat als het nog te herstellen is zonder al teveel extra tijd dan moeten we het doen en anders zo snel mogelijk de CU bellen en de verkeerd gezette post mee terug brengen naar de vestiging. De vestigingsmanager lost het dan verder op.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor morgen heb ik een statement gemaakt. Niet goed gezet, gaat terug.
Postbussen erbij? (ik weet welk adres) terug!. Straten niet goed gezet? dus bv 3, 13B, 15, 13A, 13, 5, 19, 9, 31, 15?
Juiste moet zijn 3, 5, 9, 13, 13, 13A, 13B, 15, 19, 21, 31.
Ben het zat steeds alles weer zelf recht te moeten zetten. Laat ik het hun TC's en de mijne wel eens zien.
Elke dag weer hetzelfde liedje met dat gekut.
Dan veranderen ze het maar. Ik neem het de volgdende keer mee terug (rouwkaarten en trombose niet), en laat de TC van de voorbereiders er maar eens naar kijken. Loopwijzer klopt voor geen meter meer sinds we een mini-hub zijn. Postbussen zitten ertussen, brengklanten idem. Die 3 bundels ga ik per morgen mee terug nemen.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:56 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zal hier heel moeilijk zijn om dat veranderd te krijgen.. Is het volgens sammy, dan volgens sammy.. Wijzigen gaan ze niet blijven doen omdat iedereen het op zn eigen manier doet..
Op en neer rijden, dat kost erg veel geld, mijn TC zou die andere TC's uitschelden, letterlijk.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:13 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
Was bij ons ook zo erg. We hebben nu de afspraak dat als het nog te herstellen is zonder al teveel extra tijd dan moeten we het doen en anders zo snel mogelijk de CU bellen en de verkeerd gezette post mee terug brengen naar de vestiging. De vestigingsmanager lost het dan verder op.
als alle bezorgers van een wijk het erover eens zijn dat het veranderd moet worden, dan moet het. Moet toch geen probleem zijn zou je zeggen? Zeker niet omdat je het dan universeel houdtquote:Op woensdag 12 december 2012 19:56 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zal hier heel moeilijk zijn om dat veranderd te krijgen.. Is het volgens sammy, dan volgens sammy.. Wijzigen gaan ze niet blijven doen omdat iedereen het op zn eigen manier doet..
Ik ga er vanuit dat de post toch niet op tijd is....quote:Op woensdag 12 december 2012 20:10 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
Nee, die is vrij. Ik denk dat Marcel (z'n vervanger) dan langs komt of ze moeten mij lief aan kijken.
Op de site www.werkenbijpostnl.nl vind je allerlei info.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:50 schreef KingRoland het volgende:
is 16 de minimale leeftijd voor alle functies wat er bij de vacatures staan en welke tijd( van hoe laat tot hoe laat) telt voor avond en nacht? wou graag solliciteren
wat is aan te raden voor een 17-jarige persoon? sorteerder of bezorger of zijn ze gewoon even zo? waar vind ik zeg maar meer informatie over deze 2 ( of andere vacatures van postnl )
Geen vacatures in Amsterdamquote:Op woensdag 12 december 2012 22:56 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Op de site www.werkenbijpostnl.nl vind je allerlei info.
Ik kreeg gisteren een smsje dat mijn dienst vandaag toch doorgaat. Al wist ik niet dat 'ie niet door zou gaan...quote:Op donderdag 13 december 2012 11:40 schreef Peterselieman het volgende:
toch mooi dat ze vertellen dat er vandaag geen folders bij zitten. Alleen ik werk vandaag niet
gewoon weer naar de marinebasis verzendenquote:Op donderdag 13 december 2012 12:57 schreef Snoepje5 het volgende:
Iemand idee wat ik hier mee moet?
Ik krijg een zending retour: 'niet voorzien van CN 22 sticker'.
Site van defensie: Voor het verzenden van een poststuk aan een defensiemedewerker in het buitenland zijn voorwaarden verbonden. Poststukken waarin goederen worden verzonden, moeten zijn voorzien van een ingevulde en ondertekende CN 22 groene douaneverklaring.
De zending betreft een 'marinebasis' in Nederland. Niet in het buitenland.
Gaat om een bestelling via bol.com. Mogen ze wel even vermelden dat ik nog iets speciaals moet doen om naar een marinebasis te verzenden
En dan? Heb ik toch nog steeds geen CN sticker. Komt 'ie weer retour.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
gewoon weer naar de marinebasis verzenden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |