Voornamen zeggen me over het algemeen weinig. Die kom ik namelijk alleen tegen op stembiljetten in combinatie met de achternaam.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:10 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ik heb weleens alleen een voornaam, ja als je er jaren loopt weet je dat wel(en geen adres)wel zipcode
Dat komt met bekend voor ja. Het werd duidelijk niet gewaardeerd als ik in de kantine kwam in de KNJ periodequote:Op dinsdag 11 december 2012 18:59 schreef sbientje het volgende:
bij ons was het ooit zo erg dat er worstenbroodjes waren, pbz's kwamen toen nog gewoon op de vestiging maar werd door 'de leiding' al angstvallig gezegd dat die toch echt niets kregen, was niet voor hen bestemd. bah
In ieder geval beter dan de doelgroep die de post in de sloot gooit.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:23 schreef Deezertje het volgende:
Sandd-postbezorger is inderdaad de doelgroep 65+'ers (die werken wel tegen een hongerloontje):
Gisteren had ik ook een brief zonder huisnummer. Wel gewoon bezorgd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:12 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb vandaag kaarten in mn handen gehad zonder huisnummer,
Ja, dat is teveel, dat kost teveel tijd als je dat allemaal uit gaat zoeken. Ik heb dan 1 brief zonder huisnummer op de 10 bundels, dan zoek ik bij het voorbereiden wel even of ik die naam tegenkom in die straat. Als er veel machinepost is, dan lukt dat meestal wel.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:35 schreef egeltje1985 het volgende:
Die brieven zonder huisnummer heb ik er bij het voorbereiden al niet tussen gedaan. Ik had er in een wijk iets van tien.
Ja, bij de eerste dacht ik nog: o, dat is grappig, die ga ik uitzoeken. Maar dat idee vervloog al snel.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:53 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Ja, dat is teveel, dat kost teveel tijd als je dat allemaal uit gaat zoeken. Ik heb dan 1 brief zonder huisnummer op de 10 bundels, dan zoek ik bij het voorbereiden wel even of ik die naam tegenkom in die straat. Als er veel machinepost is, dan lukt dat meestal wel.
Gelukkig hier nietquote:Op woensdag 12 december 2012 11:01 schreef KatrienDuck het volgende:
Jemig! Ik lees net op weerplaza dat het in sommige delen van Nederland fling sneeuwt!Krijgen we dat weer!
http://www.weerplaza.nl/w(...)8sneeuw%29buien/1351
OMG, ik ben benieuwd. Gistermiddag was het echt bijna niks. Het kleine stapeltje had niet eens een blauwe bak nodig.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:57 schreef KatrienDuck het volgende:
Ik ben erg benieuwd of het morgen werkelijk zo druk wordt als ze voorspellen. Ik heb even in mijn agenda van vorig jaar gekeken, toen viel deze donderdag op 15 dec. en was het voorbereiden pas om 13.45 klaar. Als ik daar nog aan denk... Ik werkte toen nog maar 2 weken en vroeg me werkelijk af in wat voor hel ik terechtgekomen was! Volle vakken, zodat je het op de grond moest stapelen, echt vreselijk! Nou ja, we zien wel. Gelukkig hebben wij wel meer voorbereiders dan vorig jaar.
Ben benieuwd hoeveel post er vandaag is. Vanaf morgen moet ik elke dag werken, 6 dagen in de week (voorbereiden).
Dat hoeft dus niet he, daar hebben we een aparte afdeling voor.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:08 schreef KatrienDuck het volgende:
En dan mag jij als voorbereider en postbezorger uitzoeken wie Jan en Diny zijn en waar die wonen...
Een stevig windje zodat de post in de bus waait ?quote:Op woensdag 12 december 2012 14:38 schreef Thomas-sama het volgende:
Ze hebben mij voor de 17de en 24ste gevraagd om te werken. Hopelijk werkt het weer een beetje mee..
quote:Feestdagenuitkering 2012
Medewerkers ontvangen in december een feestdagenuitkering
Iedereen die valt onder de cao voor PostNL, de cao voor zaterdagbestellers en de cao
voor PostNL Pakketten krijgt dit extraatje.
Als fulltime medewerker krijg je ¤ 85 bruto. Ben je parttime in dienst, dan krijg je een
uitkering naar rato van je contract met een minimum van ¤ 20 bruto.
Je ontvangt de feestdagenuitkering bij je salaris van december.
Bij ons in ieder geval een mailing van ziggo, dus dat zal al aardig wat tijd kosten. Verder zo'n dun flutblaadje voor bloeddonoren of zo, die steeds aan elkaar blijven plakken, weer allerlei kerkspul, reisbrochures etc. En ondanks dat er op sommige containers donderdag/vrijdag stond moet bij ons toch alles weer morgen mee.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:57 schreef KatrienDuck het volgende:
Ik ben erg benieuwd of het morgen werkelijk zo druk wordt als ze voorspellen. Ik heb even in mijn agenda van vorig jaar gekeken, toen viel deze donderdag op 15 dec. en was het voorbereiden pas om 13.45 klaar. Als ik daar nog aan denk... Ik werkte toen nog maar 2 weken en vroeg me werkelijk af in wat voor hel ik terechtgekomen was! Volle vakken, zodat je het op de grond moest stapelen, echt vreselijk! Nou ja, we zien wel. Gelukkig hebben wij wel meer voorbereiders dan vorig jaar.
Ben benieuwd hoeveel post er vandaag is. Vanaf morgen moet ik elke dag werken, 6 dagen in de week (voorbereiden).
Ik ben voorbereider, en als je dan een wijk heb met een vak of 13, 1 en dezelfde straat en postcode.. Ik kan veel onthouden maar niet allesquote:Op woensdag 12 december 2012 09:31 schreef Zelva het volgende:
[..]
Gisteren had ik ook een brief zonder huisnummer. Wel gewoon bezorgd.Ik onthoud alles.
Dat gaat gewoon naar 2500 NA 99054 toch?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:56 schreef V__L_N het volgende:
.
Weet iemand wat ook al weer het adres is van die afdeling die al die foute post open mag maken en opslaat? Enne hoe heet die afdeling eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |