Je kon hem zeker wel schieten?quote:Op maandag 10 december 2012 20:11 schreef gridjuh het volgende:
Ik heb me net rot geschrokken....
Maar de reclame van de postcodeloterij.....dan zegt caston, he postbezorger....
Loopt er een man van Sandd
per avond kan er een topic doorheen als het moetquote:Op maandag 10 december 2012 21:22 schreef KatrienDuck het volgende:
Tjonge, wat zijn we snel door dat vorige topic heengerost!
Dan moet je wel flink doorposten! Maar ik kan m'n tijd beter aan kerstkaarten schrijven besteden, al heb ik daar weinig zin in!quote:Op maandag 10 december 2012 21:32 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
per avond kan er een topic doorheen als het moet
Nou, bij ons willen volgens mij alle postbezorgers wel gewoon werken hoor die dag. Ik ging er eigenlijk wel een beetje van uit dat dat in andere plaatsen ook het geval is. Dat ze er huis aan huis bij doen vind ik op zich wel logisch, aangezien de dinsdag uitvalt en er dan dus geen huis aan huis bezorgd kan worden.quote:Op maandag 10 december 2012 22:26 schreef Rafierafie het volgende:
Geen mooie topic titel?
Eigenlijk kan het de 24ste niet al te druk zijn aangezien er heel veel mensen dan niet werken nu ze niks meer kunnen verplichten.
Als het wel echt druk wordt zal er door het hele land een flinke lading post blijven staan. Ik vind het sowieso al bijzonder dat ze dan HAH erbij willen doen.
ik kon niks verzinnenquote:Op maandag 10 december 2012 22:26 schreef Rafierafie het volgende:
Geen mooie topic titel?
Eigenlijk kan het de 24ste niet al te druk zijn aangezien er heel veel mensen dan niet werken nu ze niks meer kunnen verplichten.
Als het wel echt druk wordt zal er door het hele land een flinke lading post blijven staan. Ik vind het sowieso al bijzonder dat ze dan HAH erbij willen doen.
PBZ staat voor postbezorger, thk staat voor tijdelijke hulpkracht en zaw staat voor zaterdagwerker. Het is dus afhankelijk van wat je functie is/wat voor contract je hebt hoeveel je krijgt.quote:Op maandag 10 december 2012 23:47 schreef thoragz het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe die salaristabel werkt? Ik snap de afkortingen niet.
Ben zelf 20 jaar oud.
Ik weet van veel mensen dat zij óf de 17de óf de 24ste werken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 06:43 schreef Selestha het volgende:
Mijn hele depot werkt op 17 en 24 December, nou zijn wij ook bijna allemaal vaste krachten maar het was ook wel duidelijk dat men vindt dat je er moet zijn.
Ik heb dus gesolliciteerd als December-kracht en tijdens die bijeenkomst moesten we een tabel invullen met de dagen waarop we beschikbaar waren. Als je meer dan twee dagen niet aanwezig kon zijn begonnen ze al te klagenquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:48 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik weet van veel mensen dat zij óf de 17de óf de 24ste werken.
Ik werk zelf alleen op 24 december omdat ik er eigenlijk vanuit was gegaan dat dat net zoals in voorgaande jaren verplicht zou worden. Die dag stond dus als extra werkdag in mijn planning.
Mja, zó druk zullen die maandagen nou ook weer niet zijn neem ik aan..quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:22 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik ga alleen de 17e werken![]()
@Rafierafie: ik krijg hetzelfdeis dat niet omdat het minimumloon sindsdien gestegen is oid?
Volgens mij werd verwacht dat het ergste al voorbij zou zijn de 24equote:Op dinsdag 11 december 2012 10:27 schreef Selestha het volgende:
[..]
Mja, zó druk zullen die maandagen nou ook weer niet zijn neem ik aan..
En uiteindelijk maakt het niet zo veel uit, als mijn wijk op die maandagen blijft staan loop ik m ook zelf weg gedurende de week want de andere 5 dagen moet ik toch al werken. Dus dan liever maar op maandag ook werken. Het is toch maar 2x in het hele jaar.
Ik werk altijd op maandag, dus de 24ste is voor mij verplicht.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:21 schreef Keano het volgende:
[..]
Ik heb dus gesolliciteerd als December-kracht en tijdens die bijeenkomst moesten we een tabel invullen met de dagen waarop we beschikbaar waren. Als je meer dan twee dagen niet aanwezig kon zijn begonnen ze al te klagen
Dagen zoals 24 december waren gewoon verplicht.
Zodadelijk voor het eerst een enorme wijk in mijn eentje lopen. Ben benieuwd.
Gaan we hier ook doen. Ga een beetje die stapels h&m op 1 dag mee geven, ben niet helemaal gek.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:45 schreef Peterselieman het volgende:
hier gaan ze de H&M gidsen er in drie dagen tussenfietsen. Mag ook wel, want ik kan me van vorige jaren herinneren dat er heel wat pallets met die dingen stonden
grote mailingen worden vaak gespreid omdat het anders te veel voor één dag is. De rest wordt gewoon zsm bezorgdquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:22 schreef Riddler86 het volgende:
Dus al het spul wordt in delen bezorgt zodat je elke dag een beetje spul hebt en niet een hele bult spul op 1 dag. Gaan jullie altijd zo met alle soorten spul om? Of alleen bepaalde soorten spul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |