Ik heb geen gereedschap. En dat lenen lukt ook niet echtquote:Op maandag 10 december 2012 20:59 schreef muhahaha het volgende:
Huppel, hoezo hangen jouw lampen nog niet?
Hm, ik kan misschien wel een boor lenen. Die gozer heeft slechts 1 bitjequote:Op maandag 10 december 2012 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen gereedschap. En dat lenen lukt ook niet echt
Dan wordt jij mijn held van 2013quote:Op maandag 10 december 2012 21:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, ik kan misschien wel een boor lenen. Die gozer heeft slechts 1 bitje.
Morgen ga ik sowieso bij ze langs, kan wel een balletje opgooien.
1 bitje he, dat betekend een gat van 1 bepaalde diameter voor al je lampenquote:Op maandag 10 december 2012 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan wordt jij mijn held van 2013![]()
Het is donker hier
Plugjes, schroefjes kan ik wel ff halen. Bitje moet ook wel lukken.quote:Op maandag 10 december 2012 21:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
1 bitje he, dat betekend een gat van 1 bepaalde diameter voor al je lampen. Oja en plugjes/schroefjes even fietsen dan
.
Hij heeft een bitje 8 meen ik. Plugjes en schroefjes kan ik wel halen, die moeten echt op maat zijn en zeker ben ik er niet vanquote:Op maandag 10 december 2012 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Plugjes, schroefjes kan ik wel ff halen. Bitje moet ook wel lukken.
Heb gewoon geen zin om voor veel geld een boor te huren of kopen. Dan maar kaarsjes aan!
Maar jij woont toch helemaal niet in de buurt ofzo?quote:Op maandag 10 december 2012 21:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft een bitje 8 meen ik. Plugjes en schroefjes kan ik wel halen, die moeten echt op maat zijn en zeker ben ik er niet van. Zondag zou waarschijnlijk wel kunnen
.
's-Hertogenbosch, dat is toch redelijk in de buurt?quote:Op maandag 10 december 2012 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar jij woont toch helemaal niet in de buurt ofzo?
Is idd maar een half uurtje!quote:Op maandag 10 december 2012 21:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
's-Hertogenbosch, dat is toch redelijk in de buurt?
Bossche bol durf ik niet te beloven aangezien je die vers wil hebben en aanstaande zaterdag kan ik niet.quote:Op maandag 10 december 2012 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is idd maar een half uurtje!
Aww zou tof zijn als het lukt!! Neem je dan ook een bossche bol mee?
Is goed. We hebben nog wel contact. Nu ff mn eigen nestelen voor Bones hoorquote:Op maandag 10 december 2012 21:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bossche bol durf ik niet te beloven aangezien je die vers wil hebben en aanstaande zaterdag kan ik niet.
Ik laat morgen wel meer weten via fb, veel plezier met Davidquote:Op maandag 10 december 2012 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed. We hebben nog wel contact. Nu ff mn eigen nestelen voor Bones hoor![]()
Thnx. Fijne avondquote:Op maandag 10 december 2012 21:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik laat morgen wel meer weten via fb, veel plezier met David.
Wat was lekker?quote:
jaquote:Op maandag 10 december 2012 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat was lekker?
Hoi engelmeisje
Ja? op de vraag: wat was lekker?quote:
O ik las iets anders.... vond het al zo rare vraagquote:Op maandag 10 december 2012 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja? op de vraag: wat was lekker?
Gebeurd mij nu nooitquote:Op maandag 10 december 2012 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O ik las iets anders.... vond het al zo rare vraag
Van alles wat, maar het was voor mij doen best weinig
Sushi, beetje friet, soesjes en een beetje ijsquote:Op maandag 10 december 2012 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gebeurd mij nu nooit
Veel verschillende dingen eten
quote:Op maandag 10 december 2012 22:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Sushi, beetje friet, soesjes en een beetje ijs![]()
Eerste natuurlijk met stokjes gegeten
Deze stokjes waren niet de officiële .... het grijpvlak was kunstmatig verbreed... dus dat was je wel geluktquote:Op maandag 10 december 2012 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]lekker
Pff ik blijf het lastig vinden om met stokjes te eten
Waar heen?quote:Op maandag 10 december 2012 22:03 schreef Myraela het volgende:
Zeg ik, terwijl ik niet van plan ben mijn bed nog uit te komen.
Mag ik tussen jou en twi in liggen?quote:Op maandag 10 december 2012 22:03 schreef Myraela het volgende:
Zeg ik, terwijl ik niet van plan ben mijn bed nog uit te komen.
Dat ga ik eens proberenquote:Op maandag 10 december 2012 22:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Deze stokjes waren niet de officiële .... het grijpvlak was kunstmatig verbreed... dus dat was je wel gelukt
Dat mag, wat ligt er ongeveer tussen Rotterdam en Katwijk in?quote:Op maandag 10 december 2012 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag ik tussen jou en twi in liggen?
Ahhh, is twitje weer in Katwijk.quote:Op maandag 10 december 2012 22:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat mag, wat ligt er ongeveer tussen Rotterdam en Katwijk in?
Het kan wel, als ik na 6e eet kan ik zonder problemen na 8e sporten. Je moet je alleen niet proppie vol hebben gegetenquote:Op maandag 10 december 2012 22:01 schreef -Engel- het volgende:
Ik moet nog gaan hardlopen.... anders komt mijn loopschema niet uit...
maar kan dat al.... het laatste eten ging rond 20:00 naar binnen
is 2 uur voldoende? Of valt dit onder te zwaar eten dat ik beter morgen ofzo kan gaan?
Oja ik heb gister ook al het rondje gerend ...... de sneeuw was namelijk weg
Ligt eraan aan welke kant van het bed jij slaaptquote:Op maandag 10 december 2012 22:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat mag, wat ligt er ongeveer tussen Rotterdam en Katwijk in?
Ik weet nog wel een adresje. Al is haar telefoon sinds mei niet meer bereikbaar.quote:Op maandag 10 december 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhh, is twitje weer in Katwijk.
Maar Delft, daar ben ik wel eens.
Alsof ik een kant kies.quote:Op maandag 10 december 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ligt eraan aan welke kant van het bed jij slaapt.
Woonde die in Delft? Joh, wat weet jij veel van haar zeg.quote:Op maandag 10 december 2012 22:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een adresje. Al is haar telefoon sinds mei niet meer bereikbaar.
Waar laat je twi dan?quote:Op maandag 10 december 2012 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alsof ik een kant kies.Ik neem het hele bed in.
Myra heeft me voor haar neus weggesnaaid.quote:Op maandag 10 december 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Woonde die in Delft? Joh, wat weet jij veel van haar zeg.
Wat hangt het leven toch van toevalligheden aan elkaar. Kun je je voorstellen dat je nu met haar samen zou gaan wonen?quote:Op maandag 10 december 2012 22:10 schreef twi het volgende:
[..]
Myra heeft me voor haar neus weggesnaaid.
Die moet zich stevig vast houden zodat hij niet uit het bed valt. En 3 keer in de nacht naar de andere kant van het bed lopen om daar weer te wachten tot ik hem er weer uit duw.quote:
Nouja, Delft is een leuke stad hoor...quote:Op maandag 10 december 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat hangt het leven toch van toevalligheden aan elkaar. Kun je je voorstellen dat je nu met haar samen zou gaan wonen?
Hm zo een 1-persoons bed werkt niet zo lekker hequote:Op maandag 10 december 2012 22:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die moet zich stevig vast houden zodat hij niet uit het bed valt. En 3 keer in de nacht naar de andere kant van het bed lopen om daar weer te wachten tot ik hem er weer uit duw.
Donderdag is het leukste meisje van Nederland jarig. Ze is dan uit eten met haar ouders.quote:Op maandag 10 december 2012 22:12 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, Delft is een leuke stad hoor...
Ik ben al bezet, sorry.quote:Op maandag 10 december 2012 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Donderdag is het leukste meisje van Nederland jarig. Ze is dan uit eten met haar ouders.
Is dan een goed moment om haar een berichtje te sturen en haar mee uit te vragen?
Ondanks dat ik een kluns ben, denk ik dat het beter is om het ofwel eerder te vragen, ofwel daarna als ze een beetje teut is van de witte wijn.quote:Op maandag 10 december 2012 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Donderdag is het leukste meisje van Nederland jarig. Ze is dan uit eten met haar ouders.
Is dan een goed moment om haar een berichtje te sturen en haar mee uit te vragen?
Is twi's familie zo erg ja?quote:Op maandag 10 december 2012 22:17 schreef Myraela het volgende:
Witte wijn.Wijntjes drinken met je schoonfamilie en je dan zo inhouden dat je het eerst kwartier dat je alleen bent niet kan stoppen met lachen.
Ik huil nog steeds iedere dag dat ik er te laat bij was.quote:
Ze drinkt geen wijnquote:Op maandag 10 december 2012 22:16 schreef twi het volgende:
[..]
Ondanks dat ik een kluns ben, denk ik dat het beter is om het ofwel eerder te vragen, ofwel daarna als ze een beetje teut is van de witte wijn.
Die witte wijn-tip blijft ik er maar in gooien hè?
Als ze lacht om je slechte grappen.quote:Op maandag 10 december 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar hoe moet ik nou weten wanneer ze teut is?
Nee, ze zijn tof. Maar ik word altijd of enorm druk, iets te eerlijk of enorm aanhankelijk. En dat is allemaal niet zo'n succes.quote:
"Hoi, gefeliciteerd! Ben je al aangeschoten?"quote:Op maandag 10 december 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar hoe moet ik nou weten wanneer ze teut is?
Ik heb altijd een combi van die 3 mogen aanschouwenquote:Op maandag 10 december 2012 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ze zijn tof. Maar ik word altijd of enorm druk, iets te eerlijk of enorm aanhankelijk. En dat is allemaal niet zo'n succes.
Dat doet ze sowieso.quote:Op maandag 10 december 2012 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ze lacht om je slechte grappen.![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 22:19 schreef twi het volgende:
[..]
"Hoi, gefeliciteerd! Ben je al aangeschoten?"
Maar hoe weet ik dat zonder haar te zien? Want ik zie haar niet deze week.quote:Op maandag 10 december 2012 22:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke als ze knorlacht om je grappen.
Ja, dat weet ik ook nietquote:Op maandag 10 december 2012 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar hoe weet ik dat zonder haar te zien? Want ik zie haar niet deze week.
En ik zit in de bios als ze aan het eten is.
Ik ben geen held daarinquote:Op maandag 10 december 2012 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Godverdomme.
Nou, dan doe ik maar random shit.
Kaneel, kan je haar geen bericht sturen voor ze gaat eten en jij in de bios zit?quote:Op maandag 10 december 2012 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Godverdomme.
Nou, dan doe ik maar random shit.
Gewoon tegen 22.30 een berichtje sturen. "Gefeliciteerd! Heb je een leuke dag gehad? The Hobbit was erg leuk, jammer dat je er niet bij was. <Insert commando om gedwongen de komende week wat met jou te gaan drinken>."quote:Op maandag 10 december 2012 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar hoe weet ik dat zonder haar te zien? Want ik zie haar niet deze week.
En ik zit in de bios als ze aan het eten is.
Dat gaat niks worden.quote:Op maandag 10 december 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het met je meisje nu?
Bohquote:
Dat kan. Maar dan wil ik tijdens de film de hele tijd kijken of ik antwoord heb. Dat is onbeleefd naar degene met wie ik wel ben, en dan mis ik de filmquote:Op maandag 10 december 2012 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kaneel, kan je haar geen bericht sturen voor ze gaat eten en jij in de bios zit?
Hihi, ok.quote:Op maandag 10 december 2012 22:27 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon tegen 22.30 een berichtje sturen. "Gefeliciteerd! Heb je een leuke dag gehad? The Hobbit was erg leuk, jammer dat je er niet bij was. <Insert commando om gedwongen de komende week wat met jou te gaan drinken>."
Jammer man. Ik hoop dat jullie de juiste beslissingen hebben genomen.quote:
Ik want ik moet haar daar nog over spreken.quote:Op maandag 10 december 2012 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer man. Ik hoop dat jullie de juiste beslissingen hebben genomen.
Ik merk gewoon in de gesprekken dat ik meer ervaring heb en het klinkt raar maar dat stoort me ergens. Gewoon als vrienden zou me dat niet interesseren maar in een relatie wil ik liever een partner die me echt begrijpt ipv aan mijn lippen hangt.quote:
dan moet je even je das 2 rondjes extra om je nek doen!quote:Op maandag 10 december 2012 23:37 schreef -Engel- het volgende:
Weer zo'n 38 minuten
Ik vind een das en handschoenen echt rot om mee te lopen...
Hoi mooierdquote:
Hihi dat ben ikquote:
Ghehequote:
Goed hoor! Voel me weer helemaal gezond en druk en goed!quote:
Ja gaat goed, druk op het werk, druk thuis, druk met sociaal leven hebben. Baal van het treinen, mis mn auto en ben toe aan bier!!quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Goed hoor! Voel me weer helemaal gezond en druk en goed!
Dus laat dat weekend maar komen, ik gaat wel weer van god los
En met u?
Hier is het ook erg drukquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja gaat goed, druk op het werk, druk thuis, druk met sociaal leven hebben. Baal van het treinen, mis mn auto en ben toe aan bier!!
Ik had last van treinen. Heb alle stations in Zuid-Holland wel gezien vanochtend.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hier is het ook erg druk
Sociaal leven is bij mij altijd druk
Heb geen last van treinen.
Ik heb een leuk autotje
En ik drink niet door de weeks.
Dus
Ben nog wel heel erg moe
Ik gaat ook donderdag denk genieten van een drankjequote:Op dinsdag 11 december 2012 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had last van treinen. Heb alle stations in Zuid-Holland wel gezien vanochtend.![]()
Ik mis mijn autootje![]()
Ik ga donderdag genieten van een biertje, eerder niet ben ik bang.
Aww, how come?
Ga je dan ook vieren dat je weekend hebt?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik gaat ook donderdag denk genieten van een drankje
Afgelopen week tegen griep aan gehangen![]()
Kennelijk maakt je dat erg moe haha
Nee dat gaa een "het is bijna weekend drankje"quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je dan ook vieren dat je weekend hebt?
Oh bah, ja griep is kut en vermoeiend! Nu wel weer beter?
Ghehe dat zijn de lekkerste toch vaakquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee dat gaa een "het is bijna weekend drankje"
Net als "bijna op vakantie drankje"
Of een "welkom terug van vakantie drankje"
Precies!!!!quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe dat zijn de lekkerste toch vaak
Wat?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Het Engels van sommige mensen is echt om te janken!!
Mn collega: we going to use voorname, betweenname and lastname.
Veeg me op
Prachtig toch!quote:
Now breaks my wooden shoequote:Op dinsdag 11 december 2012 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prachtig toch!
Voorletters is ook Forname![]()
Ik lig dubbel hier
Erg dit he. Gelukkig zit ik met mn rug naar haar toe want ik heb teveel moeite om mijn lach in te houdenquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Now breaks my wooden shoeDid she got hit by the windmill?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |