Ik heb geen gereedschap. En dat lenen lukt ook niet echtquote:Op maandag 10 december 2012 20:59 schreef muhahaha het volgende:
Huppel, hoezo hangen jouw lampen nog niet?
Hm, ik kan misschien wel een boor lenen. Die gozer heeft slechts 1 bitjequote:Op maandag 10 december 2012 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen gereedschap. En dat lenen lukt ook niet echt
Dan wordt jij mijn held van 2013quote:Op maandag 10 december 2012 21:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, ik kan misschien wel een boor lenen. Die gozer heeft slechts 1 bitje.
Morgen ga ik sowieso bij ze langs, kan wel een balletje opgooien.
1 bitje he, dat betekend een gat van 1 bepaalde diameter voor al je lampenquote:Op maandag 10 december 2012 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan wordt jij mijn held van 2013![]()
Het is donker hier
Plugjes, schroefjes kan ik wel ff halen. Bitje moet ook wel lukken.quote:Op maandag 10 december 2012 21:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
1 bitje he, dat betekend een gat van 1 bepaalde diameter voor al je lampen. Oja en plugjes/schroefjes even fietsen dan
.
Hij heeft een bitje 8 meen ik. Plugjes en schroefjes kan ik wel halen, die moeten echt op maat zijn en zeker ben ik er niet vanquote:Op maandag 10 december 2012 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Plugjes, schroefjes kan ik wel ff halen. Bitje moet ook wel lukken.
Heb gewoon geen zin om voor veel geld een boor te huren of kopen. Dan maar kaarsjes aan!
Maar jij woont toch helemaal niet in de buurt ofzo?quote:Op maandag 10 december 2012 21:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft een bitje 8 meen ik. Plugjes en schroefjes kan ik wel halen, die moeten echt op maat zijn en zeker ben ik er niet van. Zondag zou waarschijnlijk wel kunnen
.
's-Hertogenbosch, dat is toch redelijk in de buurt?quote:Op maandag 10 december 2012 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar jij woont toch helemaal niet in de buurt ofzo?
Is idd maar een half uurtje!quote:Op maandag 10 december 2012 21:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
's-Hertogenbosch, dat is toch redelijk in de buurt?
Bossche bol durf ik niet te beloven aangezien je die vers wil hebben en aanstaande zaterdag kan ik niet.quote:Op maandag 10 december 2012 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is idd maar een half uurtje!
Aww zou tof zijn als het lukt!! Neem je dan ook een bossche bol mee?
Is goed. We hebben nog wel contact. Nu ff mn eigen nestelen voor Bones hoorquote:Op maandag 10 december 2012 21:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bossche bol durf ik niet te beloven aangezien je die vers wil hebben en aanstaande zaterdag kan ik niet.
Ik laat morgen wel meer weten via fb, veel plezier met Davidquote:Op maandag 10 december 2012 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed. We hebben nog wel contact. Nu ff mn eigen nestelen voor Bones hoor![]()
Thnx. Fijne avondquote:Op maandag 10 december 2012 21:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik laat morgen wel meer weten via fb, veel plezier met David.
Wat was lekker?quote:
jaquote:Op maandag 10 december 2012 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat was lekker?
Hoi engelmeisje
Ja? op de vraag: wat was lekker?quote:
O ik las iets anders.... vond het al zo rare vraagquote:Op maandag 10 december 2012 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja? op de vraag: wat was lekker?
Gebeurd mij nu nooitquote:Op maandag 10 december 2012 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O ik las iets anders.... vond het al zo rare vraag
Van alles wat, maar het was voor mij doen best weinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |