quote:Op maandag 10 december 2012 21:18 schreef Copycat het volgende:
Hebben jullie ook allemaal je feestmuts op?
Vlaggetje in het handje en een toeter in je mond?
Ik heb de zon vanavond extra gegroet voor 100 topics vol jolijt en vrolijkheid.
Sorry zon.
quote:
Correctie: Oop drinkt elke dag wel een halve liter thee bij zijn eh... brunch.quote:Op maandag 10 december 2012 21:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Elke zaterdag bij zijn haring.
Pics or it didn't happen......oh wacht.quote:Op maandag 10 december 2012 21:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Correctie: Oop drinkt elke dag wel een halve liter thee bij zijn eh... brunch.
Vast niet. Niemand is welkom.quote:Op maandag 10 december 2012 21:30 schreef beequeen het volgende:
Annie, ben je al welkom op zijn chat?
Ze nemen Annie een beetje in de maling door te doen alsof ze er op magquote:Op maandag 10 december 2012 21:30 schreef beequeen het volgende:
Annie, ben je al welkom op zijn chat?
Warme thee, geen ijsthee?quote:Op maandag 10 december 2012 21:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Correctie: Oop drinkt elke dag wel een halve liter thee bij zijn eh... brunch.
quote:Op maandag 10 december 2012 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen......oh wacht.
Hahaha! Het idee alleen al.quote:Op maandag 10 december 2012 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
PB, gaat hij als hij niet on stream is naar de sportschool?
Niet dat ik weet. Hij heeft vroeger wel gedartquote:Op maandag 10 december 2012 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe is het mogelijk dat Oop niet dichtgroeit? Zo veel eten en bier drinken en 0,0 beweging.
PB, gaat hij als hij niet on stream is naar de sportschool?
Oh , dat verklaart zijn goddelijke lichaamquote:Op maandag 10 december 2012 21:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Hij heeft vroeger wel gedart
Gewone thee, zegt Oop.quote:Op maandag 10 december 2012 21:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Warme thee, geen ijsthee?
En heeft hij een favoriete smaak?
Losse Lady Grey van Simon Levelt is dat voor mij.
Ik had niet anders verwacht.quote:Op maandag 10 december 2012 21:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Gewone thee, zegt Oop.
"Thee is thee"
Ik heb al een bril. Maar meer als mode-item. Misschien toch maar eens een bezoek aan de opticienquote:Op maandag 10 december 2012 21:41 schreef Toverheks het volgende:
wordt nu hoog tijd dat Lavenderr een brilletje gaat aanschaffen, Opa en een goddelijk lichaam
Neuh, Oop nog niet eens op 2 benenquote:Op maandag 10 december 2012 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op één been kun je niet lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |