PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Nee, hij krijgt alle kleuren van de regenboog en dan komt er confetti uit je TV.quote:Op maandag 10 december 2012 18:09 schreef tochweerhenk het volgende:
Als je 86 keer scoort met een normale Messi 94 rating krijgt hij dus een 86 rating en een rode kleur met blauw?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij 86 van zulke grappige opmerkingen krijg je er 1 gratis.quote:Op maandag 10 december 2012 18:09 schreef tochweerhenk het volgende:
Als je 86 keer scoort met een normale Messi 94 rating krijgt hij dus een 86 rating en een rode kleur met blauw?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Elke keer als hij scoort komt er confetti uit de lucht. En bij een hattrick rennen de supporters het veld op.quote:Op maandag 10 december 2012 18:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, hij krijgt alle kleuren van de regenboog en dan komt er confetti uit je TV.
Te gek, jij hebt er nu ook al 1 te pakken.quote:Op maandag 10 december 2012 18:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij 86 van zulke grappige opmerkingen krijg je er 1 gratis.
Krijgt Pelle dan ook een speciale IF als hij 15 goals haalt?twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 10-12-2012 om 18:11:29#86MessiFUT stats: 93 PAC, 99 SHO, 84 PAS, 96 DRI, 43 DEF, 72 HEA. The '86'? Celebrating Messi's record 86 goals in a calendar year. reageer retweet
Kaka goeie photoshopquote:Op maandag 10 december 2012 18:13 schreef baasvandemaffia het volgende:
lololololoollollll hahahahhahahahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahaaaaaaaaahahhhahahahahha
[ afbeelding ]
Net echtquote:Op maandag 10 december 2012 18:13 schreef baasvandemaffia het volgende:
lololololoollollll hahahahhahahahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahaaaaaaaaahahhhahahahahha
[ afbeelding ]
Kaart heeft geen schaduwquote:
Wajoo deze gast is proquote:Op maandag 10 december 2012 18:13 schreef baasvandemaffia het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, het is wel een zeldzaam record van Messi natuurlijk, uniek dat wij zo'n speler mee mogen maken. Leuk dat EA zoiets ludieks doetquote:Op maandag 10 december 2012 18:13 schreef ThadCastle het volgende:
Krijgt Pelle dan ook een speciale IF als hij 15 goals haalt?twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 10-12-2012 om 18:11:29#86MessiFUT stats: 93 PAC, 99 SHO, 84 PAS, 96 DRI, 43 DEF, 72 HEA. The '86'? Celebrating Messi's record 86 goals in a calendar year. reageer retweet
hahaha kkgrappig.quote:Op maandag 10 december 2012 18:13 schreef baasvandemaffia het volgende:
[ afbeelding ]
voorvochtquote:Op maandag 10 december 2012 18:13 schreef baasvandemaffia het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dit jaar lijken ze dat ludieke wel leuk te vinden. IF Melo bronsquote:Op maandag 10 december 2012 18:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, het is wel een zeldzaam record van Messi natuurlijk, uniek dat wij zo'n speler mee mogen maken. Leuk dat EA zoiets ludieks doet
lees nou eens een paar berichten terug.quote:Op maandag 10 december 2012 18:15 schreef Maver24 het volgende:
Maar hoelang zit deze nou in packs ??
En volgende week komt er een 88 Messi, omdat hij er 2 bij heeft gemaakt. Zodat EA weer extra geld kan krijgen.quote:Op maandag 10 december 2012 18:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, het is wel een zeldzaam record van Messi natuurlijk, uniek dat wij zo'n speler mee mogen maken. Leuk dat EA zoiets ludieks doet
Ik snap de verzuurde reacties niet. EA doet iets leuks, zodat minder rijke mensen misschien ook met een Messi kunnen spelen. Beetje out of the box denkend, en niemand hoeft hier geld aan uit te geven, toch?quote:Op maandag 10 december 2012 18:16 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
En volgende week komt er een 88 Messi, omdat hij er 2 bij heeft gemaakt. Zodat EA weer extra geld kan krijgen.
Ook knap dat ze een commercieel bedrijf beschuldigen geld te willen verdienenquote:Op maandag 10 december 2012 18:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik snap de verzuurde reacties niet. EA doet iets leuks, zodat minder rijke mensen misschien ook met een Messi kunnen spelen. Beetje out of the box denkend, en niemand hoeft hier geld aan uit te geven, toch?
Ik weet niet of dit nou serieus is of sarcastisch.quote:Op maandag 10 december 2012 18:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik snap de verzuurde reacties niet. EA doet iets leuks, zodat minder rijke mensen misschien ook met een Messi kunnen spelen. Beetje out of the box denkend, en niemand hoeft hier geld aan uit te geven, toch?
quote:Op maandag 10 december 2012 18:18 schreef Luukiee09 het volgende:
Gaat deze messi goedkoper worden dan een normale messi? Denk het eigenlijk niet.
Hij gaat juist enorm duur worden omdat hij maar 2 dagen in pakjes zit.quote:Op maandag 10 december 2012 18:18 schreef Luukiee09 het volgende:
Gaat deze messi goedkoper worden dan een normale messi? Denk het eigenlijk niet.
Ja, maar wel een lagere rating.quote:Op maandag 10 december 2012 18:19 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij gaat juist enorm duur worden omdat hij maar 2 dagen in pakjes zit.
Ja, kunnen we ook schande spreken dat apple een ipad mini heeft uitgebracht. Of Hertog een nieuwe smaak ijs op de markt brengt. Er zijn nou éénmaal idioten die 50 euro aan packs uitgeven met dit soort dingen. Gewoon om lachen en genieten van de kansen die dit biedt. Veel kaarten op de markt, tot woensdag consumables voor een prikkie opkopen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 10 december 2012 18:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ook knap dat ze een commercieel bedrijf beschuldigen geld te willen verdienen
quote:Op maandag 10 december 2012 18:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Stats zijn hoger (99 shooting) alleen de rating niet.quote:Op maandag 10 december 2012 18:19 schreef Luukiee09 het volgende:
[..]
Ja, maar wel een lagere rating.
En de in-game stats? Die moeten haast wel hoger zijn toch?
Dit meen ik serieus. Boze reacties over geld verdienen: ze verdienen alleen geld als er mensen geld aan uitgeven. Niemand dwingt je om geld aan packs uit te geven.quote:Op maandag 10 december 2012 18:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit nou serieus is of sarcastisch.![]()
6pm UK until Wed 5:30pm UK!quote:Op maandag 10 december 2012 18:21 schreef Maver24 het volgende:
kan nog steeds niet vinden hoelang die dan in packs is, zeker maar 1 uurtje ofzo
Aaah kijk,quote:
Hij zit 2 dagen in packs, tot woensdagavond. Happy hour begint voor ons om 19.00 en duurt 1 uur en stopt dus om 20.00quote:Op maandag 10 december 2012 18:21 schreef Maver24 het volgende:
kan nog steeds niet vinden hoelang die dan in packs is, zeker maar 1 uurtje ofzo
yoloswekquote:Op maandag 10 december 2012 18:19 schreef Fuszy het volgende:
Die kut Kelvin moet verkopen en dan blaas ik alles de pakjes in
YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO SWEK THIS SWEK THAS
Maar als ik een iPad mini koop verwacht ik wel dat ik er gewoon mee kan werken wanneer ik wil. Niet dat 'ie 10 weken per jaar niet werkt of dat er bepaalde functies gewoon uitgesloopt worden.quote:Op maandag 10 december 2012 18:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, kunnen we ook schande spreken dat apple een ipad mini heeft uitgebracht. Of Hertog een nieuwe smaak ijs op de markt brengt. Er zijn nou éénmaal idioten die 50 euro aan packs uitgeven met dit soort dingen. Gewoon om lachen en genieten van de kansen die dit biedt. Veel kaarten op de markt, tot woensdag consumables voor een prikkie opkopen bijvoorbeeld.
Had je hem in een pack? wat is hij waard?quote:Op maandag 10 december 2012 18:24 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
kiek 'm shinen dan. Hij is zelfs verbaast ofer al die kommotzie
Dat AppleMaps schijnt goed te werkenquote:Op maandag 10 december 2012 18:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar als ik een iPad mini koop verwacht ik wel dat ik er gewoon mee kan werken wanneer ik wil. Niet dat 'ie 10 weken per jaar niet werkt of dat er bepaalde functies gewoon uitgesloopt worden.
50k en yup. Uit een van de packs die je elke maandag krijgtquote:Op maandag 10 december 2012 18:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Had je hem in een pack? wat is hij waard?
Dat zou wel tof zijn jaquote:Op maandag 10 december 2012 18:24 schreef Toefjes het volgende:
Ik hoop dat ze ooit legend spelers als Bergkamp of Zidane uitbrengen
De iphone wordt in elk geval met elke update tragerquote:Op maandag 10 december 2012 18:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar als ik een iPad mini koop verwacht ik wel dat ik er gewoon mee kan werken wanneer ik wil. Niet dat 'ie 10 weken per jaar niet werkt of dat er bepaalde functies gewoon uitgesloopt worden.
Maar kaarten uitbrengen om geld te verdienen, terwijl er nog 10.000 bugs gefixt moeten worden is gewoon schandalig.quote:Op maandag 10 december 2012 18:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit meen ik serieus. Boze reacties over geld verdienen: ze verdienen alleen geld als er mensen geld aan uitgeven. Niemand dwingt je om geld aan packs uit te geven.
Ik ben nu aan het poepen maar toen ik dat las moest ik keihard lachen en schoot de spetterpoep er kanonnehard uit.quote:Op maandag 10 december 2012 18:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, hij krijgt alle kleuren van de regenboog en dan komt er confetti uit je TV.
Blijkbaar kunnen ze het maken. Heb nog geen rechtszaak voorbij zien komen.quote:Op maandag 10 december 2012 18:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar kaarten uitbrengen om geld te verdienen, terwijl er nog 10.000 bugs gefixt moeten worden is gewoon schandalig.![]()
Wij hebben toch betaald voor een volledig spel. Niet een spel waarbij kaarten 50% van de keren vast komen te zitten of verdwijnen. Of een spel waarbij functies er maar uitgesloopt worden, omdat ze het gewoon niet kunnen fixen.
Als ze dat er nou bij zeggen worden er nog meer packs geopendquote:Op maandag 10 december 2012 18:28 schreef Maver24 het volgende:
Hopen dat ze Messi nu een hoge droprate geven gewoon omdat tie maar 86 is op zn kaartje, dat zou pas kicke zijn
Rating en cardweight hebben helaas geen verband.quote:Op maandag 10 december 2012 18:28 schreef Maver24 het volgende:
Hopen dat ze Messi nu een hoge droprate geven gewoon omdat tie maar 86 is op zn kaartje, dat zou pas kicke zijn
Een rechtszaak omdat je niet met 2 spelers FUT kunt spelen?quote:Op maandag 10 december 2012 18:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Blijkbaar kunnen ze het maken. Heb nog geen rechtszaak voorbij zien komen.
Waarom speel je het dan nog als je zo'n aversie tegen het spel hebt?quote:Op maandag 10 december 2012 18:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar kaarten uitbrengen om geld te verdienen, terwijl er nog 10.000 bugs gefixt moeten worden is gewoon schandalig.![]()
Wij hebben toch betaald voor een volledig spel. Niet een spel waarbij kaarten 50% van de keren vast komen te zitten of verdwijnen. Of een spel waarbij functies er maar uitgesloopt worden, omdat ze het gewoon niet kunnen fixen.
Omdat ze een waardeloos product hebben afgeleverd.quote:Op maandag 10 december 2012 18:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Een rechtszaak omdat je niet met 2 spelers FUT kunt spelen?
Patrick Paauwequote:Op maandag 10 december 2012 18:24 schreef Toefjes het volgende:
Ik hoop dat ze ooit legend spelers als Bergkamp of Zidane uitbrengen
dat klopt ook,quote:Op maandag 10 december 2012 18:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Rating en cardweight hebben helaas geen verband.
Nice! Leuk gedaan van EAquote:Op maandag 10 december 2012 18:31 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Vanaf 19:00 een 86 Messi, hij blijft in packs tot Woensdag.
Volgens mij is er ook iets van zo'n lap tekst waar we allemaal een keer op akkoord hebben gedrukt, dat we EA niet aan kunnen klagen. Ik heb zoiets een keertje voorbij zien komen op een nieuwssite, of een site a la tweakers.quote:Op maandag 10 december 2012 18:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Omdat ze een waardeloos product hebben afgeleverd.
Je hebt het toch over 10.000 bugs
Het sarcasme druipt er niet vanaf.quote:Op maandag 10 december 2012 18:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nice! Leuk gedaan van EA![]()
Echt fan van dat bedrijf
Ik ben gewoon boos.quote:Op maandag 10 december 2012 18:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom speel je het dan nog als je zo'n aversie tegen het spel hebt?
(ik speel zelf ook amper meer hoor, daar niet van)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter iets dan nniets I guess'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Ik moest lachen.quote:Op maandag 10 december 2012 18:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nice! Leuk gedaan van EA![]()
Echt fan van dat bedrijf
EA heeft zich uiteraard volledig ingedekt.quote:Op maandag 10 december 2012 18:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook iets van zo'n lap tekst waar we allemaal een keer op akkoord hebben gedrukt, dat we EA niet aan kunnen klagen. Ik heb zoiets een keertje voorbij zien komen op een nieuwssite, of een site a la tweakers.
quote:Op maandag 10 december 2012 18:32 schreef poker4lifee het volgende:
Ik faal. finale van fifa toernooi op poker forum 1-1 en 4-1 verloren![]()
![]()
![]()
Zwaar geflateerd maar wel terecht verloren helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter iets dan nniets I guessHeld
Ik ben het in deze uiteraard volledig met je eens, het is een kut product. Maar ik blijf het toch kopen dus opzich doet EA het best slim.quote:
Ik ga na deze fifa editie FUT laten liggen denk ik voor een jaartje. Speel nu al veel minder, de bugs en de bizarre markt maken het absoluut niet leuk deze editiequote:Op maandag 10 december 2012 18:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
EA heeft zich uiteraard volledig ingedekt.
Dit is weer zon onzin discussie, net zoals het aandeel van EA zou gaan dalen omdat FUT veel bugs had
We moeten gewoon een keer met z'n alle naar Canada gaan en bakstenen door de ruiten gooien! Dat zal ze leren!quote:Op maandag 10 december 2012 18:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben het in deze uiteraard volledig met je eens, het is een kut product. Maar ik blijf het toch kopen dus opzich doet EA het best slim.
Het is alsof je gras als wiet verkoopt aan iemand, maar hij blijft toch terugkomen.
quote:Op maandag 10 december 2012 18:32 schreef poker4lifee het volgende:
Ik faal. finale van fifa toernooi op poker forum 1-1 en 4-1 verloren![]()
![]()
![]()
Zwaar geflateerd maar wel terecht verloren helaas.Hoeveel kon je krijgen als je won?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter iets dan nniets I guessFeyenoord Rotterdam
Ja, of van die prutsers met flauwe pillenquote:Op maandag 10 december 2012 18:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben het in deze uiteraard volledig met je eens, het is een kut product. Maar ik blijf het toch kopen dus opzich doet EA het best slim.
Het is alsof je gras als wiet verkoopt aan iemand, maar hij blijft toch terugkomen.
quote:Op maandag 10 december 2012 18:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee EA heeft problemen met de site. Kan soms niet inloggen
Gelukkigquote:Op maandag 10 december 2012 18:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan niet meer inloggen terwijl ik het goede e-mailadres en wachtwoord heb ingevoerd
250 of 300. Kwam allemaal niet handig uit met planning, moet tentamens voorbereiden en had voor die 2 potjes net al paar dagen geen seasons gespeeld. Maarja, als het een klein beetje meezat had ik de 2e nog gewonnenquote:Op maandag 10 december 2012 18:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hoeveel kon je krijgen als je won?
Zijn er nu al Jumbos dan? En laten we hopen dat ze niet oneindig zijn, dan kun je net zo goed stoppen met FUT omdat de crash dan te erg wordt.quote:Op maandag 10 december 2012 18:37 schreef ThadCastle het volgende:
Even heel veel 352 kaartjes inslaan. En 1 jumbo kopen
Nee vanaf 19:00 en 5 limitquote:Op maandag 10 december 2012 18:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zijn er nu al Jumbos dan? En laten we hopen dat ze niet oneindig zijn, dan kun je net zo goed stoppen met FUT omdat de crash dan te erg wordt.
Wat een onzinquote:Op maandag 10 december 2012 18:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zijn er nu al Jumbos dan? En laten we hopen dat ze niet oneindig zijn, dan kun je net zo goed stoppen met FUT omdat de crash dan te erg wordt.
Jij speelt wel om zieke bedragen man. Dit is niet meer voor de lol neem ik aan? Of ga jij iedere dag met je Bugatti naar het werk?quote:Op maandag 10 december 2012 18:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
250 of 300. Kwam allemaal niet handig uit met planning, moet tentamens voorbereiden en had voor die 2 potjes net al paar dagen geen seasons gespeeld. Maarja, als het een klein beetje meezat had ik de 2e nog gewonnenWas veel closer dan stand laat zien
Jammer.quote:Op maandag 10 december 2012 18:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
250 of 300. Kwam allemaal niet handig uit met planning, moet tentamens voorbereiden en had voor die 2 potjes net al paar dagen geen seasons gespeeld. Maarja, als het een klein beetje meezat had ik de 2e nog gewonnenWas veel closer dan stand laat zien
Zolang Robben 400K kost, Ibra 700 a 750K, dan mag de crash niet heftig genoeg zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 18:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/(...)zylugfnfvy6dsgqkvgvequote:Op maandag 10 december 2012 18:38 schreef Thorb het volgende:
Je moet die link gebruiken waarmee je ook eerder op de webapp kon. Heb hem nu even niet bij de hand maar die werkt wel.
Robben is op de Xbox rond de 250K nuquote:Op maandag 10 december 2012 18:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zolang Robben 400K kost, Ibra 700 a 750K, dan mag de crash niet heftig genoeg zijn.
quote:Op maandag 10 december 2012 18:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij speelt wel om zieke bedragen man. Dit is niet meer voor de lol neem ik aan? Of ga jij iedere dag met je Bugatti naar het werk?
Dat is heel leuk voor de xboxers, maar ik heb een PS3. Crashen die marktquote:Op maandag 10 december 2012 18:40 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Robben is op de Xbox rond de 250K nu
Dan is het goed.quote:Op maandag 10 december 2012 18:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Alleen fifa12 speelde ik om geld, en dat waren nou ook niet echt grote bedragen
Nu was er toevallig 25 eu toernooitje georganiseerd op poker forum. Verder niks om geld hoor
Het was wat overdreven maar de bronze pack method gaat nu helemaal niet meer werken. En de prijzen van spelers gaan ook behoorlijk omlaag.quote:
De prijzen van zilveren spelers zullen redelijk stabiel blijven.quote:Op maandag 10 december 2012 18:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het was wat overdreven maar de bronze pack method gaat nu helemaal niet meer werken. En de prijzen van spelers gaan ook behoorlijk omlaag.
Maakt niet uit.quote:Op maandag 10 december 2012 18:41 schreef Maver24 het volgende:
EASFC Servers are not available at this time
Same here. Tamperbannedquote:Op maandag 10 december 2012 18:42 schreef diedjuh het volgende:
WTF ik kan me niet inloggen hij zegt wrong password combination ofzo.
Ik hoop dat die silver IFs van deze week niet veel dalen, heb ze namelijk al gekochtquote:Op maandag 10 december 2012 18:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De prijzen van zilveren spelers zullen redelijk stabiel blijven.
Is bij iedereen.quote:Op maandag 10 december 2012 18:42 schreef diedjuh het volgende:
WTF ik kan me niet inloggen hij zegt wrong password combination ofzo.
die ga nu dus door de grondquote:Op maandag 10 december 2012 18:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik hoop dat die silver IFs van deze week niet veel dalen, heb ze namelijk al gekocht
Waar is die TOTY Hulk die ik voor je financierdequote:Op maandag 10 december 2012 18:44 schreef pascal08 het volgende:
Ik kan weer inloggen met m'n gebande accounts.
OH! HELLO!![]()
[ afbeelding ]
Dat ik ook ooit zo'n elftal heb gehad, het lijkt zo lang geleden alweerquote:Op maandag 10 december 2012 18:44 schreef pascal08 het volgende:
Ik kan weer inloggen met m'n gebande accounts.
OH! HELLO!![]()
[ afbeelding ]
En het was zo makkelijk met CEquote:Op maandag 10 december 2012 18:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat ik ook ooit zo'n elftal heb gehad, het lijkt zo lang geleden alweer
Misschien is alleen de authentication server ofline.quote:Op maandag 10 december 2012 18:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
1 van mijn kaarten is gewoon verkocht, overigens zit ik er nog gewoon in op mijn 2e account.
quote:Op maandag 10 december 2012 18:54 schreef leoon. het volgende:
Het is gedaan met de Happy Hour staat hier ook al!!!!
Misschien staat "de achterdeur" wel open. #jeweetwelquote:Op maandag 10 december 2012 18:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Misschien is alleen de authentication server ofline.
Denk het wel, kom er met iPhone ook niet inquote:Op maandag 10 december 2012 18:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Misschien is alleen de authentication server ofline.
Dan hoef ik mijn PS3 dus niet aan te slingeren... Dankquote:Op maandag 10 december 2012 18:59 schreef Cubewood. het volgende:
Alle EA Servers zijn down, ik kan zelf niet in Origin komen.
FIFA 11quote:Op maandag 10 december 2012 18:59 schreef Maver24 het volgende:
Ik mis oude fifa's, en zeker de 2e Fifa die Ultimate Team had, die was tenminste baas, dit is poep maar toch blijf je het spelen, grrrr, klote verslaving
Nu ook niet.quote:Op maandag 10 december 2012 19:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
FIFA 11
Snapte toen geen reet van FUT
Niets veranderd danquote:Op maandag 10 december 2012 19:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
FIFA 11
Fifa 11 was idd echt baas, die heb ik zoveel gespeeld, dat was heavenquote:Op maandag 10 december 2012 19:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
FIFA 11
Hehequote:
Had Muller op RBquote:Op maandag 10 december 2012 19:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Fifa 11 was idd echt baas, die heb ik zoveel gespeeld, dat was heaven
Vandaag eentje gehaald voor 97k en verkocht voor 180kquote:Op maandag 10 december 2012 19:00 schreef ThadCastle het volgende:
Thorb hoeveel is IF Cazorla waard dan?
Neuh.quote:Op maandag 10 december 2012 19:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Haha en Ben Arfa op CDM zeker.
Ben half 8 klaar,dan afgesproken met iemand en half 10 max thuisquote:
Brody wordt als Terrorist gezien,je overleeft dit welquote:Op maandag 10 december 2012 19:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik kreeg gister de schuld van jullie dat we gedegradeerd zijn
We spelen pas over 3 uur a ezelquote:Op maandag 10 december 2012 19:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Succes met clubs als heel EA eruitligt
151k kan ik dus wel doenquote:Op maandag 10 december 2012 19:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vandaag eentje gehaald voor 97k en verkocht voor 180k
hahahahah hij lijkt op jouquote:Op maandag 10 december 2012 19:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.facebook.com/h(...)75245&type=2&theater![]()
![]()
Denken dat EA vandaag nog gaat fixenquote:
is weer onlinequote:Op maandag 10 december 2012 19:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denken dat EA vandaag nog gaat fixen
Nou dan gaan we wel badmintonnen.quote:Op maandag 10 december 2012 19:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denken dat EA vandaag nog gaat fixen
Heb je ook Virtual Pro Badminton 5 gekochtquote:
Ga terug je sweatshop inquote:
Heel ergquote:
Hou op man hahahahaha ik loop hier te lachen en mensen kijken me aan tijdens deeltantamen haahhaahhaHhHHHahHHahahahahahahahaahahahquote:
Wat is de fout deze keer? Zie nu pas dat de webapp down isquote:Op maandag 10 december 2012 19:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Ow ow ow, EA op z'n best. Hebben ze weer een fout ontdekt en gelijk maar de hele server offline gehaald.
Haha, ja, die had ik al in de peiling, jouw variant er op. Ik als AZ'er ben meer de definitie van een kaasquote:
Geen idee, maar daar ga ik maar vanuit.quote:Op maandag 10 december 2012 19:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat is de fout deze keer? Zie nu pas dat de webapp down is
quote:Op maandag 10 december 2012 19:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hou op man hahahahaha ik loop hier te lachen en mensen kijken me aan tijdens deeltantamen haahhaahhaHhHHHahHHahahahahahahahaahahah
is weer upquote:Op maandag 10 december 2012 19:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Geen idee, maar daar ga ik maar vanuit.
Jouw bulderend gelachquote:Op maandag 10 december 2012 19:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hou op man hahahahaha ik loop hier te lachen en mensen kijken me aan tijdens deeltantamen haahhaahhaHhHHHahHHahahahahahahahaahahah
quote:Op maandag 10 december 2012 19:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja, die had ik al in de peiling, jouw variant er op. Ik als AZ'er ben meer de definitie van een kaas
The proxy server received an invalid response from an upstream server.quote:
HAHAAH Bannedquote:Op maandag 10 december 2012 19:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request GET /soccer/.
Mis ik iets?
Ik ga liever mee naar Spanjequote:
Hier ook niet.quote:
quote:Op maandag 10 december 2012 19:18 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Herken je je eigen vriendin niet eens?
Hoe oude... hoe gekker!quote:Op maandag 10 december 2012 19:18 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Herken je je eigen vriendin niet eens?
Is m'n chickquote:Op maandag 10 december 2012 19:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nu komt het moment dat GJE zegt dat hij haar helemaal niet kent
inmiddels doodquote:Op maandag 10 december 2012 19:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
3 jaar geleden, en nu nog steeds?
Beetje beginnen met wat goedkope teams en toernooien (online en offline) spelen.quote:Op maandag 10 december 2012 19:20 schreef Spoortie het volgende:
Nieuwe FUT speler hier, hoe zouden jullie mij aanraden om te beginnen met FUT, met betrekking tot coins verdienen, goed team opzetten?
Stop nu het nog kanquote:Op maandag 10 december 2012 19:20 schreef Spoortie het volgende:
Nieuwe FUT speler hier, hoe zouden jullie mij aanraden om te beginnen met FUT, met betrekking tot coins verdienen, goed team opzetten?
quote:Op maandag 10 december 2012 19:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nu is GJE Een definitie van een klaas
Is al veel te leuk nu ik er mee begonnen ben..quote:
Ik ga eens kijken wat daar zoal te beleven valt.quote:Op maandag 10 december 2012 19:23 schreef bombmannl het volgende:
Waarschijnlijk volgend jaar naar tomorrowland alle dagen, (als er lukt tickets te krijgen) Hier nog meer mensen die gaan!?!?!?
Wat vrienden van me gaan wel met enige regelmaat... Trekt me eigenlijk niet zo.quote:Op maandag 10 december 2012 19:23 schreef bombmannl het volgende:
Waarschijnlijk volgend jaar naar tomorrowland alle dagen, (als het lukt tickets te krijgen) Hier nog meer mensen die gaan!?!?!?
Héééééél veel!!! :-)quote:Op maandag 10 december 2012 19:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken wat daar zoal te beleven valt.
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op maandag 10 december 2012 19:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nu is GJE Een definitie van een klaas
quote:Op maandag 10 december 2012 19:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aftermovie van dit jaar was te ziekquote:Op maandag 10 december 2012 19:23 schreef bombmannl het volgende:
Waarschijnlijk volgend jaar naar tomorrowland alle dagen, (als het lukt tickets te krijgen) Hier nog meer mensen die gaan!?!?!?
Ja Rockwerchter (deadmeau5, skillex etc.) vorig jaar. Maar tomorrowland lijkt me nog vetterquote:Op maandag 10 december 2012 19:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
3 dagen ga ik sowieso niet trekken. Ben je vaker geweest daar?
Is nog niet bekend. Is wel in paar minuten uitverkochtquote:Op maandag 10 december 2012 19:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Aftermovie van dit jaar was te ziekHoeveel zijn kaarten voor alle dagen ?
Vroeger ging ik naar Decibel, Reverse en dat soort dingen. Is dat niet meer hip?quote:Op maandag 10 december 2012 19:28 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ja Rockwerchter (deadmeau5, skillex etc.) vorig jaar. Maar tomorrowland lijkt me nog vetter
Wanneer begint verkoop en hoeveel zijn ze erna?quote:Op maandag 10 december 2012 19:29 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Is nog niet bekend. Is wel in paar minuten uitverkocht
Het is een keuze die je maakt. Wil sws alle grote festivals een keer hebben meegemaakt dus vandaarquote:Op maandag 10 december 2012 19:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vroeger ging ik naar Decibel, Reverse en dat soort dingen. Is dat niet meer hip?
Weet ik niet. Ergens volgend jaarquote:Op maandag 10 december 2012 19:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wanneer begint verkoop en hoeveel zijn ze erna?
Fok meet aldaarquote:Op maandag 10 december 2012 19:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wanneer begint verkoop en hoeveel zijn ze erna?
Bij Reverze geweest vorig jaarquote:Op maandag 10 december 2012 19:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vroeger ging ik naar Decibel, Reverse en dat soort dingen. Is dat niet meer hip?
Nicequote:Op maandag 10 december 2012 19:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bij Reverze geweest vorig jaarHard Bass gepland nu.
State of trancequote:Op maandag 10 december 2012 19:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nice
Een of twee van dat soort stuiterfeestjes zijn op jaarbasis wel genoeg voor mij
Zweven? Als zo'n shuttle bedoel je?quote:Op maandag 10 december 2012 19:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
State of tranceNiks stuiteren, zweven. Dan land je een stuk zachter
Hahah, ik schrok me ook de pleuris iddquote:Op maandag 10 december 2012 19:35 schreef Confetti het volgende:
Incorrect Email/Password Combination
![]()
Nee, als een zweefvliegtuig. En dan mijn armen als vleugelsquote:Op maandag 10 december 2012 19:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zweven? Als zo'n shuttle bedoel je?
Nou dan ben je bij Ome Armin tegenwoordig aan het verkeerde adres. Tettertrance... Heel soms heeft Markus Schulz een goede dag maar niet in NL.quote:Op maandag 10 december 2012 19:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, als een zweefvliegtuig. En dan mijn armen als vleugels
Ik pak er wel een paar meer, stuk of 5/6 denk ik maar vooral kleinere feestjes met wat lagere ticket kostenquote:Op maandag 10 december 2012 19:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nice
Een of twee van dat soort stuiterfeestjes zijn op jaarbasis wel genoeg voor mij
En Milk inc dan?quote:Op maandag 10 december 2012 19:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou dan ben je bij Ome Armin tegenwoordig aan het verkeerde adres. Tettertrance... Heel soms heeft Markus Schulz een goede dag maar niet in NL.
Vorig jaar een beste tijd gehad met ASOT 550. Dit jaar de tickets al in de pocket, luister de sets van ASOT 550 nog best vaak terug, ook die van Armin van Buurenquote:Op maandag 10 december 2012 19:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou dan ben je bij Ome Armin tegenwoordig aan het verkeerde adres. Tettertrance... Heel soms heeft Markus Schulz een goede dag maar niet in NL.
Lijkt me ook vet, maar die kaartjes zijn ook pokkeduurquote:Op maandag 10 december 2012 19:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
State of tranceNiks stuiteren, zweven. Dan land je een stuk zachter
Vriend van mij is Dj bij W&W (het label van Ome Armin) en heeft voor ons kaartjes geregeld voor 6 april in Den Boschquote:Op maandag 10 december 2012 19:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar vond de sound vroeger beter (Ocean Diva feesten). Echt met stip de beste trance-set van dit jaar is de sunrise-set van Markus Schulz. Man... Zo verschrikkelijk dik. Absolute aanrader.quote:Op maandag 10 december 2012 19:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vorig jaar een beste tijd gehad met ASOT 550. Dit jaar de tickets al in de pocket, luister de sets van ASOT 550 nog best vaak terug, ook die van Armin van BuurenBest mooie breaks zitten er tussen
Ja, 50 euro is wel pittig, maar goed, heb voor Doe Maar geloof ik 15 euro meer betaald, en daar stond ik na 3,5 uur alweer buiten. Maar is een dure grap. We doen ook nog met een groep een bungalow in de buurt, je bent je consumpties kwijt, benzine, (in ons geval ook nog taxi kosten van en naar bungalow). Maar de herinneringen van de vorige editie zijn zo mierzoet dat ik er wel heen móet. Ik kijk er nog meer naar uit dan naar de feestdagen, zo vet vond ik hetquote:Op maandag 10 december 2012 19:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lijkt me ook vet, maar die kaartjes zijn ook pokkeduurEn als het dan toch niet helemaal mijn ding is...
W&W, mooie gasten en alle respect voor wat de mannen doen... Vliegen de hele fucking wereld af, wekelijks. Helaas heb ik ze op geen goede productie kunnen betrappen. Het mist voor mij gevoel, ook tijdens hun gigs.quote:Op maandag 10 december 2012 19:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Vriend van mij is Dj bij W&W (het label van Ome Armin) en heeft voor ons kaartjes geregeld voor 6 april in Den Bosch
Waarschijnlijk niet, want ik heb 'm tot op heden niet gehad in mn packs.quote:Op maandag 10 december 2012 19:41 schreef Maver24 het volgende:
Zit Messi al wel in de packs of door die server problemen nog niet ?
Sunrise set. Ik zoek m op. Markus Schulz was tijdens Electronic Family briljant aan het draaien trouwensquote:Op maandag 10 december 2012 19:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar vond de sound vroeger beter (Ocean Diva feesten). Echt met stip de beste trance-set van dit jaar is de sunrise-set van Markus Schulz. Man... Zo verschrikkelijk dik. Absolute aanrader.
Geld mag nooit in de weg staan bij dit soort dingen... Het kan zijn dat mensen het niet waard vinden, dan moet je gewoon niet gaan. Anders, vol los!quote:Op maandag 10 december 2012 19:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, 50 euro is wel pittig, maar goed, heb voor Doe Maar geloof ik 15 euro meer betaald, en daar stond ik na 3,5 uur alweer buiten. Maar is een dure grap. We doen ook nog met een groep een bungalow in de buurt, je bent je consumpties kwijt, benzine, (in ons geval ook nog taxi kosten van en naar bungalow). Maar de herinneringen van de vorige editie zijn zo mierzoet dat ik er wel heen móet. Ik kijk er nog meer naar uit dan naar de feestdagen, zo vet vond ik het
Topquote:Op maandag 10 december 2012 19:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Vriend van mij is Dj bij W&W (het label van Ome Armin) en heeft voor ons kaartjes geregeld voor 6 april in Den Bosch
Doe dat... anders mij een privé bericht sturen, ik kan hem zo sturen via skype oid.quote:
Natuurlijk welquote:Op maandag 10 december 2012 19:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Geld mag nooit in de weg staan bij dit soort dingen... Het kan zijn dat mensen het niet waard vinden, dan moet je gewoon niet gaan. Anders, vol los!
Naja, ik ben ook niet echt een fan van Trance. Maar ben wel nieuwschierig hoe zoon feest er aan toe gaat. En hoe de sfeer is natuurlijkquote:Op maandag 10 december 2012 19:41 schreef jackson het volgende:
[..]
W&W, mooie gasten en alle respect voor wat de mannen doen... Vliegen de hele fucking wereld af, wekelijks. Helaas heb ik ze op geen goede productie kunnen betrappen. Het mist voor mij gevoel, ook tijdens hun gigs.
Terecht! Gaat je ook absoluut niet teleurstellen qua sfeer en alles eromheen.quote:Op maandag 10 december 2012 19:44 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Naja, ik ben ook niet echt een fan van Trance. Maar ben wel nieuwschierig hoe zoon feest er aan toe gaat. En hoe de sfeer is natuurlijk
Liefde. 1 En al liefdequote:Op maandag 10 december 2012 19:44 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Naja, ik ben ook niet echt een fan van Trance. Maar ben wel nieuwschierig hoe zoon feest er aan toe gaat. En hoe de sfeer is natuurlijk
Men eet en drinkt wel eens wat ja....quote:
Ik denk 36 per dagquote:Op maandag 10 december 2012 19:48 schreef quer het volgende:
hoeveel if messi (86) zullen er deze week ongeveer released worden? en wat zal de waarde worden?
quote:Op maandag 10 december 2012 19:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, want ik heb 'm tot op heden niet gehad in mn packs.
quote:Op maandag 10 december 2012 19:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, want ik heb 'm tot op heden niet gehad in mn packs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |