PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Nee, hij krijgt alle kleuren van de regenboog en dan komt er confetti uit je TV.quote:Op maandag 10 december 2012 18:09 schreef tochweerhenk het volgende:
Als je 86 keer scoort met een normale Messi 94 rating krijgt hij dus een 86 rating en een rode kleur met blauw?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij 86 van zulke grappige opmerkingen krijg je er 1 gratis.quote:Op maandag 10 december 2012 18:09 schreef tochweerhenk het volgende:
Als je 86 keer scoort met een normale Messi 94 rating krijgt hij dus een 86 rating en een rode kleur met blauw?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Elke keer als hij scoort komt er confetti uit de lucht. En bij een hattrick rennen de supporters het veld op.quote:Op maandag 10 december 2012 18:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, hij krijgt alle kleuren van de regenboog en dan komt er confetti uit je TV.
Te gek, jij hebt er nu ook al 1 te pakken.quote:Op maandag 10 december 2012 18:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij 86 van zulke grappige opmerkingen krijg je er 1 gratis.
Krijgt Pelle dan ook een speciale IF als hij 15 goals haalt?twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 10-12-2012 om 18:11:29#86MessiFUT stats: 93 PAC, 99 SHO, 84 PAS, 96 DRI, 43 DEF, 72 HEA. The '86'? Celebrating Messi's record 86 goals in a calendar year. reageer retweet
Kaka goeie photoshopquote:Op maandag 10 december 2012 18:13 schreef baasvandemaffia het volgende:
lololololoollollll hahahahhahahahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahaaaaaaaaahahhhahahahahha
[ afbeelding ]
Net echtquote:Op maandag 10 december 2012 18:13 schreef baasvandemaffia het volgende:
lololololoollollll hahahahhahahahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahaaaaaaaaahahhhahahahahha
[ afbeelding ]
Kaart heeft geen schaduwquote:
Wajoo deze gast is proquote:Op maandag 10 december 2012 18:13 schreef baasvandemaffia het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, het is wel een zeldzaam record van Messi natuurlijk, uniek dat wij zo'n speler mee mogen maken. Leuk dat EA zoiets ludieks doetquote:Op maandag 10 december 2012 18:13 schreef ThadCastle het volgende:
Krijgt Pelle dan ook een speciale IF als hij 15 goals haalt?twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 10-12-2012 om 18:11:29#86MessiFUT stats: 93 PAC, 99 SHO, 84 PAS, 96 DRI, 43 DEF, 72 HEA. The '86'? Celebrating Messi's record 86 goals in a calendar year. reageer retweet
hahaha kkgrappig.quote:Op maandag 10 december 2012 18:13 schreef baasvandemaffia het volgende:
[ afbeelding ]
voorvochtquote:Op maandag 10 december 2012 18:13 schreef baasvandemaffia het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dit jaar lijken ze dat ludieke wel leuk te vinden. IF Melo bronsquote:Op maandag 10 december 2012 18:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, het is wel een zeldzaam record van Messi natuurlijk, uniek dat wij zo'n speler mee mogen maken. Leuk dat EA zoiets ludieks doet
lees nou eens een paar berichten terug.quote:Op maandag 10 december 2012 18:15 schreef Maver24 het volgende:
Maar hoelang zit deze nou in packs ??
En volgende week komt er een 88 Messi, omdat hij er 2 bij heeft gemaakt. Zodat EA weer extra geld kan krijgen.quote:Op maandag 10 december 2012 18:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, het is wel een zeldzaam record van Messi natuurlijk, uniek dat wij zo'n speler mee mogen maken. Leuk dat EA zoiets ludieks doet
Ik snap de verzuurde reacties niet. EA doet iets leuks, zodat minder rijke mensen misschien ook met een Messi kunnen spelen. Beetje out of the box denkend, en niemand hoeft hier geld aan uit te geven, toch?quote:Op maandag 10 december 2012 18:16 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
En volgende week komt er een 88 Messi, omdat hij er 2 bij heeft gemaakt. Zodat EA weer extra geld kan krijgen.
Ook knap dat ze een commercieel bedrijf beschuldigen geld te willen verdienenquote:Op maandag 10 december 2012 18:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik snap de verzuurde reacties niet. EA doet iets leuks, zodat minder rijke mensen misschien ook met een Messi kunnen spelen. Beetje out of the box denkend, en niemand hoeft hier geld aan uit te geven, toch?
Ik weet niet of dit nou serieus is of sarcastisch.quote:Op maandag 10 december 2012 18:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik snap de verzuurde reacties niet. EA doet iets leuks, zodat minder rijke mensen misschien ook met een Messi kunnen spelen. Beetje out of the box denkend, en niemand hoeft hier geld aan uit te geven, toch?
quote:Op maandag 10 december 2012 18:18 schreef Luukiee09 het volgende:
Gaat deze messi goedkoper worden dan een normale messi? Denk het eigenlijk niet.
Hij gaat juist enorm duur worden omdat hij maar 2 dagen in pakjes zit.quote:Op maandag 10 december 2012 18:18 schreef Luukiee09 het volgende:
Gaat deze messi goedkoper worden dan een normale messi? Denk het eigenlijk niet.
Ja, maar wel een lagere rating.quote:Op maandag 10 december 2012 18:19 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij gaat juist enorm duur worden omdat hij maar 2 dagen in pakjes zit.
Ja, kunnen we ook schande spreken dat apple een ipad mini heeft uitgebracht. Of Hertog een nieuwe smaak ijs op de markt brengt. Er zijn nou éénmaal idioten die 50 euro aan packs uitgeven met dit soort dingen. Gewoon om lachen en genieten van de kansen die dit biedt. Veel kaarten op de markt, tot woensdag consumables voor een prikkie opkopen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 10 december 2012 18:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ook knap dat ze een commercieel bedrijf beschuldigen geld te willen verdienen
quote:Op maandag 10 december 2012 18:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Stats zijn hoger (99 shooting) alleen de rating niet.quote:Op maandag 10 december 2012 18:19 schreef Luukiee09 het volgende:
[..]
Ja, maar wel een lagere rating.
En de in-game stats? Die moeten haast wel hoger zijn toch?
Dit meen ik serieus. Boze reacties over geld verdienen: ze verdienen alleen geld als er mensen geld aan uitgeven. Niemand dwingt je om geld aan packs uit te geven.quote:Op maandag 10 december 2012 18:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit nou serieus is of sarcastisch.![]()
6pm UK until Wed 5:30pm UK!quote:Op maandag 10 december 2012 18:21 schreef Maver24 het volgende:
kan nog steeds niet vinden hoelang die dan in packs is, zeker maar 1 uurtje ofzo
Aaah kijk,quote:
Hij zit 2 dagen in packs, tot woensdagavond. Happy hour begint voor ons om 19.00 en duurt 1 uur en stopt dus om 20.00quote:Op maandag 10 december 2012 18:21 schreef Maver24 het volgende:
kan nog steeds niet vinden hoelang die dan in packs is, zeker maar 1 uurtje ofzo
yoloswekquote:Op maandag 10 december 2012 18:19 schreef Fuszy het volgende:
Die kut Kelvin moet verkopen en dan blaas ik alles de pakjes in
YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO SWEK THIS SWEK THAS
Maar als ik een iPad mini koop verwacht ik wel dat ik er gewoon mee kan werken wanneer ik wil. Niet dat 'ie 10 weken per jaar niet werkt of dat er bepaalde functies gewoon uitgesloopt worden.quote:Op maandag 10 december 2012 18:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, kunnen we ook schande spreken dat apple een ipad mini heeft uitgebracht. Of Hertog een nieuwe smaak ijs op de markt brengt. Er zijn nou éénmaal idioten die 50 euro aan packs uitgeven met dit soort dingen. Gewoon om lachen en genieten van de kansen die dit biedt. Veel kaarten op de markt, tot woensdag consumables voor een prikkie opkopen bijvoorbeeld.
Had je hem in een pack? wat is hij waard?quote:Op maandag 10 december 2012 18:24 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
kiek 'm shinen dan. Hij is zelfs verbaast ofer al die kommotzie
Dat AppleMaps schijnt goed te werkenquote:Op maandag 10 december 2012 18:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar als ik een iPad mini koop verwacht ik wel dat ik er gewoon mee kan werken wanneer ik wil. Niet dat 'ie 10 weken per jaar niet werkt of dat er bepaalde functies gewoon uitgesloopt worden.
50k en yup. Uit een van de packs die je elke maandag krijgtquote:Op maandag 10 december 2012 18:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Had je hem in een pack? wat is hij waard?
Dat zou wel tof zijn jaquote:Op maandag 10 december 2012 18:24 schreef Toefjes het volgende:
Ik hoop dat ze ooit legend spelers als Bergkamp of Zidane uitbrengen
De iphone wordt in elk geval met elke update tragerquote:Op maandag 10 december 2012 18:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar als ik een iPad mini koop verwacht ik wel dat ik er gewoon mee kan werken wanneer ik wil. Niet dat 'ie 10 weken per jaar niet werkt of dat er bepaalde functies gewoon uitgesloopt worden.
Maar kaarten uitbrengen om geld te verdienen, terwijl er nog 10.000 bugs gefixt moeten worden is gewoon schandalig.quote:Op maandag 10 december 2012 18:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit meen ik serieus. Boze reacties over geld verdienen: ze verdienen alleen geld als er mensen geld aan uitgeven. Niemand dwingt je om geld aan packs uit te geven.
Ik ben nu aan het poepen maar toen ik dat las moest ik keihard lachen en schoot de spetterpoep er kanonnehard uit.quote:Op maandag 10 december 2012 18:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, hij krijgt alle kleuren van de regenboog en dan komt er confetti uit je TV.
Blijkbaar kunnen ze het maken. Heb nog geen rechtszaak voorbij zien komen.quote:Op maandag 10 december 2012 18:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar kaarten uitbrengen om geld te verdienen, terwijl er nog 10.000 bugs gefixt moeten worden is gewoon schandalig.![]()
Wij hebben toch betaald voor een volledig spel. Niet een spel waarbij kaarten 50% van de keren vast komen te zitten of verdwijnen. Of een spel waarbij functies er maar uitgesloopt worden, omdat ze het gewoon niet kunnen fixen.
Als ze dat er nou bij zeggen worden er nog meer packs geopendquote:Op maandag 10 december 2012 18:28 schreef Maver24 het volgende:
Hopen dat ze Messi nu een hoge droprate geven gewoon omdat tie maar 86 is op zn kaartje, dat zou pas kicke zijn
Rating en cardweight hebben helaas geen verband.quote:Op maandag 10 december 2012 18:28 schreef Maver24 het volgende:
Hopen dat ze Messi nu een hoge droprate geven gewoon omdat tie maar 86 is op zn kaartje, dat zou pas kicke zijn
Een rechtszaak omdat je niet met 2 spelers FUT kunt spelen?quote:Op maandag 10 december 2012 18:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Blijkbaar kunnen ze het maken. Heb nog geen rechtszaak voorbij zien komen.
Waarom speel je het dan nog als je zo'n aversie tegen het spel hebt?quote:Op maandag 10 december 2012 18:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar kaarten uitbrengen om geld te verdienen, terwijl er nog 10.000 bugs gefixt moeten worden is gewoon schandalig.![]()
Wij hebben toch betaald voor een volledig spel. Niet een spel waarbij kaarten 50% van de keren vast komen te zitten of verdwijnen. Of een spel waarbij functies er maar uitgesloopt worden, omdat ze het gewoon niet kunnen fixen.
Omdat ze een waardeloos product hebben afgeleverd.quote:Op maandag 10 december 2012 18:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Een rechtszaak omdat je niet met 2 spelers FUT kunt spelen?
Patrick Paauwequote:Op maandag 10 december 2012 18:24 schreef Toefjes het volgende:
Ik hoop dat ze ooit legend spelers als Bergkamp of Zidane uitbrengen
dat klopt ook,quote:Op maandag 10 december 2012 18:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Rating en cardweight hebben helaas geen verband.
Nice! Leuk gedaan van EAquote:Op maandag 10 december 2012 18:31 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Vanaf 19:00 een 86 Messi, hij blijft in packs tot Woensdag.
Volgens mij is er ook iets van zo'n lap tekst waar we allemaal een keer op akkoord hebben gedrukt, dat we EA niet aan kunnen klagen. Ik heb zoiets een keertje voorbij zien komen op een nieuwssite, of een site a la tweakers.quote:Op maandag 10 december 2012 18:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Omdat ze een waardeloos product hebben afgeleverd.
Je hebt het toch over 10.000 bugs
Het sarcasme druipt er niet vanaf.quote:Op maandag 10 december 2012 18:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nice! Leuk gedaan van EA![]()
Echt fan van dat bedrijf
Ik ben gewoon boos.quote:Op maandag 10 december 2012 18:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom speel je het dan nog als je zo'n aversie tegen het spel hebt?
(ik speel zelf ook amper meer hoor, daar niet van)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter iets dan nniets I guess'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Ik moest lachen.quote:Op maandag 10 december 2012 18:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nice! Leuk gedaan van EA![]()
Echt fan van dat bedrijf
EA heeft zich uiteraard volledig ingedekt.quote:Op maandag 10 december 2012 18:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook iets van zo'n lap tekst waar we allemaal een keer op akkoord hebben gedrukt, dat we EA niet aan kunnen klagen. Ik heb zoiets een keertje voorbij zien komen op een nieuwssite, of een site a la tweakers.
quote:Op maandag 10 december 2012 18:32 schreef poker4lifee het volgende:
Ik faal. finale van fifa toernooi op poker forum 1-1 en 4-1 verloren![]()
![]()
![]()
Zwaar geflateerd maar wel terecht verloren helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter iets dan nniets I guessHeld
Ik ben het in deze uiteraard volledig met je eens, het is een kut product. Maar ik blijf het toch kopen dus opzich doet EA het best slim.quote:
Ik ga na deze fifa editie FUT laten liggen denk ik voor een jaartje. Speel nu al veel minder, de bugs en de bizarre markt maken het absoluut niet leuk deze editiequote:Op maandag 10 december 2012 18:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
EA heeft zich uiteraard volledig ingedekt.
Dit is weer zon onzin discussie, net zoals het aandeel van EA zou gaan dalen omdat FUT veel bugs had
We moeten gewoon een keer met z'n alle naar Canada gaan en bakstenen door de ruiten gooien! Dat zal ze leren!quote:Op maandag 10 december 2012 18:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben het in deze uiteraard volledig met je eens, het is een kut product. Maar ik blijf het toch kopen dus opzich doet EA het best slim.
Het is alsof je gras als wiet verkoopt aan iemand, maar hij blijft toch terugkomen.
quote:Op maandag 10 december 2012 18:32 schreef poker4lifee het volgende:
Ik faal. finale van fifa toernooi op poker forum 1-1 en 4-1 verloren![]()
![]()
![]()
Zwaar geflateerd maar wel terecht verloren helaas.Hoeveel kon je krijgen als je won?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter iets dan nniets I guessFeyenoord Rotterdam
Ja, of van die prutsers met flauwe pillenquote:Op maandag 10 december 2012 18:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben het in deze uiteraard volledig met je eens, het is een kut product. Maar ik blijf het toch kopen dus opzich doet EA het best slim.
Het is alsof je gras als wiet verkoopt aan iemand, maar hij blijft toch terugkomen.
quote:Op maandag 10 december 2012 18:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee EA heeft problemen met de site. Kan soms niet inloggen
Gelukkigquote:Op maandag 10 december 2012 18:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan niet meer inloggen terwijl ik het goede e-mailadres en wachtwoord heb ingevoerd
250 of 300. Kwam allemaal niet handig uit met planning, moet tentamens voorbereiden en had voor die 2 potjes net al paar dagen geen seasons gespeeld. Maarja, als het een klein beetje meezat had ik de 2e nog gewonnenquote:Op maandag 10 december 2012 18:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hoeveel kon je krijgen als je won?
Zijn er nu al Jumbos dan? En laten we hopen dat ze niet oneindig zijn, dan kun je net zo goed stoppen met FUT omdat de crash dan te erg wordt.quote:Op maandag 10 december 2012 18:37 schreef ThadCastle het volgende:
Even heel veel 352 kaartjes inslaan. En 1 jumbo kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |