abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 december 2012 @ 22:05:41 #126
333374 Lithia
Too serious
pi_120208888
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:51 schreef Platina het volgende:

[..]

Je hebt van dichtbij meegemaakt dat iemand dik is? :')
:O
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:15 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Ik ben niet dik, maar heb wel iemand gekend die zelfmoord heeft gepleegd omdat zij niet langer kon leven met het gepest omtrent haar figuur....
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  dinsdag 11 december 2012 @ 22:08:27 #127
66083 Platina
78th Element
pi_120209040
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:05 schreef Lithia het volgende:

[..]

:O

[..]

Ja, dat stond er niet. Ga niet iedere post nalezen :)
  dinsdag 11 december 2012 @ 22:10:20 #128
333374 Lithia
Too serious
pi_120209159
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:08 schreef Platina het volgende:

[..]

Ja, dat stond er niet. Ga niet iedere post nalezen :)
Ze moet iedere post herhalen dus. Got it. :)
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  dinsdag 11 december 2012 @ 22:12:44 #129
66083 Platina
78th Element
pi_120209308
Mag, ze moet niks :P

Maar om er nog even inhoudelijk op in te gaan. Het is natuurlijk onbegrijpelijk dat deze tekst op het bonnetje blijft staan. Maar de dames maken er wel een heel groot probleem van.

Kennelijk zit het hun dwars dat ze dik zijn anders waren ze er niet zo over blijven doorhameren.
pi_120209422
Ook wel typisch dat ze alle drie even dik zijn. Waarschijnlijk om steun bij elkaar te zoeken en je samen nog voller te vreten. En dan wel gaan janken als ze dik gevonden worden door de buitenwereld.
pi_120210298
Misschien hebben ze wel gewoon zware botten?
pi_120217644
Als de ober een beetje hersens had, had ie gewoon gezegd dat de dames dat zelf inschreven.
pi_120217735
Dikke kans ( 8-) ) dat die "fat girls" een beetje denigrerend hebben zitten doen over de ober zijn laagbetaalde baantje en dat die daar, op zijn beurt, ook niet al te vrolijk van werd. Waarschijnlijk zal de omschrijving "fat girls" trouwens op vrijwel alle vrouwelijke gasten in Amerikaanse restaurants kunnen slaan...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_120218530
Dikke mensen gratis voedsel geven lijkt mij immoreel en niet aan de Here te verantwoorden.
pi_120221847
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:51 schreef Platina het volgende:

[..]

Je hebt van dichtbij meegemaakt dat iemand dik is? :')
Mijn zus had een eetstoornis en heeft uiteindelijk zelfmoord gepleegd. Dus ja, ik heb de ellende en pijn van heel dichtbij meegemaakt en ik vind de manier waarop hier door sommige prikkers wordt gereageerd van een wel HEEL erg laag niveau. Een beetje van natrappen als het slachtoffer al op de grond ligt....zoals bij die grensrechter bijv. Intens laf en wreed in de meest stomzinnige en zinloze manier denkbaar. Duidelijker zo?
  woensdag 12 december 2012 @ 11:02:08 #136
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_120222012
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 10:56 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Mijn zus had een eetstoornis en heeft uiteindelijk zelfmoord gepleegd. Dus ja, ik heb de ellende en pijn van heel dichtbij meegemaakt en ik vind de manier waarop hier door sommige prikkers wordt gereageerd van een wel HEEL erg laag niveau. Een beetje van natrappen als het slachtoffer al op de grond ligt....zoals bij die grensrechter bijv. Intens laf en wreed in de meest stomzinnige en zinloze manier denkbaar. Duidelijker zo?
Je vergeet dat dit het internet is en iedereen maar wat roept dat in zijn eigen straatje uitkomt. Ik ken iemand die zelfmoord heeft gepleegd omdat ze dik was is wel zo'n irrelevante tranentrekker bij dit verhaal dat mensen je in de zeik gaan nemen.
  woensdag 12 december 2012 @ 11:02:26 #137
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_120222021
quote:

[..]

Sticks and stones may break my bones, but names will never hurt me!
Eh...en nu weer terug naar de realiteit. :')
  woensdag 12 december 2012 @ 12:17:05 #138
66083 Platina
78th Element
pi_120224575
quote:

[..]

Op wat voor manier wordt er dan nagetrapt? Wij hebben je zus niet gekend en niet beledigd. Dat jij je daar door aangevallen voelt is lullig, maar dat kunnen wij niet weten.
pi_120225190
quote:

Je kiest er natuurlijk zelf voor om die ervaring te koppelen aan dit nieuwsbericht.

Die dames zijn niet uitgescholden, er is gewoon voor gekozen om op basis van uiterlijke kenmerken te benoemen welk bonnetje bij welke klant hoort. Zo lang als je dat intern houdt geen probleem, maar als je het naar buiten brengt kan iemand daar pissig van worden, dus niet slim.

Maar de stennis die hier is gemaakt is weer enorm overdreven.

Kortom: niet nieuwswaardig. En die dames mogen wel eens in de spiegel kijken, want als je niet wil worden gezien als dik, dan is het misschien handig om niet dik te zijn. Het is verder an sich een neutrale aanduiding, net als slank, lang, kort, enz.

Nog even en er komt een aanklacht tegen Opsporing verzocht omdat een verdachte werd omschreven als "een gezette man". DISCRIMINATIE! |:(
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_120225893
"Truly emotionally scarred". Echte Amerikanen. En inderdaad er een slaatje uit willen slaan.
  woensdag 12 december 2012 @ 13:00:27 #141
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_120225996
Dikke mensen die lekker gaan uiteten dat is toch ook wanstaltig
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_120226938
Wacht, het zijn Amerikanen maar toch geen rechtszaak aanspannen voor een miljoenenclaim vanwege geestelijke schade ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_120227442
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:28 schreef TLC het volgende:
Wacht, het zijn Amerikanen maar toch geen rechtszaak aanspannen voor een miljoenenclaim vanwege geestelijke schade ?
Ze zijn sowieso geestelijk gestoord en dat heeft niks te maken.met een belediging.
  † In Memoriam † woensdag 12 december 2012 @ 14:06:30 #144
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_120228232
quote:

[..]

Wat droevig voor je ;( En de meesten hier zijn trollen dus trek het je niet aan. :*
Are you fokking to me?
pi_120228327
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:07 schreef stopnaald het volgende:
Iedereen heeft z'n mond vol van "respect",
Alleen mocro's hebben het steeds over respect. En die bedoelen gewoon angst, dus dat valt best mee.
  woensdag 12 december 2012 @ 14:10:41 #146
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_120228362
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:08 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Ja ik wordt al vanaf mijn puberteit lange slungel genoemd. Een van mijn collega's heeft me zelfs takje genoemd. Ik kan gewoon niet tegen de voorrangspositie die dikke vrouwen krijgen op de zieligheidsschaal.
Dat zal allemaal best, maar het gaat hier om een ober die het doet. Niemand heeft hem gevraagd de waarheid te vertellen, dat is zijn werk ook niet. Zijn werk is, als de tent het goed doet, om de klanten zo goed mogelijk te helpen en ze een goed/welkom gevoel te geven op het moment dat ze zich in het restaurant begeven.
Krekker is de bom!
pi_120228385
quote:

[..]

Dit is hetzelfde als het doodschoppen van een grensrechter ja. _O-

Als iemand nou had gezegd:
quote:
Dat hadden ze bij je vuig smerig dikke zus moeten doen, dan had die misschien wat minder gegeten, en dan had ze ook geen zelfmoord hoeven plegen,
dan was het een ander verhaal geweest, maar stel je niet aan zeg. :')
  woensdag 12 december 2012 @ 14:12:10 #148
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_120228417
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 14:10 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Dat zal allemaal best, maar het gaat hier om een ober die het doet. Niemand heeft hem gevraagd de waarheid te vertellen, dat is zijn werk ook niet. Zijn werk is, als de tent het goed doet, om de klanten zo goed mogelijk te helpen en ze een goed/welkom gevoel te geven op het moment dat ze zich in het restaurant begeven.
JA NOU EN MAKEN MIJN EMOTIES DAN NIET MEER UIT WAT IS ER MIS MET JULLIE DAT JULLIE EEN ONZEKERE JONGEN ZO DE GROND IN MOETEN DUWEN JULLIE ZIJN GEEN HAAR BETER ALS DIE ZELFMOORD DJ'S VAN LAATST.
pi_120228461
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:29 schreef Luigi het volgende:
Tsja, even los van alle hilariteit, als ik ergens uit eten ben, ben ik daar te gast en wil ik gewoon niet belachelijk gemaakt of uitgelachen worden. Zou een mooie boel worden als je je als betalende gast maar van alles moet laten welgevallen omdat zo'n onderbetaalde keukenhulp een slechte dag heeft.
Wel mee eens, maar als de rekening is voor die man met dat kale hoofd is er niks aan de hand.
Die vrouwen hebben de verminking iig nog zelf veroorzaakt.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  † In Memoriam † woensdag 12 december 2012 @ 14:13:58 #150
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_120228475
Seg jullie zitten nog altijd wel in NWS hé

En stop met dat gezeik tegen stopnaald. Iemand vertelt eens wat persoonlijks en dan kunnen we daar niet mee om of wat? Doe normaal :{
Are you fokking to me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')