quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:51 schreef Platina het volgende:
[..]
Je hebt van dichtbij meegemaakt dat iemand dik is?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:15 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Ik ben niet dik, maar heb wel iemand gekend die zelfmoord heeft gepleegd omdat zij niet langer kon leven met het gepest omtrent haar figuur....
Ze moet iedere post herhalen dus. Got it.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:08 schreef Platina het volgende:
[..]
Ja, dat stond er niet. Ga niet iedere post nalezen
Mijn zus had een eetstoornis en heeft uiteindelijk zelfmoord gepleegd. Dus ja, ik heb de ellende en pijn van heel dichtbij meegemaakt en ik vind de manier waarop hier door sommige prikkers wordt gereageerd van een wel HEEL erg laag niveau. Een beetje van natrappen als het slachtoffer al op de grond ligt....zoals bij die grensrechter bijv. Intens laf en wreed in de meest stomzinnige en zinloze manier denkbaar. Duidelijker zo?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:51 schreef Platina het volgende:
[..]
Je hebt van dichtbij meegemaakt dat iemand dik is?
Je vergeet dat dit het internet is en iedereen maar wat roept dat in zijn eigen straatje uitkomt. Ik ken iemand die zelfmoord heeft gepleegd omdat ze dik was is wel zo'n irrelevante tranentrekker bij dit verhaal dat mensen je in de zeik gaan nemen.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:56 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Mijn zus had een eetstoornis en heeft uiteindelijk zelfmoord gepleegd. Dus ja, ik heb de ellende en pijn van heel dichtbij meegemaakt en ik vind de manier waarop hier door sommige prikkers wordt gereageerd van een wel HEEL erg laag niveau. Een beetje van natrappen als het slachtoffer al op de grond ligt....zoals bij die grensrechter bijv. Intens laf en wreed in de meest stomzinnige en zinloze manier denkbaar. Duidelijker zo?
Sticks and stones may break my bones, but names will never hurt me!quote:Op woensdag 12 december 2012 10:56 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Mijn zus had een eetstoornis en heeft uiteindelijk zelfmoord gepleegd. Dus ja, ik heb de ellende en pijn van heel dichtbij meegemaakt en ik vind de manier waarop hier door sommige prikkers wordt gereageerd van een wel HEEL erg laag niveau. Een beetje van natrappen als het slachtoffer al op de grond ligt....zoals bij die grensrechter bijv. Intens laf en wreed in de meest stomzinnige en zinloze manier denkbaar. Duidelijker zo?
Op wat voor manier wordt er dan nagetrapt? Wij hebben je zus niet gekend en niet beledigd. Dat jij je daar door aangevallen voelt is lullig, maar dat kunnen wij niet weten.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:56 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Je kiest er natuurlijk zelf voor om die ervaring te koppelen aan dit nieuwsbericht.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:56 schreef stopnaald het volgende:
Ze zijn sowieso geestelijk gestoord en dat heeft niks te maken.met een belediging.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:28 schreef TLC het volgende:
Wacht, het zijn Amerikanen maar toch geen rechtszaak aanspannen voor een miljoenenclaim vanwege geestelijke schade ?
Wat droevig voor jequote:Op woensdag 12 december 2012 10:56 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Alleen mocro's hebben het steeds over respect. En die bedoelen gewoon angst, dus dat valt best mee.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:07 schreef stopnaald het volgende:
Iedereen heeft z'n mond vol van "respect",
Dat zal allemaal best, maar het gaat hier om een ober die het doet. Niemand heeft hem gevraagd de waarheid te vertellen, dat is zijn werk ook niet. Zijn werk is, als de tent het goed doet, om de klanten zo goed mogelijk te helpen en ze een goed/welkom gevoel te geven op het moment dat ze zich in het restaurant begeven.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:08 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ja ik wordt al vanaf mijn puberteit lange slungel genoemd. Een van mijn collega's heeft me zelfs takje genoemd. Ik kan gewoon niet tegen de voorrangspositie die dikke vrouwen krijgen op de zieligheidsschaal.
Dit is hetzelfde als het doodschoppen van een grensrechter ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:56 schreef stopnaald het volgende:
[..]
dan was het een ander verhaal geweest, maar stel je niet aan zeg.quote:Dat hadden ze bij je vuig smerig dikke zus moeten doen, dan had die misschien wat minder gegeten, en dan had ze ook geen zelfmoord hoeven plegen,
JA NOU EN MAKEN MIJN EMOTIES DAN NIET MEER UIT WAT IS ER MIS MET JULLIE DAT JULLIE EEN ONZEKERE JONGEN ZO DE GROND IN MOETEN DUWEN JULLIE ZIJN GEEN HAAR BETER ALS DIE ZELFMOORD DJ'S VAN LAATST.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:10 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best, maar het gaat hier om een ober die het doet. Niemand heeft hem gevraagd de waarheid te vertellen, dat is zijn werk ook niet. Zijn werk is, als de tent het goed doet, om de klanten zo goed mogelijk te helpen en ze een goed/welkom gevoel te geven op het moment dat ze zich in het restaurant begeven.
Wel mee eens, maar als de rekening is voor die man met dat kale hoofd is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:29 schreef Luigi het volgende:
Tsja, even los van alle hilariteit, als ik ergens uit eten ben, ben ik daar te gast en wil ik gewoon niet belachelijk gemaakt of uitgelachen worden. Zou een mooie boel worden als je je als betalende gast maar van alles moet laten welgevallen omdat zo'n onderbetaalde keukenhulp een slechte dag heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |