Nogmaals, wat heeft dit te maken met het beledigen van mensen in de horeca door bedienend personeel? Je bent continue uitvluchten aan het bedenken om dit goed te praten. Waarschijnlijk een internetheld die online een grote mond heeft, maar in het echte leven van alles over zich heen laat komen en nergens wat van durft te zeggen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]Wat een kansloze toevoeging van jou dan. Is dit echt nieuws voor je dat vreetzucht door de 'slachtoffers van deze vreselijke ziekte' wordt gezien als een soort aangeboren trait als ras of geslacht?
Waar in godsnaam zeg ik dat?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:53 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Kortom: dikkertjes mogen niet bestaan? Of, aangezien ze wel bestaan, is het okee om ze maar te pesten en af te zeiken, ongevraagd en ongelimiteerd?
Die afbeelding van die botten postte ik omdat ik het typerend vind dat dergelijke excuses wel vaak gebruikt worden. Met " teentjes " lijkt me vrij weinig mis verder.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:43 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Die afbeelding over die botten vond ik behoorlijk lullig. Plus gewoon die denigrerende praat: dikkertjes, teentjes...
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:13 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nogmaals, wat heeft dit te maken met het beledigen van mensen in de horeca door bedienend personeel? Je bent continue uitvluchten aan het bedenken om dit goed te praten. Waarschijnlijk een internetheld die online een grote mond heeft, maar in het echte leven van alles over zich heen laat komen en nergens wat van durft te zeggen.
Komende van iemand die het normaal vind dat horeca personeel klanten beledigd en daarbij zulke debiele redenaties bedenkt, zal ik dat maar als compliment opvatten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]Goede ad hominem wel.
Allemachtig.
Begrijpend lezen is niet je forte, soit. Overigens moet je wel op je spelling letten. Vind en beledigd? Ai...quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:16 schreef Luigi het volgende:
[..]
Komende van iemand die het normaal vind dat horeca personeel klanten beledigd en daarbij zulke debiele redenaties bedenkt, zal ik dat maar als compliment opvatten.
Op de volgende bon staat waarschijnlijk ' gezin met 3 kinderen', weer een andere bon 'man met rode bril'.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:12 schreef stopnaald het volgende:
Maar waarom zou je? Wat voegt dat nou toe? Maakt dat je commentaar boeiender of beter of zo? En waarom ga je er überhaupt vanuit dat dit belangrijk zou zijn?
Eerst en vooral zijn ze repectloos naar zichzelf...quote:Ja, de dames hebben overgewicht. En nu? Is dat een reden om respectloos te worden behandeld? Terwijl zij nota bene klandizie komen brengen? WTF!!!
Ah, jij bent ook aardig rap door je argumenten aan het raken zie ik.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je forte, soit. Overigens moet je wel op je spelling letten. Vind en beledigd? Ai...
Niet zo rap als degene die uitspraken bij anderen in de mond probeert te leggen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:19 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ah, jij bent ook aardig rap door je argumenten aan het raken zie ik.
WTF? Mag ik nou niet eens meer dikke mensen lelijk vinden?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:14 schreef stopnaald het volgende:
En wat geeft jou het recht om al jouw mentale diarree over die dames uit te storten, ben jij soms volmaakt of zo?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:19 schreef Rekkie het volgende:
Uit zakelijk perspectief kan het niet, uit sociaal perspectief zou het best moeten kunnen.
Dus jij vindt het ook okay als de ober 'hoofddoekjes' boven de rekening schrijft om een groepje moslima's aan te duiden, of puistenkoningen voor een groepje puisterige pubers?quote:
Je hebt gelijk. Ik dacht niet na bij die post. Dacht er nog over na een uur geleden, maar heb mijn post niet gewijzigd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus jij vindt het ook okay als de ober 'hoofddoekjes' boven de rekening schrijft om een groepje moslima's aan te duiden, of puistenkoningen voor een groepje puisterige pubers?
In een restaurant zijn de tafeltjes doorgaans genummerd, hou je gewoon aan die nummering. Mensen gaan omschrijven op de rekening kan echt niet. Wat je er verder van vindt, moet je zelf weten.
Het mag denk ik wel van de rechter. Alleen lijkt het me zakelijk gezien niet zo'n goed businessmodel om constant je klanten te beledigenquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus jij vindt het ook okay als de ober 'hoofddoekjes' boven de rekening schrijft om een groepje moslima's aan te duiden, of puistenkoningen voor een groepje puisterige pubers?
In een restaurant zijn de tafeltjes doorgaans genummerd, hou je gewoon aan die nummering. Mensen gaan omschrijven op de rekening kan echt niet. Wat je er verder van vindt, moet je zelf weten.
Je hebt van dichtbij meegemaakt dat iemand dik is?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:54 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik ben zelf niet te dik, maar heb het wel van heel dichtbij meegemaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |