abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120189177
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:59 schreef Luigi het volgende:

[..]

Wat een hoop gelul om het 'recht op beledigen' goed te praten.
Praat ik helemaal niet goed. :P Maar op de een of andere manier menen dikke mensen altijd een status aparte te moeten hebben. Terwijl een aandoening als acne minder de schuld is van een jongen, dan de dikke pens van een vrouw die nooit aan sport doet.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_120189216
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:59 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Hoezo heeft hij het recht niet? Er is geen verbod op het zeggen van de waarheid. Klantvriendelijk is het in ieder geval niet, en je raakt er snel je business door kwijt.
Je geeft een beetje een antwoord op je eigen vraag. Ik denk dat ze het ook zo bedoelt.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_120189227
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:01 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Praat ik helemaal niet goed. :P Maar op de een of andere manier menen dikke mensen altijd een status aparte te moeten hebben. Terwijl een aandoening als acne minder de schuld is van een jongen, dan de dikke pens van een vrouw die nooit aan sport doet.
Ach kom. Hier kun je net zo goed negers, moslims, vrouwen of joden invullen.
pi_120189245
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:38 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Heel weinig mensen hebben daadwerkelijk een eetstoornis. Bij velen is het eerder een vicieuze cirkel van gulzigheid, laksheid en depressie. Bang zijn om eten te kort te komen. Excuses maken om niet te bewegen. Ik kan echt kwaad worden als een dik persoon jankt over zijn dikheid en dan zegt dat hij geen 15 minuten vrije tijd heeft om te wandelen of te joggen. Maar wel anderhalf uur met een zak chips op de bank naar een film kijken.
Snap ik. Maar je zult nog staan te kijken hoeveel mensen wel degelijk een eetstoornis heeft. En ja, net als bij elke andere verslaving heb je ook hier gradaties in. Ik heb een vrij ernstige vorm van nabij meegemaakt en dat was ronduit verschrikkelijk. Maar anderen, die in dezelfde hulpgroep hadden het ook niet makkelijk, ook al waren die er gradueel minder ernstig aan toe.
pi_120189252
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:02 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ach kom. Hier kun je net zo goed negers, moslims, vrouwen of joden invullen.
Op welke plek, you lost me...
pi_120189316
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:03 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Op welke plek, you lost me...
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:01 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Praat ik helemaal niet goed. :P Maar op de een of andere manier menen [X] altijd een status aparte te moeten hebben.
Op de plek van het kruisje, Einstein...
pi_120189327
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:02 schreef Lithia het volgende:

[..]

Je geeft een beetje een antwoord op je eigen vraag. Ik denk dat ze het ook zo bedoelt.
Dan moet ze het beter omschrijven.
pi_120189354
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:51 schreef µ het volgende:

[..]

Ik meen nog steeds wat ik zeg. Wil alleen zeggen dat die (dikke) vrouwen er een te groot probleem van maken.
Misschien. Jij had wellicht een andere keuze gemaakt. Maar voor hetzelfde geld zou je kunnen stellen dat deze dames alleen maar assertief hebben gereageerd...
pi_120189469
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:38 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Nee, maar doet dat er iets toe?
Ik heb van nabij gezien en meegemaakt wat het met iemand kan doen. Dat gun ik dus mijn ergste vijand niet. En nu?
Dan moeten ze maar afvallen. :)
If not now, then when.
pi_120189500
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:04 schreef Luigi het volgende:

[..]

[..]

Op de plek van het kruisje, Einstein...
:') Wat een kansloze toevoeging van jou dan. Is dit echt nieuws voor je dat vreetzucht door de 'slachtoffers van deze vreselijke ziekte' wordt gezien als een soort aangeboren trait als ras of geslacht?
pi_120189532
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dan moeten ze maar afvallen. :)
Dit.
  dinsdag 11 december 2012 @ 14:11:31 #102
78918 SeLang
Black swans matter
pi_120189557
Wat een kutwijven! Door die kutwijven is die ober nu z'n baan kwijt :{. En dat alleen maar voor het geven van een beschrijving van die vrouwen die feitelijk juist is. Het is nieteens beledigend maar gewoon een omschrijving met zoals 'blond girl' of "tall man".
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_120189567
Okee, ik ben er weer helemaal klaar mee! Veel plezier jongens.
pi_120189625
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:10 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

:') Wat een kansloze toevoeging van jou dan. Is dit echt nieuws voor je dat vreetzucht door de 'slachtoffers van deze vreselijke ziekte' wordt gezien als een soort aangeboren trait als ras of geslacht?
Nogmaals, wat heeft dit te maken met het beledigen van mensen in de horeca door bedienend personeel? Je bent continue uitvluchten aan het bedenken om dit goed te praten. Waarschijnlijk een internetheld die online een grote mond heeft, maar in het echte leven van alles over zich heen laat komen en nergens wat van durft te zeggen.
pi_120189629
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:53 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Kortom: dikkertjes mogen niet bestaan? Of, aangezien ze wel bestaan, is het okee om ze maar te pesten en af te zeiken, ongevraagd en ongelimiteerd?
Waar in godsnaam zeg ik dat? :') Ik zeg niet dat ze gepest moeten worden, maar je kan ook doordrijven in alles " zielig " vinden voor iemand die zich gewoon dagelijks volvreet en iets anders de schuld daarvan geeft.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:43 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Die afbeelding over die botten vond ik behoorlijk lullig. Plus gewoon die denigrerende praat: dikkertjes, teentjes...
Die afbeelding van die botten postte ik omdat ik het typerend vind dat dergelijke excuses wel vaak gebruikt worden. Met " teentjes " lijkt me vrij weinig mis verder.

verder heb ik ook al aangegeven dat ik het absoluut niet met het horeca persooeel in kwestie eens ben, zoiets kan niet, je bent te gast in een restaurant. Ik reageerde meer door de felheid van de posts van stopnaald, die ik typisch vond.
It's you my love, you who are the stranger
pi_120189706
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:13 schreef Luigi het volgende:

[..]

Nogmaals, wat heeft dit te maken met het beledigen van mensen in de horeca door bedienend personeel? Je bent continue uitvluchten aan het bedenken om dit goed te praten. Waarschijnlijk een internetheld die online een grote mond heeft, maar in het echte leven van alles over zich heen laat komen en nergens wat van durft te zeggen.
:D Goede ad hominem wel. _O- Allemachtig.
pi_120189771
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:15 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

:D Goede ad hominem wel. _O- Allemachtig.
Komende van iemand die het normaal vind dat horeca personeel klanten beledigd en daarbij zulke debiele redenaties bedenkt, zal ik dat maar als compliment opvatten.
pi_120189833
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:16 schreef Luigi het volgende:

[..]

Komende van iemand die het normaal vind dat horeca personeel klanten beledigd en daarbij zulke debiele redenaties bedenkt, zal ik dat maar als compliment opvatten.
Begrijpend lezen is niet je forte, soit. Overigens moet je wel op je spelling letten. Vind en beledigd? Ai...
pi_120189842
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:12 schreef stopnaald het volgende:

Maar waarom zou je? Wat voegt dat nou toe? Maakt dat je commentaar boeiender of beter of zo? En waarom ga je er überhaupt vanuit dat dit belangrijk zou zijn?

Op de volgende bon staat waarschijnlijk ' gezin met 3 kinderen', weer een andere bon 'man met rode bril'.

Ik zie het probleem niet indien voor interne communicatie. Het is slordig dat het naar buiten is gekomen, maar verder...

quote:
Ja, de dames hebben overgewicht. En nu? Is dat een reden om respectloos te worden behandeld? Terwijl zij nota bene klandizie komen brengen? WTF!!!
Eerst en vooral zijn ze repectloos naar zichzelf...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_120189864
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:18 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is niet je forte, soit. Overigens moet je wel op je spelling letten. Vind en beledigd? Ai...
Ah, jij bent ook aardig rap door je argumenten aan het raken zie ik.
pi_120189869
Uit zakelijk perspectief kan het niet, uit sociaal perspectief zou het best moeten kunnen.
pi_120189887
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:19 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ah, jij bent ook aardig rap door je argumenten aan het raken zie ik.
Niet zo rap als degene die uitspraken bij anderen in de mond probeert te leggen. :)
pi_120189940
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:14 schreef stopnaald het volgende:

En wat geeft jou het recht om al jouw mentale diarree over die dames uit te storten, ben jij soms volmaakt of zo?
WTF? Mag ik nou niet eens meer dikke mensen lelijk vinden?

En nee, ik ben niet perfect, maar ik zorg wel goed voor mijzelf.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_120190232
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:19 schreef Rekkie het volgende:
Uit zakelijk perspectief kan het niet, uit sociaal perspectief zou het best moeten kunnen.
Inderdaad.
Als je een bestelling moet brengen of aan moet slaan en je hebt geen tafelnummers, is dit wel zo handig. Beetje dom dat hij was vergeten om de naam van de rekening te veranderen.

Maar één van die vrouwen is dus 'emotionally scarred'? Ze zijn gewoon dik. Punt uit. Val af of berust erin. Dit is gewoon ontkenning.
pi_120190292
Je druk maken om wat de ober op je bonnetje schrijft.. :') Het is gewoon een feit, en het is makkelijk om te zien wie er wordt bedoeld. Dus ook nog eens efficiënt.

Vroeger had je ook veel meer bijnamen dan tegenwoordig, was wel een stuk makkelijker.
  dinsdag 11 december 2012 @ 14:32:21 #116
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_120190375
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 18:01 schreef RolStaart-Beer het volgende:
De waarheid is en blijft hard :)
  dinsdag 11 december 2012 @ 14:33:28 #117
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_120190421
Misschien een idee dat de dames gaan sporten. Dan hoeven ze dat overtollige vet niet telkens mee te dragen. Loopt een stuk makkelijker.
pi_120190691
Ze zijn ook dik :?

Kutamerikanen :')
Conscience do cost.
  dinsdag 11 december 2012 @ 16:27:54 #119
3542 Gia
User under construction
pi_120194978
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:32 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Dus jij vindt het ook okay als de ober 'hoofddoekjes' boven de rekening schrijft om een groepje moslima's aan te duiden, of puistenkoningen voor een groepje puisterige pubers?

In een restaurant zijn de tafeltjes doorgaans genummerd, hou je gewoon aan die nummering. Mensen gaan omschrijven op de rekening kan echt niet. Wat je er verder van vindt, moet je zelf weten.
  dinsdag 11 december 2012 @ 16:32:10 #120
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_120195143
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 16:27 schreef Gia het volgende:

[..]

Dus jij vindt het ook okay als de ober 'hoofddoekjes' boven de rekening schrijft om een groepje moslima's aan te duiden, of puistenkoningen voor een groepje puisterige pubers?

In een restaurant zijn de tafeltjes doorgaans genummerd, hou je gewoon aan die nummering. Mensen gaan omschrijven op de rekening kan echt niet. Wat je er verder van vindt, moet je zelf weten.
Je hebt gelijk. Ik dacht niet na bij die post. Dacht er nog over na een uur geleden, maar heb mijn post niet gewijzigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')