Brrrrr.....quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:09 schreef snkr-xxx het volgende:
Vond zojuist nog een mooie afbeelding over kortschedeligheid:
[ afbeelding ]
Als ik zo naar de Britjes in dit topic kijk, hebben die allemaal nog mooie neusjes. Maar het moet inderdaad niet extremer gaan worden. Zie soms Britten die net Exotics zijn..
Heb je het nu over mijn foto? Dat is helaas niet de knappe Saai, dit is de mannelijke versiequote:Op maandag 25 maart 2013 23:38 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Wat een schoonheid. Hai Doutzen sorry, Saai!
De foto, maar zeker ook het model!
OMG wat doe je met me????quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:25 schreef DaisyMelody het volgende:
Sorry dat ik ineens binnen kom vallen, maar nu ik eindelijk mijn kitten heb vond ik dat ik eindelijk recht heb om te posten! (en te hopen dat Mila ook zo'n knapperd wordt als die van jullie!)
Voor het eerst thuis en voorzichtig knuffelen
[ afbeelding ]
Na een paar daagjes is die kraan toch wel heel interessant, maar hoe werkt het nu?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
!!!!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:25 schreef DaisyMelody het volgende:
Sorry dat ik ineens binnen kom vallen, maar nu ik eindelijk mijn kitten heb vond ik dat ik eindelijk recht heb om te posten! (en te hopen dat Mila ook zo'n knapperd wordt als die van jullie!)
[ afbeelding ]
Na een paar daagjes is die kraan toch wel heel interessant, maar hoe werkt het nu?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een droppie!!!!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:25 schreef DaisyMelody het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:25 schreef DaisyMelody het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een schatjequote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:24 schreef DaisyMelody het volgende:
Wat lief allemaal jullie reacties!
Mila ligt nu lekker te slapen naast mij. Ik ben zo blij dat ze na 4 dagen al bij mij komt liggen, ze is echt nog zo klein. Dadelijk komt een vriend van mij om foto's van haar te maken, maar voor nu nog eventjes de huis-tuin-en-keuken-foto's!
Mijn kleine slaapkopje op haar krabpaal
[ afbeelding ]
Ohjee.. *rammelende eierstokken*quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:24 schreef DaisyMelody het volgende:
Mila ligt nu lekker te slapen naast mij. Ik ben zo blij dat ze na 4 dagen al bij mij komt liggen, ze is echt nog zo klein. Dadelijk komt een vriend van mij om foto's van haar te maken, maar voor nu nog eventjes de huis-tuin-en-keuken-foto's!
[ afbeelding ]
Oooooh!! Wat een heerlijk knap frummeltje zeg! Gefeliciteerd en geniet ervanquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:24 schreef DaisyMelody het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, de Johnny Depp onder de kattenmannen dan!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je het nu over mijn foto? Dat is helaas niet de knappe Saai, dit is de mannelijke versie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |