Ja ik word voor de 2e keer mama.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:38 schreef snkr-xxx het volgende:
Oooh komt er gezinsuitbreiding?Een leuk prinsesje voor Reiko?
Ah ze kunnen wel tegen elkaar op rijen, kittens gaan er niet van komen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:50 schreef snkr-xxx het volgende:
Ja dat geloof ik ook, ik zat alweer meteen rosmantisch te denken![]()
Wat voor kater zoek je?
Hij is altijd als dekkater gebruikt dus heeft altijd apart gezeten in een hok in een schuurquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:06 schreef snkr-xxx het volgende:
Ja ik snap je probleem, weet je hoe Reiko vroeger met andere katten was? Of heeft ie altijd het rijk voor zich alleen gehad?
Anders breng je hem maar naar mij. Al denk ik dat Prinses Saai het daar niet mee eens is.
Mijn broer heeft een Noorse boskat uit het Asiel gehaald, je ziet ook regelmatig Siamezen in het asiel.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:20 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Een raskat (in dit geval Britse Korthaar) in een asiel?!Dat is nieuw voor mij...
Dan hebben die mensen ook een pak geld weggegooid lijkt mij.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijn broer heeft een Noorse boskat uit het Asiel gehaald, je ziet ook regelmatig Siamezen in het asiel.
Ongetwijfeld mensen die hun beest als een ding beschouwd hebben. Beest iets te lastig, hup naar het asielquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:59 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dan hebben die mensen ook een pak geld weggegooid lijkt mij.
Ja, ik vind dat ook heel triest.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ongetwijfeld mensen die hun beest als een ding beschouwd hebben. Beest iets te lastig, hup naar het asiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:47 schreef Snowbells het volgende:
Foto'ssss.
[ afbeelding ]
Dit is de moeder van mijn kitten, ofja toekomstige kitten. Blauw.
En deze was haar lilac poes, suuuperlief.![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die bovenste lijkt nogal op een Chartreuxquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:47 schreef Snowbells het volgende:
Foto'ssss.
[ afbeelding ]
Dit is de moeder van mijn kitten, ofja toekomstige kitten. Blauw.
En deze was haar lilac poes, suuuperlief.![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hahaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:44 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Die bovenste lijkt nogal op een Chartreux![]()
Wel een liever kopje
In Frankrijk zat ik ooit eens een kat te aaien die er werkelijk zo uitzag... Kon er wel eens één geweest zijn.quote:
Dikkerdjequote:Op zondag 17 februari 2013 12:26 schreef Rewimo het volgende:
Onslow in het zonnetje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pootjes gekruist, typisch Onslow, altijd relaxt
[ afbeelding ]
Welneequote:
Dat kan je een paar gaatjes opleveren als meneer niet in de stemming isquote:Op zondag 17 februari 2013 13:56 schreef Little_Dolls het volgende:
Ik wil wel eens over dat buikje aaien
Jammerquote:Op zondag 17 februari 2013 14:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat kan je een paar gaatjes opleveren als meneer niet in de stemming is
Typisch Britten volgens mij, Pluis ligt ook altijd met gekruiste pootjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |