Kan hem niet zienquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:37 schreef Gwywen het volgende:
Ik kwam ook nog een leuk filmpje van Pluis tegen, heb 'm even op Youtube gezet
Bekijk deze YouTube-video
Ik had al het idee dat er iets niet ok mee was, even wijzigen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:44 schreef Suusje79 het volgende:
[..]
Kan hem niet zienHij staat op privé...
Sjors doet dat ook heel graag. En dan zachtjes met zijn klauwen je hand vastpakken als je hem dan over zijn buikje gaat aaien )+quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:44 schreef Suusje79 het volgende:
Tom ligt graag op zijn rug maar omdat hij een beetje te zwaar is lukt dat niet zo makkelijk dus gaat hij maar tegen de tafelpoot liggen...
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:57 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik had al het idee dat er iets niet ok mee was, even wijzigen.
Probeer 't nu nog eens
Chillquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:44 schreef Suusje79 het volgende:
Tom ligt graag op zijn rug maar omdat hij een beetje te zwaar is lukt dat niet zo makkelijk dus gaat hij maar tegen de tafelpoot liggen...
[ link | afbeelding ]
't Komt van Neuteboomquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Shit, die fokkers van Loki hebben zelf ook een paar neutjes teveel op dan
Buurman, wat doet u nu?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
't Komt van NeuteboomIk heb net met wat googlen een zusje van hem gevonden
!
Dat had ik laatst ook! Kwam het halve nestje tegen. Leuk is dat he?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
't Komt van NeuteboomIk heb net met wat googlen een zusje van hem gevonden
!
Ik had niet kunnen kiezen en alle 3 mee genomen!quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Buurman, wat doet u nu?![]()
Ik moest laatst nog even een fotootje uploaden voor iemand op Facebook, daar staan Sjors en Sjimmie met hun broertje Jack op. Ze hebben ook nog een zusje, Lobke, die zal thuis vast ergens op één van de vele foto's die ik daar toen ook gemaakt heb staan.
Uitkijken hoor, voor de cuteness overload![]()
[ afbeelding ]
Dat zou ook een heel lief vriendje voor Sjors en Sjimmie kunnen zijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:36 schreef tliciouz het volgende:
Ohja, mijn Britje krijgt zondag een nieuw vriendje.
Meet Shino.
[ afbeelding ]
Aaaaaaaaaaaahquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:36 schreef tliciouz het volgende:
Meet Shino.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:36 schreef tliciouz het volgende:
Meet Shino.
[ afbeelding ]
Mister Bojanglesquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
Eny heet voluit Easy mister Bojangles van Op Acht!!
En kittens
Vind ik wel een toffe katten naam eigenlijk.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:36 schreef tliciouz het volgende:
Meet Shino.
[ afbeelding ]
Even verhaal in het kort uit een ander topic.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]gaat dat goed met je andere? Loki kan de aandacht niet delen..
Type goedzak dus jouw Britquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Even verhaal in het kort uit een ander topic.
Wij hebben een Britje, een herplaatser. En dacht nou laten we er nog een herplaatser bij doen anders zit hij ook maar alleen.
Nou de nieuwe bij die van ons los gelaten in de woonkamer, je merkte meteen dat mijn kat het interessant vond meteen snuffelen etc. Nou toen kreeg hij al de eerste klap van de andere onze kat wou de hele tijd kennis maken maar hij werd 2 weken lang echt gewoon opgejaagd, geslagen en naar hem geblazen. Als hij in de kattenbak zat kwam de nieuwe hem daarin aanvallen en kon hij geen kant meer op. Dus daar heb ik een nieuw huisje voor gezocht.
Nu een tijdje verder wil ik het toch maar opnieuw proberen aangezien ik merkte dat mijn kat wel nieuwsgierig was naar de ander en meteen vrolijk was. Dus leek het me verstandig het met een kitten te proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |