Dankjequote:Op dinsdag 2 april 2013 22:50 schreef Kper_Norci het volgende:
Nee, Brammetje, arme schatVond dat ook altijd zo'n mooierd, ondanks zijn ene oogje. Tis ook zo'n lieve bolle op de foto. Sterkte ermee hoor!
Wat een mooi aandenken! Sterkte Mandy, Bram was een geweldig beestje!quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:50 schreef megamandy het volgende:
Ben nu trouwens heel blij met een tas die ik vorig jaar heb laten maken. Dat ding gebruik ik zelden maar hij is met de hand geschilderd en het is gewoon echt Bram die daar op staat
[ afbeelding ]
Die zou ik niet meer gebruiken maar gewoon ergens ophangen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:50 schreef megamandy het volgende:
Ben nu trouwens heel blij met een tas die ik vorig jaar heb laten maken. Dat ding gebruik ik zelden maar hij is met de hand geschilderd en het is gewoon echt Bram die daar op staat
[ afbeelding ]
Blobquote:Op donderdag 25 april 2013 11:41 schreef Kper_Norci het volgende:
Even weer tijd voor een kickje, net ff wat fotootjes opgezocht voor een ander topic, kwam ik deze tegen, zo'n lekkere dikkerd die Sjors op deze foto. En zijn broertje Sjimmie aan de andere kant van het raam.
[ afbeelding ]
Ik hoor Loki protesteren: "I'm not fat, i'm big boned"quote:Op donderdag 25 april 2013 23:42 schreef HetKlusKonijn het volgende:
![]()
![]()
da's te fraaie aan Britjes - zo'n enorme vette klodder KAT!
Sjors protesteert meequote:Op vrijdag 26 april 2013 06:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik hoor Loki protesteren: "I'm not fat, i'm big boned"
Wat een bolletje!quote:Op donderdag 25 april 2013 11:41 schreef Kper_Norci het volgende:
Even weer tijd voor een kickje, net ff wat fotootjes opgezocht voor een ander topic, kwam ik deze tegen, zo'n lekkere dikkerd die Sjors op deze foto. En zijn broertje Sjimmie aan de andere kant van het raam.
[ afbeelding ]
Prachtig beest!quote:Op donderdag 25 april 2013 13:53 schreef SEMTEX het volgende:
Meneer Loki geniet van zijn tuintje op het moment
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komende week gaat-ie uit logeren bij een kattenpension. Vorige keer had-ie 't geloof ik wel naar zijn zin (er is een buitenren en heel veel paaltjes en mandjes in om in te liggen). Hij was alleen een beetje afgevallen: als-ie gestrest is, wordt het een moeilijke eter, dus ik vermoed dat-ie zich soms niet helemaal op z'n gemak voelde of nog niet zo goed kon wennen aan op gepaste tijden eten. (ik weet: dat strookt niet met 'hij had het naar zijn zin'., maar dat was wel bijgehouden in zijn dagboekje daar..)
Britten schijnen (ondanks hun logge voorkomen) betere muizenvangers te zijn dan andere katten.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:12 schreef Rewimo het volgende:
Onslow heeft een nieuwe hobby: muizen vangen! Hij heeft er de laatste twee weken 10 gevangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |