Post hier Pussy'squote:Onze vriend BBQSausage geeft een 6 maanden FOK! pimp abo weg!
Het enige wat jij moet doen is een Jong! SC paint maken!
De regels:
[*] Alleen gebruikmaken van Paint
[*] Deadline: Zondagavond - 0:00
[*] Insturen: Posten in de Jong! SC reeks
BBQSausage zal daarna de leukste uitkiezen!
Uitslag volgt!
voor eeuwig maagd blijvenquote:Op maandag 10 december 2012 16:24 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje ontmaagd hoor..
Dat hoop ik maarquote:Op maandag 10 december 2012 16:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
irl is het gek genoeg een vrij normale jongen.
Je gebruikt hem nu toch?quote:Op maandag 10 december 2012 16:25 schreef Rockiejj het volgende:
Eigenlijk gebruiken we nooit desmiley..
Frustraties op je 14equote:Op maandag 10 december 2012 16:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
irl doe ik ook normaal maar op dit forum kan ik mijn frustraties gooien.
Sowieso ontmaagd worden door iemand die je niet leuk vindtquote:Op maandag 10 december 2012 16:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
wat lijkt me dat klote zeg. Ontmaagd worden door een dik meisje wat je niet leuk vindt.
Horkquote:
Sowieso iemand niet leuk vindenquote:Op maandag 10 december 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sowieso ontmaagd worden door iemand die je niet leuk vindt
[..]
Hork
Jaaaquote:Op maandag 10 december 2012 16:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Altijd.
[..]
Inktvis is best lekker!
Ze is wel leuk....quote:Op maandag 10 december 2012 16:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
wat lijkt me dat klote zeg. Ontmaagd worden door een dik meisje wat je niet leuk vindt.
Sowieso Appelquote:Op maandag 10 december 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sowieso ontmaagd worden door iemand die je niet leuk vindt
Ze is aardig verder wil ik haar alleen maar neuken.quote:Op maandag 10 december 2012 16:27 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
"wel leuk...." Niet heel overtuigend enzo..
Ik gebruikt even m'n webcam als spiegel, loopt ze achterlangs, kijkt even, zegt "wat een ouwe kop heb ik zeg" en loopt weer verder.quote:
quote:Op maandag 10 december 2012 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou jij een dikke ginger leuk vinden?
Jammer...quote:Op maandag 10 december 2012 16:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik gebruikt even m'n webcam als spiegel, loopt ze achterlangs, kijkt even, zegt "wat een ouwe kop heb ik zeg" en loopt weer verder.
Ik wou een foto maken maar toen was ze al weg
En zij wil minstens een jaar wachten. Een jaar. JAAR.quote:Op maandag 10 december 2012 16:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze is aardig verder wil ik haar alleen maar neuken.
Dit willen op je 14equote:Op maandag 10 december 2012 16:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze is aardig verder wil ik haar alleen maar neuken.
Hahahahaquote:Op maandag 10 december 2012 16:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik gebruikt even m'n webcam als spiegel, loopt ze achterlangs, kijkt even, zegt "wat een ouwe kop heb ik zeg" en loopt weer verder.
alles is te vinden mattie, je zoekt gewoon niet goed.quote:Op maandag 10 december 2012 16:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik stond op internet met een waterpijp, die foto is niet meer te vinden, YESS
Hahaquote:Op maandag 10 december 2012 16:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat zegt ze niet ze zei ''over een jaar ofzo toch?''quote:Op maandag 10 december 2012 16:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
En zij wil minstens een jaar wachten. Een jaar. JAAR.
Als je mijn naam intypt vindt je hem niet meerquote:Op maandag 10 december 2012 16:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
alles is te vinden mattie, je zoekt gewoon niet goed.
Als AppelCake slim genoeg was om te studeren zou zijn studententijd echt een hel worden voor dikke gingersquote:
Doe ik ook!quote:Op maandag 10 december 2012 16:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha
Ik ben niet de enige die webcam als spiegel gebruikt
quote:Op maandag 10 december 2012 16:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Als AppelCake slim genoeg was om te studeren zou zijn studententijd echt een hel worden voor dikke gingers
Allemaal gebruikt door appel....
De AAA, "Anonieme Appel Aanbidders"
quote:Op maandag 10 december 2012 16:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Als AppelCake slim genoeg was om te studeren zou zijn studententijd echt een hel worden voor dikke gingers
Dus alsnog een jaar.quote:Op maandag 10 december 2012 16:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat zegt ze niet ze zei ''over een jaar ofzo toch?''
En ze denkt dat ik het met mijn ex binnen 3 maanden al heb gedaan.
Ik ben slim genoeg om te studeren heur.quote:Op maandag 10 december 2012 16:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik probeer het wel na 3 maanden.quote:
Nee, dan denkt ze dat ik haar wil opeten.quote:Op maandag 10 december 2012 16:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou dit nummer voor je vetkwab gaan zingen/rappen/wathetookis:
KOM DAN!!!quote:Op maandag 10 december 2012 16:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Als we nu TC zouden doen zouden jullie me in m'n gangstermodus zien
Dat moet ik zienquote:Op maandag 10 december 2012 16:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Als we nu TC zouden doen zouden jullie me in m'n gangstermodus zien
KOM!quote:Op maandag 10 december 2012 16:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Laat maar zitten het is al een beetje dik
Wat, je piemol?quote:Op maandag 10 december 2012 16:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Laat maar zitten het is al een beetje dik
quote:Op maandag 10 december 2012 16:34 schreef promisionxexposed het volgende:
Meisjes met nickelson en uggs die geen keuze kunnen maken![]()
Jij?quote:Op maandag 10 december 2012 16:34 schreef promisionxexposed het volgende:
quote:Op maandag 10 december 2012 16:34 schreef promisionxexposed het volgende:
goed vindt ik ligt het teminste niet aan mijn afkomstquote:Op maandag 10 december 2012 16:45 schreef promisionxexposed het volgende:
Geeft niks hoor OF, ik ben ook gebanned
Nu kom je er natuurlijk helemaal niet meer in, nepneger.quote:
Leugens!quote:Op maandag 10 december 2012 16:45 schreef promisionxexposed het volgende:
Geeft niks hoor OF, ik ben ook gebanned
SORRYquote:Op maandag 10 december 2012 16:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nu kom je er natuurlijk helemaal niet meer in, nepneger.
quote:Op maandag 10 december 2012 16:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
goed vindt ik ligt het teminste niet aan mijn afkomst
That's right, gangster msacras, that's mequote:
JE KAN ER GEWOON IN..quote:Op maandag 10 december 2012 16:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
SORRY
Wil je me asjeblieft nog 1 kans geven?
quote:Op maandag 10 december 2012 16:47 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
That's right, gangster msacras, that's me
jaquote:Op maandag 10 december 2012 16:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ging net weg, doe jij nu met cam dan?
Als je hier heen gaat, laat ik je ook komenquote:Op maandag 10 december 2012 16:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb er wat mee vandaag
kom jij maar hier, ik zit hier nog tot 6 uur te niksenquote:Op maandag 10 december 2012 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je hier heen gaat, laat ik je ook komen.
Ja, maar ik ben pas om 7 uurquote:Op maandag 10 december 2012 16:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kom jij maar hier, ik zit hier nog tot 6 uur te niksen
Zo snel ben ik niet hoorquote:Op maandag 10 december 2012 16:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat is dan weer te laat dan ben ik al thuis
graag of niet hoorquote:Op maandag 10 december 2012 17:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar dan zijn er andere mensen bij en zo
ook goedquote:Op maandag 10 december 2012 17:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
In mijn huis alleen met mij anders niet
Hihiquote:Op maandag 10 december 2012 17:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hihihi ik gebruik je alles
hihiihihi seksquote:Op maandag 10 december 2012 17:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hihihihi vies woord :$ :$
Zomaar...quote:
Wel bij de ratjesquote:Op maandag 10 december 2012 17:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga huilen in een hoekje
Ze hopt van mij naar jou, alleen omdat jou huisquote:Op maandag 10 december 2012 17:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zomaar...
Wat jij haar slet noemen... stomme pijpenbuiger
Moet je maar niet zomaar naar een ander hoppenquote:Op maandag 10 december 2012 17:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga huilen in een hoekje
quote:Op maandag 10 december 2012 17:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze hopt van mij naar jou, alleen omdat jou huis
doe ik nietquote:Op maandag 10 december 2012 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je maar niet zomaar naar een ander hoppen
moet toch watquote:Op maandag 10 december 2012 17:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus dan omdat jij niet met mij mag, duik je maar bij hem in bed?
quote:Op maandag 10 december 2012 17:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus dan omdat jij niet met mij mag, duik je maar bij hem in bed?
Dan kom ik wel naar jouw huis. Ik weet waar hij woont.quote:Op maandag 10 december 2012 17:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben een meisje dus kan ik zo maar niet meer naar Apeldoorn treinen
Doe je zelf met naar Taexon hopenquote:Op maandag 10 december 2012 17:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nu heb je het helemaal verpest, dat snap je natuurlijk zelf ook wel
Is al goedquote:Op maandag 10 december 2012 17:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sorry het was niet mijn bedoeling
hij zegt tenminste niet dat ik op Appel lijkquote:Op maandag 10 december 2012 17:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe je zelf met naar Taexon hopen
Dat is jusit een compliment schat!quote:Op maandag 10 december 2012 17:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij zegt tenminste niet dat ik op Appel lijk
Dat verandert de zaak.quote:Op maandag 10 december 2012 17:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Noem eens een paar regels op dan?!
Heb haast geen regels in me huis voor jullie
niet voor mijquote:Op maandag 10 december 2012 17:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat is jusit een compliment schat!
Mijn welgemeende excuses.quote:Op maandag 10 december 2012 17:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij zegt tenminste niet dat ik op Appel lijk
Heulegaar niequote:Op maandag 10 december 2012 17:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat is jusit een compliment schat!
*stuurt zichzelf op in een doos met een mooie strik eromheenquote:Op maandag 10 december 2012 17:20 schreef promisionxexposed het volgende:
All i want for christmas is you
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooo-oooooooooooooooooooquote:Op maandag 10 december 2012 17:20 schreef promisionxexposed het volgende:
All i want for christmas is you
Komt goedquote:Op maandag 10 december 2012 17:23 schreef promisionxexposed het volgende:
Make my wish come true, o baby all i want for christmas is you
Wat sneu dat. Het is dat ik niet aan de eisen voldoe.quote:Op maandag 10 december 2012 17:28 schreef promisionxexposed het volgende:
GC / Stap"vriend" nodig
Iemand die deze Lelijknap wil helpen?
quote:Op maandag 10 december 2012 17:28 schreef promisionxexposed het volgende:
GC / Stap"vriend" nodig
quote:
Hij komt wel uit de buurtquote:Op maandag 10 december 2012 17:28 schreef promisionxexposed het volgende:
GC / Stap"vriend" nodig
wel godverdommequote:Op maandag 10 december 2012 17:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maar 20-27 dus wij mogen niet mauahahahaha
JA ZO NIET MENSVRIENDELIJK!quote:Op maandag 10 december 2012 17:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
STOM HE DIE REGELS VAN HEM!
kom we klappen hem samen
*klapt in zijn handen*quote:Op maandag 10 december 2012 17:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
JA ZO NIET MENSVRIENDELIJK!
Oke is goed
quote:Op maandag 10 december 2012 17:48 schreef promisionxexposed het volgende:
KLB / Gefaalde FOK!-hosselpoging.
quote:Op maandag 10 december 2012 17:48 schreef promisionxexposed het volgende:
KLB / Gefaalde FOK!-hosselpoging.
Op tc?quote:Op maandag 10 december 2012 18:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niks ik moest even lachen om Tax
er is geen ijs en het doet pijnquote:Op maandag 10 december 2012 17:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
weer van regen of weer van alweer?
Zwak menschjequote:Op maandag 10 december 2012 18:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
er is geen ijs en het doet pijn
nee het doet toch pijnquote:Op maandag 10 december 2012 18:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Tuurlik, kom terug op tc dan geak!
quote:
Hiquote:
Hey Tax!quote:
Ja Appel overdrijft altijd alles weerquote:Op maandag 10 december 2012 18:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Appel wordt ge-emo.gif-ed en ik niet. Hoe is het?
Echt welquote:Op maandag 10 december 2012 18:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jij weet niet hoe dat voelt
Ik deed mijn sletje na en alles.quote:Op maandag 10 december 2012 18:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja Appel overdrijft altijd alles weer
Goed goed een beetje. En met jou? Ik las iets over treinen
Zo rolt hij, irritant zijnquote:Op maandag 10 december 2012 18:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja Appel overdrijft altijd alles weer
Goed goed een beetje. En met jou? Ik las iets over treinen
je bent zelf een slet.quote:Op maandag 10 december 2012 18:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik deed mijn sletje na en alles.
Ah treinen en bussen zijn stomquote:Op maandag 10 december 2012 18:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo rolt hij, irritant zijn.
Mooi
Ja, gaat aardig. Bussen hebben nieuwe dienstregeling dus de bus reed ineens heel anders. Maar omdat er altijd vertraging is, heb ik mijn overstap toch kunnen halen
Niet meer, en dat was ook geen vechten. Voetbalschoen.met stalen noppen in mijn face gehad.quote:
Je sjattiequote:Op maandag 10 december 2012 18:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik deed mijn sletje na en alles.
dat lijkt me eerlijk gezegd zeer pijnlijkquote:Op maandag 10 december 2012 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet meer, en dat was ook geen vechten. Voetbalschoen.met stalen noppen in mijn face gehad.
Inb4 daarom zie je er zo uit.
Ja, nogalquote:Op maandag 10 december 2012 18:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ah treinen en bussen zijn stom
wat een boefjesquote:Op maandag 10 december 2012 18:11 schreef Taexon het volgende:
Die kerstman poppen in de huiskamer hier staan nog steeds in hetzelfde standje als ik en die vriend van me ma ze hadden gezet___!
quote:Op maandag 10 december 2012 18:11 schreef Taexon het volgende:
Die kerstman poppen in de huiskamer hier staan nog steeds in hetzelfde standje als ik en die vriend van me ma ze hadden gezet___!
Ook goed.quote:
Dat was het ook, ja.quote:Op maandag 10 december 2012 18:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dat lijkt me eerlijk gezegd zeer pijnlijk
2 weken ofzo.quote:Op maandag 10 december 2012 18:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Vooral met ijzer lijkt me dat pijnlijk, kon je lang niet spelen?
2 weken is lang als je nauwelijks kunt eten of drinken.quote:Op maandag 10 december 2012 18:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Valt nog mee, als je een botje gescheurd had kon je echt lang niet spelen...
quote:Op maandag 10 december 2012 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
2 weken is lang als je nauwelijks kunt eten of drinken.
Om gevechten te voorkomen. Like duhquote:Op maandag 10 december 2012 18:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Waarom ben jij beveiliger dan?
Maar als beveiliger zal je afentoe ook moeten vechtenquote:Op maandag 10 december 2012 18:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Om gevechten te voorkomen. Like duh
Ik doe het ook niet voor de lolquote:Op maandag 10 december 2012 18:17 schreef promisionxexposed het volgende:
Beveiligen is wat anders dan vechten voor de lol
Kun je toch wel raden?quote:Op maandag 10 december 2012 18:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]ik wist niet dat het zo erg was sorry
je vindt het leuk anders doe je het nietquote:Op maandag 10 december 2012 18:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet voor de lol
Waarvoor dan?quote:Op maandag 10 december 2012 18:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet voor de lol
nee ik kom op voor een jongen die hij pestquote:Op maandag 10 december 2012 18:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je vindt het leuk anders doe je het niet
jajaquote:Op maandag 10 december 2012 18:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee ik kom op voor een jongen die hij pest
Nee, wij vechten niet zomaar wij verdedigen... is heel wat andersquote:Op maandag 10 december 2012 18:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar als beveiliger zal je afentoe ook moeten vechten
Eigenlijk begon het andersom. Die jongen kwam op voor een andere jongen die ik pestte maar waar heb ik dit aan verdiend??quote:
aan je kutgedragquote:Op maandag 10 december 2012 18:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Eigenlijk begon het andersom. Die jongen kwam op voor een andere jongen die ik pestte maar waar heb ik dit aan verdiend??
Lijkt me wel een ''spannende'' baan als je me begrijptquote:Op maandag 10 december 2012 18:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee, wij vechten niet zomaar wij verdedigen... is heel wat anders
En als het gebeurt doen we het ook niet voor de lol.
Je krijgt er wel een adrenaline stoot van van hier tot Tokio maar dat krijg jij ook als er bijvoorbeeld ineens iemand jou bij de keel zou grijpen.
Nou, stel je een schoen met stalen noppen voor. Ik kom met 15 km/h naar rechts gerend. En hij komt daar met 15 km/h naar links gerend, met een gestrekt been vol op je kaak.quote:Op maandag 10 december 2012 18:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, ben geen medisch expert etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |