Post hier Pussy'squote:Onze vriend BBQSausage geeft een 6 maanden FOK! pimp abo weg!
Het enige wat jij moet doen is een Jong! SC paint maken!
De regels:
[*] Alleen gebruikmaken van Paint
[*] Deadline: Zondagavond - 0:00
[*] Insturen: Posten in de Jong! SC reeks
BBQSausage zal daarna de leukste uitkiezen!
Uitslag volgt!
voor eeuwig maagd blijvenquote:Op maandag 10 december 2012 16:24 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje ontmaagd hoor..
Dat hoop ik maarquote:Op maandag 10 december 2012 16:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
irl is het gek genoeg een vrij normale jongen.
Je gebruikt hem nu toch?quote:Op maandag 10 december 2012 16:25 schreef Rockiejj het volgende:
Eigenlijk gebruiken we nooit desmiley..
Frustraties op je 14equote:Op maandag 10 december 2012 16:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
irl doe ik ook normaal maar op dit forum kan ik mijn frustraties gooien.
Sowieso ontmaagd worden door iemand die je niet leuk vindtquote:Op maandag 10 december 2012 16:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
wat lijkt me dat klote zeg. Ontmaagd worden door een dik meisje wat je niet leuk vindt.
Horkquote:
Sowieso iemand niet leuk vindenquote:Op maandag 10 december 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sowieso ontmaagd worden door iemand die je niet leuk vindt
[..]
Hork
Jaaaquote:Op maandag 10 december 2012 16:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Altijd.
[..]
Inktvis is best lekker!
Ze is wel leuk....quote:Op maandag 10 december 2012 16:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
wat lijkt me dat klote zeg. Ontmaagd worden door een dik meisje wat je niet leuk vindt.
Sowieso Appelquote:Op maandag 10 december 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sowieso ontmaagd worden door iemand die je niet leuk vindt
Ze is aardig verder wil ik haar alleen maar neuken.quote:Op maandag 10 december 2012 16:27 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
"wel leuk...." Niet heel overtuigend enzo..
Ik gebruikt even m'n webcam als spiegel, loopt ze achterlangs, kijkt even, zegt "wat een ouwe kop heb ik zeg" en loopt weer verder.quote:
quote:Op maandag 10 december 2012 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou jij een dikke ginger leuk vinden?
Jammer...quote:Op maandag 10 december 2012 16:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik gebruikt even m'n webcam als spiegel, loopt ze achterlangs, kijkt even, zegt "wat een ouwe kop heb ik zeg" en loopt weer verder.
Ik wou een foto maken maar toen was ze al weg
En zij wil minstens een jaar wachten. Een jaar. JAAR.quote:Op maandag 10 december 2012 16:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze is aardig verder wil ik haar alleen maar neuken.
Dit willen op je 14equote:Op maandag 10 december 2012 16:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze is aardig verder wil ik haar alleen maar neuken.
Hahahahaquote:Op maandag 10 december 2012 16:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik gebruikt even m'n webcam als spiegel, loopt ze achterlangs, kijkt even, zegt "wat een ouwe kop heb ik zeg" en loopt weer verder.
alles is te vinden mattie, je zoekt gewoon niet goed.quote:Op maandag 10 december 2012 16:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik stond op internet met een waterpijp, die foto is niet meer te vinden, YESS
Hahaquote:Op maandag 10 december 2012 16:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat zegt ze niet ze zei ''over een jaar ofzo toch?''quote:Op maandag 10 december 2012 16:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
En zij wil minstens een jaar wachten. Een jaar. JAAR.
Als je mijn naam intypt vindt je hem niet meerquote:Op maandag 10 december 2012 16:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
alles is te vinden mattie, je zoekt gewoon niet goed.
Als AppelCake slim genoeg was om te studeren zou zijn studententijd echt een hel worden voor dikke gingersquote:
Doe ik ook!quote:Op maandag 10 december 2012 16:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha
Ik ben niet de enige die webcam als spiegel gebruikt
quote:Op maandag 10 december 2012 16:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Als AppelCake slim genoeg was om te studeren zou zijn studententijd echt een hel worden voor dikke gingers
Allemaal gebruikt door appel....
De AAA, "Anonieme Appel Aanbidders"
quote:Op maandag 10 december 2012 16:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Als AppelCake slim genoeg was om te studeren zou zijn studententijd echt een hel worden voor dikke gingers
Dus alsnog een jaar.quote:Op maandag 10 december 2012 16:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat zegt ze niet ze zei ''over een jaar ofzo toch?''
En ze denkt dat ik het met mijn ex binnen 3 maanden al heb gedaan.
Ik ben slim genoeg om te studeren heur.quote:Op maandag 10 december 2012 16:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik probeer het wel na 3 maanden.quote:
Nee, dan denkt ze dat ik haar wil opeten.quote:Op maandag 10 december 2012 16:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou dit nummer voor je vetkwab gaan zingen/rappen/wathetookis:
KOM DAN!!!quote:Op maandag 10 december 2012 16:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Als we nu TC zouden doen zouden jullie me in m'n gangstermodus zien
Dat moet ik zienquote:Op maandag 10 december 2012 16:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Als we nu TC zouden doen zouden jullie me in m'n gangstermodus zien
KOM!quote:Op maandag 10 december 2012 16:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Laat maar zitten het is al een beetje dik
Wat, je piemol?quote:Op maandag 10 december 2012 16:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Laat maar zitten het is al een beetje dik
quote:Op maandag 10 december 2012 16:34 schreef promisionxexposed het volgende:
Meisjes met nickelson en uggs die geen keuze kunnen maken![]()
Jij?quote:Op maandag 10 december 2012 16:34 schreef promisionxexposed het volgende:
quote:Op maandag 10 december 2012 16:34 schreef promisionxexposed het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |