Klopt, nog nooit van messi-fappers gehoord.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vooralsnog is het een hoax
tevens;
wel apart hoe Ronaldo aanhangers wel altijd zeggen dat ze Messi gewoon niet mogen, maar dat mensen die juist Messi bewonderen altijd afgeven op de fans van Ronaldo... Heb het OF over voetbal, OF over de fans, maar haal het niet door elkaar.
Waarop baseer je dat de duitse competitie in 1972 sterker was ?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit is een non-argument.
Maar als je het op die manier bekijkt; de Duitse competitie van 1972 was ook sterker dan de Liga BBVA nu is, dus dan zou je dat record van Messi ook zo (reëel) kunnen bagatelliseren.
daarbij was de Zambiaanse competite WEL een profcompetitie, het maakt niet uit hoe goed, als hij er 107 scoort, dan hoort hij in de recordboeken te staan
in 1972 was de Duitse competitie DE competitie.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:38 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat de duitse competitie in 1972 sterker was ?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit is een non-argument.
Maar als je het op die manier bekijkt; de Duitse competitie van 1972 was ook sterker dan de Liga BBVA nu is, dus dan zou je dat record van Messi ook zo (reëel) kunnen bagatelliseren.
daarbij was de Zambiaanse competite WEL een profcompetitie, het maakt niet uit hoe goed, als hij er 107 scoort, dan hoort hij in de recordboeken te staan
Wat zijn je criteria ?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
in 1972 was de Duitse competitie DE competitie.
hedendaags is dat de Premier League.
Kijk, dat je het record van Messi wil bagataliseren met het argument dat de Duitse competitie in die tijd sterker was, vooruit. Maar als je met één of andere Zambiaan uit de jaren 70 komt dan probeer je wel heel wanhopig alle successen van Messi onderuit te halenquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit is een non-argument.
Als je kijkt naar het aantal topploegen die in een land spelen, dan is het nu sowieso de Premier League.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:42 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Wat zijn je criteria ?
Je stelt het weer als feit, interessant..
Dat zeg ik totaal niet, maar het is en blijft een profcompetitie en dus zou zijn record(mits waar) gewoon tellenquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:44 schreef Breekfast het volgende:
[
[..]
Kijk, dat je het record van Messi wil bagataliseren met het argument dat de Duitse competitie in die tijd sterker was, vooruit. Maar als je met één of andere Zambiaan uit de jaren 70 komt dan probeer je wel heel wanhopig alle successen van Messi onderuit te halen![]()
En ga nou alsjeblieft niet beweren dat de Zambiaanse competitie meer voorstelde dan de plaatselijke voetballende amateurs bij jou om de hoek
Lezen is niet je sterkste kant merk ik.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als je kijkt naar het aantal topploegen die in een land spelen, dan is het nu sowieso de Premier League.
Als je kijkt naar het in totaal aantal gewonnen Champions Leagues, dan;
Spanje 13x
Engeland 12x
Maar aangezien de meest recente Champions League winst werd behaald door een Engelse ploeg, is dit criteria volgens mij niet helemaal logisch...
maar... Bayern domineerde toen niet alleen de Duitse competitie, maar de gehele wereld...quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:50 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste kant merk ik.
Jij komt met de vergelijking van de huidige La Liga met de duitse competitie in 72, toen was Bayern trouwens de enige topploeg.
klopt, maar kijk nu eens naar de competitie, niet alle goals van Messi zijn gescoord in de Champions leaguequote:Op dinsdag 11 december 2012 21:54 schreef opreis het volgende:
Voorlopig zitten er nog vier spaanse clubs(Real Madrid, Barcelona, Malaga, Valencia) in de CL en
nog maar 2 engelse (Arsenal en ManU).
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:54 schreef opreis het volgende:
Voorlopig zitten er nog vier spaanse clubs(Real Madrid, Barcelona, Malaga, Valencia) in de CL en
nog maar 2 engelse (Arsenal en Man U).
ik zeg; kijk naar het aantal topploegen in de race om de titel elk jaar in beide competitiesquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:56 schreef opreis het volgende:
http://www.uefa.com/membe(...)s/country/index.html
Ook hier staat spanje hoger dan engeland. Ik weet niet welke engelse clubs jij nou zo veel beter vind dan de spaanse
Dat de strijd om de titel in de Engelse competitie spannender is betekent niet dat het niveau van de competitie beter is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik zeg; kijk naar het aantal topploegen in de race om de titel elk jaar in beide competities
Chelsea, Arsenal, Tottenham sluit nu ook aan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:59 schreef opreis het volgende:
Noem ze maar, Man U en Man C in engeland?
En dat ook iddquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:59 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dat de strijd om de titel in de Engelse competitie spannender is betekent niet dat het niveau van de competitie beter is.
De eredivisie heeft ook altijd een spannende titelstrijd met een stuk of 6 clubs die op zich kampioen kunnen worden. maakt dat onze competitie sterker dan de Spaanse?
Precies, dus volgens jouw eigen criterium is La Liga (met naar mijn idee nog 3 kanshebbers voor de titel) sterker dan de duitse competitie in 1972. Toen werd alleen Bayern kampioen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar... Bayern domineerde toen niet alleen de Duitse competitie, maar de gehele wereld...
bij net zo als '40-'45
suggereer ik niet, maar Arsenal, Chelsea, Manchester United, Manchester City, Tottenham en Liverpool vind ik vele malen imponerender klinken dan; FC Barcelona en Real Madridquote:
dus ALS het record van die Zambiaan dus echt is, zou je het dan accepteren als HET record in die categorie?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:01 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Precies, dus volgens jouw eigen criterium is La Liga (met naar mijn idee nog 3 kanshebbers voor de titel) sterker dan de duitse competitie in 1972. Toen werd alleen Bayern kampioen.
Blijft trouwens appels met peren vergelijken.
Het enige wat telt is het aantal goals in een kalenderjaar. De rest doet er eigenlijk niet toe.
Ja, als .....quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dus ALS het record van die Zambiaan dus echt is, zou je het dan accepteren als HET record in die categorie?
Vind jij dus, Arsenal was vorig jaar alleen nog RvP, Liverpool is al jaren achteruit aan het gaan en Tottenham is met alle respect ook gewoon een sup topper. Chelsea werd vorig jaar 6de in de PL.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
suggereer ik niet, maar Arsenal, Chelsea, Manchester United, Manchester City, Tottenham en Liverpool vind ik vele malen imponerender klinken dan; FC Barcelona en Real Madrid
Een Engelse club die meedoet in de titelstrijd hoeft niet beter te zijn dan een Spaanse club die in de subtop speelt maar kansloos is voor de titel, simpelweg omdat Barca en Real zo ontzettend sterk zijn.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
suggereer ik niet, maar Arsenal, Chelsea, Manchester United, Manchester City, Tottenham en Liverpool vind ik vele malen imponerender klinken dan; FC Barcelona en Real Madrid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |