PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Bij Lille nadat hij vorig jaar de CL won en de finale als basisklant mocht beginnen.quote:Op maandag 10 december 2012 09:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Voetbalt die gast eigenlijk nog wel? Ver afgegleden inmiddels
Dan is een transfer naar het grote Lille een mooie beloningquote:Op maandag 10 december 2012 09:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij Lille nadat hij vorig jaar de CL won en de finale als basisklant mocht beginnen.
LOL...volgens mij ging het hier toch echt om een andere Kalou hoorquote:Op maandag 10 december 2012 09:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij Lille nadat hij vorig jaar de CL won en de finale als basisklant mocht beginnen.
Op zeker...prachtig stadion ook daar ^^quote:Op maandag 10 december 2012 09:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan is een transfer naar het grote Lille een mooie beloning
Ik vond Bona Kalou wel een prachtige voetballer, echt iemand om voor naar het stadion te gaan, wat ik toen ook deed (herstel: ik mocht toen vaak mee, omdat een vader van een vriend vaak op zondag moest werken, waardoor ik van zijn seizoenskaart gebruik mocht maken).quote:Op maandag 10 december 2012 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
LOL...volgens mij ging het hier toch echt om een andere Kalou hoor
quote:Op maandag 10 december 2012 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
LOL...volgens mij ging het hier toch echt om een andere Kalou hoor
Zo grillig als de pest. De ene week was het alles (vooral in thuiswedstrijden), de andere week helemaal niks. En weet dus niet waar hij nu speelt, maar daaruit maak ik op dat het tegenwoordig vooral heel veel niks isquote:Op maandag 10 december 2012 09:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vond Bona Kalou wel een prachtige voetballer, echt iemand om voor naar het stadion te gaan, wat ik toen ook deed (herstel: ik mocht toen vaak mee, omdat een vader van een vriend vaak op zondag moest werken, waardoor ik van zijn seizoenskaart gebruik mocht maken).
Dat lijkt me een goed ideequote:Op maandag 10 december 2012 09:16 schreef vandermar het volgende:
[..]ik heb een kater ja
Maar nu gaat ik ervandoor, even mijn maandagochtelijkse fitness rondje.
Voetbalt Dan niet meer. Maar Salomon is een tig keer betere speler dan bona.quote:Op maandag 10 december 2012 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo grillig als de pest. De ene week was het alles (vooral in thuiswedstrijden), de andere week helemaal niks. En weet dus niet waar hij nu speelt, maar daaruit maak ik op dat het tegenwoordig vooral heel veel niks is
Heeft iedereenquote:Op maandag 10 december 2012 10:14 schreef Ozz-03 het volgende:
Nu al 3x gehad dat ik 6 wedstrijden op rij win in Divisie 1. Dan heb ik nog 4 wedstrijden om 3 punten te pakken. En in die wedstrijden gebeurt er van alles waardoor ik kansloos verlies.
wat doe je nou eigenlijk voor werkquote:Op maandag 10 december 2012 10:51 schreef Rijst het volgende:
ik verveel me op werk, das lang geleden. Dit is mn laatste week!!!![]()
Waarom neem je een formatie met 3 cms terweijl de Bundesliga weinig goede heeft.quote:Op maandag 10 december 2012 10:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt 'm af?
Welke formatie met een driehoek voorin moet ik nemen dan?quote:Op maandag 10 december 2012 10:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom neem je een formatie met 3 cms terweijl de Bundesliga weinig goede heeft.
Inderdaad, gewoon 4231 spelen en evt. een combi van BBVA en Bundesquote:Op maandag 10 december 2012 10:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom neem je een formatie met 3 cms terweijl de Bundesliga weinig goede heeft.
Admin medewerker en telefonist bij kantoor/webwinkel.quote:Op maandag 10 december 2012 10:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
wat doe je nou eigenlijk voor werk
Dan neem je Boateng of Naldo.quote:
badstuber is ook goedquote:Op maandag 10 december 2012 10:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dan neem je Boateng of Naldo.
[ afbeelding ]
Ja, zat precies aan hetzelfde te denken, maar dan heb ik weer 3atbquote:Op maandag 10 december 2012 10:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Enige die ik in dit team zou willen vervangen is Javi Martinez, maar dan zit ik weer met een upgrade van 70K(?) voor Schweinsteiger.quote:
Schürlequote:Op maandag 10 december 2012 10:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, zat precies aan hetzelfde te denken, maar dan heb ik weer 3atb
Ach, lekker goedkoop wel. Ik maak die denk ik. Hoe heet die RM?
Da's de LMquote:
Wat een faal.quote:
iddquote:Op maandag 10 december 2012 11:01 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wat een faal.Dat is Farfan
Die moet je toch wel kennen.
Nu wel. Heb trouwens Gustavo ipv Martinez, misschien ook wat voor jou?quote:Op maandag 10 december 2012 11:01 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wat een faal.Dat is Farfan
Die moet je toch wel kennen.
Ben niet zo'n fan van Gustavo.quote:Op maandag 10 december 2012 11:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nu wel. Heb trouwens Gustavo ipv Martinez, misschien ook wat voor jou?
Wie wil je dan voorin? Podolski en Gomez ofzo.quote:Op maandag 10 december 2012 11:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kan toch net zo goed Reus CF op ST zetten? Scheelt best wat coins
Heb Reus - Lewa en dan op CAM Gotzequote:Op maandag 10 december 2012 11:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wie wil je dan voorin? Podolski en Gomez ofzo.
EDIT: Esswein kan ook nog, goedkoop pacehoertje.
Hij krijgt 9 chem maar dat hoor je eigenlijk wel te weten.quote:Op maandag 10 december 2012 11:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb Reus - Lewa en dan op CAM Gotze
Ja dat is de enige met driehoek en 4atbquote:Op maandag 10 december 2012 10:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Welke formatie met een driehoek voorin moet ik nemen dan?
Wel 4atb wil ik
nooob 41212 .quote:Op maandag 10 december 2012 11:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja dat is de enige met driehoek en 4atbMaar het is echt geen Bundesliga formatie inderdaad. Zou eerder 442 nemen dan.
Switch sides doen ingame.quote:Op maandag 10 december 2012 11:16 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
ik vind het alleen wel erg jammer dat bijna alle LMs rechtsbenig zijn
Moest hier toch nog even goed kijken. Eerst zag ik al CM Mata op RM maar toen bleek Tevez op RM te staanquote:Op maandag 10 december 2012 11:01 schreef byah het volgende:
Boh, eindelijk 1e divisie kunnen winnen
[ afbeelding ]
Deze was veel beter dan die van vorig jaarquote:Op maandag 10 december 2012 11:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moest hier toch nog even goed kijken. Eerst zag ik al CM Mata op RM maar toen bleek Tevez op RM te staan
Arsenal Henry was vorig jaar prima spitsje
Zijn Toty was![]()
1.88 met 4 skill en weak foot is ook gewoon erg goed voor een ST
Pikte toevallig een Sordell op die CAM was gemaakt. Voor 600 gekocht en voor 3k verkocht maar kon wel wat duurder denk ik /darksonicmodus
7 chem, je weet tochquote:Op maandag 10 december 2012 11:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moest hier toch nog even goed kijken. Eerst zag ik al CM Mata op RM maar toen bleek Tevez op RM te staan
Qua stats niet echt, dit is die van mijquote:Op maandag 10 december 2012 11:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Deze was veel beter dan die van vorig jaar
[ afbeelding ]
Zijn IF, daar moet je niet mee spelen, die moet je pricefixenquote:Op maandag 10 december 2012 11:37 schreef Der_Rudi het volgende:
Ik had hem.
Dit jaar alleen maar met zijn IF gespeeld maar die kan prima mee hoor.
Mn record was +80wedstrijden - 150 goals. Iedere wedstrijd scoorde hij welquote:Op maandag 10 december 2012 11:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Qua stats niet echt, dit is die van mij
[ afbeelding ]
You did it, I did it, everybody did itquote:Op maandag 10 december 2012 11:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zijn IF, daar moet je niet mee spelen, die moet je pricefixen
Zet Zelao ipv Antionio Fereira en Pletikosa ipv deze keeperquote:Op maandag 10 december 2012 11:58 schreef ThadCastle het volgende:
Goeiemorgen
Heb weer een teampje af, vanavond even mee spelen
[ afbeelding ]
Heb ik al in een ander team staan en wil steeds andere spelers proberenquote:Op maandag 10 december 2012 12:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zet Zelao ipv Antionio Fereira en Pletikosa ipv deze keeper
Jezus Iwan geef mij is wat coins dan.quote:Op maandag 10 december 2012 12:19 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
Woensdag is hij IF waarschijnlijkquote:Op maandag 10 december 2012 12:19 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
CDM Modric en ST Van Persie ipv Podolskiquote:Op maandag 10 december 2012 12:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Middenvelder die ervoor zorgt dat iedereen 9 CHEM krijgt. Enige oplossing is denk ik Silva op CAM en dan een Spanjaard uit de BBVA op CDM. (Xavi, Xabi, Fabregas)
quote:Op maandag 10 december 2012 12:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
CDM Modric en ST Van Persie ipv Podolski
gr gr
Tevez CDM Persie ST.quote:Op maandag 10 december 2012 12:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Middenvelder die ervoor zorgt dat iedereen 9 CHEM krijgt. Enige oplossing is denk ik Silva op CAM en dan een Spanjaard uit de BBVA op CDM. (Xavi, Xabi, Fabregas)
Sinclair LMquote:
quote:Op maandag 10 december 2012 12:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tevez CDM Persie ST.
Overigens zijn David Silva en Fabregas fucking goed, dus dat is niet erg om mee te spelen![]()
Sinclar is cheap, en ik wil Bale een keer proberen.quote:
Fahrmannquote:Op maandag 10 december 2012 12:40 schreef ThadCastle het volgende:
Welke zilveren keeper van Bundesliga was nou het beste?
Heinz Mullerquote:Op maandag 10 december 2012 12:40 schreef ThadCastle het volgende:
Welke zilveren keeper van Bundesliga was nou het beste?
Falcao is kut manquote:Op maandag 10 december 2012 12:43 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Achterhoede ga ik even aanpassen naar dit![]()
Ik had deze achterhoede ook, maar dan met Dani Alves.quote:Op maandag 10 december 2012 12:43 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Achterhoede ga ik even aanpassen naar dit![]()
echt niet, loopt als een trein bij mij, de IF die gaat komen ga ik ook zeker halen, ideale 433 spitsquote:
die kan ik daar ook nog neerzettenquote:Op maandag 10 december 2012 12:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik had deze achterhoede ook, maar dan met Dani Alves.
Oke thanks, hij was nu niet in 352 te koop en stond er niet goedkoop op dus ik probeer eerst die Unnerstall welquote:
Heinzie Mullerquote:Op maandag 10 december 2012 12:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke thanks, hij was nu niet in 352 te koop en stond er niet goedkoop op dus ik probeer eerst die Unnerstall wel
Jmmr dat je op Xbox zit, anders had ik wel wat gepasst.quote:Op maandag 10 december 2012 12:50 schreef Rijst het volgende:
Wil iemand mn Coentrao kopen? Kan ik mn team afmaken
[ afbeelding ]
Niets mis meequote:Op maandag 10 december 2012 12:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jaja ik heb die muller rage ook voorbij zien komen dus daar blijf ik ff van af
Thnx mannnnnnnnquote:Op maandag 10 december 2012 12:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jmmr dat je op Xbox zit, anders had ik wel wat gepasst.
quote:Op maandag 10 december 2012 12:50 schreef Rijst het volgende:
Wil iemand mn Coentrao kopen? Kan ik mn team afmaken
[ afbeelding ]
Ik was te druk met wedstrijden spelen, overigens koop ik bijna nooit iets op open bidquote:Op maandag 10 december 2012 12:56 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
#darksonicletechtnietop
Nog in de formatie die ik nodig had ook
scamquote:Op maandag 10 december 2012 12:59 schreef Confetti het volgende:
Iemand mijn PS3 coins ruilen voor jouw xbox coins?
Ook qua statsquote:Op maandag 10 december 2012 13:02 schreef Rijst het volgende:
picje. Die Perisic lijkt een beetje op Robben in zijn vroegere jaren
[ afbeelding ]
Ga lekker fietsenquote:Op maandag 10 december 2012 13:04 schreef Thorb het volgende:
Met de nieuwe tijden komen er 2 bussen 1 minuut na elkaar aan terwijl op sommige tijden er maar eentje per uur gaat
[ afbeelding ]
Wel fijn dat de tweede bus een minuut sneller rijdt.
Naldo is fucking slecht en hij heeft tering workrates.quote:Op maandag 10 december 2012 10:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier is alles nu mooi praktisch gedaan. Niet dat het ene half uur er 8 rijden en dan een half uur niets meerquote:Op maandag 10 december 2012 13:04 schreef Thorb het volgende:
Met de nieuwe tijden komen er 2 bussen 1 minuut na elkaar aan terwijl op sommige tijden er maar eentje per uur gaat
[ afbeelding ]
Wel fijn dat de tweede bus een minuut sneller rijdt.
OMFG je hebt Badelj!quote:Op maandag 10 december 2012 12:19 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe moet je daar inloggen? Ik heb geen cod elite of hoeft dat niet?quote:Op maandag 10 december 2012 12:23 schreef ThadCastle het volgende:
Rijst Iwan en andere bloppers log ff hier in en zoek naar de clan Band of Bradas en join ffKunnen we vanalles unlocken en een gele/goude clan tag
quote:Op maandag 10 december 2012 13:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
OMFG je hebt Badelj!
Hrvatska Hrvatska
Ja dat kan je aanmaken (je hoeft geen elite te betalen) en dan linken aan je gamertag. Weet niet of je hetzelfde email adres moet gebruiken. Misschien moet je eerst elite via de xbox openen..quote:Op maandag 10 december 2012 13:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoe moet je daar inloggen? Ik heb geen cod elite of hoeft dat niet?
Zometeen blopsen?
442 met Aubemeyang en Remy in de spitsquote:Op maandag 10 december 2012 13:11 schreef Maver24 het volgende:
Beste formatie voor een Lique 1 team ?, 442 of 433 ?
Remy wil ik er wel in hebben maar eigenlijk ook Lisandro Lopezquote:Op maandag 10 december 2012 13:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
442 met Aubemeyang en Remy in de spits
yoio
433 met Lavezzi Ibra Menezquote:Op maandag 10 december 2012 13:11 schreef Maver24 het volgende:
Beste formatie voor een Lique 1 team ?, 442 of 433 ?
heb em in me Non Rare Serie A team, hij is inderdaad erg goed,quote:Op maandag 10 december 2012 13:13 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Die lulic heeft wel verdomd goede stats. Nog goede workrates ook
4-2-3-1 met Lopez als CFquote:Op maandag 10 december 2012 13:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Remy wil ik er wel in hebben maar eigenlijk ook Lisandro Lopez, das mijn grote held
Verdedigend erg goed en aanvallend ook erg goede stats. Een mindere versie van Bale. 80 longshots ook nog.quote:Op maandag 10 december 2012 13:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
heb em in me Non Rare Serie A team, hij is inderdaad erg goed,
Geen enkele verdedigende middenvelder?quote:Op maandag 10 december 2012 13:16 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
All we do is skill,skill,skill no matter what
haahhahahaha dikke verlies jijquote:
Als je meer scoort dan de andere team maakt het niet uitquote:Op maandag 10 december 2012 13:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Geen enkele verdedigende middenvelder?
Xboxquote:Op maandag 10 december 2012 13:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wow, serieus, das wel nice, op de Xbox of PS3?
Nog open bid ook, wow, dan heb je echt wel mazzelquote:Op maandag 10 december 2012 13:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Xbox
Hij stond met nog 40 seconden op 37k, dan krijg je altijd die hoop. Uiteindelijk toch nog mooie prijs.
Je wordt overlopen met Pastore op CM maar ivm chemistry zal het wel moeten....quote:Op maandag 10 december 2012 13:27 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
linkerkant is af, nu rechts nog, hehe
Niet alleen vanwege chem, gewoon vanwege de Ligue 1 en waardeloze middenveldersquote:Op maandag 10 december 2012 13:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je wordt overlopen met Pastore op CM maar ivm chemistry zal het wel moeten....
M'Villa en Sissoko zijn verre van waardeloos.quote:Op maandag 10 december 2012 13:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet alleen vanwege chem, gewoon vanwege de Ligue 1 en waardeloze middenvelders![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welk spitsenduo bij dit team?
• Heung Min - Rudnevs
• Miralles - Leandro/Berola
• Pukki - Marica
• Vaz te - Cole
• Nelson Oliveira - Cole
• Alfaro - Gimenez
• Cyriac - Vargas
• Musona - Sio
Tussenstand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar moet je zoeken naar de clan?quote:Op maandag 10 december 2012 12:23 schreef ThadCastle het volgende:
Rijst Iwan en andere bloppers log ff hier in en zoek naar de clan Band of Bradas en join ffKunnen we vanalles unlocken en een gele/goude clan tag
Sowieso Sissoko van Toulouse nemen op CMquote:Op maandag 10 december 2012 13:27 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
linkerkant is af, nu rechts nog, hehe
Als je linksboven op Call of Duty Elite klikt, dan krijg je My Feed, My custom classes en dan moet er iets van clan staan. Daar klikken, kun je wss createn en joinenquote:Op maandag 10 december 2012 13:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waar moet je zoeken naar de clan?
Ik wil het ook spelen, alleen mijn pc valt na 5-10 minuten uit omdat hij het niet meer aan kanquote:Op maandag 10 december 2012 13:35 schreef vandermar het volgende:
Black ops 1 579 uur gespeeldmeer dan 2 jaar over gedaan
PC is veel mooier vind ik alleen, console vind ik veel fijner spelenquote:Op maandag 10 december 2012 13:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik wil het ook spelen, alleen mijn pc valt na 5-10 minuten uit omdat hij het niet meer aan kanvroeger wel gewoon veel gespeeld op dezelfde pc..
Sent de application letterquote:Op maandag 10 december 2012 13:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als je linksboven op Call of Duty Elite klikt, dan krijg je My Feed, My custom classes en dan moet er iets van clan staan. Daar klikken, kun je wss createn en joinen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rijst je ontbreekt nog!![]()
Ik game al mijn hele leven op pc en vooral fps, ik heb bf3 gehad voor ps3 maar het is echt aids met een joystickquote:Op maandag 10 december 2012 13:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
PC is veel mooier vind ik alleen, console vind ik veel fijner spelenik ben echt een autist met muis en toetsenbord
Maggio is goedquote:Op maandag 10 december 2012 13:44 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt em, Benieuwd hoe Maggio speelt
wiequote:Op maandag 10 december 2012 13:48 schreef Djeetje het volgende:
Thanks voor happy hour ea.
Mooi mijn price fix verpest
Als je pricefix verziekt wordt door één happy hour, dan ben je een klein beetje een faler. Een piep klein beetje maar hoor.quote:Op maandag 10 december 2012 13:48 schreef Djeetje het volgende:
Thanks voor happy hour ea.
Mooi mijn price fix verpest
WAT WAS ER DAN GEBEURD?quote:Op maandag 10 december 2012 13:57 schreef BDIL het volgende:
Hoelang is Lindgren nog gebanned ? Die gast is erger dan Kempi elke fucking week FREE Lindgren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij komt hij morgen weer vrijquote:Op maandag 10 december 2012 13:57 schreef BDIL het volgende:
Hoelang is Lindgren nog gebanned ? Die gast is erger dan Kempi elke fucking week FREE Lindgren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GJE gebeurenquote:
Huh? Wanneer dat dan?quote:
Met internet alleen kom je sws duurder uitquote:Op maandag 10 december 2012 14:01 schreef wieisboos het volgende:
Ik neem per 1 januari een nieuwe internet provider.. iemand suggesties? Ik neem geen tv/vaste telefoon want ik kijk nooit tv en ik heb m'n mobiele telefoon waar ik alles mee doe
Waarom is dat duurder dan? Ik weet niet of ik glasvezel heb, woon hier net maar het is hartje Amsterdam dus het zal welquote:Op maandag 10 december 2012 14:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Met internet alleen kom je sws duurder uitHeb je glasvezel ?
Ik betaal 45 euro per maand voor KPN premium internet terwijl ik bij UPC een totaalpakket kan hebben voor 50 met sneller internetquote:Op maandag 10 december 2012 14:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom is dat duurder dan? Ik weet niet of ik glasvezel heb, woon hier net maar het is hartje Amsterdam dus het zal wel
Telfort. Opleveren duurt wel ongeveer 3 weken dus je kan het alvast aanvragen denk ikquote:Op maandag 10 december 2012 14:01 schreef wieisboos het volgende:
Ik neem per 1 januari een nieuwe internet provider.. iemand suggesties? Ik neem geen tv/vaste telefoon want ik kijk nooit tv en ik heb m'n mobiele telefoon waar ik alles mee doe
Silver speler en had hem 1 dag er niet opgezet.quote:Op maandag 10 december 2012 13:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je pricefix verziekt wordt door één happy hour, dan ben je een klein beetje een faler. Een piep klein beetje maar hoor.
Misschien omdat ze niet zo slap zijn als Elyounousi en Huseklepp. Ik heb geen idee hoorquote:Op maandag 10 december 2012 14:29 schreef TJV het volgende:
Waarom speelt de combinatie Chermiti - Chikhaoui lekkerder dan Elyounoussi - Huseklepp?
Nou enquote:Op maandag 10 december 2012 14:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Silver speler en had hem 1 dag er niet opgezet.
Dus astaan nu allemaal verl ste goed koop er op.
PS3 of Xbox?quote:Op maandag 10 december 2012 14:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Silver speler en had hem 1 dag er niet opgezet.
Dus astaan nu allemaal verl ste goed koop er op.
Denk het niet, heeft maar 5x gescoord. Niet genoeg om een IF te krijgen.quote:
Messi had er 86 hoorde ikquote:Op maandag 10 december 2012 14:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Denk het niet, heeft maar 5x gescoord. Niet genoeg om een IF te krijgen.
Denk dat je echt geluk heb gehad, meestal zijn die 150 start prijzen van mensen die willen gaan bidbumpen zodat iemand ineens veel te veel betaald, denk dat er aan de andere kant iets niet goed is gegaan denk ik zomaarquote:Op maandag 10 december 2012 14:37 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En weg is 'ie
Denk dat het iemand was die zo dom is om een Cazorla met 150 sp erop te zetten die op maandagochtend afloopt. Ik zat nog 3 minuten tegen iemand op te bieden (waarschijnlijk geen coins meer ofzo). Zal geen bidbumper geweest zijn want dan was die wel heel langzaamquote:Op maandag 10 december 2012 14:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Denk dat je echt geluk heb gehad, meestal zijn die 150 start prijzen van mensen die willen gaan bidbumpen zodat iemand ineens veel te veel betaald, denk dat er aan de andere kant iets niet goed is gegaan denk ik zomaar
PS3.quote:
Huseklepp is best groot hoor.quote:Op maandag 10 december 2012 14:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Misschien omdat ze niet zo slap zijn als Elyounousi en Huseklepp. Ik heb geen idee hoorik heb alleen liever een speler die sterker is en wat trager dan een klein fragiel vliegje.
180k betalen voor zo'n kutspelerquote:Op maandag 10 december 2012 14:37 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En weg is 'ie
Ik heb maggio ook en hij speelt echt fijn. Ook omdat zijn workrates aanvallend en verdedigend allebei high zijnquote:Op maandag 10 december 2012 13:44 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt em, Benieuwd hoe Maggio speelt
Hij heeft high/med hoor. Pepe heeft high/high.quote:Op maandag 10 december 2012 14:57 schreef baasvandemaffia het volgende:
[..]
Ik heb maggio ook en hij speelt echt fijn. Ook omdat zijn workrates aanvallend en verdedigend allebei high zijn
ojaquote:Op maandag 10 december 2012 14:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij heeft high/med hoor. Pepe heeft high/high.
Niemand die ook maar een beetje interesse toont?quote:Op maandag 10 december 2012 15:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mag ik de irritaties over mijn arrogante vrouwelijke collega (uweetwel) weer met jullie delen?
tuurlijkwel....quote:Op maandag 10 december 2012 15:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niemand die ook maar een beetje interesse toont?
quote:Op maandag 10 december 2012 15:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
1 zwaluw maakt nog geen zomer
Oke vertel maarquote:Op maandag 10 december 2012 15:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
1 zwaluw maakt nog geen zomer
Neuh....JoodNL reageert tenminste, ik had op wat meer warme reacties gehooptquote:
Gisteren mijn hele TP volgestopt toen ze 200 waren, nu kosten ze gewoon weer 350 ofzoquote:Op maandag 10 december 2012 15:21 schreef Rijst het volgende:
Hoeveel kosten shiny gold contracten? Heb geen zin om 300x te klikken...
Wat een achterlijke mongool is dat.....quote:Op maandag 10 december 2012 15:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hier mijn irritatie over mijn collega:
Vanmiddag tijdens de lunch...ging het over de reportages van Powned en de Jakhalzen van vorige week, bij de middelbare school van die dadertjes van de dood op die grensrechter. Wij natuurlijk grappen maken over het gehalte bontkraagjes en straatboefjes.
Mengt madame zich ineens in het gesprek:
"Ja, ik heb het dus ook gezien. Ik ben zo blij dat mijn dochter (5 jaar) een beetje goed mee kan op school. Waarschijnlijk is ze dus niet veroordeeld tot zo'n VMBO-school waar alleen maar van die dombo's en aso's rondlopen. Daar zou ik echt van wakker liggen als ouder. Nee, bij mij dochter heb ik het allang gezien: die gaat gewoon minimaal HAVO doen. En dat is natuurlijk niet zo vreemd: mijn man (jeweetwel, die vreemdganger) heeft VWO gedaan, en ikke Gymnasium...en dan is het natuurlijk erfelijk bepaald dat mijn dochter ook best wel slim is. Gelukkig maar, want op zo'n VMBO-school komt er gewoon niks van je terecht. Laatst nam mijn dochter toevallig een vriendinnetje mee naar huis met van die typische VMBO-ouders. Toen ik haar vroeg wat ze later worden wil, kwam ze niet verder dan schoonmaakster of groenteman, gewoon omdat haar ouders die beroepen hebben. Dat kind is gewoon kansarm, echt heel zielig."
En na deze monoloog werd het pijnlijk stil in ons lunchgroepje.![]()
![]()
Ergens heeft ze wel gelijk. Alleen die laatste zin van haar monoloog is nergens op gebaseerd. Ik ken mensen die met een MAVO-diploma multimiljonair zijn geworden en ook mensen die met een Gymnasium-diploma niet hebben bereikt wat ze zouden kunnen bereiken.quote:Op maandag 10 december 2012 15:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Vanmiddag tijdens de lunch...ging het over de reportages van Powned en de Jakhalzen van vorige week, bij de middelbare school van die dadertjes van de dood op die grensrechter. Wij natuurlijk grappen maken over het gehalte bontkraagjes en straatboefjes.
"Ja, ik heb het dus ook gezien. Ik ben zo blij dat mijn dochter (5 jaar) een beetje goed mee kan op school. Waarschijnlijk is ze dus niet veroordeeld tot zo'n VMBO-school waar alleen maar van die dombo's en aso's rondlopen. Daar zou ik echt van wakker liggen als ouder. Nee, bij mij dochter heb ik het allang gezien: die gaat gewoon minimaal HAVO doen. En dat is natuurlijk niet zo vreemd: mijn man (jeweetwel, die vreemdganger) heeft VWO gedaan, en ikke Gymnasium...en dan is het natuurlijk erfelijk bepaald dat mijn dochter ook best wel slim is. Gelukkig maar, want op zo'n VMBO-school komt er gewoon niks van je terecht. Laatst nam mijn dochter toevallig een vriendinnetje mee naar huis met van die typische VMBO-ouders. Toen ik haar vroeg wat ze later worden wil, kwam ze niet verder dan schoonmaakster of groenteman, gewoon omdat haar ouders die beroepen hebben. Dat kind is gewoon kansarm, echt heel zielig."
![]()
Je bedoelt dat ze inhoudelijk een punt heeft. Maar de toon waarop dit gezegd wordt, en het gevoel van suprematie dat ervan afdruipt, is echt stuitend.quote:
Sommige mensen hebben nou eenmaal moeite om iets op een sociale wijze over te brengen.quote:Op maandag 10 december 2012 15:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze inhoudelijk een punt heeft. Maar de toon waarop dit gezegd wordt, en het gevoel van suprematie dat ervan afdruipt, is echt stuitend.
Daar heeft mijn vrouwelijke collega zeker last van. Remember het parkeerplaats-issue.quote:Op maandag 10 december 2012 15:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nou eenmaal moeite om iets op een sociale wijze over te brengen.
quote:Op maandag 10 december 2012 15:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
![]()
Hoe worden dit soort mensen aangenomen op je werkquote:Op maandag 10 december 2012 15:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
![]()
Ze was er eerder dan ik, dus daar kan ik moeilijk over oordelen. Los daarvan is ze ontzettend goed in haar werk...maar dat zegt niets over je persoonlijkheid en karakterquote:Op maandag 10 december 2012 15:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoe worden dit soort mensen aangenomen op je werk?
Je bent een beheerder in een bordeel en zij de beste prostitueequote:Op maandag 10 december 2012 15:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ze was er eerder dan ik, dus daar kan ik moeilijk over oordelen. Los daarvan is ze ontzettend goed in haar werk...maar dat zegt niets over je persoonlijkheid en karakter
Klinkt plausibel, een hoer met Gymnasium diplomaquote:Op maandag 10 december 2012 16:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je bent een beheerder in een bordeel en zij de beste prostituee
Wel handig als er een oude Griek langs komt.quote:Op maandag 10 december 2012 16:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klinkt plausibel, een hoer met Gymnasium diploma
Rick Ross feat. Dj Khaled, Ludacris, T-Pain & Snoop Doggquote:Op maandag 10 december 2012 13:16 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
All we do is skill,skill,skill no matter what
quote:Op maandag 10 december 2012 16:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel handig als er een oude Griek langs komt.
wel een pussy die rick van je, beetje alle concerten cancelenquote:Op maandag 10 december 2012 16:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rick Ross feat. Dj Khaled, Ludacris, T-Pain & Snoop Dogg
Hij moet ook de tijd nemen om zijn strikte dieet te volgenquote:Op maandag 10 december 2012 16:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
wel een pussy die rick van je, beetje alle concerten cancelen
Cool, daar zit Ryan Styles linksquote:Op maandag 10 december 2012 16:19 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAAHHAHAHAHAHA
Ik zag 'm vorige week nog bij de Mac. Aardige gozer hoor.quote:Op maandag 10 december 2012 16:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij moet ook de tijd nemen om zijn strikte dieet te volgen
Hij is meer van de buckets van KFCquote:Op maandag 10 december 2012 16:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zag 'm vorige week nog bij de Mac. Aardige gozer hoor.
VMBO in de grote steden is echt rampzalig. Ik moest een keer een voorlichting geven over mijn werk ivm stage lopers. Het was horror. Geen blank kind gezien. Geen normen en waarden. Leraren parkeren de auto niet meer bij school ivm vernielingen.quote:Op maandag 10 december 2012 15:28 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Wat een achterlijke mongool is dat.....
Voel me aangesproken als ex-mavo klant
Had je toen maar de web app geopend en laten zien hoe dat werktquote:Op maandag 10 december 2012 16:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
VMBO in de grote steden is echt rampzalig. Ik moest een keer een voorlichting geven over mijn werk ivm stage lopers. Het was horror. Geen blank kind gezien. Geen normen en waarden. Leraren parkeren de auto niet meer bij school ivm vernielingen.
Volgens mij heeft hij FOK geopend en zitten er daarom zoveel skkltjesquote:Op maandag 10 december 2012 16:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Had je toen maar de web app geopend en laten zien hoe dat werkt![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 16:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij FOK geopend en zitten er daarom zoveel skkltjes
of een Romeinquote:Op maandag 10 december 2012 16:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel handig als er een oude Griek langs komt.
Ja, volgens mij hebben we de oorzaak achterhaald, en ben ik de verwekker van.. voorvocht kinderen op Fokquote:
Dit wil je toch niet op je geweten hebben.quote:Op maandag 10 december 2012 16:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, volgens mij hebben we de oorzaak achterhaald, en ben ik de verwekker van.. voorvocht kinderen op Fok
Wat is er zo grappig?quote:Op maandag 10 december 2012 16:19 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAAHHAHAHAHAHA
The Watch (2012) 1080p BluRay x264 AC3+DTS HQ Eng NL Subsquote:Op maandag 10 december 2012 17:10 schreef Toefjes het volgende:
Wat zijn trouwens de must have films van dit moment? 21 jump street staat al in de download
Ik neem m blind over, dankquote:Op maandag 10 december 2012 17:11 schreef Johnbon het volgende:
[..]
The Watch (2012) 1080p BluRay x264 AC3+DTS HQ Eng NL Subs
GG Terechte overwinningquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 december 2012 17:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
GG Terechte overwinningRode kaart ook nog, Rijst toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was echt zo slechtquote:Op maandag 10 december 2012 17:11 schreef Johnbon het volgende:
[..]
The Watch (2012) 1080p BluRay x264 AC3+DTS HQ Eng NL Subs
quote:Op maandag 10 december 2012 17:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
GG Terechte overwinningMagnifique doelpunt die 2e van jou lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.drie man struiklen van mij en bal rolt er keurig in
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
kut tienermeisjes die op die guy geilenquote:Op maandag 10 december 2012 17:19 schreef Thorb het volgende:
Ik vind 21. jump street ook niet heel bijzonder (misschien verwachtte ik te veel omdat het nogal gehyped werd) zeg ik als iemand die weinig films kijkt
KOREAN JESUS AINT GOT TIME FOR YOUR PROBLEMS. HE'S BUSY, WITH KOREAN SHIT.quote:Op maandag 10 december 2012 17:19 schreef Thorb het volgende:
Ik vind 21. jump street ook niet heel bijzonder (misschien verwachtte ik te veel omdat het nogal gehyped werd) zeg ik als iemand die weinig films kijkt
Kon er wel om lachen eigenlijk! Is ook geen goede film maar wel grappige acteurs.quote:
Neequote:Op maandag 10 december 2012 17:32 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Is die nieuwe Bourne een beetje te pruimen?
bourne legacyquote:Op maandag 10 december 2012 17:32 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Is die nieuwe Bourne een beetje te pruimen?
Laat me raden... Voor een kleine vergoeding kan je alle topspelers kopen?twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 10-12-2012 om 17:50:44Smokin' hot #FUT13 news landing @ 5pm UK time. Just 10 short minutes away. reageer retweet
99 Messiquote:Op maandag 10 december 2012 17:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Laat me raden... Voor een kleine vergoeding kan je alle topspelers kopen?twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 10-12-2012 om 17:50:44Smokin' hot #FUT13 news landing @ 5pm UK time. Just 10 short minutes away. reageer retweet
Zo te zien hebben ze wel de site ervoor offline gehaald. Vast een onderhoudquote:Op maandag 10 december 2012 17:54 schreef Dudeweiser het volgende:
jep, kan ook nog gewoon zoeken.quote:Op maandag 10 december 2012 17:55 schreef Thorb het volgende:
Zit je er nog steeds in Kevin? Kom er ook via omweg niet meer in
o natuurlijk.quote:
Dat zou wel mooi zijn maar het blijft EA dus ze willen veel geld verdienen.quote:Op maandag 10 december 2012 17:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jep, kan ook nog gewoon zoeken.
[..]
o natuurlijk.ik helemaal hopen op een geweldige update die alles fixt maar helaas
doe normaalquote:Op maandag 10 december 2012 18:02 schreef tochweerhenk het volgende:
86 GOALS EN 86 RATING OPEN DE OGEN MENSEN!!!!!!!!!!!!
Zou wel vet zijn Messi voor 100k.quote:Op maandag 10 december 2012 18:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
EA maakt zichzelf weer belachelijkMaar wordt deze minder zeldzaam vanwege zijn overall?
Jij denkt dat iedereen hier het denkvermogen van een cavia heeft?quote:Op maandag 10 december 2012 18:02 schreef tochweerhenk het volgende:
86 GOALS EN 86 RATING OPEN DE OGEN MENSEN!!!!!!!!!!!!
Allemaal een Messiquote:Op maandag 10 december 2012 18:03 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Zou wel vet zijn Messi voor 100k.
Dan zou je denken dat ik het denkvermogen van een cavia zou hebben.quote:Op maandag 10 december 2012 18:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij denkt dat iedereen hier het denkvermogen van een cavia heeft?
Haha dit kan toch niet echt zijnquote:Op maandag 10 december 2012 18:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij denkt dat iedereen hier het denkvermogen van een cavia heeft?
ja okequote:Op maandag 10 december 2012 18:08 schreef baasvandemaffia het volgende:
ik ga nu een pakje openen wedde dat ik em heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |