PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Bij Lille nadat hij vorig jaar de CL won en de finale als basisklant mocht beginnen.quote:Op maandag 10 december 2012 09:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Voetbalt die gast eigenlijk nog wel? Ver afgegleden inmiddels
Dan is een transfer naar het grote Lille een mooie beloningquote:Op maandag 10 december 2012 09:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij Lille nadat hij vorig jaar de CL won en de finale als basisklant mocht beginnen.
LOL...volgens mij ging het hier toch echt om een andere Kalou hoorquote:Op maandag 10 december 2012 09:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij Lille nadat hij vorig jaar de CL won en de finale als basisklant mocht beginnen.
Op zeker...prachtig stadion ook daar ^^quote:Op maandag 10 december 2012 09:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan is een transfer naar het grote Lille een mooie beloning
Ik vond Bona Kalou wel een prachtige voetballer, echt iemand om voor naar het stadion te gaan, wat ik toen ook deed (herstel: ik mocht toen vaak mee, omdat een vader van een vriend vaak op zondag moest werken, waardoor ik van zijn seizoenskaart gebruik mocht maken).quote:Op maandag 10 december 2012 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
LOL...volgens mij ging het hier toch echt om een andere Kalou hoor
quote:Op maandag 10 december 2012 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
LOL...volgens mij ging het hier toch echt om een andere Kalou hoor
Zo grillig als de pest. De ene week was het alles (vooral in thuiswedstrijden), de andere week helemaal niks. En weet dus niet waar hij nu speelt, maar daaruit maak ik op dat het tegenwoordig vooral heel veel niks isquote:Op maandag 10 december 2012 09:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vond Bona Kalou wel een prachtige voetballer, echt iemand om voor naar het stadion te gaan, wat ik toen ook deed (herstel: ik mocht toen vaak mee, omdat een vader van een vriend vaak op zondag moest werken, waardoor ik van zijn seizoenskaart gebruik mocht maken).
Dat lijkt me een goed ideequote:Op maandag 10 december 2012 09:16 schreef vandermar het volgende:
[..]ik heb een kater ja
Maar nu gaat ik ervandoor, even mijn maandagochtelijkse fitness rondje.
Voetbalt Dan niet meer. Maar Salomon is een tig keer betere speler dan bona.quote:Op maandag 10 december 2012 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo grillig als de pest. De ene week was het alles (vooral in thuiswedstrijden), de andere week helemaal niks. En weet dus niet waar hij nu speelt, maar daaruit maak ik op dat het tegenwoordig vooral heel veel niks is
Heeft iedereenquote:Op maandag 10 december 2012 10:14 schreef Ozz-03 het volgende:
Nu al 3x gehad dat ik 6 wedstrijden op rij win in Divisie 1. Dan heb ik nog 4 wedstrijden om 3 punten te pakken. En in die wedstrijden gebeurt er van alles waardoor ik kansloos verlies.
wat doe je nou eigenlijk voor werkquote:Op maandag 10 december 2012 10:51 schreef Rijst het volgende:
ik verveel me op werk, das lang geleden. Dit is mn laatste week!!!![]()
Waarom neem je een formatie met 3 cms terweijl de Bundesliga weinig goede heeft.quote:Op maandag 10 december 2012 10:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt 'm af?
Welke formatie met een driehoek voorin moet ik nemen dan?quote:Op maandag 10 december 2012 10:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom neem je een formatie met 3 cms terweijl de Bundesliga weinig goede heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |