SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey, leven.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Goeiemorgen.
Sinds wanneer word ik zo makkelijker wakker?moet nog een ruim half uur wakker en ben al een half uur klaar wakker
![]()
![]()
Ja, dat is het zeker.
En gek genoeg was ik om 5 uur al klaar wakker, terwijl ik afgelopen week met moeite om 6 uur mijn bed uit kwam.
Wat ga je vandaag doen?
![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 08:39 schreef Cryothic het volgende:
mogguh
nog 2x 4 dagen werken, en dan is het kerstvakantie!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Suf lopen zoeken zaterdag naar het eerste steentje van het eerste plaatje van het eerste boekje dat ik paktte... kon het niet vindenquote:![]()
Daarna gingen we boodschappen halen en een kerstboom kopen, dus ben ik niet meer verder gegaan
NIEUW: Foto's!![]()
Haha!quote:Op maandag 10 december 2012 08:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Suf lopen zoeken zaterdag naar het eerste steentje van het eerste plaatje van het eerste boekje dat ik paktte... kon het niet vinden![]()
Daarna gingen we boodschappen halen en een kerstboom kopen, dus ben ik niet meer verder gegaanZou maar zo kunnen dat die er niet in zit
Of je ziet 'm over het hoofd
.
![]()
Het is echt zoveel, maar de jongens zijn er echt wel zoet meequote:Op maandag 10 december 2012 08:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha!Zou maar zo kunnen dat die er niet in zit
.
![]()
I knowquote:Op maandag 10 december 2012 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is echt zoveel, maar de jongens zijn er echt wel zoet mee. Mooizo
![]()
![]()
Mogguhquote:Ach ja, ooit gaan we alles wel eens bouwen en kijken wat wel en niet compleet is.quote:Op maandag 10 december 2012 08:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha!Zou maar zo kunnen dat die er niet in zit
.
Als er genoeg ontbreekt (ook in de lego die al in huis was) loont het nog wel eens om losse stenen te bestellen.
Maar ook andersom.
Ik kwam stenen tegen van een brandweerkazerne, maar geen boekje![]()
Daar doet de LegoScans app op m'n telefoon ook wel weer wonderen voor.
Staan bijna alle bouwplaten in.
En verder is het gewoon leuk om aan te klooien
Brandweerkazerne, wut?quote:Op maandag 10 december 2012 09:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Mogguh
[..]
Ach ja, ooit gaan we alles wel eens bouwen en kijken wat wel en niet compleet is.
Als er genoeg ontbreekt (ook in de lego die al in huis was) loont het nog wel eens om losse stenen te bestellen.
Maar ook andersom.
Ik kwam stenen tegen van een brandweerkazerne, maar geen boekje![]()
Daar doet de LegoScans app op m'n telefoon ook wel weer wonderen voor.
Staan bijna alle bouwplaten in.
En verder is het gewoon leuk om aan te klooien![]()
Hehe, ben ook wel benieuwd wat er nog allemaal ontbreekt.
Zeker leuk om wel te doen. Handig ook, die app
.
![]()
Of het moet een deel van dat rode stationnetje zijn, met een paar brandweerstenen ertussenquote:Op maandag 10 december 2012 09:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Brandweerkazerne, wut?![]()
Hehe, ben ook wel benieuwd wat er nog allemaal ontbreekt.
Zeker leuk om wel te doen. Handig ook, die app
.
Ik zie zo 123 ook niet een kazerne op google waar die stenen bij passen
Hmm, zou kunnen. Ik zou het echt niet wetenquote:Op maandag 10 december 2012 09:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Of het moet een deel van dat rode stationnetje zijn, met een paar brandweerstenen ertussen
Ik zie zo 123 ook niet een kazerne op google waar die stenen bij passen.
![]()
Iedereen die geilt op Angelina Jolie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET gezond dit
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2012 09:32:48 ]![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
Iedereen die geilt op Angelina Jolie:Hij doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET gezond dit.
![]()
Die nieuwe dienstregeling bevalt me wel. 20 minuten minder reistijd van en naar Twente.
En mijn bus vertrekt een paar minuten eerder zodat ik meer overstaptijd voor de trein naar Utrecht heb.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nee, ook niet.quote:Op maandag 10 december 2012 09:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope, ook niet. Dat probeerde ik ook al.
Zo wel: klikWhat you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Iemand die blij is met de NSquote:Op maandag 10 december 2012 09:33 schreef Fera het volgende:
Die nieuwe dienstregeling bevalt me wel. 20 minuten minder reistijd van en naar Twente.
En mijn bus vertrekt een paar minuten eerder zodat ik meer overstaptijd voor de trein naar Utrecht heb.![]()
Ze kan beter haar benen binnen haar jurk houdenquote:Op maandag 10 december 2012 09:43 schreef Vinniiee het volgende:
Maar wat is er nu zo eng aan die foto dan? Behalve dat ik het sowieso al geen mooie vrouw vind.
Wel een beetje weinig vlees, ja.quote:Op maandag 10 december 2012 09:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ze kan beter haar benen binnen haar jurk houden
Forum Opties Forumhop: Hop naar: