quote:Op zondag 13 januari 2013 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
Eerst die fantastische redding van Jaaskelainen en dan die verdediger die zo bikkelhard faalt en dat die bal er alsnog in gaat.
Ik zie 'm nu 2 x scoren, van mij mag hij wel bij het Nederlands elftal hoor. Die vrije trap zat er ook lekker in, beter dan ene W. Sneijder die zijn afgelopen 200 vrije trappen voor Oranje ruim over heeft geschoten.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:41 schreef tralalala het volgende:
Doe alsnog maar lekker uitkomen voor Canada, Guzmán.
2 wedstrijden, maar wat voor 'n!quote:
Ik vind anders dat hij wel heel makkelijk valt, van de andere kant leek het ook of hij zich een beetje liet haken.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:46 schreef Maraten het volgende:
Vind van wel eigenlijk, Walker raakt de bal niet en Rooney wel.
Die had je net 'live' ook niet toch?quote:
Dat Fellaini niet is weggekocht deze transferperiode...quote:
Ik dus ook, godverdomme net op verheugd.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:33 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Shit, schakel te laat in. Is Southampton - City de eerste wedstrijd?
Kut eredivisiequote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik dus ook, godverdomme net op verheugd.
Niemand wil dit.quote:
Ohja die kneusquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit natuurlijk dankzij de statistieken van die student uit Pauw en Witteman
Ja een Just For Men zou geen kwaad kunnen idd, het lijkt steeds sneller te gaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Robin mag z'n haar wel eens kleuren.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Rooney doet er tenminste wat aan.
blijft toch een ongrijpbare speler, ook al is het een volslagen idioot.quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:52 schreef alors het volgende:
[..]
Te druk met American Idol
[ afbeelding ]
Ik zag alleen die tweede, maar dat was echt geen rood.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:56 schreef Bos81 het volgende:
2 zware overtredingen van Pienaar. Die hadden los van elkaar beide al rood op zich kunnen zijn geweest. Zeker als dit hier in NL was gebeurd
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:58 schreef alors het volgende:
[quote][ afbeelding ] [b]Op zaterdag 16 maart 2013 23:56 schreef Bos81 het volgende:[/b%
De eerste overtreding was wel wat zwaarder vond ik. Hij kwam wat ik zo zag er echt gewoon ingevlogen..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zag alleen die tweede, maar dat was echt geen rood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |