Ook al een paar keer geel.quote:Op zondag 16 december 2012 13:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hahaha de hele wedstrijd de kaarten op zak houden en nu ineens rood uit het niets...
Ah okee, zit beetje half te kijken..quote:
Niks aan het handje!quote:Op zondag 16 december 2012 13:27 schreef Nober het volgende:
Community Shield
Chelsea verliest van Manchester City
UEFA Super Cup
Chelsea verliest van Atlético Madrid
Champions League
Chelsea haalt de laatste 16 niet
Premier League
Chelsea staat derde op 13 punten na 17 wedstrijden
quote:
Ik zit klaarquote:
Mag de FA niet meerquote:Op maandag 24 december 2012 00:04 schreef TheGeneral het volgende:
Dat was echt 100% opzettelijk van Williams. Schandalige actie en schorsen
Hopelijk.quote:Op maandag 24 december 2012 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Opstootje is enkel bestraft toch?
Ze zijn daar wel die hard.quote:
lolzquote:Op maandag 24 december 2012 00:04 schreef TheGeneral het volgende:
Dat was echt 100% opzettelijk van Williams. Schandalige actie en schorsen
Actie was niet ongelukkig want dit was duidelijk met opzet. En de reactie van RVP was compleet te begrijpen. Dwaze actie van Williams die gewoon met rood er af had gemoeten.quote:Op maandag 24 december 2012 02:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
lolz
Actie was ongelukkig en zelfs geen geel waard. RvP mag blij zijn dat hij geen rood kreeg voor zijn overtrokken reactie waarbij hij Williams naar de keel vliegt.
Tuurlijk zat er opzet bij.quote:Op maandag 24 december 2012 11:52 schreef alors het volgende:
Ik weet niet of het opzet was, ik ga maar uit van niet. Maar ik kan de reactie van RVP totaal begrijpen.
The fixture has yet to be rearranged but Arsenal did add: "The club can confirm that this rearranged fixture will be played on either Wednesday, January 23 (kick off 7.45pm) or Saturday, January 26 (kick off 3pm).quote:Op woensdag 26 december 2012 23:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Prima goal wel hoor! Wanneer wordt Arsenal eigenlijk ingehaald?
Niet gezien, maar die gast wordt aan iedereen gelinkt. Alle clubs willen hem, en terecht. Gister kwam ook ineens het redelijk hardnekkige gerucht dat Chelsea vandaag met Ba zou gaan praten.quote:Op maandag 31 december 2012 11:46 schreef fliert het volgende:
Radamel Falcao naar Chelsea?
Zoiets werd gesuggereerd op het eind van de uitzending, of was dat een grap?
Ik wil hem graag inhuren als tuinman.quote:Op maandag 31 december 2012 11:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Niet gezien, maar die gast wordt aan iedereen gelinkt. Alle clubs willen hem, en terecht. Gister kwam ook ineens het redelijk hardnekkige gerucht dat Chelsea vandaag met Ba zou gaan praten.
Ik had gewoon medelijdenquote:
hihihi ik vind het wel zieligquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij gaat nu voor de hattrick.
... maar het mislukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |